Kan jij me misschien vertellen wat er allemaal plaatsvindt daar? Ik stel me altijd voor dat ze met z'n allen karaoke gaan doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Soms. De baas doet wat hij wil. (in overleg met moeders natuurlijk)
Ik heb nog een leuke karaoke filmpje van mij?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Kan jij me misschien vertellen wat er allemaal plaatsvindt daar? Ik stel me altijd voor dat ze met z'n allen karaoke gaan doen.
Aait stuur eens.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke karaoke filmpje van mij?
Not yet? Ik moet eerst nog een draak doden?quote:
Eerst meetenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Not yet? Ik moet eerst nog een draak doden?
en daarmee is al hun osprong te niet gedaan?quote:
ja welke combi vnd je erg?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Huh... wat?
[..]
Die man is een baas! Kijk maar naar mij, ik ben ook een baas.
Kan ik ook gewoon voor die draak gaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
erg lekker jaquote:
Neen, maar dan is het gewoon zo onlogisch dat ze geen eredivisie volgenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
en daarmee is al hun osprong te niet gedaan?
Besiktas. Omdat het kan.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:24 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Turken in Nederland zijn altijd voor Fenerbahce of Galatasaray, terwijl die boerenfamilies helemaal niet uit Istanbul komen.
Geloof je me niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
oh nu je opeens op je plek wordt gezet was het een grap, wat laf zeg
waarom zou ik jou geloven?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geloof je me niet.
Daarnaast was het nogal een domme opmerking van je, ik had je zo de grond in kunnen stampen.
Nee, want in Turkije valt veel meer te verdienen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:44 schreef AdBlocker het volgende:
Ik geef niks om duur overbetaalde eredivisies. Ben ik dan Turk?
Ah, een typisch gevalletje zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.quote:
Alsof dat iemands bedoeling is op internetquote:En wow ik tril helemaal van je ferme woorden_!
nee hoor, ervaring.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, een typisch gevalletje zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
[..]
Alsof dat iemands bedoeling is op internet
Besiktas is meer voor de alternatievelingen onder de Nederlandse Turken.quote:
Ja, ik, mijn vader en een andere (geile) chick op school zijn zowat de enige van alle Turken in heel Roosendaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:01 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Besiktas is meer voor de alternatievelingen onder de Nederlandse Turken.
de 'elite'?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:09 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
Ja, ik, mijn vader en een andere (geile) chick op school zijn zowat de enige van alle Turken in heel Roosendaal.
Haha, Wij zijn tenminste TROTS op ons land. iets wat ik niet over Nederlanders kan zeggenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:12 schreef miera het volgende:
Ik heb een klacht over Turken in Nederland
Vaak zijn ze zodanig nationalistisch ingesteld, dat ze geen moer geven om de eredivisie! En dit KAN NIET!!!!
Ze doen wel alsof ze die hards zijn van hun Turkse ploegen, alsof ze iedere match bijwonen, maar ondertussen zitten ze hier wel in Nederland
Ik vind dat mensen in Nederland de eredivisie moeten volgen
ja je bemoeien met een random vechtpartij op straat zegt iets over je patriottismequote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:23 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Haha, Wij zijn tenminste TROTS op ons land. iets wat ik niet over Nederlanders kan zeggen![]()
Als er een vechtpartij is bijvoorbeeld in Turkije dan gaat bijna iedereen zich ermee bemoeien ( meestal de mannen ) en in Nederland rennen ze weg omdat ze bang zijn dat er iets bij hun gebeurd ofzo haha
Ja, want het is goed als een groep van 20 mongolen zich met een ruzie gaan bemoeien. Kan nooit misgaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:23 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Haha, Wij zijn tenminste TROTS op ons land. iets wat ik niet over Nederlanders kan zeggen![]()
Als er een vechtpartij is bijvoorbeeld in Turkije dan gaat bijna iedereen zich ermee bemoeien ( meestal de mannen ) en in Nederland rennen ze weg omdat ze bang zijn dat er iets bij hun gebeurd ofzo haha
Wacht eventjes, Je hebt het over Turken maar wat over de Spanjaarden hier ? Waarom pak je dan zijn doelgroep niet ? hypocriet !quote:Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef miera het volgende:
[..]
Als je geen interesse hebt, heb je geen interesse... daar heb ik geen moeite mee
maar mensen die enkel Turks, Engels, Spaans voetbal volgen terwijl ze niet geven om de Eredivise, die zijn schadelijk voor de eredivisieclubs
Ik heb het ook niet dat zij massaal gaan meedoen. Maar als je piet ziet vechten en bert ziet vechten dan gaan er 20 turken eropaf om het te sussen laten we het zo zeggen, piet gaat naar rechts en bart gaat naar linksquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:25 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja, want het is goed als een groep van 20 mongolen zich met een ruzie gaan bemoeien. Kan nooit misgaan.
dat is iets anders dan wat je net zij maar dan nog wat heeft dat te maken met patriottisme?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:28 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet dat zij massaal gaan meedoen. Maar als je piet ziet vechten en bert ziet vechten dan gaan er 20 turken eropaf om het te sussen laten we het zo zeggen, piet gaat naar rechts en bart gaat naar links
Nou ja, je hebt wel enigszins gelijk ondanks dat het een trieste apenchaos wordt. In Nederland kijkt men er voornamelijk naar en kunnen er hele vervelende letsels ontstaan omdat een iemand kan blijven slaan op een ander.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:28 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet dat zij massaal gaan meedoen. Maar als je piet ziet vechten en bert ziet vechten dan gaan er 20 turken eropaf om het te sussen laten we het zo zeggen, piet gaat naar rechts en bart gaat naar links
Wat het met patriottisme te maken heeft? Wij helpen elkaar. iets wat ik niet over Nederlanders kan zeggen, overheid naait jullie diep in het kontje en maakt alles duurder en geld gaat naar Griekenland hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is iets anders dan wat je net zij maar dan nog wat heeft dat te maken met patriottisme?
elke overheid doet datquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:32 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wat het met patriottisme te maken heeft? Wij helpen elkaar. iets wat ik niet over Nederlanders kan zeggen, overheid naait jullie diep in het kontje en maakt alles duurder en geld gaat naar Griekenland haha
Omdat ik via mijn telefoon typ en het fuckedup vind als ik met komma's ofzo moet werken enkel achter de pc kan ik goed typen sowieso iphone 5quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
elke overheid doet dat![]()
maar goed ik merk al dat je niet verder komt dan een simpel redeneren dus ik laat het hierbij
Zo trots dat jullie er niet willen wonen inderdaad.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:23 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
uhm ik had het niet over je schrijfwijze maar de gedachte erachterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:35 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Omdat ik via mijn telefoon typ en het fuckedup vind als ik met komma's ofzo moet werken enkel achter de pc kan ik goed typen sowieso iphone 5
LANDVERRADER JE MOET VOETBAL KIJKUH!@!@quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ben geen turk, maar ik volg de eredivisie ook niet.
KOM DAN HE, TS, KOM DAN!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |