abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123967823
Ik laat Sophie vanavond met m'n stropdas aan winnen met schaken, en daarna schaak ik 'm er effe in met mijn loper.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 18:14:13 #177
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123968125
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik laat Sophie vanavond met m'n stropdas aan winnen met schaken, en daarna schaak ik 'm er effe in met mijn loper.
Hans, je spuugt.
Oh.
pi_123968259
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Je zou ook de Dame kunnen slaan. Dat is humor.
pi_123969317
het is helemaal in he die #hashtags
pi_123969718
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:41 schreef Ties02 het volgende:
het is helemaal in he die #hashtags
#danmaarlidlfruit
pi_123970137
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

#danmaarlidlfruit
b
pi_123970953
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Volgens mij heb je niet goed gelezen wat ik zeg, want ik zeg nergens dat ik het inhoudelijke gedeelte van de uitzending niet aan bepaalde normen wil toetsen, sterker nog, dat doe ik ook en zeer vaak voldoet het heel goed aan wat ik terug wil zien in inhoudelijk over voetbal praten. Dan denk ik aan Jan Boskamp, Aad de Mos en René van der Gijp op voetbaltechnische benadering, zij kunnen het bovendien met humor brengen, wat niet betekent dat het inhoudelijk slecht is. Inhoudelijk uit een journalistiek oogpunt vind ik Wilfred Geneen en Emile Schelvis altijd scherp, in dat opzicht is Johan af en toe een boerenlul uit de Betuwe die het van zijn oneliners en charisma moet hebben, maar 80 procent van de tijd slaat hij geen onzin uit.

Vergelijk dat ik heb met andere programma's die zogenaamd voetbalinhoudelijk zijn, dan kom je al snel terecht bij Studio Voetbal. Daar is een leuke uitzending eerder uitzondering dan regelmaat, daar hebben de gasten geen zelfspot, bijvoorbeeld Ronald Waterreus, die alleen keepers kan beoordelen en PSV. Vooral dat eerste vind ik irritant aangezien hij dan niet verder komt dan "goed", "slecht", en "goede redding". Het is duidelijk dat hij binnen de komende vijf jaar een baantje bij PSV wil, en in dat opzicht kan hij niks goed doen: is hij kritisch creëert hij onrust binnen z'n club en is hij niet kritisch (90 procent van de tijd) komt er geen zinnig woord uit hem. Jan Mulder is een beetje de Hans Kraaij Jr van Studio Voetbal, vermakelijk maar zelfs minder voetbal inhoudelijk dan Kraaij Jr, als hij iets vindt gaat ook hij opeens schreeuwen. De analyses van Jan van Halst, daar word ik persoonlijk misselijk van, misschien dat jij dat leuk vindt, het zal flink tochten in huize van Halst want het aantal deuren dat hij intrapt is werkelijk ontelbaar. Die self-fullfilling prophecies begeleidt met Hop, Pats, Tikkie, werkelijk wanstaltig. Dan Arno Vermeulen, die de journalisten rol zou moeten vervullen, maar daar gaat zitten met de air van een professor die in z'n vrije tijd een brugklas les geeft. Hij zette zichzelf voor schut in de Ten Have zaak, en hij heeft over zichzelf gezegd dat hij niet overkomt als een sympathieke, humoristische man. Nou, daar heeft hij wel een punt. Ten slotte Jack. Hij probeert tevergeefs een oude jongens krentebrood stemming te creëren, waar hij niet in slaagt. Er wordt door elkaar heen gepraat, en er is geen sfeer waarvan je denkt, aan die tafel zou ik wel eens aan willen schuiven. Dat hoeft ook niet per se van mij, zeker niet als de focus zogenaamd op dat voetbal inhoudelijke ligt. Het is toch duidelijk een TROS man, Spel zonder Grenzen, Te Land Ter Zee, Mamma Mia, dat wil die man, dan moet hij dat doen, en niet Studio Voetbal. Ook is het zo zielig hoe met de kritiek om wordt gegaan, hij wil per se van het Studio Ajax predicaat af, en het is zo 'over the top' hoe ze daarom Feyenoord elke aflevering 30 minuten doen, terwijl Jack in onzichtbare letters Ajax op zijn voorhoofd heeft geschreven. En dan nog die quasi grappige overzichtfilmpjes, dat past niet binnen de opzet van het voetbalinhoudelijke programma dat het pretendeert te zijn, het is kiezen of delen wat dat betreft. En dan nog het natafelen, als er daar ooit langer dan drie minuten is nagetafeld vreet ik mijn Johan & Wilfred CD op. Die schijn moeten ze niet ophouden.

Andere voetbalinhoudelijke programma's die ik ken zijn Extra Time en Match of the Day. Je ziet dat zelfs Jan Boskamp, toch een duidelijke recht voor zijn raap jongen daar moeite heeft er iets leuks van te maken. Het is gewoon heel saai. Wanneer voetbalinhoudelijk saai wordt, dan haak ik af.
pi_123971017
Ik ga hier zitten om mijn mening te geven en wat de mensen daar dan mee doen interesseert me geen reet.
pi_123971083
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga hier zitten om mijn mening te geven en wat de mensen daar dan mee doen interesseert me geen reet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Blijkbaar vindt DrDentz jou mening niet zo rullevant.
pi_123971387
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:20 schreef XSbig het volgende:

[..]

[..]

Dentz zit hier om te presenteren en ik voor mijn mening.
pi_123971412
Mensen met een mening zijn er niet zoveel, presentators genoeg
pi_123971430
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:20 schreef XSbig het volgende:

[..]

[..]

Hij zegt wel veel maar er komt niets zinnigs uit, het is allemaal blablabla, op het parkeerterrein staat ie nog in zichzelf te lullen met die grote ogen van hem.
pi_123971479
Laat ze maar kletsen, laat ze maar lullen, laat ze maar zwetsen, dat is toch smullen. Maar als het over voetbal gaat weten deze heren echt waar het op staat. Het is allemaal maar BLA BLA BLA!
pi_123971481
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:26 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Hij zegt wel veel maar er komt niets zinnigs uit, het is allemaal blablabla, op het parkeerterrein staat ie nog in zichzelf te lullen met die grote ogen van hem.
Ben je soms niet goed bij je hoofd?
pi_123971492
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laat ze maar kletsen, laat ze maar lullen, laat ze maar zwetsen, dat is toch smullen. Maar als het over voetbal gaat weten deze heren echt waar het op staat. Het is allemaal maar BLA BLA BLA!
Laat gaan joh.
pi_123971525
Dentz staat onder grote druk. Hoge bloeddruk. Oh yeah.
pi_123971614
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dentz staat onder grote druk. Hoge bloeddruk. Oh yeah.
Dit is dus waarom je niet geslaagd bent als cabaretier, want je bent niet leuk.
pi_123971683
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:30 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Dit is dus waarom je niet geslaagd bent als cabaretier, want je bent niet leuk.
Misschien kan je even openbaren hoevaak er mensen om jou gelachen hebben?
pi_123971769
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Misschien kan je even openbaren hoevaak er mensen om jou gelachen hebben?
Ja net zo vaak als om jou, nog nooit
pi_123972917
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:32 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ja net zo vaak als om jou, nog nooit
Laat gaan joh.
pi_123973004
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:27 schreef XSbig het volgende:

[..]

Laat gaan joh.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:54 schreef XSbig het volgende:

[..]

Laat gaan joh.
pi_123973139
quote:
Ajoh klootzak, eikel.
pi_123973209
Je gooit er een euro in en er komen weer honderd clichés uit.
pi_123973266
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 19:58 schreef XSbig het volgende:

[..]

Ajoh klootzak, eikel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')