DOE NOU NIET ZOquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:55 schreef aight1 het volgende:
over 4 minuten is vas jarig zullen we een liedje zingen
nee? oke
Waag het.quote:
Pest Vas niet altijd zo, zigeunerschilderij.quote:
Gvd.quote:
Van wd geleerd. Random woorden gebruiken om iemand uit te schelden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom kwam die nou weer vandaan?
Enge triceps, goede ass.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent Panzer's speelkameraadje?
Hell, no. Gelukkig niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij diepzinnige gesprekken met Panzie, ja?
om 6 uur is t nog donker hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:01 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap nooit waarom de dag nou eigenlijk begint om 12 uur 's avonds.
Zou logischer zijn om de dag om (het huidige) 6 uur te laten beginnen. Dan begint de dag nou eenmaal, heb je weer zon enz.
Oh ben je nog available dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Hell, no. Gelukkig niet.
Ik was het helemaal nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:01 schreef Chloroform het volgende:
Heeft die knurft toch de TT aangepast.Ongehoord.
true datquote:
Gelukkig niet? Je zou je juist uitverkoren moeten voelen als je gesprekken met Panzie mag voeren.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Hell, no. Gelukkig niet.
Nu is het wel leuk geweest.quote:
omdat vasjequote:Op donderdag 14 maart 2013 00:03 schreef BobbyB het volgende:
Vanwaar de speciale vermelding eigenlijk?
Ik had eerst als TT "PINDA SC" maar mortie is een hater.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:03 schreef BobbyB het volgende:
Vanwaar de speciale vermelding eigenlijk?
Verdomme jij bent de enige hier die mij kan backuppen en dan weet je er weer zo'n bende van te maken. Ook altijd gestuntel met jou.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Hell, no. Gelukkig niet.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had eerst als TT "PINDA SC" maar mortie is een hater.
Geeft niets jongen. It's lonely at the top, eh.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme jij bent de enige hier die mij kan backuppen en dan weet je er weer zo'n bende van te maken. Ook altijd gestuntel met jou.
Wat, keep dreaming.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme jij bent de enige hier die mij kan backuppen
Zal nog eens aan je denken.quote:
Waarom negeer je me? Ik ben een lieve jongen hoor, vraag maar aan muisje.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:05 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Wat, keep dreaming.
Ben choverdomme geen gal. Zal je nog eens feliciteren zeg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal verdomme nog een keer bedanken zeg
quote:
Je zei "gals".quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal verdomme nog een keer bedanken zeg
Zou bijna TT terugdoenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben choverdomme geen gal. Zal je nog eens feliciteren zeg.
[..]
Doe nou maar, lompe knol.quote:
Rustig aan, babygirl.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben choverdomme geen gal. Zal je nog eens feliciteren zeg.
[..]
Maar jij ziet het niet zitten om met Panzie een stomende relatie aan te gaan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Rustig aan, babygirl.
Maak ik zelf wel uit enquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Rustig aan, babygirl.
Wacht maar, volgende maand ben ik in Amsterdam hè.quote:
HE IS NOT LOOKINGquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij ziet het niet zitten om met Panzie een stomende relatie aan te gaan?
No.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij ziet het niet zitten om met Panzie een stomende relatie aan te gaan?
Jeetje, zo agressief. :s Hoop niet dat je ook zo agressief bent in een relatie. :squote:Op donderdag 14 maart 2013 00:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
HE IS NOT LOOKING
FOR SERIOUS
RELATIONSHIPS
EAT DIRT PEOPLE
Jammer. Heb gehoord dat hij geweldige massages geeft.quote:
Wel in bed, hij trekt graag aan mijn vetkuif.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje, zo agressief. :s Hoop niet dat je ook zo agressief bent in een relatie. :s
En zorgvuldige blauwe plekken kan zetten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer. Heb gehoord dat hij geweldige massages geeft.![]()
![]()
![]()
![]()
K.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wel in bed, hij trekt graag aan mijn vetkuif.
Zal jouw roomblanke huid eens voorzien van wat blauwe plekken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
En zorgvuldige blauwe plekken kan zetten.
Sassy Chloro.quote:
Laten we dan een gymsessie doen brah. (srs) Cholerabeer wil ook wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Wacht maar, volgende maand ben ik in Amsterdam hè.
Die meid is fucked up.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
En zorgvuldige blauwe plekken kan zetten.
vink nie luek heb liever dese:quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal jouw roomblanke huid eens voorzien van wat blauwe plekken.
Word jij nooit moe van jezelf?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laten we dan een gymsessie doen brah. (srs) Cholerabeer wil ook wel.
Nee, is op m'n rustdag, kom maar naar Tilburg (srs). Woon jij in Amsterdam tegenwoordig dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laten we dan een gymsessie doen brah. (srs) Cholerabeer wil ook wel.
Op een fijne manier hoor.quote:
quote:
Beetje met ome Krio in zijn wigwam spacen op zijn rustdag.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, is op m'n rustdag, kom maar naar Tilburg (srs). Woon jij in Amsterdam tegenwoordig dan?
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:22 schreef aight1 het volgende:
ik ben zo'n slecht mens
1 van mn beste vrienden is jarig en die was ik gewoon vergeten
en wel vas om 00:00 feliciteren.
Kan nu toch gewoonquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:22 schreef aight1 het volgende:
ik ben zo'n slecht mens
1 van mn beste vrienden is jarig en die was ik gewoon vergeten
en wel vas om 00:00 feliciteren.
ja net gedaan maar het gaat om het ideequote:
Nee zijn vitamines en zo, ik wil haar graag gezond hebben.quote:
Wat voor goede stuff? Snakey zou vorige zomer misschien een keer komen maar niks meer van gehoord, durfde niet zeker.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beetje met ome Krio in zijn wigwam spacen op zijn rustdag.
Maar no man, ben er gewoon vrij regelmatig nu. Tilburg dan weer niet, maar als je veel GOEDE STUFF hebt, dan who knows.
haha je hebt mijne onthoudenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
knuller die hamster kultakala jotta huaani hoii
fout doeiquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
knuller die hamster kultakala jotta huaani hoii
quote:
KELS.quote:
Heb hem zelfs gebruikt mi poppy.quote:
Goed eten en intellectuele vrouwen van 21 of ouder.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat voor goede stuff? Snakey zou vorige zomer misschien een keer komen maar niks meer van gehoord, durfde niet zeker.
hej-hejquote:
ja vargar is wolven en dagar dagen, eigenlijk is het geen woord maar zal het goed rekenenquote:
goeie reactie gehad zeker?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb hem zelfs gebruikt mi poppy.
Beste ooit voortgekomen uit iets wat Soulja Boy gedaan heeft:quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:30 schreef Chocolatebear het volgende:
Op deze altijd achter de bar dansen, negers kijken me dan raar aan.
vargardagar dan whatevzquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja vargar is wolven en dagar dagen, eigenlijk is het geen woord maar zal het goed rekenen
Cheryl's protégéquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Beste ooit voortgekomen uit iets wat Soulja Boy gedaan heeft:
Lekker voor 'm.quote:
Ik vind het gebaar ook wel heel lief hoorquote:
Aww die was ik kwijtquote:
Ahw.quote:
Lief he.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw.Hij moet ook echt lachen alles.
Morgenquote:Op donderdag 14 maart 2013 01:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Bobby wanneer gaan we naar een club
Mooi, ik heb al een tafel gefixd bij Ome Harrie's Tietentent.quote:
Slapen is voor apen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:26 schreef Salatrel het volgende:
Bobje moet jij niet slapen? Zelfs 4ebe ligt al in haar mand
Je rukt met links?quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daarom ben ik noeste arbeid aan het verrichten
Eigenlijk wel he.quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:26 schreef Salatrel het volgende:
Bobje moet jij niet slapen? Zelfs 4ebe ligt al in haar mand
Niet perongeluk in de war gebracht met Ome Henks Ballentent he?quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mooi, ik heb al een tafel gefixd bij Ome Harrie's Tietentent.
Daar is de afterpartyquote:Op donderdag 14 maart 2013 01:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet perongeluk in de war gebracht met Ome Henks Ballentent he?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Bobby wanneer gaan we naar een club
gvdquote:
Nog geen half 9 en wie denkt er alweer aan bier?quote:
sowieso bierquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nog geen half 9 en wie denkt er alweer aan bier?.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nog geen half 9 en wie denkt er alweer aan bier?.
Kon ook niet anders.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:26 schreef gianni61 het volgende:
zei daar iemand bier??
proficiat Vas!!
ben al meer dan 3 uur wakker, dus moet kunnenquote:
remlofquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Laat remlof het maar niet horen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben al meer dan 3 uur wakker, dus moet kunnen
Hehe okquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:37 schreef BobbyB het volgende:
Vetrokken uit winter wonderland en hier ligt bijna niks.
Ik ben die sneeuw gewoon zat ja.quote:
hier ligt nog genoeg van eergisteren.quote:
Nee, nee... de sneeuw is JOU zatquote:
Dan moet het maar wegblijven hequote:
dit dus.quote:
mbt de sneeuw dan he, vuile racistenquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik het er niet mee eens.
Sneeuw is inheems.. jij ook?quote:
quote:
quote:
quote:
Dank!quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:26 schreef gianni61 het volgende:
zei daar iemand bier??
proficiat Vas!!
Sowiesoquote:
Asjeblieft bbyquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Mooie paddestoel wel :$
[..]
[..]
[..]
Dank!Breng dat bier op bed maar hoor relmof
beg to differquote:
(nog) niks.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Asjeblieft bbyspeciaal uitgezocht.
Wat heje gekrege!?!!
quote:
quote:
bag of weedquote:
Hater, ik heb 2x een abo gekregen van een onbekende FOK!kerquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:04 schreef Murdera het volgende:
[..]dat zou wel het meest kansloze kado zijn dat ik kan bedenken.
Nee doe maar niet, ik las een pauze in van een paar maandenquote:
Pics van je titties gegeven ja?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hater, ik heb 2x een abo gekregen van een onbekende FOK!ker
[..]
Nee doe maar niet, ik las een pauze in van een paar maanden
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:07 schreef Panzermaus het volgende:
Hey Vas wanneer komt je eerste kind eigenlijk?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
huh wat krijgen we nou¿quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hater, ik heb 2x een abo gekregen van een onbekende FOK!ker
[..]
Ik ga stoppen met de pil en laat je weten als het raak is.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:07 schreef Panzermaus het volgende:
Hey Vas wanneer komt je eerste kind eigenlijk?
Ging gewoon nergens meer over die verslavingquote:
Verstandig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga stoppen met de pil en laat je weten als het raak is.
[..]
Ging gewoon nergens meer over die verslaving
Top. Wij blijven rawdoggen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
junkie wordt verstandigquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ging gewoon nergens meer over die verslaving
watquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens, over tienermoeders gesproken. Mijn haar is NU alweer veel te lang. Gaat nergens over, groeit te snel. Een dezer dagen laat ik het goed kort knippen en zal ik meteen een sleeve laten zetten.
Ik denk dat jij meer kronkels in de kop hebt dan RickoKun.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Top. Wij blijven rawdoggen.
Trouwens, over tienermoeders gesproken. Mijn haar is NU alweer veel te lang. Gaat nergens over, groeit te snel. Een dezer dagen laat ik het goed kort knippen en zal ik meteen een sleeve laten zetten.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
tondeuse overheen, become a skinheadquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
tondeuse overheen, become a skinhead
Dan ga ik liever voor de Prison Break look.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
tondeuse overheen, become a skinhead
doe gwn opskeertje bby <3quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als jouw kapstersdiploma niveau 3 nog geldig is mag jij het ook voor me doen, Bimbo-Linbo. En anders ook wel, eet ik je hele koelkast leeg, draaien we Slow Wind en maken we Tutti Frutti.quote:
Gvd panzer is op dreef zegquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als jouw kapstersdiploma niveau 3 nog geldig is mag jij het ook voor me doen, Bimbo-Linbo.
Sounds good bby, als tutti frutti plaatsvindt in mijn bedquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als jouw kapstersdiploma niveau 3 nog geldig is mag jij het ook voor me doen, Bimbo-Linbo. En anders ook wel, eet ik je hele koelkast leeg, draaien we Slow Wind en maken we Tutti Frutti.
Bij deze weet je dat ik een grafhekel heb aan die condooms. Beter gebruik je hormonen of draaien we er een koperspiraal in.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sounds good bby, als tutti frutti plaatsvindt in mijn bed.
quote:
Ait, vergeet niet een soa testje daarna te doen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij deze weet je dat ik een grafhekel heb aan die condooms. Beter gebruik je hormonen of draaien we er een koperspiraal in.
Welnee, zwanger word ik toch niet. Maar jij misschien wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ait, vergeet niet een soa testje daarna te doen.
lol, stoute jongenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee, zwanger word ik toch niet. Maar jij misschien wel.
[ afbeelding ]
Of beter nog, als ik met een pogostick aan kom zetten weet jij wel hoe laat het is.Lube 4 president.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef Chloroform het volgende:
Op de een of andere manier is om 9 uur gewekt worden door je wekker erger dan om half 9 uit jezelf wakker worden en opstaan. Kkwekkers.
I know the feelquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef Chloroform het volgende:
Op de een of andere manier is om 9 uur gewekt worden door je wekker erger dan om half 9 uit jezelf wakker worden en opstaan. Kkwekkers.
Ga weg, slaapterrorist.quote:
Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouder.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouder.
Hou me vast, streel me zachtjes door m'n haar.![]()
Je hebt van die wake-up lights, zit er een beetje tussenin. half natuurlijk wakker worden. die zijn wel echt chill.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef Chloroform het volgende:
Beter dan gewekt worden door een hysterische kat. Little bitch troll cat from hellquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef Chloroform het volgende:
Heroquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouder.
Hou me vast, streel me zachtjes door m'n haar.![]()
Om 9 uur. Bitch pls. Om 7 uur is pas een hel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef Chloroform het volgende:
Oh dacht xander de boesonjeequote:
Of iedere ochtend door een kraai, zoals ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beter dan gewekt worden door een hysterische kat. Little bitch troll cat from hell.
oh, dus tochquote:
lolquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Om 9 uur. Bitch pls. Om 7 uur is pas een hel.
of door een haanquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of iedere ochtend door een kraai, zoals ik.
dit is in de categorie limited versionquote:
zat ie door het huis te krijsen ofzo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beter dan gewekt worden door een hysterische kat. Little bitch troll cat from hell.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als jouw kapstersdiploma niveau 3 nog geldig is mag jij het ook voor me doen, Bimbo-Linbo. En anders ook wel, eet ik je hele koelkast leeg, draaien we Slow Wind en maken we Tutti Frutti.
Deze man snapt het, de vrouwtjes als trash behandelen, vinden ze heerlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sounds good bby, als tutti frutti plaatsvindt in mijn bed.
quote:
quote:
Licht helpt niet bij mij. Ik moet een luchtalarm hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt van die wake-up lights, zit er een beetje tussenin. half natuurlijk wakker worden. die zijn wel echt chill.
Wats met de kats?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon met de wieltjes naar de straat zetten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Deze man snapt het, de vrouwtjes als trash behandelen, vinden ze heerlijk!
Of door kindjes buiten op zondag om half 8.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of iedere ochtend door een kraai, zoals ik.
Nee, 1 huisgenootje laat 'm 's morgens altijd buiten. Dat houdt miss diva 3 minuten vol en vervolgens gaat ze voor mijn raam zitten krijsen, krassen en er tegenaan beukenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zat ie door het huis te krijsen ofzo?
Sowieso gewoon wakker gemaakt worden door een wekker. Ja toch, Bobby?!quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Om 9 uur. Bitch pls. Om 7 uur is pas een hel.
Gvd, zo irritant. Dat geluid gaat ook echt door merg en been.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, 1 huisgenootje laat 'm 's morgens altijd buiten. Dat houdt miss diva 3 minuten vol en vervolgens gaat ze voor mijn raam zitten krijsen, krassen en er tegenaan beuken.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso gewoon wakker gemaakt worden door een wekker. Ja toch, Bobby?!
Dat doe je al de hele tijd toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef wolvendagen het volgende:
Heb dilemma, wil sims spelen maar weet niet of dat wel ok is hier
In een tuigje hijsen en ze de boodschappen laten dragen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, gewoon met de wieltjes naar de straat zetten.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, 1 huisgenootje laat 'm 's morgens altijd buiten. Dat houdt miss diva 3 minuten vol en vervolgens gaat ze voor mijn raam zitten krijsen, krassen en er tegenaan beuken.
Ziekquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
In een tuigje hijsen en ze de boodschappen laten dragen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
In een tuigje hijsen en ze de boodschappen laten dragen.
Klinkt als een mooi plan. Woon jij nog in grunn btw? fitness zelf bij fit4free :s en ik ben zeker niet buffquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:19 schreef Panzermaus het volgende:
Het zal allemaal best met jullie. Kronkelautisten in overvloed hier.
En even terug naar gymtalk, Nootmans, ik zag je FB bericht, laten we een keer naar die tent bij de Euroborg gaan dan. Hoeft geen abo te hebben, kunt los betalen voor een avond.
Alles aanwezig, en na afloop kunnen we in het zwembad spelevaren en daarna in de GEMENGDE sauna helemaal los met al onze PUA-strategieën uit dikke boeken en online videotutorials.Vriend van me zei dat er best veel leuke vrouwen in die sauna zitten, en ik kan me voorstellen dat die zo'n buffe rijke hipster als jij best zien zitten. 🙊
[..]
Dan ga ik liever voor de Prison Break look.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef wolvendagen het volgende:
Ik doe het gewoon en als ze raar kijken dan
[ afbeelding ]
Die chick begint gelijk het haar van die robot te doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:03 schreef wise het volgende:
Herken de androids
freaky shit.
Gaat niet over de telefoon btw
niet met ingebouwd analoptie?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die chick begint gelijk het haar van die robot te doentypisch... zou die wel willen hebben btw
met ingebouwde fleshlight.
Freaky idd.
gvdquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die chick begint gelijk het haar van die robot te doentypisch... zou die wel willen hebben btw
met ingebouwde fleshlight.Freaky idd.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
met ingebouwde fleshlight.
Freaky idd.
Nee, doe niet anaal. Viezerikquote:
Mensen die niet anaal doenquote:
Ben gewoon nog ouderwets... lekker intiem gewoon in het kutjequote:
Ouderwets gewoon wachten tot het huwelijk, jij heiden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben gewoon nog ouderwets... lekker intiem gewoon in het kutje
Ik ga nooit trouwen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ouderwets gewoon wachten tot het huwelijk, jij heiden.
Limited versionquote:
Ik wel. Met L0t.quote:
quote:
Maar wel puur en reinquote:
Playerquote:
Ik bespeel meiden als Santana z'n gitaar.quote:
Je gaat aan ze zitten plukken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bespeel meiden als Santana z'n gitaar.
Ben blij voor je dat je weer eens seks had, maar moet dit nou gelijk zo hoog van de toren allemaal?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bespeel meiden als Santana z'n gitaar.
Laat die jongen toch genieten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben blij voor je dat je weer eens seks had, maar moet dit nou gelijk zo hoog van de toren allemaal?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben blij voor je dat je weer eens seks had
quote:
Mental image. Ofzo.quote:
plsquote:
15 seconden? damn sonquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:24 schreef Murdera het volgende:
Ik ga ook helemaal los zodra ik mijn 15 seconds of fame heb gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |