Adje kratje doen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja. Ik drink je onder de tafel hoor.
Maar ik snap dan niet hoe ze zichzelf konden beschermen/vluchtenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen die snel dik worden hebben juist een evolutionair voordeel. Juist die overleefden perioden van voedselschaarste. Ironisch genoeg wordt dat nu verketterd.
Daar stond laatst een grappig stukje over in, in de Quest die graag op het schijthuis lees. Van een mens kun je ongeveer een maand of zo leven, schijnt erg veel energie te bevatten en qua voedingswaarde erg gezond.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar. Vet is geen vlees. Spieren zijn vlees. Dus eigenlijk kan je het beste als eerst een afgetrainde vent opeten. En ja daar heb ik uitgebreid over nagedacht.
Jij gaat dat ook echt doen in geval van nood?!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar. Vet is geen vlees. Spieren zijn vlees. Dus eigenlijk kan je het beste als eerst een afgetrainde vent opeten. En ja daar heb ik uitgebreid over nagedacht.
Kijk je ook GTST met haar omdat je het zo'n leuk programma vindt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef Trebo het volgende:
Ik vind het lichaam van m'n vriendin het mooist, ongeacht hoe dat er op dat moment uitziet.
Awhh, liefquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef Trebo het volgende:
Ik vind het lichaam van m'n vriendin het mooist, ongeacht hoe dat er op dat moment uitziet.
Nee, zij ook geen VI met mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk je ook GTST met haar omdat je het zo'n leuk programma vindt?
O dat van die ziektes is toch best een nadeel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar stond laatst een grappig stukje over in, in de Quest die graag op het schijthuis lees. Van een mens kun je ongeveer een maand of zo leven, schijnt erg veel energie te bevatten en qua voedingswaarde erg gezond.
Alleen veel kans op ziektes.
In de film The Road is men - na een een of andere ramp - dan ook op kannibalisme overgestapt.
Kan ik nu moeilijk over oordelen, maar ik geloof graag van wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jij gaat dat ook echt doen in geval van nood?!
Als jij hongerig genoeg bent - dus echt gek van honger raakt doe jij dat ook, zeker weten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jij gaat dat ook echt doen in geval van nood?!
JA haha.. preciesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben het wel met je mee eens hoor
Ik irriteer me niet zo gauw aan mensen.
Maar waar ik me wel aan irriteer is als dikke vrouwen(überhaupt dikke mensen) die roepen: ik ben zo dik
Maar ondertussen alles binnen werken en nooit sporten, ja uh vind je het gek
Ik ga nu slapen maar ik moet wel zeggen dat uit jou posts wel blijkt welk postuur je zelf hebt m.a.w. objectiviteit is ver te zoekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik snap dan niet hoe ze zichzelf konden beschermen/vluchten
Heb laatst "hunger" gezien.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar stond laatst een grappig stukje over in, in de Quest die graag op het schijthuis lees. Van een mens kun je ongeveer een maand of zo leven, schijnt erg veel energie te bevatten en qua voedingswaarde erg gezond.
Alleen veel kans op ziektes.
In de film The Road is men - na een een of andere ramp - dan ook op kannibalisme overgestapt.
Ik heb geen pretenties, ik geloof dat de mens van nature tot het kwade geneigd is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als jij hongerig genoeg bent - dus echt gek van honger raakt doe jij dat ook, zeker weten.
Denk biseksueel maar ik hou me er niet bijster veel mee bezigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uit pure nieuwsgierigheid, ben je lesbisch of gewoon een beetje bi?
Niet zo huilen omdat ik een ander mening heb. En daarbij is het gewoon waar, dikkere mensen zijn sneller moe.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:38 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen maar ik moet wel zeggen dat uit jou posts wel blijkt welk postuur je zelf hebt m.a.w. objectiviteit is ver te zoeken.
Onzin. Mens wil ten alle tijden overleven.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb geen pretenties, ik geloof dat de mens van nature tot het kwade geneigd is.
2 Weken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb laatst "hunger" gezien.
Eng idee dat mensen elkaar gaan opeten na ongeveer 2 weken
Ik vind mannen en vrouwen allebei wel interessantquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Denk biseksueel maar ik hou me er niet bijster veel mee bezigvind vrouwen een miljard keer aantrekkelijker dan mannen, maar heb nog niet echt een label op mezelf geplakt. Zoenen met een vrouw was ook mn eerste ervaring dat ik zoenen leuk en de moeite waard vond, met mannen nooit gehad
![]()
jij?
Dat is niet het kwade maar het noodzakelijke om te overleven - iets dat ieder organisme op deze planeet nastreeft. Heeft verder niets met kwaad of goed te maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb geen pretenties, ik geloof dat de mens van nature tot het kwade geneigd is.
Twee weken lijkt me wel wat snel eigenlijk. Overigens klinkt dat wel als een interessante film.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb laatst "hunger" gezien.
Eng idee dat mensen elkaar gaan opeten na ongeveer 2 weken
Na 3 dagen wordt je gered. "Je was toch met een groep van 8 mensen?" "jaa, eeehhhh....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef Piye het volgende:
[..]
2 Weken.Ik zou de eerste dag al beginnen om de rest voor te zijn.
bohquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onzin. Mens wil ten alle tijden overleven.
Die hebben hun leven gegeven voor het belang van de mensheid.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Na 3 dagen wordt je gered. "Je was toch met een groep van 8 mensen?" "jaa, eeehhhh...."
nahhh niet echt seksquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind mannen en vrouwen allebei wel interessantmaar idd, labels zijn een beetje jammer. Ook al seks gehad met een meisje, of niet?
Nee, dan heb je nooit met mij gezoendquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef vera166 het volgende:
ik zoenen leuk en de moeite waard vond, met mannen nooit gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
In een rare bui? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
nahhh niet echt seksheb praktisch alles gevoeld in een rare bui haha maar het is geen seks te noemen
Niet altijd. Mensen offeren zich op voor andere mensen, geen andere soort doet dat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onzin. Mens wil ten alle tijden overleven.
Ik was dronken of iets wat er op lijkt, kwam een meisje tegen waar ik mee had gezoend (en ik vind haar echt uber geilquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In een rare bui? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:42 schreef zquing het volgende:
[..]
Nee, dan heb je nooit met mij gezoendklopt, maar ik weet zeker dat je niet aan een vrouw kan tippen qua zoenen hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bijenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Niet altijd. Mensen offeren zich op voor andere mensen, geen andere soort doet dat.
Ik ga duidelijk op de verkeerde plekken uitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik was dronken of iets wat er op lijkt, kwam een meisje tegen waar ik mee had gezoend (en ik vind haar echt uber geil) heb haar bij haar kruis gepakt en niet meer los gelaten
ben niet zo'n freak, het was geen aanranding ofzo hahaha maar dat was op een feestje dus geen seks te noemen
Oke heb je een punt, maar dan willen ze andere laten overleven. Maar bedoelde dat er geen neiging tot kwaad doen achter het overgaan op kannibalisme zit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Niet altijd. Mensen offeren zich op voor andere mensen, geen andere soort doet dat.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga duidelijk op de verkeerde plekken uitWel jammer dat het niet meer tot iets geleid heeft dan
Je trekt nu wel de aandacht van menige autistische zolderkamerridder, hopelijk ben je je daar van bewust!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik was dronken of iets wat er op lijkt, kwam een meisje tegen waar ik mee had gezoend (en ik vind haar echt uber geil) heb haar bij haar kruis gepakt en niet meer los gelaten
ben niet zo'n freak, het was geen aanranding ofzo hahaha maar dat was op een feestje dus geen seks te noemen
Vrouwen zoenen is dan ook veel fijner dan mannen zoenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
klopt, maar ik weet zeker dat je niet aan een vrouw kan tippen qua zoenen haha
Hahaha erger dan waar ik uit ga kan het niet hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga duidelijk op de verkeerde plekken uitWel jammer dat het niet meer tot iets geleid heeft dan
Jij bent echt de grootste player van KLB op dit momentquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Een hond offert zich op voor een mens.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jep maar ze kunnen ook lezen dat ze niet kunnen tippen aan een vrouw dus misschien stamp ik hiermee eventuele pogingen de grond inquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:45 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je trekt nu wel de aandacht van menige autistische zolderkamerridder, hopelijk ben je je daar van bewust!
Jij hebt ook ervaring met mannen zoenen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:45 schreef zquing het volgende:
[..]
Vrouwen zoenen is dan ook veel fijner dan mannen zoenen.
Ben je wel eens op Pann ofzo geweest? In Amsterdam zijn trouwens ook wel leuke plekken om uit te gaan als je andere vrouwen wilt ontmoeten. Stel je wil daar een keer naartoe, dan moet je me maar DMenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:45 schreef vera166 het volgende:
[..]
Hahaha erger dan waar ik uit ga kan het niet hoorik woon in een stom dorp met stadsrechten waar alle vrouwen zo preuts en gelovig zijn als maar kan.. niet ideaal. Dit was puur toevallig
Wordt hopelijk nog wel beter als ik ouder ben. Tot die tijd wacht ik gewoon hahaa
Sssssht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste player van KLB op dit moment
Alle mannen oefenen toch de eerste keer met hun beste vriend?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef vera166 het volgende:
[..]
Jij hebt ook ervaring met mannen zoenen?coool
Maak ik een kans?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef vera166 het volgende:
[..]
Jep maar ze kunnen ook lezen dat ze niet kunnen tippen aan een vrouw dus misschien stamp ik hiermee eventuele pogingen de grond in
Ik vind 't uiteindelijk nooit echt een succesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef vera166 het volgende:
[..]
Jij hebt ook ervaring met mannen zoenen?coool
Die van mij niet. Voorbeeld ontkracht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een hond offert zich op voor een mens.
Voorbeeldje maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |