DOE NOU NIET ZOquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:55 schreef aight1 het volgende:
over 4 minuten is vas jarig zullen we een liedje zingen
nee? oke
Waag het.quote:
Pest Vas niet altijd zo, zigeunerschilderij.quote:
Gvd.quote:
Van wd geleerd. Random woorden gebruiken om iemand uit te schelden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom kwam die nou weer vandaan?
Enge triceps, goede ass.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent Panzer's speelkameraadje?
Hell, no. Gelukkig niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij diepzinnige gesprekken met Panzie, ja?
om 6 uur is t nog donker hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:01 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap nooit waarom de dag nou eigenlijk begint om 12 uur 's avonds.
Zou logischer zijn om de dag om (het huidige) 6 uur te laten beginnen. Dan begint de dag nou eenmaal, heb je weer zon enz.
Oh ben je nog available dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Hell, no. Gelukkig niet.
Ik was het helemaal nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:01 schreef Chloroform het volgende:
Heeft die knurft toch de TT aangepast.Ongehoord.
true datquote:
Gelukkig niet? Je zou je juist uitverkoren moeten voelen als je gesprekken met Panzie mag voeren.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Hell, no. Gelukkig niet.
Nu is het wel leuk geweest.quote:
omdat vasjequote:Op donderdag 14 maart 2013 00:03 schreef BobbyB het volgende:
Vanwaar de speciale vermelding eigenlijk?
Ik had eerst als TT "PINDA SC" maar mortie is een hater.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:03 schreef BobbyB het volgende:
Vanwaar de speciale vermelding eigenlijk?
Verdomme jij bent de enige hier die mij kan backuppen en dan weet je er weer zo'n bende van te maken. Ook altijd gestuntel met jou.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Hell, no. Gelukkig niet.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had eerst als TT "PINDA SC" maar mortie is een hater.
Geeft niets jongen. It's lonely at the top, eh.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme jij bent de enige hier die mij kan backuppen en dan weet je er weer zo'n bende van te maken. Ook altijd gestuntel met jou.
Wat, keep dreaming.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme jij bent de enige hier die mij kan backuppen
Zal nog eens aan je denken.quote:
Waarom negeer je me? Ik ben een lieve jongen hoor, vraag maar aan muisje.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:05 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Wat, keep dreaming.
Ben choverdomme geen gal. Zal je nog eens feliciteren zeg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal verdomme nog een keer bedanken zeg
quote:
Je zei "gals".quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal verdomme nog een keer bedanken zeg
Zou bijna TT terugdoenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben choverdomme geen gal. Zal je nog eens feliciteren zeg.
[..]
Doe nou maar, lompe knol.quote:
Rustig aan, babygirl.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben choverdomme geen gal. Zal je nog eens feliciteren zeg.
[..]
Maar jij ziet het niet zitten om met Panzie een stomende relatie aan te gaan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Rustig aan, babygirl.
Maak ik zelf wel uit enquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Rustig aan, babygirl.
Wacht maar, volgende maand ben ik in Amsterdam hè.quote:
HE IS NOT LOOKINGquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij ziet het niet zitten om met Panzie een stomende relatie aan te gaan?
No.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij ziet het niet zitten om met Panzie een stomende relatie aan te gaan?
Jeetje, zo agressief. :s Hoop niet dat je ook zo agressief bent in een relatie. :squote:Op donderdag 14 maart 2013 00:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
HE IS NOT LOOKING
FOR SERIOUS
RELATIONSHIPS
EAT DIRT PEOPLE
Jammer. Heb gehoord dat hij geweldige massages geeft.quote:
Wel in bed, hij trekt graag aan mijn vetkuif.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje, zo agressief. :s Hoop niet dat je ook zo agressief bent in een relatie. :s
En zorgvuldige blauwe plekken kan zetten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer. Heb gehoord dat hij geweldige massages geeft.![]()
![]()
![]()
![]()
K.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wel in bed, hij trekt graag aan mijn vetkuif.
Zal jouw roomblanke huid eens voorzien van wat blauwe plekken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
En zorgvuldige blauwe plekken kan zetten.
Sassy Chloro.quote:
Laten we dan een gymsessie doen brah. (srs) Cholerabeer wil ook wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Wacht maar, volgende maand ben ik in Amsterdam hè.
Die meid is fucked up.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
En zorgvuldige blauwe plekken kan zetten.
vink nie luek heb liever dese:quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal jouw roomblanke huid eens voorzien van wat blauwe plekken.
Word jij nooit moe van jezelf?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laten we dan een gymsessie doen brah. (srs) Cholerabeer wil ook wel.
Nee, is op m'n rustdag, kom maar naar Tilburg (srs). Woon jij in Amsterdam tegenwoordig dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laten we dan een gymsessie doen brah. (srs) Cholerabeer wil ook wel.
Op een fijne manier hoor.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |