Kan er iig niet op geilenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Klopt prima, mooie heupen, mooie kont. Al duwt ze naar mijn idee d'r kont wel net wat extra naar achteren.
zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kleinere borsten hoeven niet per definitie lelijker te zijn
Als je die verhouding niet vind kloppen moet je maar niet googlen naar "mal malloy" zij was heel onzeker over de verhoudingen van haar lichaam maar kreeg echt honderdmiljoenmiljard complimenten van mensen toen ze een filmpje op yt had gepost.quote:
Toen een user een racistische opmerking richting mij maakte mocht het ook wel in US, dus uhh, sommige modjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Haha hij leukt het wel wat op. Maar toen ik laatst zo'n topic zag, zaten ze hem wel af te zeiken. Dat mag dan blijkbaar wel.
ze haten op zijn succes, dat is fokkers eigenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Haha hij leukt het wel wat op. Maar toen ik laatst zo'n topic zag, zaten ze hem wel af te zeiken. Dat mag dan blijkbaar wel.
Sowieso op die manier gaan alle lelijke mensen zich maar verstoppen op FOK! in plaats van er wat aan te doen. En hoe moet ik dan met een gerust hart FOK!-hossels zetten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, als iemand lelijk is hoort ie dat gewoon te horen te krijgen.
Lelijke mensen complimenten geven
Ook nog zoiets inderdaad. Eigenlijk is US gewoon een beetje de hyves van FOK!.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Idd, irl krijgen ze toch ook niet alleen maar positieve reacties
En alle SC'ers komen dan meteen naar us als hun mede sc'er een foto heeft gepost om te reageren met:![]()
![]()
![]()
En zijn altijd zelfde paar mensen die ook nooit normaal kunnen reageren. Altijd maar commentaar op alles etc, je weet het wel.
Geeft niet, ik geil er wel op voor ons allebei.quote:
Ja dat valt mij ook op, dat mag dan welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Toen een user een racistische opmerking richting mij maakte mocht het ook wel in US, dus uhh, sommige modjes
Ik kan dat ook nooit met een gerust hart doen hier. Toch altijd die kans dat het een lelijkerd isquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso op die manier gaan alle lelijke mensen zich maar verstoppen op FOK! in plaats van er wat aan te doen. En hoe moet ik dan met een gerust hart FOK!-hossels zetten?
Maar die heeft een dik echt dik achterwerk, met kleine kuiltjes en flubberig achtig. Als ik daar mijn pink in zou steken zou die bedolven worden onder al dat vetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:55 schreef Drakire het volgende:
[..]
Als je die verhouding niet vind kloppen moet je maar niet googlen naar "mal malloy" zij was heel onzeker over de verhoudingen van haar lichaam maar kreeg echt honderdmiljoenmiljard complimenten van mensen toen ze een filmpje op yt had gepost.
Nu is ze een cult heldin.
Zullen wij maar gewoon gaan daten dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kan dat ook nooit met een gerust hart doen hier. Toch altijd die kans dat het een lelijkerd is
Precies, en een vrouwlijke user zit altijd iedereen af te zeiken, ik denk wel dat je weet wie ik bedoelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:57 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja dat valt mij ook op, dat mag dan wel
Wie?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, en een vrouwlijke user zit altijd iedereen af te zeiken, ik denk wel dat je weet wie ik bedoel
Wie?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, en een vrouwlijke user zit altijd iedereen af te zeiken, ik denk wel dat je weet wie ik bedoel
Gewoon zeggen, wij hebben je back. Daarnaast zouden echt zoveel mensen hun eigen naam opzoeken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, anders komt er een rel en alles
En ze zijn met een hele sc
KLB SC CLICK RESPRESENT WOLVENDAGE JWZZZZZZZquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nohquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er tegenwoordig in de SC zitten, maar laat ze maar komen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan had je helemaal niets moeten zeggenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |