SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Ik vond mijne beter, hij moet zijn pion promoveren tot toren.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:01 schreef Adelante het volgende:
Hans gaat met z'n loper een paard geven
Ik moet aan het zuurstof. Dat is toch om te gieren Geer! Gooi alles er maar in, peniciline, fleumacilquote:Op maandag 11 maart 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had 'Ordinaire lol' in gedachte. Een leuke kwinkslag op 'Ordinaire lul'.
Grappig he?
We zijn hier niet in KLB, van die doctor professor mr.bigstarren hebben wij hier maling aan, ordinaire blagen opgegroeid in volkswijken zijn hier de baas.quote:
Hier tel je pas mee als je een lekker wijf in je Spitfire hebt.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
We zijn hier niet in KLB, van die doctor professor mr.bigstarren hebben wij hier maling aan, ordinaire blagen opgegroeid in volkswijken zijn hier de baas.
laat gaan johquote:Op maandag 11 maart 2013 22:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
We zijn hier niet in KLB, van die doctor professor mr.bigstarren hebben wij hier maling aan, ordinaire blagen opgegroeid in volkswijken zijn hier de baas.
Ik heb vanochtend het mp4 tje al gekekenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
Ging weer lekker mensen! Hier gewoon doorposten of naar het Derksen&... topic?
Recht in z'n face.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wel een goede timing
[ afbeelding ]
doe maar weer lekker koppig vetpensquote:Op maandag 11 maart 2013 22:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wel een goede timing
[ afbeelding ]
De FOK!-ers die het meest streetwise zijn, scoren de fipo'squote:Op maandag 11 maart 2013 22:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik doe zo goed bij mijn om de CL livetopics in goede banen te leiden en nauwelijks Alba gifs toe te staan en dit is hoe je me backstabt? Ouwe Duitser, dolkstootlegende dit datquote:
omdat ik jou ooit zo noemde ben ik het nu zelf? logicaquote:Op maandag 11 maart 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
doe maar weer lekker koppig vetpens
je bent een koppige gingerquote:Op maandag 11 maart 2013 22:05 schreef Rickazio het volgende:
[..]
omdat ik jou ooit zo noemde ben ik het nu zelf? logica
Ik neem het terug.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe zo goed bij mijn om de CL livetopics in goede banen te leiden en nauwelijks Alba gifs toe te staan en dit is hoe je me backstabt? Ouwe Duitser, dolkstootlegende dit dat
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem het terug.
Al moet ik bij 'ouwe duitser' denken aan een SS Doomtrooper-karakter. Wat ik wel weer een enorme eer vind.
In Frankrijk probeerde ik een meisje te vinden wat zo heldhaftig en mooi was als die muze uit die film maar dat bleek gewoon onmogelijk. Bovendien had SS Doomtrooper nog niet zo'n impact gehad daar als hier.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem het terug.
Al moet ik bij 'ouwe duitser' denken aan een SS Doomtrooper-karakter. Wat ik wel weer een enorme eer vind.
Sind sie verruckt? Die gast?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem het terug.
Dit is toch een voetbaltopic?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Frankrijk probeerde ik een meisje te vinden wat zo heldhaftig en mooi was als die muze uit die film maar dat bleek gewoon onmogelijk. Bovendien had SS Doomtrooper nog niet zo'n impact gehad daar als hier.
Klopt, het blijft een grof schandaal dat het Oscarcomité dit pareltje volkomen heeft genegeerd.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De emotionele laag is zelden meer geëvenaard.
[ afbeelding ]
Dit is een voetbalkantine. Af en toe wijdt je een beetje uit, maar na al die jaren merk je niet meer dat er camera's op je gericht staan. Dan zit je in de auto en denk je "oh god, heb ik dat gezegd?", maar heel Nederland heeft meegekeken, en dan kan je het niet meer ontkennen. Af en toe loop je dan tegen een jeugdzonde op en dan wil een pedante presentator zoals jij nog wel eens met dat oude zeer gaan scoren.quote:
Mensen die de kant kiezen van een irritante presentator en een overspannen voorzitter neem ik niet serieus.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe plaatjes die ik heb gecreëerd. Kunnen in het archief!
waarquote:Op maandag 11 maart 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend het mp4 tje al gekeken
ja!quote:Op maandag 11 maart 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het mp4tje van Derksen & Derksen he, niet van Vi
Ga daar dan maar vast naar kijken, terwijl je op de echte mp4 wachtquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zal wel het één en ander zijn uitgeknipt:
deel1
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)1d9-e7c75ad64f88.mp4
deel2
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)12f-93653eb78cde.mp4
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga daar dan maar vast naar kijken, terwijl je op de echte mp4 wacht
[..]
Wijd je trouwens, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een voetbalkantine. Af en toe wijdt je een beetje uit, maar na al die jaren merk je niet meer dat er camera's op je gericht staan. Dan zit je in de auto en denk je "oh god, heb ik dat gezegd?", maar heel Nederland heeft meegekeken, en dan kan je het niet meer ontkennen. Af en toe loop je dan tegen een jeugdzonde op en dan wil een pedante presentator zoals jij nog wel eens met dat oude zeer gaan scoren.
Ja, leuk ik verspreek me. Kunt u af en toe even om hem lachen, het begint nogal zielig te worden.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wijd je trouwens, maar dat geheel terzijde.
Ah klasse ventje.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)1ba-2c600f63d998.mp4
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Die gaat morgen weer aan.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
wat doet er niet dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Jordiii en Johannes we moeten oppassen dat we niet tegelijkertijd uploaden. Sommige video's doen het nu niet.
Is een beetje lastig overleggen zo, we maken nu vanavond in ons groepsgesprek een overzichtje.quote:
Ene meneer R. Veenstra schijnt er nogal mee bezig te zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
Is er ook maar iemand die een fuck geeft om dat gezeik over dat pauperclubje uit Friesland?
Inhoudelijk niet maar tegen een leuke ruzie tussen Derksen en die ander zeg ik Genee.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
Is er ook maar iemand die een fuck geeft om dat gezeik over dat pauperclubje uit Friesland?
Ik ben benieuwd hoe vaak dhr. van Rossem zijn edele delen wast.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jongens wat was die aflevering met Maarten van Rossem (VI Oranje 2012) legendarisch trouwens. Ben het nu aan het kijken.
Gijp die Van Rossum vraagt wat hij op een dag allemaal doet.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe vaak dhr. van Rossem zijn edele delen wast.
Hij heeft wel een gezonde gewoonte wanneer hij wakker wordt.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Gijp die Van Rossum vraagt wat hij op een dag allemaal doet.
Maar ruzie is wel leukquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:05 schreef zeebeschuit het volgende:
Pfff de eerste 15min kan je overslaan. Wat een onzin dat niemand wat boeit behalve die 2.
Waarom komt hij niet gewoon naar de uitzending, hij heeft toch een telefoongesprek gevoerd met de heer Veenstra die dat vervolgens ontkent? Tom moet zich niet weg laten zetten als een pseudo-journalist die z'n werk slecht doet!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tom Knipping, de man waarvoor de voetbalmaffia het in zijn broek doet
klassiek
Knipping die gewoon verder wilquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
klassiek
Misschien interviewde Tom wel per ongeluk de broer van Robert Veenstra zonder dat hij dat in de gaten had.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom komt hij niet gewoon naar de uitzending, hij heeft toch een telefoongesprek gevoerd met de heer Veenstra die dat vervolgens ontkent? Tom moet zich niet weg laten zetten als een pseudo-journalist die z'n werk slecht doet!
Zo pijnlijk ditquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
klassiek
Was ook gelijk helemaal van het padje af door 1 zo'n opmerking. Maar wel gewoon stug door willen gaan zoals hij had voorbereid haha!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:36 schreef Ties02 het volgende:
Akward inderdaad, heeft die Knipping een week een verhaal voorbereid voor de spiegel maakt die lul van een Gijp zo'n grap..
die onzin boeit jou niet, wij hebben genoten van de fittie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:05 schreef zeebeschuit het volgende:
Pfff de eerste 15min kan je overslaan. Wat een onzin dat niemand wat boeit behalve die 2.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga ik zeker maken. Komen ze dan in de OP ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een baas ben je ook![]()
Nu alleen nog Hansie, Schelvis en Aad300 en ze zijn compleet.
Ja, volgens mij was dat rond de VI Oranje periode. Schnabbelen in de provincie noemen we dat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:21 schreef Mars88 het volgende:
Wisten jullie dat Genee het Nederlands Kampioenschap bakfiets rijden voor jonge moeders heeft gepresenteerd?
Ik ben te laat, ik moest nog een schnabbel van Wilfred overnemen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was dat rond de VI Oranje periode. Schnabbelen in de provincie noemen we dat.
Ze gaan maar door met blablablablaaaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar wacht even, vorige week zou je dat dat juist niet zo was, elke week een andere tekst, wat is dit voor onzin?
songfestival waardig
hap hap, eitjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rot nou eens op man! Of kom met degelijke argumenten waarom VI in zo slecht is.
Het is wat. Je moet VI niet kijken voor de inhoud.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
hap hap, eitjemet je vi hooligans
Overigens die mongolen bij vi die cijfers gevenVan Rhijn er wel inzetten, maar Blind niet. Knuffelkakkerlak pelle die constant gilette speler van de week is
dit terwijl Blind echt 100 keer beter speelde dan iedereen in die lijst afgelopen zondag.
Voetbalprogramma moet gewoon inhoud hebben, dan moeten ze maar oprotten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het is wat. Je moet VI niet kijken voor de inhoud.
Dan kijk je niet, toch.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voetbalprogramma moet gewoon inhoud hebben, dan moeten ze maar oprotten.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zei hij nou weerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hansie was net op VI Radio over Dolle Duikavond.
Ik hoop dat het vanmiddag op VI.nl/tv verschijnt.quote:
Dat laatste vind ik niet zo leukquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik hoop dat het vanmiddag op VI.nl/tv verschijnt.
Escha scheen iets op Twitter te hebben gezegd over 'Dolle Duikavond met Hansie Hansie', en Hans zei dat hij met Johan en Wilfred afgesproken heeft dat hij nu alleen Dolle Duikavond doet met Sophie en niet meer met andere vrouwen.Je moet het gehoord hebben.
Oh, en Hansie zei ook dat Feyenoord kampioen wordt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga lekker die vies dikke mongol van npo 1 bekijken ofzo
hap hapquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Een actualiteitenprogramma ook. VI is dat feitelijk, al is het alleen maar toegespitst op de voetbal actualiteit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nieuwsuur of het journaal, dat moet inhoud hebben.
Tsja, we leven nu eenmaal niet in de 3e wereld. We hebben de luxe om ons over andere zaken druk te maken, in die mate dat het belangrijke bijzaken zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Een voetbalprogramma kijken om de inhoud.
Alsof het om de bezuinigingen in het onderwijs en de zorg gaat of iets dergelijks.
Heeft niks met luxe te maken. Er zijn genoeg derdewereldlanden waar de mensen zich druk maken om voetbal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:32 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tsja, we leven nu eenmaal niet in de 3e wereld. We hebben de luxe om ons over andere zaken druk te maken, in die mate dat het belangrijke bijzaken zijn.
Ik bedoel dat een programma als Nieuwsuur louter inhoud moet bieden, en dat wat mij betreft er in VI daar ook ruimte voor is, maar ook worden er gesprekken gevoerd met een knipoog en is er tijd voor een anekdote.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:26 schreef Xaobotnik het volgende:
Een actualiteitenprogramma ook. VI is dat feitelijk, al is het alleen maar toegespitst op de voetbal actualiteit.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Genee wint 't sowieso makkelijk van Derksen, want Derksen praat in algemeenheden en dooddoeners. Als jurist prik je daar nogal direct doorheen. Dus wat Derksen doet:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:17 schreef Stofje het volgende:
Genee wordt echt een steeds grotere held. Wat is hij ontzettend goed hierin. Hij wist Derksen altijd goed te prikkelen, maar dit wint hij echt ook op inhoud. Zeer scherpe presentator met een ijzersterk geheugen, die ook nog eens erg mondig is. Genee.
Het was ook voorspelbaar. Maar dat is ook leuk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Genee wint 't sowieso makkelijk van Derksen, want Derksen praat in algemeenheden en dooddoeners. Als jurist prik je daar nogal direct doorheen. Dus wat Derksen doet:
- doen alsof het hem niets interesseert
- ad hominem spelen op Genee.
Zo voorspelbaar, kon 't je vantevoren ook wel vertellen.
Als het gaat om inhoud is wat je hier zegt gewoon niet relevant. De momenten waarop het inhoudelijk wordt, mag je best aan bepaalde normen toetsen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoel dat een programma als Nieuwsuur louter inhoud moet bieden, en dat wat mij betreft er in VI daar ook ruimte voor is, maar ook worden er gesprekken gevoerd met een knipoog en is er tijd voor een anekdote.
Bij vergelijkbare programma's gaan ze nog wel eens quasi-wetenschappelijk te werk zonder enige vorm van zelfspot, en dat vind ik duizend maal ergerlijker dan een zoals de Sjeik al zegt luchtige aanpak die misschien heel af en toe iets te luchtig wordt.
Verder is VI het enige programma op de Nederlandse TV wat ik terugkijk als ik het gemist heb, wanneer ik zou beginnen over VI te klagen kan ik net zo goed over elk ander programma kunnen gaan klagen.
Vind jij. Voor veel mensen is het een belangrijk pilaar in het leven. Ik heb ooit eens een interview gelezen met Pascal Bosvelt die bijv. wel eens gevraagd is om op een begrafenis te komen van een jong kind, en dat toen hij in de kist keek, hij zag dat dat ventje in een Feyenoord shirt begraven werd. Voetbal is emotie, en voor veel mensen kan dat erg ver gaan. Dat is wat ik wilde zeggen. En dat je ons er zo druk om kunnen maken is wel degelijk een luxe. Tuurlijk supporten ze in arme landen ook, en voelen ze die emotie. Maar ook daar is het nog steeds slechts een bijzaak. Luxe moet je niet alleen puur economisch zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Heeft niks met luxe te maken. Er zijn genoeg derdewereldlanden waar de mensen zich druk maken om voetbal.
Het gaat mij erom dat sommigen VI aanzien voor SV of nog erger, Extra Time.
Voetbal is bij uitstek een zaak om luchtig op te nemen.
Het zwakke aan Derksen was dat hij zich niet bekend had gemaakt met de gegevens waar Genee het over had. Waarschijnlijk omdat Derksen gewoon niet in staat is die analyse te maken, door een gebrek aan interesse-welwillendheid, of gewoon intellectuele kwaliteiten. Ik denk dat het een combinatie van beiden is. Dit terwijl Genee Derksen daar met gemak bij de kloten heeft, aangezien het iemand is met een relevante achtergrond, netwerk plus de persoonlijke kwaliteiten die daarbij komen kijken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vond Derksen juist wel sterk, ben het eigenlijk op alle fronten met hem eens. Hij heeft feiten genoemd en als blijkt dat die niet kloppen, moet hij het rectificeren. Ik vind die Veenstra sowieso wel een kwal als ik lees wat voor ellende hij allemaal veroorzaakt bij Heerenveen. Op basis daarvan alleen al wil ik het verhaal van VI best geloven. Volgens mij was Van de Velde ook wel heel belangrijk voor Heerenveen de laatste 20 jaar. Belachelijk deze situatie bij Heerenveen.
Het is natuurlijk ook wel leuk dat Wilfred tegengas geeft, dat zorgt altijd voor vuurwerk.![]()
rullevantquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:41 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als het gaat om inhoud is wat je hier zegt gewoon niet relevant.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:41 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als het gaat om inhoud is wat je hier zegt gewoon niet relevant. De momenten waarop het inhoudelijk wordt, mag je best aan bepaalde normen toetsen.
[..]
Vind jij. Voor veel mensen is het een belangrijk pilaar in het leven. Ik heb ooit eens een interview gelezen met Pascal Bosvelt die bijv. wel eens gevraagd is om op een begrafenis te komen van een jong kind, en dat toen hij in de kist keek, hij zag dat dat ventje in een Feyenoord shirt begraven werd. Voetbal is emotie, en voor veel mensen kan dat erg ver gaan. Dat is wat ik wilde zeggen. En dat je ons er zo druk om kunnen maken is wel degelijk een luxe. Tuurlijk supporten ze in arme landen ook, en voelen ze die emotie. Maar ook daar is het nog steeds slechts een bijzaak. Luxe moet je niet alleen puur economisch zien.
Verder halen veel mensen er juist plezier uit om BVO grondig door te kijken, wedstrijden te analyseren, etc. Dat jij dat niet leuk vind, kan. Maar jouw voorkeuren zijn natuurlijk niet de norm voor anderen.
[..]
Het zwakke aan Derksen was dat hij zich niet bekend had gemaakt met de gegevens waar Genee het over had. Waarschijnlijk omdat Derksen gewoon niet in staat is die analyse te maken, door een gebrek aan interesse-welwillendheid, of gewoon intellectuele kwaliteiten. Ik denk dat het een combinatie van beiden is. Dit terwijl Genee Derksen daar met gemak bij de kloten heeft, aangezien het iemand is met een relevante achtergrond, netwerk plus de persoonlijke kwaliteiten die daarbij komen kijken.
Als Derksen zo´n ´echte´ journalist is, had hij zich wel even bekend gemaakt met deze gegevens. In plaats daarvan gaat hij alleen irrelevante zaken oplepelen om iemand in een kwaad daglicht te stellen, en negeert hij de feiten die inhoudelijk relevant zijn.
Nu zou je kunnen beargumenteren dat bij Derksen komt er een extra factor bij komt kijken, namelijk dat hij een journalist onder zich heeft die ervoor verantwoordelijk is, en die hij in de eerste plaats niet zomaar zal willen afvallen (al weet ik niet hoe ethisch Derksen in deze is) en in de tweede plaats dat de man is die zich ingelezen heeft. Maar dan moet Derksen ook geen persoonlijk oordeel vellen en met deze laag bij de grondse lastercampagne beginnen.
Nu hij dat wel doet, is het ook terecht om hem dan met feiten aan te vallen, en is het zwak dat hij daar feitelijk geen antwoord op heeft.
Staat er op nu.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik hoop dat het vanmiddag op VI.nl/tv verschijnt.
Escha scheen iets op Twitter te hebben gezegd over 'Dolle Duikavond met Hansie Hansie', en Hans zei dat hij met Johan en Wilfred afgesproken heeft dat hij nu alleen Dolle Duikavond doet met Sophie en niet meer met andere vrouwen.Je moet het gehoord hebben.
Oh, en Hansie zei ook dat Feyenoord kampioen wordt.
Volgens mij heb je niet goed gelezen wat ik zeg, want ik zeg nergens dat ik het inhoudelijke gedeelte van de uitzending niet aan bepaalde normen wil toetsen, sterker nog, dat doe ik ook en zeer vaak voldoet het heel goed aan wat ik terug wil zien in inhoudelijk over voetbal praten. Dan denk ik aan Jan Boskamp, Aad de Mos en René van der Gijp op voetbaltechnische benadering, zij kunnen het bovendien met humor brengen, wat niet betekent dat het inhoudelijk slecht is. Inhoudelijk uit een journalistiek oogpunt vind ik Wilfred Geneen en Emile Schelvis altijd scherp, in dat opzicht is Johan af en toe een boerenlul uit de Betuwe die het van zijn oneliners en charisma moet hebben, maar 80 procent van de tijd slaat hij geen onzin uit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:41 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als het gaat om inhoud is wat je hier zegt gewoon niet relevant. De momenten waarop het inhoudelijk wordt, mag je best aan bepaalde normen toetsen.
Totaal uit de lucht gegrepen dat getalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Derksen kwam ook met feiten, bijvoorbeeld dat 600 (van de 1000) sponsoren weggevlucht zijn, maar die ontkent Genee weer. Zo is het een welles-welles-nietesspel geworden...
Ja, ik draag nog wel eens mijn steentje bij aan de inhoudelijke discussie, maar jij wil liever dat ik het heb over die verkering die uit ging op die provinciale weg waar je niet harder dan tachtig mocht?quote:
Johannes johannes johannes, waarom altijd die overacting..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik draag nog wel eens mijn steentje bij aan de inhoudelijke discussie, maar jij wil liever dat ik het heb over die verkering die uit ging op die provinciale weg waar je niet harder dan tachtig mocht?
Ik vind het gewoon zó erg voor NAC, zijn ze eindelijk eens in het Europese voetbal moeten ze tegen Villarreal, dat is toch vreselijk voor die mensen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Johannes johannes johannes, waarom altijd die overacting..
Welles. Nietes.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Totaal uit de lucht gegrepen dat getal
That's footballquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zó erg voor NAC, zijn ze eindelijk eens in het Europese voetbal moeten ze tegen Villarreal, dat is toch vreselijk voor die mensen?
Hans, je spuugt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik laat Sophie vanavond met m'n stropdas aan winnen met schaken, en daarna schaak ik 'm er effe in met mijn loper.
Je zou ook de Dame kunnen slaan. Dat is humor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik laat Sophie vanavond met m'n stropdas aan winnen met schaken, en daarna schaak ik 'm er effe in met mijn loper.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet goed gelezen wat ik zeg, want ik zeg nergens dat ik het inhoudelijke gedeelte van de uitzending niet aan bepaalde normen wil toetsen, sterker nog, dat doe ik ook en zeer vaak voldoet het heel goed aan wat ik terug wil zien in inhoudelijk over voetbal praten. Dan denk ik aan Jan Boskamp, Aad de Mos en René van der Gijp op voetbaltechnische benadering, zij kunnen het bovendien met humor brengen, wat niet betekent dat het inhoudelijk slecht is. Inhoudelijk uit een journalistiek oogpunt vind ik Wilfred Geneen en Emile Schelvis altijd scherp, in dat opzicht is Johan af en toe een boerenlul uit de Betuwe die het van zijn oneliners en charisma moet hebben, maar 80 procent van de tijd slaat hij geen onzin uit.
Vergelijk dat ik heb met andere programma's die zogenaamd voetbalinhoudelijk zijn, dan kom je al snel terecht bij Studio Voetbal. Daar is een leuke uitzending eerder uitzondering dan regelmaat, daar hebben de gasten geen zelfspot, bijvoorbeeld Ronald Waterreus, die alleen keepers kan beoordelen en PSV. Vooral dat eerste vind ik irritant aangezien hij dan niet verder komt dan "goed", "slecht", en "goede redding". Het is duidelijk dat hij binnen de komende vijf jaar een baantje bij PSV wil, en in dat opzicht kan hij niks goed doen: is hij kritisch creëert hij onrust binnen z'n club en is hij niet kritisch (90 procent van de tijd) komt er geen zinnig woord uit hem. Jan Mulder is een beetje de Hans Kraaij Jr van Studio Voetbal, vermakelijk maar zelfs minder voetbal inhoudelijk dan Kraaij Jr, als hij iets vindt gaat ook hij opeens schreeuwen. De analyses van Jan van Halst, daar word ik persoonlijk misselijk van, misschien dat jij dat leuk vindt, het zal flink tochten in huize van Halst want het aantal deuren dat hij intrapt is werkelijk ontelbaar. Die self-fullfilling prophecies begeleidt met Hop, Pats, Tikkie, werkelijk wanstaltig. Dan Arno Vermeulen, die de journalisten rol zou moeten vervullen, maar daar gaat zitten met de air van een professor die in z'n vrije tijd een brugklas les geeft. Hij zette zichzelf voor schut in de Ten Have zaak, en hij heeft over zichzelf gezegd dat hij niet overkomt als een sympathieke, humoristische man. Nou, daar heeft hij wel een punt. Ten slotte Jack. Hij probeert tevergeefs een oude jongens krentebrood stemming te creëren, waar hij niet in slaagt. Er wordt door elkaar heen gepraat, en er is geen sfeer waarvan je denkt, aan die tafel zou ik wel eens aan willen schuiven. Dat hoeft ook niet per se van mij, zeker niet als de focus zogenaamd op dat voetbal inhoudelijke ligt. Het is toch duidelijk een TROS man, Spel zonder Grenzen, Te Land Ter Zee, Mamma Mia, dat wil die man, dan moet hij dat doen, en niet Studio Voetbal. Ook is het zo zielig hoe met de kritiek om wordt gegaan, hij wil per se van het Studio Ajax predicaat af, en het is zo 'over the top' hoe ze daarom Feyenoord elke aflevering 30 minuten doen, terwijl Jack in onzichtbare letters Ajax op zijn voorhoofd heeft geschreven. En dan nog die quasi grappige overzichtfilmpjes, dat past niet binnen de opzet van het voetbalinhoudelijke programma dat het pretendeert te zijn, het is kiezen of delen wat dat betreft. En dan nog het natafelen, als er daar ooit langer dan drie minuten is nagetafeld vreet ik mijn Johan & Wilfred CD op. Die schijn moeten ze niet ophouden.
Andere voetbalinhoudelijke programma's die ik ken zijn Extra Time en Match of the Day. Je ziet dat zelfs Jan Boskamp, toch een duidelijke recht voor zijn raap jongen daar moeite heeft er iets leuks van te maken. Het is gewoon heel saai. Wanneer voetbalinhoudelijk saai wordt, dan haak ik af.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga hier zitten om mijn mening te geven en wat de mensen daar dan mee doen interesseert me geen reet.
Blijkbaar vindt DrDentz jou mening niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga hier zitten om mijn mening te geven en wat de mensen daar dan mee doen interesseert me geen reet.
Dentz zit hier om te presenteren en ik voor mijn mening.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:20 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar vindt DrDentz jou mening niet zo rullevant.
Hij zegt wel veel maar er komt niets zinnigs uit, het is allemaal blablabla, op het parkeerterrein staat ie nog in zichzelf te lullen met die grote ogen van hem.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:20 schreef XSbig het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar vindt DrDentz jou mening niet zo rullevant.
Ben je soms niet goed bij je hoofd?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij zegt wel veel maar er komt niets zinnigs uit, het is allemaal blablabla, op het parkeerterrein staat ie nog in zichzelf te lullen met die grote ogen van hem.
Laat gaan joh.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laat ze maar kletsen, laat ze maar lullen, laat ze maar zwetsen, dat is toch smullen. Maar als het over voetbal gaat weten deze heren echt waar het op staat. Het is allemaal maar BLA BLA BLA!
Dit is dus waarom je niet geslaagd bent als cabaretier, want je bent niet leuk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dentz staat onder grote druk. Hoge bloeddruk. Oh yeah.
Misschien kan je even openbaren hoevaak er mensen om jou gelachen hebben?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit is dus waarom je niet geslaagd bent als cabaretier, want je bent niet leuk.
Ja net zo vaak als om jou, nog nooitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je even openbaren hoevaak er mensen om jou gelachen hebben?
Dit vond ik nou wel serieus een leuke grap.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Je gooit er een euro in en er komen weer honderd clichés uit.
wtf maar je hebt wel gelijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet goed gelezen wat ik zeg, want ik zeg nergens dat ik het inhoudelijke gedeelte van de uitzending niet aan bepaalde normen wil toetsen, sterker nog, dat doe ik ook en zeer vaak voldoet het heel goed aan wat ik terug wil zien in inhoudelijk over voetbal praten. Dan denk ik aan Jan Boskamp, Aad de Mos en René van der Gijp op voetbaltechnische benadering, zij kunnen het bovendien met humor brengen, wat niet betekent dat het inhoudelijk slecht is. Inhoudelijk uit een journalistiek oogpunt vind ik Wilfred Geneen en Emile Schelvis altijd scherp, in dat opzicht is Johan af en toe een boerenlul uit de Betuwe die het van zijn oneliners en charisma moet hebben, maar 80 procent van de tijd slaat hij geen onzin uit.
Vergelijk dat ik heb met andere programma's die zogenaamd voetbalinhoudelijk zijn, dan kom je al snel terecht bij Studio Voetbal. Daar is een leuke uitzending eerder uitzondering dan regelmaat, daar hebben de gasten geen zelfspot, bijvoorbeeld Ronald Waterreus, die alleen keepers kan beoordelen en PSV. Vooral dat eerste vind ik irritant aangezien hij dan niet verder komt dan "goed", "slecht", en "goede redding". Het is duidelijk dat hij binnen de komende vijf jaar een baantje bij PSV wil, en in dat opzicht kan hij niks goed doen: is hij kritisch creëert hij onrust binnen z'n club en is hij niet kritisch (90 procent van de tijd) komt er geen zinnig woord uit hem. Jan Mulder is een beetje de Hans Kraaij Jr van Studio Voetbal, vermakelijk maar zelfs minder voetbal inhoudelijk dan Kraaij Jr, als hij iets vindt gaat ook hij opeens schreeuwen. De analyses van Jan van Halst, daar word ik persoonlijk misselijk van, misschien dat jij dat leuk vindt, het zal flink tochten in huize van Halst want het aantal deuren dat hij intrapt is werkelijk ontelbaar. Die self-fullfilling prophecies begeleidt met Hop, Pats, Tikkie, werkelijk wanstaltig. Dan Arno Vermeulen, die de journalisten rol zou moeten vervullen, maar daar gaat zitten met de air van een professor die in z'n vrije tijd een brugklas les geeft. Hij zette zichzelf voor schut in de Ten Have zaak, en hij heeft over zichzelf gezegd dat hij niet overkomt als een sympathieke, humoristische man. Nou, daar heeft hij wel een punt. Ten slotte Jack. Hij probeert tevergeefs een oude jongens krentebrood stemming te creëren, waar hij niet in slaagt. Er wordt door elkaar heen gepraat, en er is geen sfeer waarvan je denkt, aan die tafel zou ik wel eens aan willen schuiven. Dat hoeft ook niet per se van mij, zeker niet als de focus zogenaamd op dat voetbal inhoudelijke ligt. Het is toch duidelijk een TROS man, Spel zonder Grenzen, Te Land Ter Zee, Mamma Mia, dat wil die man, dan moet hij dat doen, en niet Studio Voetbal. Ook is het zo zielig hoe met de kritiek om wordt gegaan, hij wil per se van het Studio Ajax predicaat af, en het is zo 'over the top' hoe ze daarom Feyenoord elke aflevering 30 minuten doen, terwijl Jack in onzichtbare letters Ajax op zijn voorhoofd heeft geschreven. En dan nog die quasi grappige overzichtfilmpjes, dat past niet binnen de opzet van het voetbalinhoudelijke programma dat het pretendeert te zijn, het is kiezen of delen wat dat betreft. En dan nog het natafelen, als er daar ooit langer dan drie minuten is nagetafeld vreet ik mijn Johan & Wilfred CD op. Die schijn moeten ze niet ophouden.
Andere voetbalinhoudelijke programma's die ik ken zijn Extra Time en Match of the Day. Je ziet dat zelfs Jan Boskamp, toch een duidelijke recht voor zijn raap jongen daar moeite heeft er iets leuks van te maken. Het is gewoon heel saai. Wanneer voetbalinhoudelijk saai wordt, dan haak ik af.
Hier stopte ik met lezen.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef Ramboetan het volgende:
Staan er doelpunten van Rene van der Gijp online?
Wellicht dat ik deze post verkeerd geďnterpreteerd heb.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij heb je niet goed gelezen wat ik zeg, want ik zeg nergens dat ik het inhoudelijke gedeelte van de uitzending niet aan bepaalde normen wil toetsen
Johan zei vorige week dat ze wederhoor hebben toegepast door hem te bellen. Maar doordat Veenstra niet beschikbaar was ze niets konden controleren. Kennelijk werkt het zo dat die poging tot contact al genoeg is...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom komt hij niet gewoon naar de uitzending, hij heeft toch een telefoongesprek gevoerd met de heer Veenstra die dat vervolgens ontkent? Tom moet zich niet weg laten zetten als een pseudo-journalist die z'n werk slecht doet!
Daarmee bedoel ik dat ik de insteek van de user die zei VI alleen om het voetbal inhoudelijke te willen zien verkeerd vond. Dat moet wat mij betreft nooit de insteek zijn, het moet wel een onderdeel zijn, maar de toon moet gewoon anders zijn dan een programma als Nieuwsuur.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:57 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wellicht dat ik deze post verkeerd geďnterpreteerd heb.
Studio Voetbal vind ik in deze niet zo relevant. Is duidelijk anders. Niet minder naar mijn mening, al moet je voetbal misschien wat leuker vinden dan dat bij het kijken van VI nodig is. Al heb ik weinig met de bezetting van het moment en hebben ze zich daar duidelijk laten beďnvloeden door VI waarmee het eigenlijk alleen maar minder geworden is.
Over Waterreus zit je verkeerd. Ten eerste is het een punt van ratio. Die moet je hebben m.i. Het is alleen zo dat derest weinig interessants te melden heeft. Maar dat hij naar een baantje bij PSV aan het lonken zou zijn zou misschien wel kunnen, maar dat neemt niet weg dat hij gewoon zegt wat hij denkt. Daar was in december nog een ding over.
Overigens vind ik iedereen daar aan tafel te beperkt. Eigenlijk moeten ze gewoon het oude concept terughalen.
[..]
Johan zei vorige week dat ze wederhoor hebben toegepast door hem te bellen. Maar doordat Veenstra niet beschikbaar was ze niets konden controleren. Kennelijk werkt het zo dat die poging tot contact al genoeg is...
Als er één persoon is die zich laat leiden door vriendjespolitiek, dan is het Derksen wel. En dat is dan een journalist. Waterreus is gewoon een kerel die verder niets anders is dan een redelijke oud-keeper van PSV. Daar hoef je ook niet veel van te verwachten. Geeft gewoon zijn twe cents, en niet meer. Maar hij geeft wel zijn mening, ook als dat minder goed valt bij PSV. Als hij daar zo graag zou willen werken, waarom zou hij dan de technisch directeur aanvallen en de algemeen directeur door het beleid ter discussie te stellen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je merkt gewoon dat hij binnen PSV bepaalde vriendjes heeft, zoals Mark van Bommel en Dick Advocaat, hier kan hij dan nauwelijks kritisch over zijn.
Blijf het opmerkelijk vinden dat ze nooit hebben opgemerkt dat Hans feitelijk de laatste is geweest in het betaalde voetbal die een scheidsrechter agressief fysiek bejegend heeft.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb geen goals van Hansie Hansie kunnen vinden.
Wel mooie foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht hem al te zien in het voorstukjequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:36 schreef wimderon het volgende:
Weet niet of het al gemeld is, maar Kieft gaat op Pelgrimstocht.
[ afbeelding ]
Ook Johan zit af en toe bij bepaalde mensen steevast in hun hol, om het wat ordinair te zeggen. Bijv. Johan Cruijff, Riemer, net als Waterreus heeft hij inderdaad vriendjes, dat zorgt af en toe voor wat problemen, aangezien bij bepaalde nieuwsontwikkelingen objectiviteit gevraagd is, terwijl iedereen (ik in elk geval) zo geniet van Johan wanneer hij zijn mening geeft (subjectief is). Van Waterreus geniet ik niet, objectief of subjectief. Wanneer Johan mensen die hij altijd verdedigd opeens af gaat vallen is hij weer onbetrouwbaar of hypocriet, waar hij sowieso van wordt beschuldigd, dus het is volgens sommigen nooit goed.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:24 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als er één persoon is die zich laat leiden door vriendjespolitiek, dan is het Derksen wel. En dat is dan een journalist. Waterreus is gewoon een kerel die verder niets anders is dan een redelijke oud-keeper van PSV. Daar hoef je ook niet veel van te verwachten. Geeft gewoon zijn twe cents, en niet meer. Maar hij geeft wel zijn mening, ook als dat minder goed valt bij PSV. Als hij daar zo graag zou willen werken, waarom zou hij dan de technisch directeur aanvallen en de algemeen directeur door het beleid ter discussie te stellen.
[..]
Blijf het opmerkelijk vinden dat ze nooit hebben opgemerkt dat Hans feitelijk de laatste is geweest in het betaalde voetbal die een scheidsrechter agressief fysiek bejegend heeft.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Deel van een internationale drugssmokkel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht hem al te zien in het voorstukje. Hij zal het geld wel nodig hebben
Zal wel hard snuiven dan weer worden als hij co-commentator is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Deel van een internationale drugssmokkel.
Dat zijn wel een hoop enge mensen bij elkaar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bestempel die Ferry Doedel bij deze als de tweede Kooijemans.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
merkkleding .... A typo?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
GTST zal voor mij nooit meer hetzelfde zijn!quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
Veerboot Doedel?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bestempel die Ferry Doedel bij deze als de tweede Kooijemans.
Wat een Jan Doedel. Waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:21 schreef ValHallen het volgende:
Die Doedel denkt duidelijk dat hij Mr. Bigstar is.
Nee, het is gewoon één of andere lul uit een soap.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een Jan Doedel. Waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld?
Met zeven sjaaltjes om zijn nek en een overhemd tot hier, en gouden kettingen enzo. Nou laten wij dan gewoon ouderwets marktkleding dragen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon één of andere lul uit een soap.
Ik draag al zeven jaar marktkleding!quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zeven sjaaltjes om zijn nek en een overhemd tot hier, en gouden kettingen enzo. Nou laten wij dan gewoon ouderwets marktkleding dragen.
Hans rustig nou. Hou dit even vast.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik draag al zeven jaar marktkleding!
Hans let nou niet op hem! Kijk nou naar mij, ouwe pik! Vertel?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hou mijn nieuwtje al uren vast! Ik zeg niets meer over marktkleding! Ik zeg niets meer over marktkleding!!
Maar dit heeft destijds in alle kranten gestaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ferry Doedel was een leider bij plaatselijk theater Het Regentonnetje. Ferry is geen leider bij GTST. Wel een lijer, maar dat soort dingen zeg ik niet, want ik weet dat meneer Kind mee leest.
Nee. Nee nee nee nee neequote:Op woensdag 13 maart 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dit heeft destijds in alle kranten gestaan.
Ik weet heel goed hoe het kan, en ik laat me niet woorden in de mond leggen door de eerste de beste gladde presentator.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
Kom jongens, even je best doen bij dat FP bericht. Dit kan beter.
Ik heb om dat stuk echt gigantisch moeten lachenquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
Johannes:
'In het hoofd van Ferry Doedel is het voor eeuwig Sesamstraat.'
Pareltje van je man.![]()
Dolle Diss-Avondquote:Op woensdag 13 maart 2013 02:02 schreef Pascalus het volgende:
#teamKapiteintje
Die moderator is een dorpsidioot.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 @ 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kapiteintje geeft slechts zijn mening over een plaatselijke homo, hij handelt niet in kinderporno.
Zelfs in dit topic nog staan lappen tekst van mijn hand, maar dan probeert Dentz dat te ridiculiseren omdat hij jaloers is dat hij zelf hoogstens een column heeft gehad in de folder van de plaatselijke supermarkt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:03 schreef Arn0 het volgende:
En ik maar denken dat die Johannes enkel maar leuke one-liners eruit kon gooien.
Leuk, dankje. Hij kon beter voetballen dan ik had gedacht.quote:
Nou moet ik zeggen dat ik ook absoluut geen ambitie heb om door te groeien hoor in dat enge schrijverswereldje.quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs in dit topic nog staan lappen tekst van mijn hand, maar dan probeert Dentz dat te ridiculiseren omdat hij jaloers is dat hij zelf hoogstens een column heeft gehad in de folder van de plaatselijke supermarkt.
In dit land tel je toch enkel mee als je met je kop op tv komt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik ook absoluut geen ambitie heb om door te groeien hoor in dat enge schrijverswereldje.
Als je een verkeerde deur binnenloopt heb je ook zo maar een nieuw programma.quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:17 schreef Arn0 het volgende:
[..]
In dit land tel je toch enkel mee als je met je kop op tv komt.
Zo'n boek is toch ook maar armoedig, daar is geen droog brood mee te verdienen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een verkeerde deur binnenloopt heb je ook zo maar een nieuw programma.
Wot?quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo'n boek is toch ook maar armoedig, daar is geen droog brood mee te verdienen.
7 ton. DE MAN.quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo'n boek is toch ook maar armoedig, daar is geen droog brood mee te verdienen.
Nou, ik kan mij een Halina Reijn-fantopic herinneren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:48 schreef Gorzalka het volgende:
Halina denkt dat alle mannen seks met haar willen
Dit is toch niet te geloven? Kan het enger dan dit?
Waarom moet er over elke absurde gedachtekronkel van haar een interview gegeven worden? Van die do-re-mi-fa-sol, alweer een kutblad vol-stukjes.Stel je voor dat jij die journalist* bent die al dat gelul uit moet tikken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:48 schreef Gorzalka het volgende:
Halina denkt dat alle mannen seks met haar willen
Dit is toch niet te geloven? Kan het enger dan dit?
Een mening kan ook best objectief zijn. Sterker nog, dat zou deze moeten zijn als je deze mening geeft vanuit de hoedanigheid als journalist.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook Johan zit af en toe bij bepaalde mensen steevast in hun hol, om het wat ordinair te zeggen. Bijv. Johan Cruijff, Riemer, net als Waterreus heeft hij inderdaad vriendjes, dat zorgt af en toe voor wat problemen, aangezien bij bepaalde nieuwsontwikkelingen objectiviteit gevraagd is, terwijl iedereen (ik in elk geval) zo geniet van Johan wanneer hij zijn mening geeft (subjectief is).
Dat gedoe over Lens vind ik juist een slecht voorbeeld. Er gebeurde immers niets. Verder is Waterreus inderdaad PSV-minded. Wil niet zeggen dat hij dan niet gewoon zijn eigen mening kan geven, ook al is deze gekleurd. Daarvoor zit hij aan tafel.quote:Van Waterreus geniet ik niet, objectief of subjectief.[.quote] Waterreus en Derksen hebben een heel andere rol en een heel andere positie en een heel andere achtergrond en zitten in een heel ander programma. Erg vreemd om die dan te gaan vergelijken.
[quote]Je zegt dat Waterreus ook als het fout gaat bij PSV kritisch blijft. Daar ben ik het niet mee eens, in bijzinnen probeert hij excessen van PSV altijd goed te praten. Bijvoorbeeld over Lens, "dit gedrag valt natuurlijk niet goed te praten, maar...." en dan minstens vijf minuten halfslachtige pogingen het toch goed te praten.
ik denk hetquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:23 schreef Ties02 het volgende:
Zou meneer Kind daar moderaten?
Of die autist van de bond tegen het vloeken
"Auw"quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:23 schreef Ties02 het volgende:
Zou meneer Kind daar moderaten?
Of die autist van de bond tegen het vloeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |