Lekker boeiend welke voetbalcompetitie mensen volgen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:12 schreef miera het volgende:
Ik vind dat mensen in Nederland de eredivisie moeten volgen
Hoe minder interesse in het Nederlands voetbal, hoe slechter dit is voor het Nederlands voetbal...quote:
Klopt, maar Turkije stelt nog minder voor, staan zelfs achter België in de UEFA ranglijstquote:Op maandag 11 maart 2013 16:17 schreef Twiitch het volgende:
Eredivisie stelt toch ook geen kut voor man
En dat zeg ik als Nederlander
Dus als Turkije wel iets had voorgesteld op het gebied van voetbal mochten Turken de eredivisie wel keihard negerenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:19 schreef miera het volgende:
[..]
Klopt, maar Turkije stelt nog minder voor, staan zelfs achter België in de UEFA ranglijst
Misschien als de clubs eens gaan voetballen?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:19 schreef miera het volgende:
[..]
Hoe minder interesse in het Nederlands voetbal, hoe slechter dit is voor het Nederlands voetbal...
Nee, maar dan zou het wel logischer zijn en kon ik meer begrip opbrengenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dus als Turkije wel iets had voorgesteld op het gebied van voetbal mochten Turken de eredivisie wel keihard negeren
daar gaat 't toch niet om, dit is een teken van niet-integratie in onze Nederlandse maatschappijquote:Op maandag 11 maart 2013 16:20 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Misschien als de clubs eens gaan voetballen?
Want wat stelt nederlands voetbal nog voor in europa?
Dus alleen een kennisquiz over nederlands voetbal, en dat is alles wat je moet leren bij een integratie cursus....quote:Op maandag 11 maart 2013 16:21 schreef miera het volgende:
[..]
daar gaat 't toch niet om, dit is een teken van niet-integratie in onze Nederlandse maatschappij
Dat heb ik niet gezegdquote:Op maandag 11 maart 2013 16:23 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dus alleen een kennisquiz over nederlands voetbal, en dat is alles wat je moet leren bij een integratie cursus....
Onze teams zijn in heel Europa bekend.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:20 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Misschien als de clubs eens gaan voetballen?
Want wat stelt nederlands voetbal nog voor in europa?
Trabzonspor.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:22 schreef Piye het volgende:
TS je hebt een punt. Wat mij vaak opvalt is dat ze altijd voor Galatasaray of Fenerbahce zijn, terwijl de Turken in Nederland voornamelijk vanuit buiten Istanbul hierheen zijn gekomen. Gloryhunters zijn het.Ik had wel een keer een Turkse jongen in de klas die voor Trabzonspor is, dat vind ik al een stuk respectabeler.
Mogen ze nog wel Turks koken thuis? Of moeten ze massaal aan de Hollandsche pot?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:21 schreef miera het volgende:
[..]
daar gaat 't toch niet om, dit is een teken van niet-integratie in onze Nederlandse maatschappij
Als de eredivisie drie van die smileys heeft, dan heeft de Superlig er minstens vijf.quote:
ja en ze moeten allemaal verplicht op klompen lopenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:21 schreef miera het volgende:
[..]
Die hebben Gala en Fener, dus houd het maar bij 4.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:28 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Als de eredivisie drie van die smileys heeft, dan heeft de Superlig er minstens vijf.
Natuurlijk mogen ze Turks koken, daar heeft niemand last van...quote:Op maandag 11 maart 2013 16:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mogen ze nog wel Turks koken thuis? Of moeten ze massaal aan de Hollandsche pot?
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:29 schreef miera het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ze Turks koken, daar heeft niemand last van...
maar Turken die enkel Turks voetbal volgen, daar hebben onze erediviseclubs wel last van
Ja maar die stellen ook geen zak voor Europees gezien.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die hebben Gala en Fener, dus houd het maar bij 4.
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:29 schreef miera het volgende:
[..]
maar Turken die enkel Turks voetbal volgen, daar hebben onze erediviseclubs wel last van
Turks eten wordt niet geoogst door Nederlandse boeren ,die hebben daar dus wel last van.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:29 schreef miera het volgende:
[..]
gelukkig doen de nederlandse clubs wel me op europees top niveauquote:Op maandag 11 maart 2013 16:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja maar die stellen ook geen zak voor Europees gezien.
hoezo dan? Als er minder interesse is in Nederlands voetbal, is dit slecht voor het Nederlandse voetbal.. dit is toch logischquote:
Dit seizoen misschien niet, nee.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig doen de nederlandse clubs wel me op europees top niveau
Gala meer dan alle Nederlandse clubs.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja maar die stellen ook geen zak voor Europees gezien.
Lada's zijn ook in heel de wereld bekend.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Onze teams zijn in heel Europa bekend.
voetbal is volksport nr 1 in nederland, geen enkele club gaat er last van hebben als een deel van de turske bevolking geen nl club volgt, geen een.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:30 schreef miera het volgende:
[..]
hoezo dan? Als er minder interesse is in Nederlands voetbal, is dit slecht voor het Nederlandse voetbal.. dit is toch logisch
welk seizoen dan nog wel?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dit seizoen misschien niet, nee.Maar het is een beetje kortzichtig om alleen naar dit seizoen te kijken.
Lada's? Nooit van gehoord.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lada's zijn ook in heel de wereld bekend.
Volgens mij meen je het nog ookquote:Op maandag 11 maart 2013 16:29 schreef miera het volgende:
[..]
O jawel... wetende dat het aantal allochtonen in NL enkel gaat toenemen, en zij weinig tot geen interesse hebben in Nederlands voetbal, staat het Nederlands voetbal er niet goed voorquote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
voetbal is volksport nr 1 in nederland, geen enkele club gaat er last van hebben als een deel van de turske bevolking geen nl club volgt, geen een.
Vorig?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
welk seizoen dan nog wel?
al jaren niet meer man, tis een schande
Waarom pakken ze die racist niet aan? Tering nazi.quote:
ooh ja toen deden we echt mee met de topquote:
aah je hebt een glazen bol?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:33 schreef miera het volgende:
[..]
O jawel... wetende dat het aantal allochtonen in NL enkel gaat toenemen, en zij weinig tot geen interesse hebben in Nederlands voetbal, staat het Nederlands voetbal er niet goed voor
Vorig seizoen zat er een Nederlandse club in de kwartfinale van de EL en geen Turkse club.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
welk seizoen dan nog wel?
al jaren niet meer man, tis een schande
Hoe zit het met mensen die helemaal geen voetbal of sport kijken? Zijn die ook schadelijk voor de eredivisie?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:33 schreef miera het volgende:
[..]
O jawel... wetende dat het aantal allochtonen in NL enkel gaat toenemen, en zij weinig tot geen interesse hebben in Nederlands voetbal, staat het Nederlands voetbal er niet goed voor
Als je geen interesse hebt, heb je geen interesse... daar heb ik geen moeite meequote:Op maandag 11 maart 2013 16:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe zit het met mensen die helemaal geen voetbal of sport kijken? Zijn die ook schadelijk voor de eredivisie?
4e is niet goed neequote:Op maandag 11 maart 2013 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja toen deden we echt mee met de top_!
ja want zo uit de onderbuik gevoelns nemen en daarmee gaan fantaseren geeft een fantastisch realistisch toekomst beeldquote:Op maandag 11 maart 2013 16:35 schreef miera het volgende:
[..]
Gewoon logisch nadenken is genoeg om tot die conclusie te komen..
een kwart finale is geen topquote:Op maandag 11 maart 2013 16:35 schreef miera het volgende:
[..]
Gewoon logisch nadenken is genoeg om tot die conclusie te komen..
Zeg nou zelf, vind je dit niet raar klinken? Iemand die tennis gaat kijken is niet schadelijk voor de Eredivisie, maar iemand die de Primera Division gaat kijken wel?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef miera het volgende:
[..]
Als je geen interesse hebt, heb je geen interesse... daar heb ik geen moeite mee
maar mensen die enkel Turks, Engels, Spaans voetbal volgen terwijl ze niet geven om de Eredivise, die zijn schadelijk voor de eredivisieclubs
Feit is dat er niet een Turkse club tot de kwartfinale kon komen, en er drie Nederlandse vs een Turkse in de achtste finale zaten.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want zo uit de onderbuik gevoelns nemen en daarmee gaan fantaseren geeft een fantastisch realistisch toekomst beeld_!
en dan het nog logisch nadenken noemen, man als je logisch na had gedacht had je dit topic niet geopend
[..]
een kwart finale is geen top![]()
de top is 1 2 3
Ja.. iemand die voetbal volgt maar niet van zijn eigen land, is een verraderquote:Op maandag 11 maart 2013 16:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, vind je dit niet raar klinken? Iemand die tennis gaat kijken is niet schadelijk voor de Eredivisie, maar iemand die de Primera Division gaat kijken wel?
Ja.. je mag ook andere volgen, maar ook de eredivisiequote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef HCFeestbeest het volgende:
Als je in Nederland bent, moet je de eredivisie kijken? Kutklacht
ja leuk feit maar dat maakt het nederlandse voetbal niet opeens top en superieur aan het turksequote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Feit is dat er niet een Turkse club tot de kwartfinale kon komen, en er drie Nederlandse vs een Turkse in de achtste finale zaten.
En dat de Eredivisie beter is dan de Turkse divisie.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Feit is dat er niet een Turkse club tot de kwartfinale kon komen, en er drie Nederlandse vs een Turkse in de achtste finale zaten.
En jij maakt uit wat de neuk ik op TV kijk? Dacht t nietquote:Op maandag 11 maart 2013 16:40 schreef miera het volgende:
[..]
Ja.. je mag ook andere volgen, maar ook de eredivisie
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:40 schreef miera het volgende:
[..]
Ja.. je mag ook andere volgen, maar ook de eredivisie
In dat seizoen waren ze zeker superieur. Ik heb nooit beweerd dat Nederlandse clubs top zijn, maar Turkije is helemaal huilen met de pet op.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja leuk feit maar dat maakt het nederlandse voetbal niet opeens top en superieur aan het turkse
Is dat niveau een beetje hoog?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:43 schreef housesoftheholy het volgende:
Mag je ook geen Turks basketbal kijken
3,048 meter ongeveerquote:
Een stuk hoger dan Nederland, maar niks vergeleken met de NBA.quote:
Neen, dat is uiteraard aan TSquote:Op maandag 11 maart 2013 16:46 schreef Piye het volgende:
Dan mag het wel denk ik (als ik zo vrij mag zijn om dat te beoordelen).
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:43 schreef housesoftheholy het volgende:
Mag je ook geen Turks basketbal kijken
ik vergat der,ik weet best hoe je dat schrijftquote:
Voor mij sütlaç in plaats van asurequote:Op maandag 11 maart 2013 16:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vergat der,ik weet best hoe je dat schrijft![]()
en asure toe
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:00 schreef miera het volgende:
maar respect voor Nederland moet er zijn, en als je enkel Turkse dingen gaat kijken, noem ik dat een slechte integratie
ook lekkerquote:Op maandag 11 maart 2013 17:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voor mij sütlaç in plaats van asure
Maar de grens trek je dus bij voetbal?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:00 schreef miera het volgende:
Turks basketbal mag je natuurlijk kijken, net zoals ik Turken niet ga verbieden naar Turks voetbal te kijken
maar respect voor Nederland moet er zijn, en als je enkel Turkse dingen gaat kijken, noem ik dat een slechte integratie
dus voetbal kijken staat gelijk aan respect tonen?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:00 schreef miera het volgende:
Turks basketbal mag je natuurlijk kijken, net zoals ik Turken niet ga verbieden naar Turks voetbal te kijken
voetbal kijken staat gelijk aan integratie, staat gelijk aan respect tonenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus voetbal kijken staat gelijk aan respect tonen?
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:07 schreef miera het volgende:
[..]
voetbal kijken staat gelijk aan integratie, staat gelijk aan respect tonen
er zijn ook nederlanders die nooit voetbal kijken, die zijn dus ook onrespectvolle niet interhreerders?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:07 schreef miera het volgende:
[..]
voetbal kijken staat gelijk aan integratie, staat gelijk aan respect tonen
nee... een turk die geen interesse heeft in turks voetbal, en ook dus ook niet in nederlands voetbal, daar heb ik geen problemen meequote:Op maandag 11 maart 2013 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn ook nederlanders die nooit voetbal kijken, die zijn dus ook onrespectvolle niet interhreerders?
Alsof jij luistert. Zelfs de spellingsregels negeer je.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:41 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
![]()
JA WANT DAT MOET!
WIJ BEPALEN WAT JIJ KIJKT EN LEUK VIND
nee leuke wereld is dat
nee jij hebt wel genoeg andere problemen me dunktquote:Op maandag 11 maart 2013 17:10 schreef miera het volgende:
[..]
nee... een turk die geen interesse heeft in turks voetbal, en ook dus ook niet in nederlands voetbal, daar heb ik geen problemen mee
Integratie moet er altijd zijn, een turk die bv tennis leuk vindt en alleen maar naar turks tennis kijkt, is ook niet echt het prototype van een geïntegreerde turkquote:Op maandag 11 maart 2013 17:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou je klacht gaat specifiek over voetbal.
wat heeft dat er mee te maken?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alsof jij luistert. Zelfs de spellingsregels negeer je.
Het is een vraag geen constatering.quote:
Aha. Maar wat nou als ze Turks voetbal/tennis gewoon veel leuker vinden om te zien. Is dat een gebrek aan integratie of simpelweg een andere voorkeur?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:13 schreef miera het volgende:
[..]
Integratie moet er altijd zijn, een turk die bv tennis leuk vindt en alleen maar naar turks tennis kijkt, is ook niet echt het prototype van een geïntegreerde turk
Gelukkig is jouw leven wel top en heb je geen problemen met grappen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heeft dat er mee te maken?
Kansloze mensen die iemand proberen te pakken op spelling, is jje leven werkelijk zo leeg dat je daar je genot van uit haalt?
Lijkt mij gebrek aan integratie, wij leven in Nederland...quote:Aha. Maar wat nou als ze Turks voetbal/tennis gewoon veel leuker vinden om te zien. Is dat een gebrek aan integratie of simpelweg een andere voorkeur?
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:13 schreef miera het volgende:
[..]
Integratie moet er altijd zijn, een turk die bv tennis leuk vindt en alleen maar naar turks tennis kijkt, is ook niet echt het prototype van een geïntegreerde turk
oh nu je opeens op je plek wordt gezet was het een grap, wat laf zegquote:Op maandag 11 maart 2013 17:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw leven wel top en heb je geen problemen met grappen.
Hmm opmerkelijke kijk op de wereld.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:19 schreef miera het volgende:
[..]
Lijkt mij gebrek aan integratie, wij leven in Nederland...
Allah heeft toch geen alcohol toegelatenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:24 schreef Ambipur het volgende:
Goed, hier spreekt de geïntegreerde nepperd: Zowel Turks, als Nederlands sport kan mij gestolen worden.
Of het moet op het museumplein zijn met een groot scherm en alcohol..
Jezus. Die combi is om te huilen zo slecht!quote:Op maandag 11 maart 2013 16:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vergat der,ik weet best hoe je dat schrijft![]()
en asure toe
Bitch pls. Don't even go there. I'll kick you.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:25 schreef miera het volgende:
[..]
Allah heeft toch geen alcohol toegelaten
is tochquote:Op maandag 11 maart 2013 17:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bitch pls. Don't even go there. I'll kick you.
Altijd even vriendelijk iddquote:Op maandag 11 maart 2013 17:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het is wel zoquote:Op maandag 11 maart 2013 17:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
welke combi?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jezus. Die combi is om te huilen zo slecht!
Heb je je ook eens afgevraagd, dat Turken vele soorten kent? Net als dat je vele soorten interpretaties van dat geloof hebt?quote:
Hey liefje. Kom maar bij mij op schoot...quote:
Het staat wel in je heilig boekquote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik heb er een ander mening over.
Waarom jaloers? Wij willen enkel integratiequote:Op maandag 11 maart 2013 17:27 schreef fb12fb12 het volgende:
Gewoon jaloers zijn jullie het heeft niks met integratie te maken ik ben ook een turk en kijk gewoon turks voetbal en de eredivisie kan erin stikken. Reden: turks voetbal is gewoon veel spannender om naar te kijken.
Nederlandse clubs presteren matig tot zwak in het europees voetbal.
Geen enkele nederlandse club is nu in de CL of EL en wie wel natuurlijk Fenerbahce en Galatasaray.
Nederland heeft wel rijke clubs man *sarcasme* maak maar eens grote transfers zoals Galatasaray of Fenerbache.
Turkse derby's zijn ook gewoon spannender om te kijken de fans ,de sfeer, de stadions zijn ook meestel beter dan de nederlandse stadions.
Denk dat ik het hiermee wel goed heb uitgelegd.
Einde
zeg dat danquote:Op maandag 11 maart 2013 17:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wederom. Turk zijn is niet gelijk aan moslim zijn.Damnz.
Waarom deze ''attitude''quote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik heb er een ander mening over.
Wat verlang ik bij het lezen van dit soort meuk naar de tijd van Paars 1 en 2...quote:Op maandag 11 maart 2013 17:00 schreef miera het volgende:
Ach, als we toch goed gaan lezen: Wijn is verboden. Alcohol niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom deze ''attitude''Ik drink zelf alcohol en ben niet gelovig. Maar in de koran staat dat het niet mag. Dus vind ik het raar als mensen zichzelf identificeren als moslim maar sommige regels vrij en blij negeren. Ik weet niet of jij dat doet, ik ken je niet. Daar ging het verder ook niet om.
Alcohol is verbodenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ach, als we toch goed gaan lezen: Wijn is verboden. Alcohol niet.![]()
Ik ben een wel/niet moslim en sta zeker niet als vertegenwoordiger
Nederlandse clubs presteren Europees doorgaans beter dan Turkse clubs hoor. Daarnaast verslaat Ajax zowel Galatasaray als Fenerbahce all day every day. Moge dat duidelijk zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:27 schreef fb12fb12 het volgende:
Gewoon jaloers zijn jullie het heeft niks met integratie te maken ik ben ook een turk en kijk gewoon turks voetbal en de eredivisie kan erin stikken. Reden: turks voetbal is gewoon veel spannender om naar te kijken.
Nederlandse clubs presteren matig tot zwak in het europees voetbal.
Geen enkele nederlandse club is nu in de CL of EL en wie wel natuurlijk Fenerbahce en Galatasaray.
Nederland heeft wel rijke clubs man *sarcasme* maak maar eens grote transfers zoals Galatasaray of Fenerbache.
Turkse derby's zijn ook gewoon spannender om te kijken de fans ,de sfeer, de stadions zijn ook meestel beter dan de nederlandse stadions.
Denk dat ik het hiermee wel goed heb uitgelegd.
Einde
okquote:Op maandag 11 maart 2013 17:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ach, als we toch goed gaan lezen: Wijn is verboden. Alcohol niet.![]()
Ik ben een wel/niet moslim en sta zeker niet als vertegenwoordiger
Neequote:Op maandag 11 maart 2013 17:31 schreef miera het volgende:
[..]
Waarom jaloers? Wij willen enkel integratie
Boeit mij echt geen moer. Ik zuip als een malle. Althans, heb in mijn jongere jaren gezopen als een malle.quote:
Nee.. Ik word nog altijd beoordeeld op mijn uiterlijk en niet op de mate van geïntegreerd zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:31 schreef miera het volgende:
[..]
Waarom jaloers? Wij willen enkel integratie
Ik ben echt niet jaloers op het Turks voetbal, van mij mag Turks voetbal beste zijn van de hele wereldquote:Op maandag 11 maart 2013 17:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Ik word nog altijd beoordeeld op mijn uiterlijk en niet op de mate van geïntegreerd zijn.
In feite dus gewoon een moslim-topic. Goh.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:38 schreef miera het volgende:
[..]
Ik ben echt niet jaloers op het Turks voetbal, van mij mag Turks voetbal beste zijn van de hele wereld
maar we leven in Nederland dus moet er ook wat interesse zijn voor het vaderlands voetbal, dat vind ik
Ik heb vorige keer op het museumplein gestaan in mijn oranje shirt. Heel het plein zat vol met allochtonen (zelf Marokkanen) die hebben staan juichen etc.. "Bontkraagjes" die aan het zwaaien waren met de Nederlandse vlag.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:38 schreef miera het volgende:
[..]
Ik ben echt niet jaloers op het Turks voetbal, van mij mag Turks voetbal beste zijn van de hele wereld
maar we leven in Nederland dus moet er ook wat interesse zijn voor het vaderlands voetbal, dat vind ik
Dan ga je zeker al helemaal over de rooie als Turken tijdens het EK en WK voor Turkije zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 17:38 schreef miera het volgende:
[..]
heeft niets met moslim te maken, eerder integratie topicquote:Op maandag 11 maart 2013 17:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In feite dus gewoon een moslim-topic. Goh.
juist en nederland is niet hun vaderland, goed dat je dat nu ook zelf inzietquote:Op maandag 11 maart 2013 17:38 schreef miera het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Ongelooflijk waar je je druk om kan maken.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:41 schreef miera het volgende:
[..]
heeft niets met moslim te maken, eerder integratie topic
Bepaal jij datquote:Op maandag 11 maart 2013 17:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
juist en nederland is niet hun vaderland, goed dat je dat nu ook zelf inziet
Ze hebben Nederlands paspoort..quote:Op maandag 11 maart 2013 17:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
juist en nederland is niet hun vaderland, goed dat je dat nu ook zelf inziet
Gelukkig heeft je vader er wel verstand van.quote:
Huh... wat?quote:
Die man is een baas! Kijk maar naar mij, ik ben ook een baas.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Gelukkig heeft je vader er wel verstand van.
Hangt ie ook in theehuizen?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die man is een baas! Kijk maar naar mij, ik ben ook een baas.
Kan jij me misschien vertellen wat er allemaal plaatsvindt daar? Ik stel me altijd voor dat ze met z'n allen karaoke gaan doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Soms. De baas doet wat hij wil. (in overleg met moeders natuurlijk)
Ik heb nog een leuke karaoke filmpje van mij?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Kan jij me misschien vertellen wat er allemaal plaatsvindt daar? Ik stel me altijd voor dat ze met z'n allen karaoke gaan doen.
Aait stuur eens.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke karaoke filmpje van mij?
Not yet? Ik moet eerst nog een draak doden?quote:
Eerst meetenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Not yet? Ik moet eerst nog een draak doden?
en daarmee is al hun osprong te niet gedaan?quote:
ja welke combi vnd je erg?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Huh... wat?
[..]
Die man is een baas! Kijk maar naar mij, ik ben ook een baas.
Kan ik ook gewoon voor die draak gaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
erg lekker jaquote:
Neen, maar dan is het gewoon zo onlogisch dat ze geen eredivisie volgenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
en daarmee is al hun osprong te niet gedaan?
Besiktas. Omdat het kan.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:24 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Turken in Nederland zijn altijd voor Fenerbahce of Galatasaray, terwijl die boerenfamilies helemaal niet uit Istanbul komen.
Geloof je me niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
oh nu je opeens op je plek wordt gezet was het een grap, wat laf zeg
waarom zou ik jou geloven?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geloof je me niet.
Daarnaast was het nogal een domme opmerking van je, ik had je zo de grond in kunnen stampen.
Nee, want in Turkije valt veel meer te verdienen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:44 schreef AdBlocker het volgende:
Ik geef niks om duur overbetaalde eredivisies. Ben ik dan Turk?
Ah, een typisch gevalletje zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.quote:
Alsof dat iemands bedoeling is op internetquote:En wow ik tril helemaal van je ferme woorden_!
nee hoor, ervaring.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, een typisch gevalletje zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
[..]
Alsof dat iemands bedoeling is op internet
Besiktas is meer voor de alternatievelingen onder de Nederlandse Turken.quote:
Ja, ik, mijn vader en een andere (geile) chick op school zijn zowat de enige van alle Turken in heel Roosendaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:01 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Besiktas is meer voor de alternatievelingen onder de Nederlandse Turken.
de 'elite'?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:09 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
Ja, ik, mijn vader en een andere (geile) chick op school zijn zowat de enige van alle Turken in heel Roosendaal.
Haha, Wij zijn tenminste TROTS op ons land. iets wat ik niet over Nederlanders kan zeggenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:12 schreef miera het volgende:
Ik heb een klacht over Turken in Nederland
Vaak zijn ze zodanig nationalistisch ingesteld, dat ze geen moer geven om de eredivisie! En dit KAN NIET!!!!
Ze doen wel alsof ze die hards zijn van hun Turkse ploegen, alsof ze iedere match bijwonen, maar ondertussen zitten ze hier wel in Nederland
ja je bemoeien met een random vechtpartij op straat zegt iets over je patriottismequote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:23 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Haha, Wij zijn tenminste TROTS op ons land. iets wat ik niet over Nederlanders kan zeggen![]()
Als er een vechtpartij is bijvoorbeeld in Turkije dan gaat bijna iedereen zich ermee bemoeien ( meestal de mannen ) en in Nederland rennen ze weg omdat ze bang zijn dat er iets bij hun gebeurd ofzo haha
Ja, want het is goed als een groep van 20 mongolen zich met een ruzie gaan bemoeien. Kan nooit misgaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:23 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Haha, Wij zijn tenminste TROTS op ons land. iets wat ik niet over Nederlanders kan zeggen![]()
Als er een vechtpartij is bijvoorbeeld in Turkije dan gaat bijna iedereen zich ermee bemoeien ( meestal de mannen ) en in Nederland rennen ze weg omdat ze bang zijn dat er iets bij hun gebeurd ofzo haha
Wacht eventjes, Je hebt het over Turken maar wat over de Spanjaarden hier ? Waarom pak je dan zijn doelgroep niet ? hypocriet !quote:Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef miera het volgende:
[..]
Als je geen interesse hebt, heb je geen interesse... daar heb ik geen moeite mee
maar mensen die enkel Turks, Engels, Spaans voetbal volgen terwijl ze niet geven om de Eredivise, die zijn schadelijk voor de eredivisieclubs
Ik heb het ook niet dat zij massaal gaan meedoen. Maar als je piet ziet vechten en bert ziet vechten dan gaan er 20 turken eropaf om het te sussen laten we het zo zeggen, piet gaat naar rechts en bart gaat naar linksquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:25 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja, want het is goed als een groep van 20 mongolen zich met een ruzie gaan bemoeien. Kan nooit misgaan.
dat is iets anders dan wat je net zij maar dan nog wat heeft dat te maken met patriottisme?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:28 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet dat zij massaal gaan meedoen. Maar als je piet ziet vechten en bert ziet vechten dan gaan er 20 turken eropaf om het te sussen laten we het zo zeggen, piet gaat naar rechts en bart gaat naar links
Nou ja, je hebt wel enigszins gelijk ondanks dat het een trieste apenchaos wordt. In Nederland kijkt men er voornamelijk naar en kunnen er hele vervelende letsels ontstaan omdat een iemand kan blijven slaan op een ander.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:28 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet dat zij massaal gaan meedoen. Maar als je piet ziet vechten en bert ziet vechten dan gaan er 20 turken eropaf om het te sussen laten we het zo zeggen, piet gaat naar rechts en bart gaat naar links
Wat het met patriottisme te maken heeft? Wij helpen elkaar. iets wat ik niet over Nederlanders kan zeggen, overheid naait jullie diep in het kontje en maakt alles duurder en geld gaat naar Griekenland hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is iets anders dan wat je net zij maar dan nog wat heeft dat te maken met patriottisme?
elke overheid doet datquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:32 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wat het met patriottisme te maken heeft? Wij helpen elkaar. iets wat ik niet over Nederlanders kan zeggen, overheid naait jullie diep in het kontje en maakt alles duurder en geld gaat naar Griekenland haha
Omdat ik via mijn telefoon typ en het fuckedup vind als ik met komma's ofzo moet werken enkel achter de pc kan ik goed typen sowieso iphone 5quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
elke overheid doet dat![]()
maar goed ik merk al dat je niet verder komt dan een simpel redeneren dus ik laat het hierbij
Zo trots dat jullie er niet willen wonen inderdaad.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:23 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
uhm ik had het niet over je schrijfwijze maar de gedachte erachterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:35 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Omdat ik via mijn telefoon typ en het fuckedup vind als ik met komma's ofzo moet werken enkel achter de pc kan ik goed typen sowieso iphone 5
LANDVERRADER JE MOET VOETBAL KIJKUH!@!@quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ben geen turk, maar ik volg de eredivisie ook niet.
KOM DAN HE, TS, KOM DAN!!
Oh, jij bent Surinaams toch? Jij bent dus ook niet trots op je land? Want aangezien jij in Nederland woont? Zo bekijk jij hetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo trots dat jullie er niet willen wonen inderdaad.
Je bent dan ook een vrouw.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ben geen turk, maar ik volg de eredivisie ook niet.
KOM DAN HE, TS, KOM DAN!!
dat is waar ja, dus ik heb eigenlijk meteen al een achterstandquote:
Nee, ik bedoelde dat je voetbal geen zak aan vindt, zoals de meeste vrouwen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat is waar ja, dus ik heb eigenlijk meteen al een achterstand
Ik ben Surinaams ja en ik vind het een prachtig land, maar ik ga niet hier lopen roepen tegen Nederlanders dat "hun land" kut is en "mijn land" helemaal geweldig is, terwijl ik ondertussen wel gewoon hier blijf wonen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:37 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Oh, jij bent Surinaams toch? Jij bent dus ook niet trots op je land? Want aangezien jij in Nederland woont? Zo bekijk jij het
ook dat klopt, hoewel bij ek's enzo de meeste vrouwen ook wel om gaan, heb ik het idee althans.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:39 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat je voetbal geen zak aan vindt, zoals de meeste vrouwen.
zo hoort het, dat heb ik ook altijd geleerdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben Surinaams ja en ik vind het een prachtig land, maar ik ga niet hier lopen roepen tegen Nederlanders dat "hun land" kut is en "mijn land" helemaal geweldig is, terwijl ik ondertussen wel gewoon hier blijf wonen.
Tot welke bevolkingsgroep hoor jij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben Surinaams ja en ik vind het een prachtig land, maar ik ga niet hier lopen roepen tegen Nederlanders dat "hun land" kut is en "mijn land" helemaal geweldig is, terwijl ik ondertussen wel gewoon hier blijf wonen.
Creolen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:42 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Tot welke bevolkingsgroep hoor jij?
Jullie mogen trots zijn op jullie land... maar mensen die in NL geboren zijn, en dus Nederlanders zijn, en ze zijn geïnteresseerd in voetbal, dan wordt er verondersteld eredivisie te kijkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:23 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:41 schreef Piye het volgende:
[..]
wat heeft dat met voetbal te maken dan? Je kan en land toch respecteren en mooi vinden zonder de sporten daarvan aan te hangenquote:
Een Turk die geen eredivisie volgt, en ook het voetbal niet volgt in Turkije, heb ik geen problemen meequote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heeft dat met voetbal te maken dan? Je kan en land toch respecteren en mooi vinden zonder de sporten daarvan aan te hangen
de efteling belde net ze vroegen of ze de kronkels in je kop mochten gebruiken al sbouwteking voor een nieuwe achtbaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:50 schreef miera het volgende:
[..]
Een Turk die geen eredivisie volgt, en ook het voetbal niet volgt in Turkije, heb ik geen problemen mee
De klacht gaat over Turken, hier geboren in NL, die obsessief bezig zijn met Turks voetbal maar ondertussen niets geven om eredivisie
Vind ik ook. Sowieso er zijn ook autochtonen die liever andere competities kijken omdat ze de Eredivisie niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heeft dat met voetbal te maken dan? Je kan en land toch respecteren en mooi vinden zonder de sporten daarvan aan te hangen
Heb jij mij ooit zien zeggen dat dit land kut is etc?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, de meeste van die gasten zijn niet in Turkije geboren. Daarnaast supporten ze vrijwel allemaal Galatasaray of Fenerbahce, terwijl hun familie uit 1 of ander boerendorpje in Turkije komt. Ik wil niet zeggen dat het verkeerd is, maar het is wel opmerkelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:00 schreef amenth het volgende:
als jij naar buiteland verhusi ga je ook nog steds ajax feyenoord of psv supporte en nederlands praten op de strate tegen nederlanders maar als turken t doen is t gelijk bestempelt als chauvinisme
Je komt in dit topic en begint gelijk te roepen dat "jullie" tenminste trots zijn op Turkije in tegenstelling tot Nederlanders. Dat vind ik een merkwaardige instelling voor iemand die wel gewoon het merendeel van z'n leven in dit land heeft doorgebracht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:03 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Heb jij mij ooit zien zeggen dat dit land kut is etc?
Want?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:45 schreef miera het volgende:
[..]
Jullie mogen trots zijn op jullie land... maar mensen die in NL geboren zijn, en dus Nederlanders zijn, en ze zijn geïnteresseerd in voetbal, dan wordt er verondersteld eredivisie te kijken
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:05 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik nog leef als Suriname eindelijk een keer aan een WK meedoet.
Ja man, omdat ik hier heel mijn leven heb zitten wonen moet ik me ineens een Nederlander voelen? Terwijl ik nog afgelopen week door een klasgenoot voor 'kanker turk ga terug naar je eigen land ' werd uitgescholden. En na school durfde hij niet naar buiten toe te komen. Schei toch uit man. Ik mag me meer turk voelen dan een nederlander dat gaat hier niemand wat aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, de meeste van die gasten zijn niet in Turkije geboren. Daarnaast supporten ze vrijwel allemaal Galatasaray of Fenerbahce, terwijl hun familie uit 1 of ander boerendorpje in Turkije komt. Ik wil niet zeggen dat het verkeerd is, maar het is wel opmerkelijk.
[..]
Je komt in dit topic en begint gelijk te roepen dat "jullie" tenminste trots zijn op Turkije in tegenstelling tot Nederlanders. Dat vind ik een merkwaardige instelling voor iemand die wel gewoon het merendeel van z'n leven in dit land heeft doorgebracht.
Heb je het wel tegen mij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:07 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
[..]
Ja man, omdat ik hier heel mijn leven heb zitten wonen moet ik me ineens een Nederlander voelen? Terwijl ik nog afgelopen week door een klasgenoot voor 'kanker turk ga terug naar je eigen land ' werd uitgescholden. En na school durfde hij niet naar buiten toe te komen. Schei toch uit man. Ik mag me meer turk voelen dan een nederlander dat gaat hier niemand wat aan.
Wat een kutvergelijking met die telefoons zegquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:04 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Want?
Wacht eventjes, Dus apple is gevestigd in Amerika dus is een iphone een amerikaans merk en jij bent laten we zeggen een telefoon fanatiek en wilt altijd met het nieuwste telefoon lopen. Dan ga jij toch een iphone halen? Want zover ik weet bestaat er geen ene nederlander die een eigen telefoon heeft uitgevonden ( gemaakt ) ? Ieder mag weten wat hij of zij leuk vindt dat gaat jou geen ene moer aan ja! wat boeit mij dat nederlands voetbal man. als ik naar turkije of england wil kijken dat bepaal ik toch? schei toch uit man sukkel.
Niemand zegt dat jij je roots moet verloochenenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:07 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
[..]
Ja man, omdat ik hier heel mijn leven heb zitten wonen moet ik me ineens een Nederlander voelen? Terwijl ik nog afgelopen week door een klasgenoot voor 'kanker turk ga terug naar je eigen land ' werd uitgescholden. En na school durfde hij niet naar buiten toe te komen. Schei toch uit man. Ik mag me meer turk voelen dan een nederlander dat gaat hier niemand wat aan.
Gaat 'm niet worden. Suriname is veel te klein (qua inwoneraantal) om ooit iets te kunnen betekenen in het internationale voetbal. Zeker aangezien de goede spelers eerder voor het Nederlands elftal zullen uitkomen. Zonde eigenlijk want zeker zo'n 10-15 jaar terug hadden ze in ieder geval wel kunnen kwalificeren, als alle Surinaamse spelers die voor Nederland zijn gaan spelen, voor Suriname zouden spelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:05 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik nog leef als Suriname eindelijk een keer aan een WK meedoet.
Van mij mag dat allemaal. Ik juich het zelfs toe dat je je ook verbonden voelt met je land van herkomst. Maar ik vind vooral die mentaliteit van "wij in Turkije doen het tenminste zo in tegenstelling tot jullie Nederlanders" raar. Want ondertussen zit jij hier gewoon en problemen in het Nederlandse straatbeeld, ben jij dus net zo verantwoordelijk voor als een autochtone Nederlander (naar mijn mening dan).quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:07 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
[..]
Ik moest een keer mee naar zo'n toernament van m'n ouders.quote:
Ziet er een beetje gay uit maar het zal wel aan mij liggen.quote:
Je verloor?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik moest een keer mee naar zo'n toernament van m'n ouders.
Het was verschrikkelijk
Is het niet juist bedoeld om je mannelijkheid te testen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ziet er een beetje gay uit maar het zal wel aan mij liggen.
bokzooiquote:
Nou dat half ontbloot en ingesmeerd in olie een beetje elkaar beetpakken en over elkaar rollen is aan mij niet besteed iig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:29 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Is het niet juist bedoeld om je mannelijkheid te testen?
Dat is natuurlijk allemaal voor het vrouwelijk publiekquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou dat half ontbloot en ingesmeerd in olie een beetje elkaar beetpakken en over elkaar rollen is aan mij niet besteed iig.
"Ik vind dat mensen in Nederland de eredivisie moeten volgen"quote:Op maandag 11 maart 2013 16:12 schreef miera het volgende:
Vaak zijn ze zodanig nationalistisch ingesteld, dat ze geen moer geven om de eredivisie! En dit KAN NIET!!!!
Ze doen wel alsof ze die hards zijn van hun Turkse ploegen, alsof ze iedere match bijwonen, maar ondertussen zitten ze hier wel in Nederland
Doen vrouwen dat ook? Dan wordt het een ander verhaal namelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:47 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk allemaal voor het vrouwelijk publiek
Nude Fight Clubquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doen vrouwen dat ook? Dan wordt het een ander verhaal namelijk.
Ik heb geen hoge pet op van Turks voetbal, maar ik moest keihard lachen om wat jij zei. Ajax kan niet eens Russische teams kloppenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Nederlandse clubs presteren Europees doorgaans beter dan Turkse clubs hoor. Daarnaast verslaat Ajax zowel Galatasaray als Fenerbahce all day every day. Moge dat duidelijk zijn.
Worstelen is per definitie wel ietwat homo-erotisch.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou dat half ontbloot en ingesmeerd in olie een beetje elkaar beetpakken en over elkaar rollen is aan mij niet besteed iig.
Dat kunnen ze zeer zeker wel, overigens zou ik teams als Zenit, CSKA en Spartak ook hoger indelen dan Galatasaray en Fenerbahce.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:52 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik heb geen hoge pet op van Turks voetbal, maar ik moest keihard lachen om wat jij zei. Ajax kan niet eens Russische teams kloppen
Vind Rusland maar matig, en Ajax is al niks meer, steeds als er een goede voetballer opbloeit, is die na een seizoen weg. Erg jammer, ik kan me 1995 nog herinneren, we hadden zelfs een feestje gehouden op de basisschoolquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat kunnen ze zeer zeker wel, overigens zou ik teams als Zenit, CSKA en Spartak ook hoger indelen dan Galatasaray en Fenerbahce.
Mwah de prestaties zijn wat minder de laatste tijd, maar zo droevig is het allemaal ook weer niet vind ik. Ajax heeft nog steeds een redelijk goed team en ze draaien dan niet mee met de Europese top, meer dan eens weten ze wel te verrassen tegen de Europese top. En daarnaast blijf ik stiekem gewoon hopen dat ergens binnen 10 jaar, de champions league beker gewoon weer naar Amsterdam gaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:02 schreef Draganta het volgende:
[..]
Vind Rusland maar matig, en Ajax is al niks meer, steeds als er een goede voetballer opbloeit, is die na een seizoen weg. Erg jammer, ik kan me 1995 nog herinneren, we hadden zelfs een feestje gehouden op de basisschoolAjax is al lang niks meer, presteert ook 0,0.
0,0? Aah ja kampioen worden in nederlands is ooks niks jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:02 schreef Draganta het volgende:
[..]
Vind Rusland maar matig, en Ajax is al niks meer, steeds als er een goede voetballer opbloeit, is die na een seizoen weg. Erg jammer, ik kan me 1995 nog herinneren, we hadden zelfs een feestje gehouden op de basisschoolAjax is al lang niks meer, presteert ook 0,0.
Zeker wel, maar dat voegt niks toe aan de discussie, want de Turkse teams waar ik het over had worden ook kampioen in eigen competitiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
0,0? Aah ja kampioen worden in nederlands is ooks niks ja
Dat zou inderdaad gaaf zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah de prestaties zijn wat minder de laatste tijd, maar zo droevig is het allemaal ook weer niet vind ik. Ajax heeft nog steeds een redelijk goed team en ze draaien dan niet mee met de Europese top, meer dan eens weten ze wel te verrassen tegen de Europese top. En daarnaast blijf ik stiekem gewoon hopen dat ergens binnen 10 jaar, de champions league beker gewoon weer naar Amsterdam gaat.
Ik d8 toen ik de eerste paar woorden las: weer een topic over nationalistische turken waar hollanders hekel aan hebben. Maar deze topic gaat over niks..quote:Op maandag 11 maart 2013 16:12 schreef miera het volgende:
Ja ga maar van binnen kapot achter je beeldschermpje.. die vent heeft het in iedergeval goed gedaan in zn leven (fucking s klasse )quote:
En hij staat voor lul voor heel Nederland, das ook niet niksquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:42 schreef Psycoturko het volgende:
[..]
Ja ga maar van binnen kapot achter je beeldschermpje.. die vent heeft het in iedergeval goed gedaan in zn leven (fucking s klasse )
Ja boeit niet. Uiteindelijk lacht hij heel hardwerkend nederland uit. Hij heeft vast en ckr gwn paar bv's en zit lekker rustig thuis cay te drinken...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:45 schreef Draganta het volgende:
[..]
En hij staat voor lul voor heel Nederland, das ook niet niks
Die al drie keer failliet zijn gegaan ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:47 schreef Psycoturko het volgende:
[..]
Ja boeit niet. Uiteindelijk lacht hij heel hardwerkend nederland uit. Hij heeft vast en ckr gwn paar bv's en zit lekker rustig thuis cay te drinken...
Het blijft een feit gewoon: turken zijn een succesvol ondernemersvolk. Op ieder hoek van de straat zie je een turkse bakker etc.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:09 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Die al drie keer failliet zijn gegaan ook.
Ja dus? Heeft niks met succesvol te maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef Psycoturko het volgende:
[..]
Het blijft een feit gewoon: turken zijn een succesvol ondernemersvolk. Op ieder hoek van de straat zie je een turkse bakker etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |