Nu is het wel leuk geweest.quote:
omdat vasjequote:Op donderdag 14 maart 2013 00:03 schreef BobbyB het volgende:
Vanwaar de speciale vermelding eigenlijk?
Ik had eerst als TT "PINDA SC" maar mortie is een hater.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:03 schreef BobbyB het volgende:
Vanwaar de speciale vermelding eigenlijk?
Verdomme jij bent de enige hier die mij kan backuppen en dan weet je er weer zo'n bende van te maken. Ook altijd gestuntel met jou.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
[..]
Hell, no. Gelukkig niet.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had eerst als TT "PINDA SC" maar mortie is een hater.
Geeft niets jongen. It's lonely at the top, eh.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme jij bent de enige hier die mij kan backuppen en dan weet je er weer zo'n bende van te maken. Ook altijd gestuntel met jou.
Wat, keep dreaming.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme jij bent de enige hier die mij kan backuppen
Zal nog eens aan je denken.quote:
Waarom negeer je me? Ik ben een lieve jongen hoor, vraag maar aan muisje.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:05 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Wat, keep dreaming.
Ben choverdomme geen gal. Zal je nog eens feliciteren zeg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal verdomme nog een keer bedanken zeg
quote:
Je zei "gals".quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal verdomme nog een keer bedanken zeg
Zou bijna TT terugdoenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben choverdomme geen gal. Zal je nog eens feliciteren zeg.
[..]
Doe nou maar, lompe knol.quote:
Rustig aan, babygirl.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben choverdomme geen gal. Zal je nog eens feliciteren zeg.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |