Nee dat was echt duidelijkquote:
quote:
quote:
Ik ga vast mijn oren dichtstoppenquote:
Aardig wat geld binnen geharktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:58 schreef OProg het volgende:
Je neemt deze jongen toch niet serieus als hij ergens binnen komt?
frans bauerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Koningslied, koningshuis![]()
Wie wil daar nou aan meewerken?
Iedereen met enige aandachtsgeilheid of een wat minder lopende carrière.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Koningslied, koningshuis![]()
Wie wil daar nou aan meewerken?
Dat is het verraderlijke.quote:
bellen.comquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar moeten we die rooie van kennen dan eigenlijk?
dat is nederland hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:00 schreef Stickertje het volgende:
ik maak me altijd kwaad over de domme mensen die gaan te zwaaien met vlaggetjes en andere oranje onzin langs de kant van de weg
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:00 schreef Stickertje het volgende:
ik maak me altijd kwaad over de domme mensen die gaan te zwaaien met vlaggetjes en andere oranje onzin langs de kant van de weg
qua hoofd past ze bij het haar van die gingerquote:
Nou.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toch wel een mooi oeuvre hoor, die John Ewbank.
Indrukwekkend in elk geval. Je hoeft het niet mooi te vinden, maar het zijn wel nummers die iedereen kent.quote:
Het gaat ongetwijfeld scorenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
Als die piepende zus van hem maar niet meezingt.
Ja en als je haar cd aanzet heb je geheid nooit meer last van muggenquote:
En dan noemen ze zichzelf nuchterquote:
Zijn ex en zus mogen hier aanbellen.quote:
Ze hoeft niet mee te zingen nee, maar ze mag hier gerust een keer langskomen.quote:
Toen zong Willy Albertiquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:03 schreef DrDentz het volgende:
Was dit in 1980 ook allemaal zo overdreven kitscherig?
Inderdaad, die wil zo nog wel een gedichtje voordragen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Nico lacht hem gewoon uit op de achtergrond
Dit is midlifecrisis beachblondequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
Wat een raar haar heeft hij eigenlijk. Vreemd blond.
Sluit ze in je kelder op.. jij je plezier en wij er geen last meer vanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ze hoeft niet mee te zingen nee, maar ze mag hier gerust een keer langskomen.
Ja ja, en als ze dan over 15 jaar ontsnapt ben ik ineens de nieuwe Joseph Fritzlquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Sluit ze in je kelder op.. jij je plezier en wij er geen last meer van
Rottumeroogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:05 schreef henkde_j het volgende:
Vanuit Ahoy. Dat hoort toch vanaf een open lucht locatie
sex pistols?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik zing tegelijkertijd dan God Save The Queen/King
Liever Honkey tonk WOOOOEMAAAAAAAAAAAAAAAAANNNquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
LeenYou never walk alone, dat moeten ze gewoon doen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
Liever Honkey tonk WOOOOEMAAAAAAAAAAAAAAAAANNN
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |