Ik pak hem heus niet af hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nope, ik wil geen concurrentie. Als je het zo nodig wil zien speur je zelf z'n pohi maar door, heb ik toendertijd ook gedaan.
Ojeeee onzekerheid is een schandequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit in één zin
Foto's posten ter beoordelen is per definitie uiting van aandachtstekort of onzekerheid, of beiden.
Hahahaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh dan lijken we qua postuur wel op elkaarVal je op blond? Zo ja, beter kom je naar de FOK!-meet, kunnen we samen in de jacuzzi enzo
Ik ben geen leuke heer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Smack en Hugh organiseren een jacuzzi-meet voor alle lekkere dames van FOK!, en een selectie leuke heren. Bij hun solliciteren voor een plekje dus.
dit is trouwens gewoon waar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Smack en Hugh organiseren een jacuzzi-meet voor alle lekkere dames van FOK!, en een selectie leuke heren. Bij hun solliciteren voor een plekje dus.
Het is een schandequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ojeeee onzekerheid is een schandeik wou de reacties van pics gewoon voor zijn en niet zoals zo'n persoon in het vorige topic bekend komen te staan die in klb foto's van zichzelf post. US is daarvoor.
Ninja edit, er stond: lichtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:38 schreef Drakire het volgende:
[..]
Helemaal geweldig toch als dit bovenop je ligt.
Aldus de self proclaimed gentle/ladies' mannenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet lullig naar jouquote:
Dat overleef ik nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:38 schreef Drakire het volgende:
[..]
Helemaal geweldig toch, als dit bovenop je ligt.
Alsof dat in US anders isquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet lullig naar jouOnzekerheid is geen schande, alleen foto's posten in klb is gewoon niet het verstandigste wat je kan doen want je bent een vrouw dus in het bezit van een kut, aan mannen die zeggen dat je mooi bent etc ontbreekt het dan niet snapje.
Heb geen idee of je mooi bent of niet dus.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef vera166 het volgende:
Ojeeee onzekerheid is een schandeik wou de reacties van pics gewoon voor zijn en niet zoals zo'n persoon in het vorige topic bekend komen te staan die in klb foto's van zichzelf post. US is daarvoor.
Nee, leeftijdgebonden. Ooit groeien jullie er ook wel overheen. Tot die tijd hoop ik dat de mening van een onbekende FOK!'er jullie enorm veel zelfvertrouwen zal geven. Betwijfel het alleen..quote:
nee maar is dat in een anders (sub)forum anders? nee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet lullig naar jouOnzekerheid is geen schande, alleen foto's posten in klb is gewoon niet het verstandigste wat je kan doen want je bent een vrouw dus in het bezit van een kut, aan mannen die zeggen dat je mooi bent etc ontbreekt het dan niet snapje.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Kleinere borsten hoeven niet per definitie lelijker te zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:40 schreef blow... het volgende:
Fit![]()
Curvy![]()
Uiteindelijk is curvy mooier want daar zitten mooiere tieten bij
In US en KPD is het anders net zo erg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Nee, leeftijdgebonden. Ooit groeien jullie er ook wel overheen. Tot die tijd hoop ik dat de mening van een onbekende FOK!'er jullie enorm veel zelfvertrouwen zal geven. Betwijfel het alleen..
Nee maar vriendeiljke opmerkingen zijn altijd beter dan gehaat.quote:
Euhm ik kan niet echt foto's vinden van meisjes die een beetje mollig zijn, met een goede kont. Kijk hier maar gewoon naar en geniet:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doe anders eens foto's posten van verschillende billen ofzo, dat we die gaan beoordelen
dat is echt bullshit policy dus. dan is er toch geen reet aan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In US en KPD is het anders net zo erg.
Want hier in KLB reageren mensen nog negatief, maar in US en KPD geldt: heb je niks positiefs te zeggen, dan mag je niet reageren, dus
Ik ga niet, geen zorgenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef Kesefkesef het volgende:
Aldus de self proclaimed gentle/ladies' mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |