Waarom komt hij niet gewoon naar de uitzending, hij heeft toch een telefoongesprek gevoerd met de heer Veenstra die dat vervolgens ontkent? Tom moet zich niet weg laten zetten als een pseudo-journalist die z'n werk slecht doet!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tom Knipping, de man waarvoor de voetbalmaffia het in zijn broek doet
klassiek
Knipping die gewoon verder wilquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
klassiek
Misschien interviewde Tom wel per ongeluk de broer van Robert Veenstra zonder dat hij dat in de gaten had.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom komt hij niet gewoon naar de uitzending, hij heeft toch een telefoongesprek gevoerd met de heer Veenstra die dat vervolgens ontkent? Tom moet zich niet weg laten zetten als een pseudo-journalist die z'n werk slecht doet!
Zo pijnlijk ditquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
klassiek
Was ook gelijk helemaal van het padje af door 1 zo'n opmerking. Maar wel gewoon stug door willen gaan zoals hij had voorbereid haha!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:36 schreef Ties02 het volgende:
Akward inderdaad, heeft die Knipping een week een verhaal voorbereid voor de spiegel maakt die lul van een Gijp zo'n grap..
die onzin boeit jou niet, wij hebben genoten van de fittie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:05 schreef zeebeschuit het volgende:
Pfff de eerste 15min kan je overslaan. Wat een onzin dat niemand wat boeit behalve die 2.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga ik zeker maken. Komen ze dan in de OP ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een baas ben je ook![]()
Nu alleen nog Hansie, Schelvis en Aad300 en ze zijn compleet.
Ja, volgens mij was dat rond de VI Oranje periode. Schnabbelen in de provincie noemen we dat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:21 schreef Mars88 het volgende:
Wisten jullie dat Genee het Nederlands Kampioenschap bakfiets rijden voor jonge moeders heeft gepresenteerd?
Ik ben te laat, ik moest nog een schnabbel van Wilfred overnemen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was dat rond de VI Oranje periode. Schnabbelen in de provincie noemen we dat.
Ze gaan maar door met blablablablaaaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar wacht even, vorige week zou je dat dat juist niet zo was, elke week een andere tekst, wat is dit voor onzin?
songfestival waardig
hap hap, eitjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rot nou eens op man! Of kom met degelijke argumenten waarom VI in zo slecht is.
Het is wat. Je moet VI niet kijken voor de inhoud.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
hap hap, eitjemet je vi hooligans
Overigens die mongolen bij vi die cijfers gevenVan Rhijn er wel inzetten, maar Blind niet. Knuffelkakkerlak pelle die constant gilette speler van de week is
dit terwijl Blind echt 100 keer beter speelde dan iedereen in die lijst afgelopen zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |