Ait, vergeet niet een soa testje daarna te doen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij deze weet je dat ik een grafhekel heb aan die condooms. Beter gebruik je hormonen of draaien we er een koperspiraal in.
Welnee, zwanger word ik toch niet. Maar jij misschien wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ait, vergeet niet een soa testje daarna te doen.
lol, stoute jongenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee, zwanger word ik toch niet. Maar jij misschien wel.
[ afbeelding ]
Of beter nog, als ik met een pogostick aan kom zetten weet jij wel hoe laat het is.Lube 4 president.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef Chloroform het volgende:
Op de een of andere manier is om 9 uur gewekt worden door je wekker erger dan om half 9 uit jezelf wakker worden en opstaan. Kkwekkers.
I know the feelquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef Chloroform het volgende:
Op de een of andere manier is om 9 uur gewekt worden door je wekker erger dan om half 9 uit jezelf wakker worden en opstaan. Kkwekkers.
Ga weg, slaapterrorist.quote:
Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouder.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouder.
Hou me vast, streel me zachtjes door m'n haar.![]()
Je hebt van die wake-up lights, zit er een beetje tussenin. half natuurlijk wakker worden. die zijn wel echt chill.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef Chloroform het volgende:
Beter dan gewekt worden door een hysterische kat. Little bitch troll cat from hellquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef Chloroform het volgende:
Heroquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouder.
Hou me vast, streel me zachtjes door m'n haar.![]()
Om 9 uur. Bitch pls. Om 7 uur is pas een hel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef Chloroform het volgende:
Oh dacht xander de boesonjeequote:
Of iedere ochtend door een kraai, zoals ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beter dan gewekt worden door een hysterische kat. Little bitch troll cat from hell.
oh, dus tochquote:
lolquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Om 9 uur. Bitch pls. Om 7 uur is pas een hel.
of door een haanquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of iedere ochtend door een kraai, zoals ik.
dit is in de categorie limited versionquote:
zat ie door het huis te krijsen ofzo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beter dan gewekt worden door een hysterische kat. Little bitch troll cat from hell.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als jouw kapstersdiploma niveau 3 nog geldig is mag jij het ook voor me doen, Bimbo-Linbo. En anders ook wel, eet ik je hele koelkast leeg, draaien we Slow Wind en maken we Tutti Frutti.
Deze man snapt het, de vrouwtjes als trash behandelen, vinden ze heerlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sounds good bby, als tutti frutti plaatsvindt in mijn bed.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |