Licht helpt niet bij mij. Ik moet een luchtalarm hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt van die wake-up lights, zit er een beetje tussenin. half natuurlijk wakker worden. die zijn wel echt chill.
Wats met de kats?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beter dan gewekt worden door een hysterische kat. Little bitch troll cat from hell.
Ja, gewoon met de wieltjes naar de straat zetten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Deze man snapt het, de vrouwtjes als trash behandelen, vinden ze heerlijk!
Of door kindjes buiten op zondag om half 8.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of iedere ochtend door een kraai, zoals ik.
Nee, 1 huisgenootje laat 'm 's morgens altijd buiten. Dat houdt miss diva 3 minuten vol en vervolgens gaat ze voor mijn raam zitten krijsen, krassen en er tegenaan beukenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zat ie door het huis te krijsen ofzo?
Sowieso gewoon wakker gemaakt worden door een wekker. Ja toch, Bobby?!quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Om 9 uur. Bitch pls. Om 7 uur is pas een hel.
Gvd, zo irritant. Dat geluid gaat ook echt door merg en been.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, 1 huisgenootje laat 'm 's morgens altijd buiten. Dat houdt miss diva 3 minuten vol en vervolgens gaat ze voor mijn raam zitten krijsen, krassen en er tegenaan beuken.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso gewoon wakker gemaakt worden door een wekker. Ja toch, Bobby?!
Dat doe je al de hele tijd toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef wolvendagen het volgende:
Heb dilemma, wil sims spelen maar weet niet of dat wel ok is hier
In een tuigje hijsen en ze de boodschappen laten dragen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, gewoon met de wieltjes naar de straat zetten.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, 1 huisgenootje laat 'm 's morgens altijd buiten. Dat houdt miss diva 3 minuten vol en vervolgens gaat ze voor mijn raam zitten krijsen, krassen en er tegenaan beuken.
Ziekquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
In een tuigje hijsen en ze de boodschappen laten dragen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
In een tuigje hijsen en ze de boodschappen laten dragen.
Klinkt als een mooi plan. Woon jij nog in grunn btw? fitness zelf bij fit4free :s en ik ben zeker niet buffquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:19 schreef Panzermaus het volgende:
Het zal allemaal best met jullie. Kronkelautisten in overvloed hier.
En even terug naar gymtalk, Nootmans, ik zag je FB bericht, laten we een keer naar die tent bij de Euroborg gaan dan. Hoeft geen abo te hebben, kunt los betalen voor een avond.
Alles aanwezig, en na afloop kunnen we in het zwembad spelevaren en daarna in de GEMENGDE sauna helemaal los met al onze PUA-strategieën uit dikke boeken en online videotutorials.Vriend van me zei dat er best veel leuke vrouwen in die sauna zitten, en ik kan me voorstellen dat die zo'n buffe rijke hipster als jij best zien zitten. 🙊
[..]
Dan ga ik liever voor de Prison Break look.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef wolvendagen het volgende:
Ik doe het gewoon en als ze raar kijken dan
[ afbeelding ]
Die chick begint gelijk het haar van die robot te doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:03 schreef wise het volgende:
Herken de androids
freaky shit.
Gaat niet over de telefoon btw
niet met ingebouwd analoptie?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die chick begint gelijk het haar van die robot te doentypisch... zou die wel willen hebben btw
met ingebouwde fleshlight.
Freaky idd.
gvdquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die chick begint gelijk het haar van die robot te doentypisch... zou die wel willen hebben btw
met ingebouwde fleshlight.Freaky idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |