Neen, dat is uiteraard aan TSquote:Op maandag 11 maart 2013 16:46 schreef Piye het volgende:
Dan mag het wel denk ik (als ik zo vrij mag zijn om dat te beoordelen).
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:43 schreef housesoftheholy het volgende:
Mag je ook geen Turks basketbal kijken
ik vergat der,ik weet best hoe je dat schrijftquote:
Voor mij sütlaç in plaats van asurequote:Op maandag 11 maart 2013 16:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vergat der,ik weet best hoe je dat schrijft![]()
en asure toe
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:00 schreef miera het volgende:
maar respect voor Nederland moet er zijn, en als je enkel Turkse dingen gaat kijken, noem ik dat een slechte integratie
ook lekkerquote:Op maandag 11 maart 2013 17:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voor mij sütlaç in plaats van asure
Maar de grens trek je dus bij voetbal?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:00 schreef miera het volgende:
Turks basketbal mag je natuurlijk kijken, net zoals ik Turken niet ga verbieden naar Turks voetbal te kijken
maar respect voor Nederland moet er zijn, en als je enkel Turkse dingen gaat kijken, noem ik dat een slechte integratie
dus voetbal kijken staat gelijk aan respect tonen?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:00 schreef miera het volgende:
Turks basketbal mag je natuurlijk kijken, net zoals ik Turken niet ga verbieden naar Turks voetbal te kijken
voetbal kijken staat gelijk aan integratie, staat gelijk aan respect tonenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus voetbal kijken staat gelijk aan respect tonen?
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:07 schreef miera het volgende:
[..]
voetbal kijken staat gelijk aan integratie, staat gelijk aan respect tonen
er zijn ook nederlanders die nooit voetbal kijken, die zijn dus ook onrespectvolle niet interhreerders?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:07 schreef miera het volgende:
[..]
voetbal kijken staat gelijk aan integratie, staat gelijk aan respect tonen
nee... een turk die geen interesse heeft in turks voetbal, en ook dus ook niet in nederlands voetbal, daar heb ik geen problemen meequote:Op maandag 11 maart 2013 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn ook nederlanders die nooit voetbal kijken, die zijn dus ook onrespectvolle niet interhreerders?
Alsof jij luistert. Zelfs de spellingsregels negeer je.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:41 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
![]()
JA WANT DAT MOET!
WIJ BEPALEN WAT JIJ KIJKT EN LEUK VIND
nee leuke wereld is dat
nee jij hebt wel genoeg andere problemen me dunktquote:Op maandag 11 maart 2013 17:10 schreef miera het volgende:
[..]
nee... een turk die geen interesse heeft in turks voetbal, en ook dus ook niet in nederlands voetbal, daar heb ik geen problemen mee
Integratie moet er altijd zijn, een turk die bv tennis leuk vindt en alleen maar naar turks tennis kijkt, is ook niet echt het prototype van een geïntegreerde turkquote:Op maandag 11 maart 2013 17:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou je klacht gaat specifiek over voetbal.
wat heeft dat er mee te maken?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alsof jij luistert. Zelfs de spellingsregels negeer je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |