Wellicht dat ik deze post verkeerd geïnterpreteerd heb.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij heb je niet goed gelezen wat ik zeg, want ik zeg nergens dat ik het inhoudelijke gedeelte van de uitzending niet aan bepaalde normen wil toetsen
Johan zei vorige week dat ze wederhoor hebben toegepast door hem te bellen. Maar doordat Veenstra niet beschikbaar was ze niets konden controleren. Kennelijk werkt het zo dat die poging tot contact al genoeg is...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom komt hij niet gewoon naar de uitzending, hij heeft toch een telefoongesprek gevoerd met de heer Veenstra die dat vervolgens ontkent? Tom moet zich niet weg laten zetten als een pseudo-journalist die z'n werk slecht doet!
Daarmee bedoel ik dat ik de insteek van de user die zei VI alleen om het voetbal inhoudelijke te willen zien verkeerd vond. Dat moet wat mij betreft nooit de insteek zijn, het moet wel een onderdeel zijn, maar de toon moet gewoon anders zijn dan een programma als Nieuwsuur.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:57 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wellicht dat ik deze post verkeerd geïnterpreteerd heb.
Studio Voetbal vind ik in deze niet zo relevant. Is duidelijk anders. Niet minder naar mijn mening, al moet je voetbal misschien wat leuker vinden dan dat bij het kijken van VI nodig is. Al heb ik weinig met de bezetting van het moment en hebben ze zich daar duidelijk laten beïnvloeden door VI waarmee het eigenlijk alleen maar minder geworden is.
Over Waterreus zit je verkeerd. Ten eerste is het een punt van ratio. Die moet je hebben m.i. Het is alleen zo dat derest weinig interessants te melden heeft. Maar dat hij naar een baantje bij PSV aan het lonken zou zijn zou misschien wel kunnen, maar dat neemt niet weg dat hij gewoon zegt wat hij denkt. Daar was in december nog een ding over.
Overigens vind ik iedereen daar aan tafel te beperkt. Eigenlijk moeten ze gewoon het oude concept terughalen.
[..]
Johan zei vorige week dat ze wederhoor hebben toegepast door hem te bellen. Maar doordat Veenstra niet beschikbaar was ze niets konden controleren. Kennelijk werkt het zo dat die poging tot contact al genoeg is...
Als er één persoon is die zich laat leiden door vriendjespolitiek, dan is het Derksen wel. En dat is dan een journalist. Waterreus is gewoon een kerel die verder niets anders is dan een redelijke oud-keeper van PSV. Daar hoef je ook niet veel van te verwachten. Geeft gewoon zijn twe cents, en niet meer. Maar hij geeft wel zijn mening, ook als dat minder goed valt bij PSV. Als hij daar zo graag zou willen werken, waarom zou hij dan de technisch directeur aanvallen en de algemeen directeur door het beleid ter discussie te stellen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je merkt gewoon dat hij binnen PSV bepaalde vriendjes heeft, zoals Mark van Bommel en Dick Advocaat, hier kan hij dan nauwelijks kritisch over zijn.
Blijf het opmerkelijk vinden dat ze nooit hebben opgemerkt dat Hans feitelijk de laatste is geweest in het betaalde voetbal die een scheidsrechter agressief fysiek bejegend heeft.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb geen goals van Hansie Hansie kunnen vinden.
Wel mooie foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht hem al te zien in het voorstukjequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:36 schreef wimderon het volgende:
Weet niet of het al gemeld is, maar Kieft gaat op Pelgrimstocht.
[ afbeelding ]
Ook Johan zit af en toe bij bepaalde mensen steevast in hun hol, om het wat ordinair te zeggen. Bijv. Johan Cruijff, Riemer, net als Waterreus heeft hij inderdaad vriendjes, dat zorgt af en toe voor wat problemen, aangezien bij bepaalde nieuwsontwikkelingen objectiviteit gevraagd is, terwijl iedereen (ik in elk geval) zo geniet van Johan wanneer hij zijn mening geeft (subjectief is). Van Waterreus geniet ik niet, objectief of subjectief. Wanneer Johan mensen die hij altijd verdedigd opeens af gaat vallen is hij weer onbetrouwbaar of hypocriet, waar hij sowieso van wordt beschuldigd, dus het is volgens sommigen nooit goed.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:24 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als er één persoon is die zich laat leiden door vriendjespolitiek, dan is het Derksen wel. En dat is dan een journalist. Waterreus is gewoon een kerel die verder niets anders is dan een redelijke oud-keeper van PSV. Daar hoef je ook niet veel van te verwachten. Geeft gewoon zijn twe cents, en niet meer. Maar hij geeft wel zijn mening, ook als dat minder goed valt bij PSV. Als hij daar zo graag zou willen werken, waarom zou hij dan de technisch directeur aanvallen en de algemeen directeur door het beleid ter discussie te stellen.
[..]
Blijf het opmerkelijk vinden dat ze nooit hebben opgemerkt dat Hans feitelijk de laatste is geweest in het betaalde voetbal die een scheidsrechter agressief fysiek bejegend heeft.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Deel van een internationale drugssmokkel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht hem al te zien in het voorstukje. Hij zal het geld wel nodig hebben
Zal wel hard snuiven dan weer worden als hij co-commentator is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Deel van een internationale drugssmokkel.
Dat zijn wel een hoop enge mensen bij elkaar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bestempel die Ferry Doedel bij deze als de tweede Kooijemans.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
merkkleding .... A typo?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
GTST zal voor mij nooit meer hetzelfde zijn!quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
Veerboot Doedel?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bestempel die Ferry Doedel bij deze als de tweede Kooijemans.
Wat een Jan Doedel. Waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:21 schreef ValHallen het volgende:
Die Doedel denkt duidelijk dat hij Mr. Bigstar is.
Nee, het is gewoon één of andere lul uit een soap.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een Jan Doedel. Waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld?
Met zeven sjaaltjes om zijn nek en een overhemd tot hier, en gouden kettingen enzo. Nou laten wij dan gewoon ouderwets marktkleding dragen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon één of andere lul uit een soap.
Ik draag al zeven jaar marktkleding!quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zeven sjaaltjes om zijn nek en een overhemd tot hier, en gouden kettingen enzo. Nou laten wij dan gewoon ouderwets marktkleding dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |