Sorry hoor maar dit vind ik echt een dozenreactiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef vera166 het volgende:
[..]! Jaaa precies. Net als elk ander verzachtend woord.
Okequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Drakire het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit vind ik echt een dozenreactie.
Sinds wanneer ben jij gestopt?quote:
Aha, ik zie nu pas de spoilersquote:
mag je blij zijn dat dit geen tweakers isquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik log net in en ik zie dat dit een deel II is dus ik ga die meuk zeker niet terug lezen dus ik weet niet op welke plaatje je doelt.
Geeft niet trouwensquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Drakire het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit vind ik echt een dozenreactie.
Doe ik later wel nu ga ik slapen gr grquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij wilde geen foto van jezelf laten zien
helaas.quote:
Gisterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij gestopt?What the hell is deze?
![]()
Jointje doen in A'dam volgende week?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
helaas.
je was m'n favoriete fok!-junkie
Is 2 niet té dun?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, ik zie nu pas de spoilers
2,3,4.
quote:
Nee ik ben wel serieusquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]je hebt gewoon even geen wiet dus
surequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jointje doen in A'dam volgende week?
mensen die blowenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jointje doen in A'dam volgende week?
dag dag mysterieus konijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Doe ik later wel nu ga ik slapen gr gr
gelegenheidsdingetjequote:
Ja wel wat te dun. Wat dat betreft had ik er 5 ook bij kunnen zetten, dat neigt weer naar ietsjes te vol. Maar beiden zeker niet lelijk.quote:
Zo begint het en voor je het weet haal je zakken van 50 gram op bij de kweker en lig je een week op de bank te dampen.quote:
Ja heel leuk dat mensen er zo mee wegkomen maar wat wil je er mee zeggen a. dat eufemistisch een verzachtend woord is of b. dat elk verzachtend woord voor 'dik' eufemistisch is.quote:
Jij blowt zeker niet toevallig?quote:
Ja hallo je bent volgens mij zelfs nog stoner van de week (3 weken langquote:
3 vind ik persoonlijk "perfect"quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja wel wat te dun. Wat dat betreft had ik er 5 ook bij kunnen zetten, dat neigt weer naar ietsjes te vol. Maar beiden zeker niet lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |