Niets mis met een beetje dramaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Beter een wiet junkie dan een drama junkie.
Ik erger me aan dikke mensen (vooral vrouwen) die gewoon dik zijn maar zichzelf volslank of rond of wat dan ook noemen, daarom was ik het eens met Frank_Drebin en dat meldde ik. Verder niks hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ja heel leuk dat mensen er zo mee wegkomen maar wat wil je er mee zeggen a. dat eufemistisch een verzachtend woord is of b. dat elk verzachtend woord voor 'dik' eufemistisch is.
Dat is toch een dozenreactie beide opties.
Daar erger ik me ook aan. Als ik de term namelijk gebruik, denkt iedereen dat ik het als eufemisme voor dik gebruik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik erger me aan dikke mensen (vooral vrouwen) die gewoon dik zijn maar zichzelf volslank of rond of wat dan ook noemen, daarom was ik het eens met Frank_Drebin en dat meldde ik. Verder niks hoor
Oh oke daar erger ik me ook aanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik erger me aan dikke mensen (vooral vrouwen) die gewoon dik zijn maar zichzelf volslank of rond of wat dan ook noemen, daarom was ik het eens met Frank_Drebin en dat meldde ik. Verder niks hoor
doe ik nu ook al zonder wietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:17 schreef zquing het volgende:
[..]
Zo begint het en voor je het weet haal je zakken van 50 gram op bij de kweker en lig je een week op de bank te dampen.
Gaan we maar gewoon een drankje doen dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee![]()
Rookte wel, maar ik ben nu precies 29 dagen gestopt.
Waarom? En wat is volgens jou "volslank" dan? (dus welke plaatje)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef vera166 het volgende:
[..]
Dat probeer ik al jaren zonder succes.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee![]()
2,3 had ik ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, ik zie nu pas de spoilers
2,3,4.
stopping is for quitersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee![]()
Een gin tonic voor mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Gaan we maar gewoon een drankje doen dan?
1 kan wel, maar wel te dun. Alsnog beter dan 5 wat veel mensen het mooist vindenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef zquing het volgende:
Ben ik dan trouwens serieus de enige welke 1 ook nog wel okee vind
6quote:
Nee vera ook. Maar dat jullie dat serieus vinden snap ik echt niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef zquing het volgende:
Die chick is helemaal plat manquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef zquing het volgende:
Ik rook nog wel op speciale gelegenheden. Sinds ik ben gestopt met roken drink ik ongeveer 5-10 kopjes koffie per dag, maar dat is tenminste wel gezonderquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat probeer ik al jaren zonder succes.
5 is leuk voor de afwisselingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1 kan wel, maar wel te dun. Alsnog beter dan 5 wat veel mensen het mooist vinden
4quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom? En wat is volgens jou "volslank" dan? (dus welke plaatje)
Zo lang ze maar niet te dik zijn waardoor ze gezondheidsproblemen hebben, en ze tevreden zijn met zichzelf, wat valt er aan te irriteren?
Die breekt toch als je dr goed pakt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef zquing het volgende:
1quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1 kan wel, maar wel te dun. Alsnog beter dan 5 wat veel mensen het mooist vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |