Ik heb een goed contact met mijn opa en/of oma of Ik heb een slecht contact met mijn opa en/of oma
Ze komt regelmatig eten
Het was een mooi nummer van Anouk of Ik vond Birds geen mooi nummer
Ik vond het zo'n prachtig nummer. Je hebt mijn topic ongetwijfeld in TTK voorbij zien komen tong, met de Nederlandse versie. Minstens zo prachtig.
Er is te veel media-aandacht voor de moord op de broertjes of Al die media-aandacht is terecht
Ik vind het heus zielig, echt waar. Maar goed, er gebeuren meer vervelende dingen op de wereld. Uiteindelijk werd elke nieuwe (kleine) ontdekking gelijk als breaking news in het journaal genoemd. Dat had niet gehoeven vind ik.
Ik heb verkering of Ik heb geen verkering
't Loopt alleen rampzalig

Jong beginnen met alcohol drinken of
Pas later beginnen met alcohol drinkenMeh. Later pas. Nu geen behoefte aan.
Een boezemvriend hebben of en Populair zijn in de klasKlinkt arrogant, maar goed: tot mijn grote verbazing heb ik redelijke status. Daarnaast heb ik ook een boezemvriend, en zoals de JNG-veteranen wel zullen weten hecht ik daar erg veel waarde aan.
Later plezier hebben in je werk of Later veel geld verdienen
Sowieso. Hoewel een leuk zakcentje ook niet verkeerd is.
Uit de klas worden gestuurd of een onvoldoende halen
Als er zo'n bepaalde sfeer is, is het gewoon leuk om een leraar tot het uiterste te drijven, met dan eruit gestuurd worden als resultaat. Ach ja, strafwerk valt meestal wel mee.
Teamsporter of Individuele sporter
Gezellig

Tekenfilm of
HorrorfilmMits met vrienden
Ik mocht of mag jong 's avonds europees voetbal kijken of Ik moest of moet op tijd naar bed
EK
Meisjes voetbal is leuk of Voetbal is geen meisjes sport
Ik kijk er nooit naar, maar als meisjes willen voetballen, ik heb er niets op tegen

Toen ik klein was had ik een monster onder m'n bed of
Die had ik niet onder m'n bedNeuh, bij mij verstopte Voldemort zich altijd in de kast.
Wat een klote weer weer en We klagen teveel over het weerNederland, klaagland met kutweer

Jammer dat Pinkpop niet op tv was of Leuk dat Lowlands op tv komt
Geen van beiden, heeft niet mijn interesse
Leren schaatsen op dubbele ijzertjes of Leren schaatsen op echte schaatsen
Zandstra's
Madonna of Lady-Ga Ga
Ook geen van beiden
JONG is mijn favoriete forum op FOK! of
Ik heb een ander favoriete forum op FOK!Ik ben mainstream, ik post het meeste in KLB, ONZ en GC. Lurken doe ik vaak in WGR en SES. En natuurlijk houd ik de crewfora in de gaten
Nog steeds CD's/DVD's kopen of Alleen maar downloaden
Voor niets komt de zon op.
Hier schreef tong80 het volgende:Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.