quote:
Op woensdag 13 maart 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:Ook Johan zit af en toe bij bepaalde mensen steevast in hun hol, om het wat ordinair te zeggen. Bijv. Johan Cruijff, Riemer, net als Waterreus heeft hij inderdaad vriendjes, dat zorgt af en toe voor wat problemen, aangezien bij bepaalde nieuwsontwikkelingen objectiviteit gevraagd is, terwijl iedereen (ik in elk geval) zo geniet van Johan wanneer hij zijn mening geeft (subjectief is).
Een mening kan ook best objectief zijn. Sterker nog, dat zou deze moeten zijn als je deze mening geeft vanuit de hoedanigheid als journalist.
quote:
Van Waterreus geniet ik niet, objectief of subjectief.[.quote] Waterreus en Derksen hebben een heel andere rol en een heel andere positie en een heel andere achtergrond en zitten in een heel ander programma. Erg vreemd om die dan te gaan vergelijken.
[quote]Je zegt dat Waterreus ook als het fout gaat bij PSV kritisch blijft. Daar ben ik het niet mee eens, in bijzinnen probeert hij excessen van PSV altijd goed te praten. Bijvoorbeeld over Lens, "dit gedrag valt natuurlijk niet goed te praten, maar...." en dan minstens vijf minuten halfslachtige pogingen het toch goed te praten.
Dat gedoe over Lens vind ik juist een slecht voorbeeld. Er gebeurde immers niets. Verder is Waterreus inderdaad PSV-minded. Wil niet zeggen dat hij dan niet gewoon zijn eigen mening kan geven, ook al is deze gekleurd. Daarvoor zit hij aan tafel.