Nee dat was echt duidelijkquote:
quote:
quote:
Ik ga vast mijn oren dichtstoppenquote:
Aardig wat geld binnen geharktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:58 schreef OProg het volgende:
Je neemt deze jongen toch niet serieus als hij ergens binnen komt?
frans bauerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Koningslied, koningshuis![]()
Wie wil daar nou aan meewerken?
Iedereen met enige aandachtsgeilheid of een wat minder lopende carrière.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Koningslied, koningshuis![]()
Wie wil daar nou aan meewerken?
Dat is het verraderlijke.quote:
bellen.comquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar moeten we die rooie van kennen dan eigenlijk?
dat is nederland hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:00 schreef Stickertje het volgende:
ik maak me altijd kwaad over de domme mensen die gaan te zwaaien met vlaggetjes en andere oranje onzin langs de kant van de weg
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:00 schreef Stickertje het volgende:
ik maak me altijd kwaad over de domme mensen die gaan te zwaaien met vlaggetjes en andere oranje onzin langs de kant van de weg
qua hoofd past ze bij het haar van die gingerquote:
Nou.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toch wel een mooi oeuvre hoor, die John Ewbank.
Indrukwekkend in elk geval. Je hoeft het niet mooi te vinden, maar het zijn wel nummers die iedereen kent.quote:
Het gaat ongetwijfeld scorenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
Als die piepende zus van hem maar niet meezingt.
Ja en als je haar cd aanzet heb je geheid nooit meer last van muggenquote:
En dan noemen ze zichzelf nuchterquote:
Zijn ex en zus mogen hier aanbellen.quote:
Ze hoeft niet mee te zingen nee, maar ze mag hier gerust een keer langskomen.quote:
Toen zong Willy Albertiquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:03 schreef DrDentz het volgende:
Was dit in 1980 ook allemaal zo overdreven kitscherig?
Inderdaad, die wil zo nog wel een gedichtje voordragen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Nico lacht hem gewoon uit op de achtergrond
Dit is midlifecrisis beachblondequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
Wat een raar haar heeft hij eigenlijk. Vreemd blond.
Sluit ze in je kelder op.. jij je plezier en wij er geen last meer vanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ze hoeft niet mee te zingen nee, maar ze mag hier gerust een keer langskomen.
Ja ja, en als ze dan over 15 jaar ontsnapt ben ik ineens de nieuwe Joseph Fritzlquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Sluit ze in je kelder op.. jij je plezier en wij er geen last meer van
Rottumeroogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:05 schreef henkde_j het volgende:
Vanuit Ahoy. Dat hoort toch vanaf een open lucht locatie
sex pistols?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik zing tegelijkertijd dan God Save The Queen/King
Liever Honkey tonk WOOOOEMAAAAAAAAAAAAAAAAANNNquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
LeenYou never walk alone, dat moeten ze gewoon doen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
Liever Honkey tonk WOOOOEMAAAAAAAAAAAAAAAAANNN
quote:
Weinig mis mee inderdaadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:06 schreef BlueMage het volgende:
Ik geef toe dat ik de melodie niet eens lelijk vind.
Ik had Jim in mijn hoofdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:06 schreef Martinello het volgende:
Je hoort de gevoelige stem van Marco er al bij
Heal the worldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:07 schreef remcoP het volgende:
Ik vind het ergens op lijken, maar ik weet niet wat.
Op een heleboel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:07 schreef remcoP het volgende:
Al dat spul lijkt op elkaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:07 schreef remcoP het volgende:
Ik vind het dus helemaal nergens op lijkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:07 schreef remcoP het volgende:
Nee. Dat is het natuurlijk nooit echt. Altijd enorm smooth en glad wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:06 schreef BlueMage het volgende:
Ik geef toe dat ik de melodie niet eens lelijk vind.
het klinkt inderdaad als elke borsato-balladquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:07 schreef alors het volgende:
'Ik heb een masker opgezet.. en als mijn vrienden erom vragen...'
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef Moody het volgende:
Dit gaat totaal niet aanslaan
Lege pleinen all over the place
Krekel geluidjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef Moody het volgende:
Dit gaat totaal niet aanslaan
Lege pleinen all over the place
Idd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef DrDentz het volgende:
Leeft ie nog? Pfft wat denigrerend over een ECHTE artiest.
Hey Alex jonge ik vind jou een toffe gozer man!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ali Btis godverdomme onze Koning en niet de sjeik van Marokko
Ali B is daar te leuk voor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ali Btis godverdomme onze Koning en niet de sjeik van Marokko
quote:
Argh, ben ik voor niks blijven hangen bij zo'n verschrikkelijk saai gesprek.quote:
coldplayquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:09 schreef Syntix het volgende:
Allemaal Nederlandse artiesten noemenKom op we moeten U2/Coldplay enz. uitnodigen! Beetje niveau graag.
Die gaat over een paar weken wel klagen overal dat hij niet mee mocht doen terwijl heel veel mensen tegen hem zeiden dat hij heel goed bij de melodie zou passen..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:09 schreef Uccie het volgende:
Zolang ze Dries Roelvink maar onder z'n steen laten
Ok. Mainstreet mag ook wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:09 schreef Syntix het volgende:
Allemaal Nederlandse artiesten noemenKom op we moeten U2/Coldplay enz. uitnodigen! Beetje niveau graag.
Rein <3quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:10 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ok. Mainstreet mag ook wel natuurlijk.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
klinkt als de muziek uit legends of the fall
ben je 45 jaar ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Geen tv gekeken vanavondBen de heleavond mijn nieuwe mailadres instellen op mijn iphone en het lukt mij nit
quote:Op woensdag 13 maart 2013 07:29 schreef Karina het volgende:
Volgend jaar Pietertje met de oudejaarsconference
Adriaan.quote:Voorbeschouwing Hier is... Adriaan van Dis
Met trots presenteert De Wereld Draait Door haar eigen Boekenweekgeschenk. Op donderdag 14 maart aanstaande, aan de vooravond van het Boekenbal en daarmee vlak voor de start van de Boekenweek, maakt DWDD plaats voor het legendarische programma 'Hier is... Adriaan van Dis'. We beschouwen voor met niemand minder dan... Adriaan van Dis.
Harryquote:Changes: Harry Sacksioni, Joep Pelt & Typhoon
We zijn al toe aan aflevering 6 van onze nieuwe muziekrubriek Changes, de opvolger van onze succesvolle DWDD Recordings. Deze editie is er weer een bijzondere combinatie: gitaristen Harry Sacksioni en Joep Pelt in combinatie met rapper Typhoon. Samen zullen zij een nieuwe, verrassende versie neerzetten van een bekend, hedendaags nummer.
Alweer Ali.quote:Tafelheer: Ali B
quote:Op woensdag 13 maart 2013 07:29 schreef Karina het volgende:
Volgend jaar Pietertje met de oudejaarsconference
Het boeit me geen reet waar hij zijn nummertje vandaan heeft en of hij het wel of niet zelf heeft verzonnen om eerlijk te zijn.quote:Het nummer dat John Ewbank dinsdagavond in De Wereld Draait Door presenteerde werd in het tv-programma goed ontvangen, maar woensdag is de kritiek niet van de lucht. Het Koningslied van de componist zou verdacht veel lijken op 10.000 Reasons van Matt Redman.
Ewbank wordt op Twitter en YouTube aangesproken op het vermeende plagiaat. De liedjesschrijver beweert zelf dat hij het nummer al acht jaar geleden heeft gecomponeerd. 'Vanavond in DWDD lever ik het bewijs aan', laat hij via Twitter weten.
Nee, maar er moet geld verdient worden door pulpmagazines en roddeljournalistiek.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:03 schreef DrDentz het volgende:
Was dit in 1980 ook allemaal zo overdreven kitscherig?
Donderstraal toch eens op man. Niet mis met Ali.quote:Op woensdag 13 maart 2013 07:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Adriaan.
[..]
Harry- Helaas met een rapper.
[..]
Alweer Ali.
Dat uitleggen is wel erg inderdaadquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
De grappen van Pietertje zijn niet eens allemaal even slecht, maar hij kan ze niet brengen. Dan zegt hij de hele tijd zo van: ja zeg maar dat ik bedoel dit of dat. En dan heel de tijd he? er achter aan. Of dan gaat hij ze soms uitleggen, dat is helemaal funest.
Puist-alert!quote:
Dit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Het boeit me geen reet waar hij zijn nummertje vandaan heeft en of hij het wel of niet zelf heeft verzonnen om eerlijk te zijn.
ik zit te etenquote:
Daar hebben we al genoeg van gezien de laatste tijd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
En we krijgen toch geen ingelast nieuwe-paus-item he?
Het zou wel erg kort dag zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
En we krijgen toch geen ingelast nieuwe-paus-item he?
heel strak van Aliquote:
quote:
Hij moest nog iets bewijzen.quote:
Ik denk trouwens dat Ali zijn dommigheid vaak speelt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:30 schreef OProg het volgende:
Wat grappig zeg. Onderontwikkeld schepsel.
Uiteraard want hij is gewoon een slimme zakenman.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat Ali zijn dommigheid vaak speelt.
Een soort Brit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat Ali zijn dommigheid vaak speelt.
Brit is echt zo, een vriendin van mij heeft met haar moeten werkenquote:
Is dat nou gezellig bij de sociale werkplaats werken?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Brit is echt zo, een vriendin van mij heeft met haar moeten werken
Zal dan ook een topbaan zijn geweest.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Brit is echt zo, een vriendin van mij heeft met haar moeten werken
Ik kwam niet verder dan 17 fietsen.quote:
Photoshopquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Een [printscreen] lijkt me waterdicht bewijs.
Nee was voor één van die reisprogramma's, maar die domheid dan nog irritanter dan dat wij zienquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is dat nou gezellig bij de sociale werkplaats werken?
Coldplay schrikt daar niet van, die lui jatten ook allesquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:35 schreef Darkestrah het volgende:
Hij schrok toch wel even toen Coldplay ook nog even langskwam.
Niets. Lichtvoetige bagger. Is snel vergeten na 27 april.quote:
Verbaasd?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:35 schreef Pietepietje het volgende:
Lijkt dus allemaal enorm op elkaar. Originele schrijver, die Ewbank
Ik kende hem alleen van DWDD van gisterenquote:
Wat ook nog gewoon oude meuk is die hij op de plank had liggen en Borsato waarschijnlijk niet wilde zingenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Nou ja weer extra reclame voor Ewbank en zijn koningsliedje.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
idioten die het koningshuis toe willen zingen
Wat de tekst ook wordt, nú al rijmelarij.quote:
Iddquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:37 schreef alors het volgende:
Bij franje moet ik meteen denken aan Bert van Oranje coach zonder franje!!!
Hahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:38 schreef Rickazio het volgende:
ik heb even snel een BEA.MP3 bestand aangemaakt
als iemand van jullie ooit iets voor dr maakt klaag ik je aan
Dat gebeurd weinig jammer genoeg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Het getuigd juist van klasse als je iets kan bedenken dat nieuw is. Ewbank bewijst dat hij geen klasse heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |