SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Ik vond mijne beter, hij moet zijn pion promoveren tot toren.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:01 schreef Adelante het volgende:
Hans gaat met z'n loper een paard geven
Ik moet aan het zuurstof. Dat is toch om te gieren Geer! Gooi alles er maar in, peniciline, fleumacilquote:Op maandag 11 maart 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had 'Ordinaire lol' in gedachte. Een leuke kwinkslag op 'Ordinaire lul'.
Grappig he?
We zijn hier niet in KLB, van die doctor professor mr.bigstarren hebben wij hier maling aan, ordinaire blagen opgegroeid in volkswijken zijn hier de baas.quote:
Hier tel je pas mee als je een lekker wijf in je Spitfire hebt.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
We zijn hier niet in KLB, van die doctor professor mr.bigstarren hebben wij hier maling aan, ordinaire blagen opgegroeid in volkswijken zijn hier de baas.
laat gaan johquote:Op maandag 11 maart 2013 22:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
We zijn hier niet in KLB, van die doctor professor mr.bigstarren hebben wij hier maling aan, ordinaire blagen opgegroeid in volkswijken zijn hier de baas.
Ik heb vanochtend het mp4 tje al gekekenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
Ging weer lekker mensen! Hier gewoon doorposten of naar het Derksen&... topic?
Recht in z'n face.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wel een goede timing
[ afbeelding ]
doe maar weer lekker koppig vetpensquote:Op maandag 11 maart 2013 22:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wel een goede timing
[ afbeelding ]
De FOK!-ers die het meest streetwise zijn, scoren de fipo'squote:Op maandag 11 maart 2013 22:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik doe zo goed bij mijn om de CL livetopics in goede banen te leiden en nauwelijks Alba gifs toe te staan en dit is hoe je me backstabt? Ouwe Duitser, dolkstootlegende dit datquote:
omdat ik jou ooit zo noemde ben ik het nu zelf? logicaquote:Op maandag 11 maart 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
doe maar weer lekker koppig vetpens
je bent een koppige gingerquote:Op maandag 11 maart 2013 22:05 schreef Rickazio het volgende:
[..]
omdat ik jou ooit zo noemde ben ik het nu zelf? logica
Ik neem het terug.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe zo goed bij mijn om de CL livetopics in goede banen te leiden en nauwelijks Alba gifs toe te staan en dit is hoe je me backstabt? Ouwe Duitser, dolkstootlegende dit dat
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem het terug.
Al moet ik bij 'ouwe duitser' denken aan een SS Doomtrooper-karakter. Wat ik wel weer een enorme eer vind.
In Frankrijk probeerde ik een meisje te vinden wat zo heldhaftig en mooi was als die muze uit die film maar dat bleek gewoon onmogelijk. Bovendien had SS Doomtrooper nog niet zo'n impact gehad daar als hier.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem het terug.
Al moet ik bij 'ouwe duitser' denken aan een SS Doomtrooper-karakter. Wat ik wel weer een enorme eer vind.
Sind sie verruckt? Die gast?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem het terug.
Dit is toch een voetbaltopic?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Frankrijk probeerde ik een meisje te vinden wat zo heldhaftig en mooi was als die muze uit die film maar dat bleek gewoon onmogelijk. Bovendien had SS Doomtrooper nog niet zo'n impact gehad daar als hier.
Klopt, het blijft een grof schandaal dat het Oscarcomité dit pareltje volkomen heeft genegeerd.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De emotionele laag is zelden meer geëvenaard.
[ afbeelding ]
Dit is een voetbalkantine. Af en toe wijdt je een beetje uit, maar na al die jaren merk je niet meer dat er camera's op je gericht staan. Dan zit je in de auto en denk je "oh god, heb ik dat gezegd?", maar heel Nederland heeft meegekeken, en dan kan je het niet meer ontkennen. Af en toe loop je dan tegen een jeugdzonde op en dan wil een pedante presentator zoals jij nog wel eens met dat oude zeer gaan scoren.quote:
Mensen die de kant kiezen van een irritante presentator en een overspannen voorzitter neem ik niet serieus.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe plaatjes die ik heb gecreëerd. Kunnen in het archief!
waarquote:Op maandag 11 maart 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend het mp4 tje al gekeken
ja!quote:Op maandag 11 maart 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het mp4tje van Derksen & Derksen he, niet van Vi
Ga daar dan maar vast naar kijken, terwijl je op de echte mp4 wachtquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zal wel het één en ander zijn uitgeknipt:
deel1
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)1d9-e7c75ad64f88.mp4
deel2
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)12f-93653eb78cde.mp4
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga daar dan maar vast naar kijken, terwijl je op de echte mp4 wacht
[..]
Wijd je trouwens, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een voetbalkantine. Af en toe wijdt je een beetje uit, maar na al die jaren merk je niet meer dat er camera's op je gericht staan. Dan zit je in de auto en denk je "oh god, heb ik dat gezegd?", maar heel Nederland heeft meegekeken, en dan kan je het niet meer ontkennen. Af en toe loop je dan tegen een jeugdzonde op en dan wil een pedante presentator zoals jij nog wel eens met dat oude zeer gaan scoren.
Ja, leuk ik verspreek me. Kunt u af en toe even om hem lachen, het begint nogal zielig te worden.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wijd je trouwens, maar dat geheel terzijde.
Ah klasse ventje.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)1ba-2c600f63d998.mp4
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Die gaat morgen weer aan.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
wat doet er niet dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Jordiii en Johannes we moeten oppassen dat we niet tegelijkertijd uploaden. Sommige video's doen het nu niet.
Is een beetje lastig overleggen zo, we maken nu vanavond in ons groepsgesprek een overzichtje.quote:
Ene meneer R. Veenstra schijnt er nogal mee bezig te zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
Is er ook maar iemand die een fuck geeft om dat gezeik over dat pauperclubje uit Friesland?
Inhoudelijk niet maar tegen een leuke ruzie tussen Derksen en die ander zeg ik Genee.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
Is er ook maar iemand die een fuck geeft om dat gezeik over dat pauperclubje uit Friesland?
Ik ben benieuwd hoe vaak dhr. van Rossem zijn edele delen wast.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jongens wat was die aflevering met Maarten van Rossem (VI Oranje 2012) legendarisch trouwens. Ben het nu aan het kijken.
Gijp die Van Rossum vraagt wat hij op een dag allemaal doet.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe vaak dhr. van Rossem zijn edele delen wast.
Hij heeft wel een gezonde gewoonte wanneer hij wakker wordt.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Gijp die Van Rossum vraagt wat hij op een dag allemaal doet.
Maar ruzie is wel leukquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:05 schreef zeebeschuit het volgende:
Pfff de eerste 15min kan je overslaan. Wat een onzin dat niemand wat boeit behalve die 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |