Kan jij me misschien vertellen wat er allemaal plaatsvindt daar? Ik stel me altijd voor dat ze met z'n allen karaoke gaan doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Soms. De baas doet wat hij wil. (in overleg met moeders natuurlijk)
Ik heb nog een leuke karaoke filmpje van mij?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Kan jij me misschien vertellen wat er allemaal plaatsvindt daar? Ik stel me altijd voor dat ze met z'n allen karaoke gaan doen.
Aait stuur eens.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke karaoke filmpje van mij?
Not yet? Ik moet eerst nog een draak doden?quote:
Eerst meetenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Not yet? Ik moet eerst nog een draak doden?
en daarmee is al hun osprong te niet gedaan?quote:
ja welke combi vnd je erg?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Huh... wat?
[..]
Die man is een baas! Kijk maar naar mij, ik ben ook een baas.
Kan ik ook gewoon voor die draak gaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
erg lekker jaquote:
Neen, maar dan is het gewoon zo onlogisch dat ze geen eredivisie volgenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
en daarmee is al hun osprong te niet gedaan?
Besiktas. Omdat het kan.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:24 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Turken in Nederland zijn altijd voor Fenerbahce of Galatasaray, terwijl die boerenfamilies helemaal niet uit Istanbul komen.
Geloof je me niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
oh nu je opeens op je plek wordt gezet was het een grap, wat laf zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |