Maar inmiddels is het een discussie geworden over persoonlijke voorkeuren en smaken. Wat is 'te' dik? wat is 'te' dun? Dit meten we aan de hand van de 2 'hele wetenschappelijkequote:Ts valt op volslanke vrouwen of eigenlijk tussen normaal en volslank in maar het lijkt alsof dit nergens wordt geaccepteerd en alsof het iets "vies" is.
Klacht: Waarom bemoeien mensen zich met mijn voorkeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dames (plaatjes van heren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier verder.
[ Bericht 16% gewijzigd door Drakire op 12-03-2013 22:37:28 ]
Omdat iedereen een mening heeft tegenwoordig en die ook altijd moet worden geuitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:24 schreef Drakire het volgende:
Ts valt op volslanke vrouwen of eigenlijk tussen normaal en volslank in maar het lijkt alsof dit nergens wordt geaccepteerd en alsof het iets "vies" is.
Klacht: Waarom bemoeien mensen zich met mijn voorkeuren.
Hier verder.
Ik lijk het meest op die swimmer, maar mijn buikspieren zijn niet zo duidelijk.quote:
woordquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik lijk het meest op die swimmer, maar mijn buikspieren zijn niet zo duidelijk.
Daar ben ik het mee eens, maar in het vorige deel is wel gebleken dat de definitie van dik nogal uiteen kan lopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef vera166 het volgende:
Dikke vrouwen zijn gewoon niet chill in mijn ogen
Ja klopt jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar in het vorige deel is wel gebleken dat de definitie van dik nogal uiteen kan lopen.
Maar jouw opvattingen van dik zijn wel heel raarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef vera166 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gast, jouw buikspieren zijn echt belachelijk duidelijk, doe niet zo valsbescheiden
Hoe kunnen vrouwen in je ogen zitten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef vera166 het volgende:
Of billen, vergeet de billen niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:28 schreef housesoftheholy het volgende:
Eigenlijk is mollig zijn pas erg als je geen tieten hebt.
Doe jij vrouwen dan? En dikke mensen kunnen erg aardig zijn ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:28 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja klopt jaNiet dat ze niet aardig kunnen zijn ofzo maar ik zou ze gewoon niet doen, zegmaar.
Ze zijn vet gezellig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef vera166 het volgende:
Doe anders eens foto's posten van verschillende billen ofzo, dat we die gaan beoordelenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Of billen, vergeet de billen niet.
[..]
Doe jij vrouwen dan? En dikke mensen kunnen erg aardig zijn ja.
Ja ook, maar tieten zijn nog erger. Want dan steekt je flubberbuik verder uit dan je borsten en verlies je je vrouwelijke vorm.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
ik heb helemaal nergens gezegd wanneer ik iemand dik vindquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar jouw opvattingen van dik zijn wel heel raar
je bent vast niet zo dom als je nu doetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe kunnen vrouwen in je ogen zitten?
Welk formaatje ben je zelf? Afhankelijk daarvan; daten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef vera166 het volgende:
[..]
ja
[..]
ik heb helemaal nergens gezegd wanneer ik iemand dik vindalleen wat ik mooi vind en dat zijn vrij magere vrouwen ja
[..]
je bent vast niet zo dom als je nu doet
dat had alleen zij kunnen wetenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Naar complimentjes aan het vissen als een vrouw deze man
Terecht dit. Je buik mag nooit eerder de muur raken dan je tieten als je er tegenaan looptquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja ook, maar tieten zijn nog erger. Want dan steekt je flubberbuik verder uit dan je borsten en verlies je je vrouwelijke vorm.
Sorry wilde bijdehand doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef vera166 het volgende:
[..]
je bent vast niet zo dom als je nu doet
Bij mij komt mn neus veruit het eerstquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Terecht dit. Je buik mag nooit eerder de muur raken dan je tieten als je er tegenaan loopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Ik heb weer wat gemistquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heul niet, half FOK! heeft jouw bodybuild picture gezien. Graag gedaan nog trouwens
Ik weet het, maar de rest was gewoon te opgepompt of stond te strak of was te vet of te ingevallen. Zoals ik al zei, ik vond het allemaal niksquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef Kesefkesef het volgende:
Rare verhoudingen, de een was bijna extreem dun en de tweede was gewoon dikkig.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bij mij komt mn neus veruit het eerstbij mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...maar ik heb geen tietenOp vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Ik ook bijna nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
bij mij ook![]()
...maar ik heb geen tieten
Ik ben 1.76 en ik weeg 56/57 kiloquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Welk formaatje ben je zelf? Afhankelijk daarvan; daten?
Link?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heul niet, half FOK! heeft jouw bodybuild picture gezien. Graag gedaan nog trouwens
Bij mij komt mn neus veruit het eerstBij mij ook, maar die rekenen we niet mee in het verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat jij wel iemand was die die hulk zou prefereren, die je tegen alle gevaren uit de buitenwereld kan beschermenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de rest was gewoon te opgepompt of stond te strak of was te vet of te ingevallen. Zoals ik al zei, ik vond het allemaal niks
Oh dan lijken we qua postuur wel op elkaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ben 1.76 en ik weeg 56/57 kiloGeen pics, ik heb verder geen aandacht tekort en ik heb wel eens foto's gepost in US haha
...
Dit in één zinquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:33 schreef vera166 het volgende:
Ik ben 1.76 en ik weeg 56/57 kiloGeen pics, ik heb verder geen aandacht tekort en ik heb wel eens foto's gepost in US haha
...
Welke meet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh dan lijken we qua postuur wel op elkaarVal je op blond? Zo ja, beter kom je naar de FOK!-meet, kunnen we samen in de jacuzzi enzo
Nope, ik wil geen concurrentie. Als je het zo nodig wil zien speur je zelf z'n pohi maar door, heb ik toendertijd ook gedaan.quote:
[..]
Bij mij komt mn neus veruit het eerstbij mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik ook, maar echte kracht zit van binnen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:34 schreef Kesefkesef het volgende:
Ik dacht dat jij wel iemand was die die hulk zou prefereren, die je tegen alle gevaren uit de buitenwereld kan beschermen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ruile?quote:
Smack en Hugh organiseren een jacuzzi-meet voor alle lekkere dames van FOK!, en een selectie leuke heren. Bij hun solliciteren voor een plekje dus.quote:
Ik pak hem heus niet af hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nope, ik wil geen concurrentie. Als je het zo nodig wil zien speur je zelf z'n pohi maar door, heb ik toendertijd ook gedaan.
Ojeeee onzekerheid is een schandequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit in één zin
Foto's posten ter beoordelen is per definitie uiting van aandachtstekort of onzekerheid, of beiden.
Hahahaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh dan lijken we qua postuur wel op elkaarVal je op blond? Zo ja, beter kom je naar de FOK!-meet, kunnen we samen in de jacuzzi enzo
Ik ben geen leuke heer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Smack en Hugh organiseren een jacuzzi-meet voor alle lekkere dames van FOK!, en een selectie leuke heren. Bij hun solliciteren voor een plekje dus.
dit is trouwens gewoon waar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Smack en Hugh organiseren een jacuzzi-meet voor alle lekkere dames van FOK!, en een selectie leuke heren. Bij hun solliciteren voor een plekje dus.
Het is een schandequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ojeeee onzekerheid is een schandeik wou de reacties van pics gewoon voor zijn en niet zoals zo'n persoon in het vorige topic bekend komen te staan die in klb foto's van zichzelf post. US is daarvoor.
Ninja edit, er stond: lichtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:38 schreef Drakire het volgende:
[..]
Helemaal geweldig toch als dit bovenop je ligt.
Aldus de self proclaimed gentle/ladies' mannenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet lullig naar jouquote:
Dat overleef ik nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:38 schreef Drakire het volgende:
[..]
Helemaal geweldig toch, als dit bovenop je ligt.
Alsof dat in US anders isquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet lullig naar jouOnzekerheid is geen schande, alleen foto's posten in klb is gewoon niet het verstandigste wat je kan doen want je bent een vrouw dus in het bezit van een kut, aan mannen die zeggen dat je mooi bent etc ontbreekt het dan niet snapje.
Heb geen idee of je mooi bent of niet dus.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef vera166 het volgende:
Ojeeee onzekerheid is een schandeik wou de reacties van pics gewoon voor zijn en niet zoals zo'n persoon in het vorige topic bekend komen te staan die in klb foto's van zichzelf post. US is daarvoor.
Nee, leeftijdgebonden. Ooit groeien jullie er ook wel overheen. Tot die tijd hoop ik dat de mening van een onbekende FOK!'er jullie enorm veel zelfvertrouwen zal geven. Betwijfel het alleen..quote:
nee maar is dat in een anders (sub)forum anders? nee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet lullig naar jouOnzekerheid is geen schande, alleen foto's posten in klb is gewoon niet het verstandigste wat je kan doen want je bent een vrouw dus in het bezit van een kut, aan mannen die zeggen dat je mooi bent etc ontbreekt het dan niet snapje.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Kleinere borsten hoeven niet per definitie lelijker te zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:40 schreef blow... het volgende:
Fit![]()
Curvy![]()
Uiteindelijk is curvy mooier want daar zitten mooiere tieten bij
In US en KPD is het anders net zo erg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Nee, leeftijdgebonden. Ooit groeien jullie er ook wel overheen. Tot die tijd hoop ik dat de mening van een onbekende FOK!'er jullie enorm veel zelfvertrouwen zal geven. Betwijfel het alleen..
Nee maar vriendeiljke opmerkingen zijn altijd beter dan gehaat.quote:
Euhm ik kan niet echt foto's vinden van meisjes die een beetje mollig zijn, met een goede kont. Kijk hier maar gewoon naar en geniet:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doe anders eens foto's posten van verschillende billen ofzo, dat we die gaan beoordelen
dat is echt bullshit policy dus. dan is er toch geen reet aan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In US en KPD is het anders net zo erg.
Want hier in KLB reageren mensen nog negatief, maar in US en KPD geldt: heb je niks positiefs te zeggen, dan mag je niet reageren, dus
Ik ga niet, geen zorgenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef Kesefkesef het volgende:
Aldus de self proclaimed gentle/ladies' mannen
KLB is eerlijk. Hard, maar eerlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:42 schreef vera166 het volgende:
Nee maar vriendeiljke opmerkingen zijn altijd beter dan gehaat.
Sommige opmerkingen gingen ook gewoon te ver vind ik, zeggen dat iemand fucking lelijk is, is gewoon niet nodig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Want hier in KLB reageren mensen nog negatief, maar in US en KPD geldt: heb je niks positiefs te zeggen, dan mag je niet reageren, dus
Serieus dat is zo geil, ik weet nog bij m'n ex dat we de eerste keer naast elkaar lagen vroeg ze hou je van netjes of stout ik zeg stout. bleef ze even liggen naast me liggen.. en toen maakte ze ineens een draai met haar lichaam zodat ze bovenop me kwam te liggen heerlijkquote:
Die tweede kont klopt gewoon echt niet in verhouding met dat lichaam, beetje een raar beeldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Euhm ik kan niet echt foto's vinden van meisjes die een beetje mollig zijn, met een goede kont. Kijk hier maar gewoon naar en geniet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar word ik nou een blij persoon van.
Nouja, ik wilde graag een eerlijke reactie: Ben ik echt een 'varken'? Daar is KLB gelukkig wel eerlijk genoeg voor . Als in die andere subfora dat soort reacties geweigerd worden... Kom ik nooit aan een waarheidsgetrouw beeld.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, maar in US hoeven die mensen niet zulke harde opmerkingen te maken vind ik. Heb er zelf ook niet echt last van maar nouja, dat vind ik gewoonquote:
je wilt toch juist weten wat iemand z'n eerlijke mening is? ze kiezen er zelf voor om die foto's te posten. vind het dus een onzinregel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef vera166 het volgende:
[..]
Sommige opmerkingen gingen ook gewoon te ver vind ik, zeggen dat iemand fucking lelijk is, is gewoon niet nodig.
Meningen verschillen hierover gewoon, en het is uiteindelijk ook niet nodig om te zeggen of iemand mooi of lelijk is, je hebt zelf in de hand wat je typt enzo :p
Zei iemand dat?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef vera166 het volgende:
[..]
Sommige opmerkingen gingen ook gewoon te ver vind ik, zeggen dat iemand fucking lelijk is, is gewoon niet nodig.
Meningen verschillen hierover gewoon, en het is uiteindelijk ook niet nodig om te zeggen of iemand mooi of lelijk is, je hebt zelf in de hand wat je typt enzo :p
Is ook zo, als ik een foto post mag iemand best zeggen dat ik niet zijn/haar smaak ben, me lelijk vind of wat dan ook. Maar dat hoeft niet met bewoording dat ik *veel ziektes* lelijk ben etc. Dat is gewoon niet nodig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je wilt toch juist weten wat iemand z'n eerlijke mening is? ze kiezen er zelf voor om die foto's te posten. vind het dus een onzinregel.
Wat een gare regelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is ook lastig bij jouquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, maar in US hoeven die mensen niet zulke harde opmerkingen te maken vind ik. Heb er zelf ook niet echt last van maar nouja, dat vind ik gewoon
Wat boeit mijn mening jou? Ik ben maar een random FOK!ster, van internet, die je niet kent.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Nouja, ik wilde graag een eerlijke reactie: Ben ik echt een 'varken'? Daar is KLB gelukkig wel eerlijk genoeg voor . Als in die andere subfora dat soort reacties geweigerd worden... Kom ik nooit aan een waarheidsgetrouw beeld.
Ja I know, heb er ooit een discussie gehad met de us mod.quote:
Klopt prima, mooie heupen, mooie kont. Al duwt ze naar mijn idee d'r kont wel net wat extra naar achteren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Die tweede kont klopt gewoon echt niet in verhouding met dat lichaam, beetje een raar beeld
Ik stik in mijn colaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is ook lastig bij jouMaar die zeehonden die in KPD foto's posten en waar alleen met "leuke foto
" op gereageerd wordt is ook wat triest
Haha ik ben het best wel eens hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is ook lastig bij jouMaar die zeehonden die in KPD foto's posten en waar alleen met "leuke foto
Als je zegt dat ze mooi zijn stoppen ze mss eerder met posten van hun foto's omdat ze dan minder onzeker zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Forumdelen als US zijn dan ook gewoon kaologay. Allemaal een beetje lief voor elkaar doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja I know, heb er ooit een discussie gehad met de us mod.
Maar ja, ze vinden dat nou eenmaal dus
ik kom daar alleen om durrr te feliciteren met z'n wekelijkse veroveringen. verder is het maar een gare boel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Forumdelen als US zijn dan ook gewoon kaologay. Allemaal een beetje lief voor elkaar doen.Kom op joh, zo werkt de wereld niet.
Ja, als iemand lelijk is hoort ie dat gewoon te horen te krijgen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Forumdelen als US zijn dan ook gewoon kaologay. Allemaal een beetje lief voor elkaar doen.Kom op joh, zo werkt de wereld niet.
Idd, irl krijgen ze toch ook niet alleen maar positieve reactiesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Haha hij leukt het wel wat op. Maar toen ik laatst zo'n topic zag, zaten ze hem wel af te zeiken. Dat mag dan blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik kom daar alleen om durrr te feliciteren met z'n wekelijkse veroveringen. verder is het maar een gare boel.
Kan er iig niet op geilenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Klopt prima, mooie heupen, mooie kont. Al duwt ze naar mijn idee d'r kont wel net wat extra naar achteren.
zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kleinere borsten hoeven niet per definitie lelijker te zijn
Als je die verhouding niet vind kloppen moet je maar niet googlen naar "mal malloy" zij was heel onzeker over de verhoudingen van haar lichaam maar kreeg echt honderdmiljoenmiljard complimenten van mensen toen ze een filmpje op yt had gepost.quote:
Toen een user een racistische opmerking richting mij maakte mocht het ook wel in US, dus uhh, sommige modjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Haha hij leukt het wel wat op. Maar toen ik laatst zo'n topic zag, zaten ze hem wel af te zeiken. Dat mag dan blijkbaar wel.
ze haten op zijn succes, dat is fokkers eigenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Haha hij leukt het wel wat op. Maar toen ik laatst zo'n topic zag, zaten ze hem wel af te zeiken. Dat mag dan blijkbaar wel.
Sowieso op die manier gaan alle lelijke mensen zich maar verstoppen op FOK! in plaats van er wat aan te doen. En hoe moet ik dan met een gerust hart FOK!-hossels zetten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, als iemand lelijk is hoort ie dat gewoon te horen te krijgen.
Lelijke mensen complimenten geven
Ook nog zoiets inderdaad. Eigenlijk is US gewoon een beetje de hyves van FOK!.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Idd, irl krijgen ze toch ook niet alleen maar positieve reacties
En alle SC'ers komen dan meteen naar us als hun mede sc'er een foto heeft gepost om te reageren met:![]()
![]()
![]()
En zijn altijd zelfde paar mensen die ook nooit normaal kunnen reageren. Altijd maar commentaar op alles etc, je weet het wel.
Geeft niet, ik geil er wel op voor ons allebei.quote:
Ja dat valt mij ook op, dat mag dan welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Toen een user een racistische opmerking richting mij maakte mocht het ook wel in US, dus uhh, sommige modjes
Ik kan dat ook nooit met een gerust hart doen hier. Toch altijd die kans dat het een lelijkerd isquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso op die manier gaan alle lelijke mensen zich maar verstoppen op FOK! in plaats van er wat aan te doen. En hoe moet ik dan met een gerust hart FOK!-hossels zetten?
Maar die heeft een dik echt dik achterwerk, met kleine kuiltjes en flubberig achtig. Als ik daar mijn pink in zou steken zou die bedolven worden onder al dat vetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:55 schreef Drakire het volgende:
[..]
Als je die verhouding niet vind kloppen moet je maar niet googlen naar "mal malloy" zij was heel onzeker over de verhoudingen van haar lichaam maar kreeg echt honderdmiljoenmiljard complimenten van mensen toen ze een filmpje op yt had gepost.
Nu is ze een cult heldin.
Zullen wij maar gewoon gaan daten dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kan dat ook nooit met een gerust hart doen hier. Toch altijd die kans dat het een lelijkerd is
Precies, en een vrouwlijke user zit altijd iedereen af te zeiken, ik denk wel dat je weet wie ik bedoelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:57 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja dat valt mij ook op, dat mag dan wel
Wie?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, en een vrouwlijke user zit altijd iedereen af te zeiken, ik denk wel dat je weet wie ik bedoel
Wie?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, en een vrouwlijke user zit altijd iedereen af te zeiken, ik denk wel dat je weet wie ik bedoel
Gewoon zeggen, wij hebben je back. Daarnaast zouden echt zoveel mensen hun eigen naam opzoeken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, anders komt er een rel en alles
En ze zijn met een hele sc
KLB SC CLICK RESPRESENT WOLVENDAGE JWZZZZZZZquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nohquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er tegenwoordig in de SC zitten, maar laat ze maar komen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan had je helemaal niets moeten zeggenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zij wel jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon zeggen, wij hebben je back. Daarnaast zouden echt zoveel mensen hun eigen naam opzoeken?
Dat vind ik helemaal niet erg.quote:
Ik ben niet echt bekend met de vele SC's die FOK! kent, dus het zou een ongeïnformeerde gok worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zij wel ja
Maar als je goed nadenkt weet je wel welke sc ik bedoel.
Iedereen eigenlijk wel.
zal de KLB SC wel zijn. die zijn altijd het meest vocaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet erg.
[..]
Ik ben niet echt bekend met de vele SC's die FOK! kent, dus het zou een ongeïnformeerde gok worden.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
KLB SC CLICK RESPRESENT WOLVENDAGE JWZZZZZZZ
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:04 schreef Drakire het volgende:
Ik kom nooit in sc, in fact ik kom (tegenwoordig) zelden op fok!.
deze user ja, wilde net noemenquote:
heb je echt dat soort mensen rondlopen hier op fokquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
maar ze sherlockt altijd op haar naam, dus ik ben voorzichtiger nu
Ik sherlockte laatst m'n naam. Kwam ik heel de tijd de stoner SC in ONZ tegen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
maar ze sherlockt altijd op haar naam, dus ik ben voorzichtiger nu
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet zeggen, straks doet Mortaxx een slotje
na 11 uur mag 't toch gewoonquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
ja, want ik merk altijd dat ik opeens gequote wordt op plekken waar ik nooit post als ik iemand's naam noem.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef zquing het volgende:
[..]
heb je echt dat soort mensen rondlopen hier op fok
Inderdaad, SC mag niet hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
betekend dat niet dat je 't zelf ook controleert?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja, want ik merk altijd dat ik opeens gequote wordt op plekken waar ik nooit post als ik iemand's naam noem.
fucking geen leven daaro
die quotes die poppen gewoon up als je op het forum zit, dusquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:09 schreef zquing het volgende:
[..]
betekend dat niet dat je 't zelf ook controleert?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
maar dit is wel leukquote:
ojah, dat heb je ook tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
die quotes die poppen gewoon up als je op het forum zit, dus
Ik heb dat uitgeschakeld. Fucking irritant vind ik dat. Zelfde geldt voor die pop-up reageervensters.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
het zou wel handig zijn als het per topic kon regelen. Niet alle subfora zijn namelijk even druk als KLBquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb dat uitgeschakeld. Fucking irritant vind ik dat. Zelfde geldt voor die pop-up reageervensters.
Ik niet, vet handig. Voordat je het weet roept een of andere gefrustreerde FOK!ker weer wat, en moet ik me verdedigenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb dat uitgeschakeld. Fucking irritant vind ik dat. Zelfde geldt voor die pop-up reageervensters.
Gewoon erop reageren en ruzie zoekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
De drang voelen om je op fok te moeten verdedigenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik niet, vet handig. Voordat je het weet roept een of andere gefrustreerde FOK!ker weer wat, en moet ik me verdedigen
precies, maar ze gaan altijd haten op mij in de sc en ik kan het niet handelen dusssquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon erop reageren en ruzie zoeken
Op welk plaatje zou jij vallen, Frank?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volslank is een eufemisme voor dik. Simpel.
Ik haat niet op je tochquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
precies, maar ze gaan altijd haten op mij in de sc en ik kan het niet handelen dusss
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
precies, maar ze gaan altijd haten op mij in de sc en ik kan het niet handelen dusss
Ik log net in en ik zie dat dit een deel II is dus ik ga die meuk zeker niet terug lezen dus ik weet niet op welke plaatje je doelt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Op welk plaatje zou jij vallen, Frank?
Daarom ook jouw FOK! vriendjes meenemen en dan samen rellenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Gewoon in de OP van deel IIquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik log net in en ik zie dat dit een deel II is dus ik ga die meuk zeker niet terug lezen dus ik weet niet op welke plaatje je doelt.
met jouw poes wil ik wel jonkoe klappen jaquote:
Gezellig bah. Ik haat gezelligheidquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar je vindt het zelf toch ook gezellig?
Dat is dus niet zo, maar voor sommige mensen bestaan er 2 type mensen dik en dun, dan is het wel zoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Staat in de OP.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik log net in en ik zie dat dit een deel II is dus ik ga die meuk zeker niet terug lezen dus ik weet niet op welke plaatje je doelt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja dat is best een goed idee eigenlijk. Al zou ik het dan waarschijnlijk nog uitzetten omdat ik een hekel aan verandering heb.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef zquing het volgende:
[..]
het zou wel handig zijn als het per topic kon regelen. Niet alle subfora zijn namelijk even druk als KLB
True, maar als je in heel veel topics reageert blijven die notificaties maar komen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik niet, vet handig. Voordat je het weet roept een of andere gefrustreerde FOK!ker weer wat, en moet ik me verdedigen
Ik ben gestopt, toch bedanktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
met jouw poes wil ik wel jonkoe klappen ja
Daarom iedereen weer aan de silverquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef Piye het volgende:
het zou wel handig zijn als het per topic kon regelen. Niet alle subfora zijn namelijk even druk als KLBJa dat is best een goed idee eigenlijk. Al zou ik het dan waarschijnlijk nog uitzetten omdat ik een hekel aan verandering heb.
Sorry hoor maar dit vind ik echt een dozenreactiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef vera166 het volgende:
[..]! Jaaa precies. Net als elk ander verzachtend woord.
Okequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Drakire het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit vind ik echt een dozenreactie.
Sinds wanneer ben jij gestopt?quote:
Aha, ik zie nu pas de spoilersquote:
mag je blij zijn dat dit geen tweakers isquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geeft niet trouwensquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Drakire het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit vind ik echt een dozenreactie.
Doe ik later wel nu ga ik slapen gr grquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij wilde geen foto van jezelf laten zien
helaas.quote:
Gisterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij gestopt?What the hell is deze?
![]()
Jointje doen in A'dam volgende week?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
helaas.
je was m'n favoriete fok!-junkie
Is 2 niet té dun?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, ik zie nu pas de spoilers
2,3,4.
quote:
Nee ik ben wel serieusquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]je hebt gewoon even geen wiet dus
surequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jointje doen in A'dam volgende week?
mensen die blowenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jointje doen in A'dam volgende week?
dag dag mysterieus konijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Doe ik later wel nu ga ik slapen gr gr
gelegenheidsdingetjequote:
Ja wel wat te dun. Wat dat betreft had ik er 5 ook bij kunnen zetten, dat neigt weer naar ietsjes te vol. Maar beiden zeker niet lelijk.quote:
Zo begint het en voor je het weet haal je zakken van 50 gram op bij de kweker en lig je een week op de bank te dampen.quote:
Ja heel leuk dat mensen er zo mee wegkomen maar wat wil je er mee zeggen a. dat eufemistisch een verzachtend woord is of b. dat elk verzachtend woord voor 'dik' eufemistisch is.quote:
Jij blowt zeker niet toevallig?quote:
Ja hallo je bent volgens mij zelfs nog stoner van de week (3 weken langquote:
3 vind ik persoonlijk "perfect"quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja wel wat te dun. Wat dat betreft had ik er 5 ook bij kunnen zetten, dat neigt weer naar ietsjes te vol. Maar beiden zeker niet lelijk.
Niets mis met een beetje dramaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Beter een wiet junkie dan een drama junkie.
Ik erger me aan dikke mensen (vooral vrouwen) die gewoon dik zijn maar zichzelf volslank of rond of wat dan ook noemen, daarom was ik het eens met Frank_Drebin en dat meldde ik. Verder niks hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ja heel leuk dat mensen er zo mee wegkomen maar wat wil je er mee zeggen a. dat eufemistisch een verzachtend woord is of b. dat elk verzachtend woord voor 'dik' eufemistisch is.
Dat is toch een dozenreactie beide opties.
Daar erger ik me ook aan. Als ik de term namelijk gebruik, denkt iedereen dat ik het als eufemisme voor dik gebruik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik erger me aan dikke mensen (vooral vrouwen) die gewoon dik zijn maar zichzelf volslank of rond of wat dan ook noemen, daarom was ik het eens met Frank_Drebin en dat meldde ik. Verder niks hoor
Oh oke daar erger ik me ook aanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik erger me aan dikke mensen (vooral vrouwen) die gewoon dik zijn maar zichzelf volslank of rond of wat dan ook noemen, daarom was ik het eens met Frank_Drebin en dat meldde ik. Verder niks hoor
doe ik nu ook al zonder wietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:17 schreef zquing het volgende:
[..]
Zo begint het en voor je het weet haal je zakken van 50 gram op bij de kweker en lig je een week op de bank te dampen.
Gaan we maar gewoon een drankje doen dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee![]()
Rookte wel, maar ik ben nu precies 29 dagen gestopt.
Waarom? En wat is volgens jou "volslank" dan? (dus welke plaatje)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef vera166 het volgende:
[..]
Dat probeer ik al jaren zonder succes.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee![]()
2,3 had ik ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, ik zie nu pas de spoilers
2,3,4.
stopping is for quitersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee![]()
Een gin tonic voor mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Gaan we maar gewoon een drankje doen dan?
1 kan wel, maar wel te dun. Alsnog beter dan 5 wat veel mensen het mooist vindenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef zquing het volgende:
Ben ik dan trouwens serieus de enige welke 1 ook nog wel okee vind
6quote:
Nee vera ook. Maar dat jullie dat serieus vinden snap ik echt niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef zquing het volgende:
Die chick is helemaal plat manquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef zquing het volgende:
Ik rook nog wel op speciale gelegenheden. Sinds ik ben gestopt met roken drink ik ongeveer 5-10 kopjes koffie per dag, maar dat is tenminste wel gezonderquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat probeer ik al jaren zonder succes.
5 is leuk voor de afwisselingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1 kan wel, maar wel te dun. Alsnog beter dan 5 wat veel mensen het mooist vinden
4quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom? En wat is volgens jou "volslank" dan? (dus welke plaatje)
Zo lang ze maar niet te dik zijn waardoor ze gezondheidsproblemen hebben, en ze tevreden zijn met zichzelf, wat valt er aan te irriteren?
Die breekt toch als je dr goed pakt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef zquing het volgende:
1quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1 kan wel, maar wel te dun. Alsnog beter dan 5 wat veel mensen het mooist vinden
Liever 1 dan boven de 4, maar vind het wel erg magerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef zquing het volgende:
Neequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef zquing het volgende:
1 is zomaar dood na een zwaar ongeval of een hongerwinter, heeft totaal geen reserves om op te teren in barre tijden. Het mannelijk instinct zegt dan automatisch dat zoiets niet geschikt is voor voortplanting waardoor de meesten er niet op vallen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef zquing het volgende:
Is ook niet ideaalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:25 schreef Drakire het volgende:
[..]
1serieus ik zou jou in een bouwmarkt al weg sneaken naar de plankenafdeling dafuq
Echt prachtig dit!quote:
Ik vind 5 niet de mooiste, maar wel beter dan 0-2.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Serieus?quote:
Ben het wel met je mee eens hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:25 schreef vera166 het volgende:
[..]
4
Ze mogen hartstikke tevreden zijn met zichzelf, om hun gezondsheidsproblemen maak ik me ook niet druk, ik erger me gewoon aan dat ze ronduit dik zijn en zichzelf 'volslank' noemen, volslank is een positievere term etc.
Dit zal wel weer onzin gevonden worden maar nouja, je vroeg erom dus
Zelfdestructief gedrag wordt ook als aantrekkelijk ervaren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:26 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
1 is zomaar dood na een zwaar ongeval of een hongerwinter, heeft totaal geen reserves om op te teren in barre tijden. Het mannelijk instict zegt dan automatisch dat zoiets niet geschikt is voor voortplanting waardoor de meesten er niet op vallen.
Dat drink ik ook veel in combinatie met kettingroken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik rook nog wel op speciale gelegenheden. Sinds ik ben gestopt met roken drink ik ongeveer 5-10 kopjes koffie per dag, maar dat is tenminste wel gezonder![]()
Waar een wil is is een (kromme) weg
1 Vind ik afschuwelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef zquing het volgende:
Alsof dikke vrouwen hongerswinter/zwaar ongeval overleven. Ze kunnen niet eens rennen/ze hebben meer voedsel nodigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:26 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
1 is zomaar dood na een zwaar ongeval of een hongerwinter, heeft totaal geen reserves om op te teren in barre tijden. Het mannelijk instinct zegt dan automatisch dat zoiets niet geschikt is voor voortplanting waardoor de meesten er niet op vallen.
Dikke vrouwen niet, normale wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof dikke vrouwen hongerswinter/zwaar ongeval overleven. Ze kunnen niet eens rennen/ze hebben meer voedsel nodig
+ ze worden als eerste opgegetenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof dikke vrouwen hongerswinter/zwaar ongeval overleven. Ze kunnen niet eens rennen/ze hebben meer voedsel nodig
Dikke mensen hebben niet meer voedsel nodig, ze hebben eerder honger. Als het erop aankomt, kunnen ze juist langer zonder voedsel. Maar aangezien ze inderdaad niet echt fit zijn, kunnen wij slankere mensen ze makkelijk opeten als het nodig is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mensen die snel dik worden hebben juist een evolutionair voordeel. Juist die overleefden perioden van voedselschaarste. Ironisch genoeg wordt dat nu verketterd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar. Vet is geen vlees. Spieren zijn vlees. Dus eigenlijk kan je het beste als eerst een afgetrainde vent opeten. En ja daar heb ik uitgebreid over nagedacht.quote:
Oh, oke.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar. Vet is geen vlees. Spieren zijn vlees. Dus eigenlijk kan je het beste als eerst een afgetrainde vent opeten.
Ja. Ik drink je onder de tafel hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind 5 niet de mooiste, maar wel beter dan 0-2.
[..]
Serieus?
Adje kratje doen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja. Ik drink je onder de tafel hoor.
Maar ik snap dan niet hoe ze zichzelf konden beschermen/vluchtenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen die snel dik worden hebben juist een evolutionair voordeel. Juist die overleefden perioden van voedselschaarste. Ironisch genoeg wordt dat nu verketterd.
Daar stond laatst een grappig stukje over in, in de Quest die graag op het schijthuis lees. Van een mens kun je ongeveer een maand of zo leven, schijnt erg veel energie te bevatten en qua voedingswaarde erg gezond.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar. Vet is geen vlees. Spieren zijn vlees. Dus eigenlijk kan je het beste als eerst een afgetrainde vent opeten. En ja daar heb ik uitgebreid over nagedacht.
Jij gaat dat ook echt doen in geval van nood?!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar. Vet is geen vlees. Spieren zijn vlees. Dus eigenlijk kan je het beste als eerst een afgetrainde vent opeten. En ja daar heb ik uitgebreid over nagedacht.
Kijk je ook GTST met haar omdat je het zo'n leuk programma vindt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef Trebo het volgende:
Ik vind het lichaam van m'n vriendin het mooist, ongeacht hoe dat er op dat moment uitziet.
Awhh, liefquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef Trebo het volgende:
Ik vind het lichaam van m'n vriendin het mooist, ongeacht hoe dat er op dat moment uitziet.
Nee, zij ook geen VI met mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk je ook GTST met haar omdat je het zo'n leuk programma vindt?
O dat van die ziektes is toch best een nadeel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar stond laatst een grappig stukje over in, in de Quest die graag op het schijthuis lees. Van een mens kun je ongeveer een maand of zo leven, schijnt erg veel energie te bevatten en qua voedingswaarde erg gezond.
Alleen veel kans op ziektes.
In de film The Road is men - na een een of andere ramp - dan ook op kannibalisme overgestapt.
Kan ik nu moeilijk over oordelen, maar ik geloof graag van wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jij gaat dat ook echt doen in geval van nood?!
Als jij hongerig genoeg bent - dus echt gek van honger raakt doe jij dat ook, zeker weten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jij gaat dat ook echt doen in geval van nood?!
JA haha.. preciesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben het wel met je mee eens hoor
Ik irriteer me niet zo gauw aan mensen.
Maar waar ik me wel aan irriteer is als dikke vrouwen(überhaupt dikke mensen) die roepen: ik ben zo dik
Maar ondertussen alles binnen werken en nooit sporten, ja uh vind je het gek
Ik ga nu slapen maar ik moet wel zeggen dat uit jou posts wel blijkt welk postuur je zelf hebt m.a.w. objectiviteit is ver te zoekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik snap dan niet hoe ze zichzelf konden beschermen/vluchten
Heb laatst "hunger" gezien.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar stond laatst een grappig stukje over in, in de Quest die graag op het schijthuis lees. Van een mens kun je ongeveer een maand of zo leven, schijnt erg veel energie te bevatten en qua voedingswaarde erg gezond.
Alleen veel kans op ziektes.
In de film The Road is men - na een een of andere ramp - dan ook op kannibalisme overgestapt.
Ik heb geen pretenties, ik geloof dat de mens van nature tot het kwade geneigd is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als jij hongerig genoeg bent - dus echt gek van honger raakt doe jij dat ook, zeker weten.
Denk biseksueel maar ik hou me er niet bijster veel mee bezigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uit pure nieuwsgierigheid, ben je lesbisch of gewoon een beetje bi?
Niet zo huilen omdat ik een ander mening heb. En daarbij is het gewoon waar, dikkere mensen zijn sneller moe.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:38 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen maar ik moet wel zeggen dat uit jou posts wel blijkt welk postuur je zelf hebt m.a.w. objectiviteit is ver te zoeken.
Onzin. Mens wil ten alle tijden overleven.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb geen pretenties, ik geloof dat de mens van nature tot het kwade geneigd is.
2 Weken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb laatst "hunger" gezien.
Eng idee dat mensen elkaar gaan opeten na ongeveer 2 weken
Ik vind mannen en vrouwen allebei wel interessantquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Denk biseksueel maar ik hou me er niet bijster veel mee bezigvind vrouwen een miljard keer aantrekkelijker dan mannen, maar heb nog niet echt een label op mezelf geplakt. Zoenen met een vrouw was ook mn eerste ervaring dat ik zoenen leuk en de moeite waard vond, met mannen nooit gehad
![]()
jij?
Dat is niet het kwade maar het noodzakelijke om te overleven - iets dat ieder organisme op deze planeet nastreeft. Heeft verder niets met kwaad of goed te maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb geen pretenties, ik geloof dat de mens van nature tot het kwade geneigd is.
Twee weken lijkt me wel wat snel eigenlijk. Overigens klinkt dat wel als een interessante film.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb laatst "hunger" gezien.
Eng idee dat mensen elkaar gaan opeten na ongeveer 2 weken
Na 3 dagen wordt je gered. "Je was toch met een groep van 8 mensen?" "jaa, eeehhhh....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef Piye het volgende:
[..]
2 Weken.Ik zou de eerste dag al beginnen om de rest voor te zijn.
bohquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onzin. Mens wil ten alle tijden overleven.
Die hebben hun leven gegeven voor het belang van de mensheid.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Na 3 dagen wordt je gered. "Je was toch met een groep van 8 mensen?" "jaa, eeehhhh...."
nahhh niet echt seksquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind mannen en vrouwen allebei wel interessantmaar idd, labels zijn een beetje jammer. Ook al seks gehad met een meisje, of niet?
Nee, dan heb je nooit met mij gezoendquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef vera166 het volgende:
ik zoenen leuk en de moeite waard vond, met mannen nooit gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
In een rare bui? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
nahhh niet echt seksheb praktisch alles gevoeld in een rare bui haha maar het is geen seks te noemen
Niet altijd. Mensen offeren zich op voor andere mensen, geen andere soort doet dat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onzin. Mens wil ten alle tijden overleven.
Ik was dronken of iets wat er op lijkt, kwam een meisje tegen waar ik mee had gezoend (en ik vind haar echt uber geilquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In een rare bui? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:42 schreef zquing het volgende:
[..]
Nee, dan heb je nooit met mij gezoendklopt, maar ik weet zeker dat je niet aan een vrouw kan tippen qua zoenen hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bijenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Niet altijd. Mensen offeren zich op voor andere mensen, geen andere soort doet dat.
Ik ga duidelijk op de verkeerde plekken uitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik was dronken of iets wat er op lijkt, kwam een meisje tegen waar ik mee had gezoend (en ik vind haar echt uber geil) heb haar bij haar kruis gepakt en niet meer los gelaten
ben niet zo'n freak, het was geen aanranding ofzo hahaha maar dat was op een feestje dus geen seks te noemen
Oke heb je een punt, maar dan willen ze andere laten overleven. Maar bedoelde dat er geen neiging tot kwaad doen achter het overgaan op kannibalisme zit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Niet altijd. Mensen offeren zich op voor andere mensen, geen andere soort doet dat.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga duidelijk op de verkeerde plekken uitWel jammer dat het niet meer tot iets geleid heeft dan
Je trekt nu wel de aandacht van menige autistische zolderkamerridder, hopelijk ben je je daar van bewust!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik was dronken of iets wat er op lijkt, kwam een meisje tegen waar ik mee had gezoend (en ik vind haar echt uber geil) heb haar bij haar kruis gepakt en niet meer los gelaten
ben niet zo'n freak, het was geen aanranding ofzo hahaha maar dat was op een feestje dus geen seks te noemen
Vrouwen zoenen is dan ook veel fijner dan mannen zoenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
klopt, maar ik weet zeker dat je niet aan een vrouw kan tippen qua zoenen haha
Hahaha erger dan waar ik uit ga kan het niet hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga duidelijk op de verkeerde plekken uitWel jammer dat het niet meer tot iets geleid heeft dan
Jij bent echt de grootste player van KLB op dit momentquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Een hond offert zich op voor een mens.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jep maar ze kunnen ook lezen dat ze niet kunnen tippen aan een vrouw dus misschien stamp ik hiermee eventuele pogingen de grond inquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:45 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je trekt nu wel de aandacht van menige autistische zolderkamerridder, hopelijk ben je je daar van bewust!
Jij hebt ook ervaring met mannen zoenen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:45 schreef zquing het volgende:
[..]
Vrouwen zoenen is dan ook veel fijner dan mannen zoenen.
Ben je wel eens op Pann ofzo geweest? In Amsterdam zijn trouwens ook wel leuke plekken om uit te gaan als je andere vrouwen wilt ontmoeten. Stel je wil daar een keer naartoe, dan moet je me maar DMenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:45 schreef vera166 het volgende:
[..]
Hahaha erger dan waar ik uit ga kan het niet hoorik woon in een stom dorp met stadsrechten waar alle vrouwen zo preuts en gelovig zijn als maar kan.. niet ideaal. Dit was puur toevallig
Wordt hopelijk nog wel beter als ik ouder ben. Tot die tijd wacht ik gewoon hahaa
Sssssht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste player van KLB op dit moment
Alle mannen oefenen toch de eerste keer met hun beste vriend?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef vera166 het volgende:
[..]
Jij hebt ook ervaring met mannen zoenen?coool
Maak ik een kans?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef vera166 het volgende:
[..]
Jep maar ze kunnen ook lezen dat ze niet kunnen tippen aan een vrouw dus misschien stamp ik hiermee eventuele pogingen de grond in
Ik vind 't uiteindelijk nooit echt een succesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef vera166 het volgende:
[..]
Jij hebt ook ervaring met mannen zoenen?coool
Die van mij niet. Voorbeeld ontkracht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een hond offert zich op voor een mens.
Voorbeeldje maar.
hehe ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben je wel eens op Pann ofzo geweest? In Amsterdam zijn trouwens ook wel leuke plekken om uit te gaan als je andere vrouwen wilt ontmoeten. Stel je wil daar een keer naartoe, dan moet je me maar DMen
[..]
Sssssht.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Alle mannen oefenen toch de eerste keer met hun beste vriend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |