Hater, ik heb 2x een abo gekregen van een onbekende FOK!kerquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:04 schreef Murdera het volgende:
[..]dat zou wel het meest kansloze kado zijn dat ik kan bedenken.
Nee doe maar niet, ik las een pauze in van een paar maandenquote:
Pics van je titties gegeven ja?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hater, ik heb 2x een abo gekregen van een onbekende FOK!ker
[..]
Nee doe maar niet, ik las een pauze in van een paar maanden
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:07 schreef Panzermaus het volgende:
Hey Vas wanneer komt je eerste kind eigenlijk?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
huh wat krijgen we nou¿quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hater, ik heb 2x een abo gekregen van een onbekende FOK!ker
[..]
Ik ga stoppen met de pil en laat je weten als het raak is.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:07 schreef Panzermaus het volgende:
Hey Vas wanneer komt je eerste kind eigenlijk?
Ging gewoon nergens meer over die verslavingquote:
Verstandig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga stoppen met de pil en laat je weten als het raak is.
[..]
Ging gewoon nergens meer over die verslaving
Top. Wij blijven rawdoggen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
junkie wordt verstandigquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ging gewoon nergens meer over die verslaving
watquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens, over tienermoeders gesproken. Mijn haar is NU alweer veel te lang. Gaat nergens over, groeit te snel. Een dezer dagen laat ik het goed kort knippen en zal ik meteen een sleeve laten zetten.
Ik denk dat jij meer kronkels in de kop hebt dan RickoKun.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Top. Wij blijven rawdoggen.
Trouwens, over tienermoeders gesproken. Mijn haar is NU alweer veel te lang. Gaat nergens over, groeit te snel. Een dezer dagen laat ik het goed kort knippen en zal ik meteen een sleeve laten zetten.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
tondeuse overheen, become a skinheadquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
tondeuse overheen, become a skinhead
Dan ga ik liever voor de Prison Break look.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
tondeuse overheen, become a skinhead
doe gwn opskeertje bby <3quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als jouw kapstersdiploma niveau 3 nog geldig is mag jij het ook voor me doen, Bimbo-Linbo. En anders ook wel, eet ik je hele koelkast leeg, draaien we Slow Wind en maken we Tutti Frutti.quote:
Gvd panzer is op dreef zegquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als jouw kapstersdiploma niveau 3 nog geldig is mag jij het ook voor me doen, Bimbo-Linbo.
Sounds good bby, als tutti frutti plaatsvindt in mijn bedquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als jouw kapstersdiploma niveau 3 nog geldig is mag jij het ook voor me doen, Bimbo-Linbo. En anders ook wel, eet ik je hele koelkast leeg, draaien we Slow Wind en maken we Tutti Frutti.
Bij deze weet je dat ik een grafhekel heb aan die condooms. Beter gebruik je hormonen of draaien we er een koperspiraal in.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sounds good bby, als tutti frutti plaatsvindt in mijn bed.
quote:
Ait, vergeet niet een soa testje daarna te doen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij deze weet je dat ik een grafhekel heb aan die condooms. Beter gebruik je hormonen of draaien we er een koperspiraal in.
Welnee, zwanger word ik toch niet. Maar jij misschien wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ait, vergeet niet een soa testje daarna te doen.
lol, stoute jongenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee, zwanger word ik toch niet. Maar jij misschien wel.
[ afbeelding ]
Of beter nog, als ik met een pogostick aan kom zetten weet jij wel hoe laat het is.Lube 4 president.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef Chloroform het volgende:
Op de een of andere manier is om 9 uur gewekt worden door je wekker erger dan om half 9 uit jezelf wakker worden en opstaan. Kkwekkers.
I know the feelquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef Chloroform het volgende:
Op de een of andere manier is om 9 uur gewekt worden door je wekker erger dan om half 9 uit jezelf wakker worden en opstaan. Kkwekkers.
Ga weg, slaapterrorist.quote:
Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouder.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouder.
Hou me vast, streel me zachtjes door m'n haar.![]()
Je hebt van die wake-up lights, zit er een beetje tussenin. half natuurlijk wakker worden. die zijn wel echt chill.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef Chloroform het volgende:
Beter dan gewekt worden door een hysterische kat. Little bitch troll cat from hellquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef Chloroform het volgende:
Heroquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouder.
Hou me vast, streel me zachtjes door m'n haar.![]()
Om 9 uur. Bitch pls. Om 7 uur is pas een hel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef Chloroform het volgende:
Oh dacht xander de boesonjeequote:
Of iedere ochtend door een kraai, zoals ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beter dan gewekt worden door een hysterische kat. Little bitch troll cat from hell.
oh, dus tochquote:
lolquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Om 9 uur. Bitch pls. Om 7 uur is pas een hel.
of door een haanquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of iedere ochtend door een kraai, zoals ik.
dit is in de categorie limited versionquote:
zat ie door het huis te krijsen ofzo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beter dan gewekt worden door een hysterische kat. Little bitch troll cat from hell.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als jouw kapstersdiploma niveau 3 nog geldig is mag jij het ook voor me doen, Bimbo-Linbo. En anders ook wel, eet ik je hele koelkast leeg, draaien we Slow Wind en maken we Tutti Frutti.
Deze man snapt het, de vrouwtjes als trash behandelen, vinden ze heerlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sounds good bby, als tutti frutti plaatsvindt in mijn bed.
quote:
quote:
Licht helpt niet bij mij. Ik moet een luchtalarm hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt van die wake-up lights, zit er een beetje tussenin. half natuurlijk wakker worden. die zijn wel echt chill.
Wats met de kats?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon met de wieltjes naar de straat zetten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Deze man snapt het, de vrouwtjes als trash behandelen, vinden ze heerlijk!
Of door kindjes buiten op zondag om half 8.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of iedere ochtend door een kraai, zoals ik.
Nee, 1 huisgenootje laat 'm 's morgens altijd buiten. Dat houdt miss diva 3 minuten vol en vervolgens gaat ze voor mijn raam zitten krijsen, krassen en er tegenaan beukenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zat ie door het huis te krijsen ofzo?
Sowieso gewoon wakker gemaakt worden door een wekker. Ja toch, Bobby?!quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Om 9 uur. Bitch pls. Om 7 uur is pas een hel.
Gvd, zo irritant. Dat geluid gaat ook echt door merg en been.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, 1 huisgenootje laat 'm 's morgens altijd buiten. Dat houdt miss diva 3 minuten vol en vervolgens gaat ze voor mijn raam zitten krijsen, krassen en er tegenaan beuken.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso gewoon wakker gemaakt worden door een wekker. Ja toch, Bobby?!
Dat doe je al de hele tijd toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef wolvendagen het volgende:
Heb dilemma, wil sims spelen maar weet niet of dat wel ok is hier
In een tuigje hijsen en ze de boodschappen laten dragen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, gewoon met de wieltjes naar de straat zetten.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, 1 huisgenootje laat 'm 's morgens altijd buiten. Dat houdt miss diva 3 minuten vol en vervolgens gaat ze voor mijn raam zitten krijsen, krassen en er tegenaan beuken.
Ziekquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
In een tuigje hijsen en ze de boodschappen laten dragen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
In een tuigje hijsen en ze de boodschappen laten dragen.
Klinkt als een mooi plan. Woon jij nog in grunn btw? fitness zelf bij fit4free :s en ik ben zeker niet buffquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:19 schreef Panzermaus het volgende:
Het zal allemaal best met jullie. Kronkelautisten in overvloed hier.
En even terug naar gymtalk, Nootmans, ik zag je FB bericht, laten we een keer naar die tent bij de Euroborg gaan dan. Hoeft geen abo te hebben, kunt los betalen voor een avond.
Alles aanwezig, en na afloop kunnen we in het zwembad spelevaren en daarna in de GEMENGDE sauna helemaal los met al onze PUA-strategieën uit dikke boeken en online videotutorials.Vriend van me zei dat er best veel leuke vrouwen in die sauna zitten, en ik kan me voorstellen dat die zo'n buffe rijke hipster als jij best zien zitten. 🙊
[..]
Dan ga ik liever voor de Prison Break look.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef wolvendagen het volgende:
Ik doe het gewoon en als ze raar kijken dan
[ afbeelding ]
Die chick begint gelijk het haar van die robot te doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:03 schreef wise het volgende:
Herken de androids
freaky shit.
Gaat niet over de telefoon btw
niet met ingebouwd analoptie?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die chick begint gelijk het haar van die robot te doentypisch... zou die wel willen hebben btw
met ingebouwde fleshlight.
Freaky idd.
gvdquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die chick begint gelijk het haar van die robot te doentypisch... zou die wel willen hebben btw
met ingebouwde fleshlight.Freaky idd.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
met ingebouwde fleshlight.
Freaky idd.
Nee, doe niet anaal. Viezerikquote:
Mensen die niet anaal doenquote:
Ben gewoon nog ouderwets... lekker intiem gewoon in het kutjequote:
Ouderwets gewoon wachten tot het huwelijk, jij heiden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben gewoon nog ouderwets... lekker intiem gewoon in het kutje
Ik ga nooit trouwen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ouderwets gewoon wachten tot het huwelijk, jij heiden.
Limited versionquote:
Ik wel. Met L0t.quote:
quote:
Maar wel puur en reinquote:
Playerquote:
Ik bespeel meiden als Santana z'n gitaar.quote:
Je gaat aan ze zitten plukken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bespeel meiden als Santana z'n gitaar.
Ben blij voor je dat je weer eens seks had, maar moet dit nou gelijk zo hoog van de toren allemaal?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bespeel meiden als Santana z'n gitaar.
Laat die jongen toch genieten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben blij voor je dat je weer eens seks had, maar moet dit nou gelijk zo hoog van de toren allemaal?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben blij voor je dat je weer eens seks had
quote:
Mental image. Ofzo.quote:
plsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |