Beetje met ome Krio in zijn wigwam spacen op zijn rustdag.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, is op m'n rustdag, kom maar naar Tilburg (srs). Woon jij in Amsterdam tegenwoordig dan?
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:22 schreef aight1 het volgende:
ik ben zo'n slecht mens
1 van mn beste vrienden is jarig en die was ik gewoon vergeten
en wel vas om 00:00 feliciteren.
Kan nu toch gewoonquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:22 schreef aight1 het volgende:
ik ben zo'n slecht mens
1 van mn beste vrienden is jarig en die was ik gewoon vergeten
en wel vas om 00:00 feliciteren.
ja net gedaan maar het gaat om het ideequote:
Nee zijn vitamines en zo, ik wil haar graag gezond hebben.quote:
Wat voor goede stuff? Snakey zou vorige zomer misschien een keer komen maar niks meer van gehoord, durfde niet zeker.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beetje met ome Krio in zijn wigwam spacen op zijn rustdag.
Maar no man, ben er gewoon vrij regelmatig nu. Tilburg dan weer niet, maar als je veel GOEDE STUFF hebt, dan who knows.
haha je hebt mijne onthoudenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
knuller die hamster kultakala jotta huaani hoii
fout doeiquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
knuller die hamster kultakala jotta huaani hoii
quote:
KELS.quote:
Heb hem zelfs gebruikt mi poppy.quote:
Goed eten en intellectuele vrouwen van 21 of ouder.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat voor goede stuff? Snakey zou vorige zomer misschien een keer komen maar niks meer van gehoord, durfde niet zeker.
hej-hejquote:
ja vargar is wolven en dagar dagen, eigenlijk is het geen woord maar zal het goed rekenenquote:
goeie reactie gehad zeker?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb hem zelfs gebruikt mi poppy.
Beste ooit voortgekomen uit iets wat Soulja Boy gedaan heeft:quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:30 schreef Chocolatebear het volgende:
Op deze altijd achter de bar dansen, negers kijken me dan raar aan.
vargardagar dan whatevzquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja vargar is wolven en dagar dagen, eigenlijk is het geen woord maar zal het goed rekenen
Cheryl's protégéquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Beste ooit voortgekomen uit iets wat Soulja Boy gedaan heeft:
Lekker voor 'm.quote:
Ik vind het gebaar ook wel heel lief hoorquote:
Aww die was ik kwijtquote:
Ahw.quote:
Lief he.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw.Hij moet ook echt lachen alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |