die quotes die poppen gewoon up als je op het forum zit, dusquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:09 schreef zquing het volgende:
[..]
betekend dat niet dat je 't zelf ook controleert?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet zeggen, straks doet Mortaxx een slotje
maar dit is wel leukquote:
ojah, dat heb je ook tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
die quotes die poppen gewoon up als je op het forum zit, dus
Ik heb dat uitgeschakeld. Fucking irritant vind ik dat. Zelfde geldt voor die pop-up reageervensters.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
het zou wel handig zijn als het per topic kon regelen. Niet alle subfora zijn namelijk even druk als KLBquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb dat uitgeschakeld. Fucking irritant vind ik dat. Zelfde geldt voor die pop-up reageervensters.
Ik niet, vet handig. Voordat je het weet roept een of andere gefrustreerde FOK!ker weer wat, en moet ik me verdedigenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb dat uitgeschakeld. Fucking irritant vind ik dat. Zelfde geldt voor die pop-up reageervensters.
Gewoon erop reageren en ruzie zoekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
De drang voelen om je op fok te moeten verdedigenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik niet, vet handig. Voordat je het weet roept een of andere gefrustreerde FOK!ker weer wat, en moet ik me verdedigen
precies, maar ze gaan altijd haten op mij in de sc en ik kan het niet handelen dusssquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon erop reageren en ruzie zoeken
Op welk plaatje zou jij vallen, Frank?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volslank is een eufemisme voor dik. Simpel.
Ik haat niet op je tochquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
precies, maar ze gaan altijd haten op mij in de sc en ik kan het niet handelen dusss
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
precies, maar ze gaan altijd haten op mij in de sc en ik kan het niet handelen dusss
Ik log net in en ik zie dat dit een deel II is dus ik ga die meuk zeker niet terug lezen dus ik weet niet op welke plaatje je doelt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Op welk plaatje zou jij vallen, Frank?
Daarom ook jouw FOK! vriendjes meenemen en dan samen rellenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Gewoon in de OP van deel IIquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik log net in en ik zie dat dit een deel II is dus ik ga die meuk zeker niet terug lezen dus ik weet niet op welke plaatje je doelt.
met jouw poes wil ik wel jonkoe klappen jaquote:
Gezellig bah. Ik haat gezelligheidquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar je vindt het zelf toch ook gezellig?
Dat is dus niet zo, maar voor sommige mensen bestaan er 2 type mensen dik en dun, dan is het wel zoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Staat in de OP.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik log net in en ik zie dat dit een deel II is dus ik ga die meuk zeker niet terug lezen dus ik weet niet op welke plaatje je doelt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja dat is best een goed idee eigenlijk. Al zou ik het dan waarschijnlijk nog uitzetten omdat ik een hekel aan verandering heb.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef zquing het volgende:
[..]
het zou wel handig zijn als het per topic kon regelen. Niet alle subfora zijn namelijk even druk als KLB
True, maar als je in heel veel topics reageert blijven die notificaties maar komen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik niet, vet handig. Voordat je het weet roept een of andere gefrustreerde FOK!ker weer wat, en moet ik me verdedigen
Ik ben gestopt, toch bedanktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
met jouw poes wil ik wel jonkoe klappen ja
Daarom iedereen weer aan de silverquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef Piye het volgende:
het zou wel handig zijn als het per topic kon regelen. Niet alle subfora zijn namelijk even druk als KLBJa dat is best een goed idee eigenlijk. Al zou ik het dan waarschijnlijk nog uitzetten omdat ik een hekel aan verandering heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |