Voetbalprogramma moet gewoon inhoud hebben, dan moeten ze maar oprotten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het is wat. Je moet VI niet kijken voor de inhoud.
Dan kijk je niet, toch.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voetbalprogramma moet gewoon inhoud hebben, dan moeten ze maar oprotten.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zei hij nou weerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hansie was net op VI Radio over Dolle Duikavond.
Ik hoop dat het vanmiddag op VI.nl/tv verschijnt.quote:
Dat laatste vind ik niet zo leukquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik hoop dat het vanmiddag op VI.nl/tv verschijnt.
Escha scheen iets op Twitter te hebben gezegd over 'Dolle Duikavond met Hansie Hansie', en Hans zei dat hij met Johan en Wilfred afgesproken heeft dat hij nu alleen Dolle Duikavond doet met Sophie en niet meer met andere vrouwen.Je moet het gehoord hebben.
Oh, en Hansie zei ook dat Feyenoord kampioen wordt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga lekker die vies dikke mongol van npo 1 bekijken ofzo
hap hapquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Een actualiteitenprogramma ook. VI is dat feitelijk, al is het alleen maar toegespitst op de voetbal actualiteit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nieuwsuur of het journaal, dat moet inhoud hebben.
Tsja, we leven nu eenmaal niet in de 3e wereld. We hebben de luxe om ons over andere zaken druk te maken, in die mate dat het belangrijke bijzaken zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Een voetbalprogramma kijken om de inhoud.
Alsof het om de bezuinigingen in het onderwijs en de zorg gaat of iets dergelijks.
Heeft niks met luxe te maken. Er zijn genoeg derdewereldlanden waar de mensen zich druk maken om voetbal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:32 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tsja, we leven nu eenmaal niet in de 3e wereld. We hebben de luxe om ons over andere zaken druk te maken, in die mate dat het belangrijke bijzaken zijn.
Ik bedoel dat een programma als Nieuwsuur louter inhoud moet bieden, en dat wat mij betreft er in VI daar ook ruimte voor is, maar ook worden er gesprekken gevoerd met een knipoog en is er tijd voor een anekdote.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:26 schreef Xaobotnik het volgende:
Een actualiteitenprogramma ook. VI is dat feitelijk, al is het alleen maar toegespitst op de voetbal actualiteit.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |