Oh, jij bent Surinaams toch? Jij bent dus ook niet trots op je land? Want aangezien jij in Nederland woont? Zo bekijk jij hetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo trots dat jullie er niet willen wonen inderdaad.
Je bent dan ook een vrouw.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ben geen turk, maar ik volg de eredivisie ook niet.
KOM DAN HE, TS, KOM DAN!!
dat is waar ja, dus ik heb eigenlijk meteen al een achterstandquote:
Nee, ik bedoelde dat je voetbal geen zak aan vindt, zoals de meeste vrouwen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat is waar ja, dus ik heb eigenlijk meteen al een achterstand
Ik ben Surinaams ja en ik vind het een prachtig land, maar ik ga niet hier lopen roepen tegen Nederlanders dat "hun land" kut is en "mijn land" helemaal geweldig is, terwijl ik ondertussen wel gewoon hier blijf wonen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:37 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Oh, jij bent Surinaams toch? Jij bent dus ook niet trots op je land? Want aangezien jij in Nederland woont? Zo bekijk jij het
ook dat klopt, hoewel bij ek's enzo de meeste vrouwen ook wel om gaan, heb ik het idee althans.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:39 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat je voetbal geen zak aan vindt, zoals de meeste vrouwen.
zo hoort het, dat heb ik ook altijd geleerdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben Surinaams ja en ik vind het een prachtig land, maar ik ga niet hier lopen roepen tegen Nederlanders dat "hun land" kut is en "mijn land" helemaal geweldig is, terwijl ik ondertussen wel gewoon hier blijf wonen.
Tot welke bevolkingsgroep hoor jij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben Surinaams ja en ik vind het een prachtig land, maar ik ga niet hier lopen roepen tegen Nederlanders dat "hun land" kut is en "mijn land" helemaal geweldig is, terwijl ik ondertussen wel gewoon hier blijf wonen.
Creolen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:42 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Tot welke bevolkingsgroep hoor jij?
Jullie mogen trots zijn op jullie land... maar mensen die in NL geboren zijn, en dus Nederlanders zijn, en ze zijn geïnteresseerd in voetbal, dan wordt er verondersteld eredivisie te kijkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:23 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Haha, Wij zijn tenminste TROTS op ons land. iets wat ik niet over Nederlanders kan zeggen![]()
Als er een vechtpartij is bijvoorbeeld in Turkije dan gaat bijna iedereen zich ermee bemoeien ( meestal de mannen ) en in Nederland rennen ze weg omdat ze bang zijn dat er iets bij hun gebeurd ofzo haha
Dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:41 schreef Piye het volgende:
[..]
wat heeft dat met voetbal te maken dan? Je kan en land toch respecteren en mooi vinden zonder de sporten daarvan aan te hangenquote:
Een Turk die geen eredivisie volgt, en ook het voetbal niet volgt in Turkije, heb ik geen problemen meequote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heeft dat met voetbal te maken dan? Je kan en land toch respecteren en mooi vinden zonder de sporten daarvan aan te hangen
de efteling belde net ze vroegen of ze de kronkels in je kop mochten gebruiken al sbouwteking voor een nieuwe achtbaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:50 schreef miera het volgende:
[..]
Een Turk die geen eredivisie volgt, en ook het voetbal niet volgt in Turkije, heb ik geen problemen mee
De klacht gaat over Turken, hier geboren in NL, die obsessief bezig zijn met Turks voetbal maar ondertussen niets geven om eredivisie
Vind ik ook. Sowieso er zijn ook autochtonen die liever andere competities kijken omdat ze de Eredivisie niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heeft dat met voetbal te maken dan? Je kan en land toch respecteren en mooi vinden zonder de sporten daarvan aan te hangen
Heb jij mij ooit zien zeggen dat dit land kut is etc?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, de meeste van die gasten zijn niet in Turkije geboren. Daarnaast supporten ze vrijwel allemaal Galatasaray of Fenerbahce, terwijl hun familie uit 1 of ander boerendorpje in Turkije komt. Ik wil niet zeggen dat het verkeerd is, maar het is wel opmerkelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:00 schreef amenth het volgende:
als jij naar buiteland verhusi ga je ook nog steds ajax feyenoord of psv supporte en nederlands praten op de strate tegen nederlanders maar als turken t doen is t gelijk bestempelt als chauvinisme
Je komt in dit topic en begint gelijk te roepen dat "jullie" tenminste trots zijn op Turkije in tegenstelling tot Nederlanders. Dat vind ik een merkwaardige instelling voor iemand die wel gewoon het merendeel van z'n leven in dit land heeft doorgebracht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:03 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Heb jij mij ooit zien zeggen dat dit land kut is etc?
Want?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:45 schreef miera het volgende:
[..]
Jullie mogen trots zijn op jullie land... maar mensen die in NL geboren zijn, en dus Nederlanders zijn, en ze zijn geïnteresseerd in voetbal, dan wordt er verondersteld eredivisie te kijken
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:05 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik nog leef als Suriname eindelijk een keer aan een WK meedoet.
Ja man, omdat ik hier heel mijn leven heb zitten wonen moet ik me ineens een Nederlander voelen? Terwijl ik nog afgelopen week door een klasgenoot voor 'kanker turk ga terug naar je eigen land ' werd uitgescholden. En na school durfde hij niet naar buiten toe te komen. Schei toch uit man. Ik mag me meer turk voelen dan een nederlander dat gaat hier niemand wat aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, de meeste van die gasten zijn niet in Turkije geboren. Daarnaast supporten ze vrijwel allemaal Galatasaray of Fenerbahce, terwijl hun familie uit 1 of ander boerendorpje in Turkije komt. Ik wil niet zeggen dat het verkeerd is, maar het is wel opmerkelijk.
[..]
Je komt in dit topic en begint gelijk te roepen dat "jullie" tenminste trots zijn op Turkije in tegenstelling tot Nederlanders. Dat vind ik een merkwaardige instelling voor iemand die wel gewoon het merendeel van z'n leven in dit land heeft doorgebracht.
Heb je het wel tegen mij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:07 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
[..]
Ja man, omdat ik hier heel mijn leven heb zitten wonen moet ik me ineens een Nederlander voelen? Terwijl ik nog afgelopen week door een klasgenoot voor 'kanker turk ga terug naar je eigen land ' werd uitgescholden. En na school durfde hij niet naar buiten toe te komen. Schei toch uit man. Ik mag me meer turk voelen dan een nederlander dat gaat hier niemand wat aan.
Wat een kutvergelijking met die telefoons zegquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:04 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Want?
Wacht eventjes, Dus apple is gevestigd in Amerika dus is een iphone een amerikaans merk en jij bent laten we zeggen een telefoon fanatiek en wilt altijd met het nieuwste telefoon lopen. Dan ga jij toch een iphone halen? Want zover ik weet bestaat er geen ene nederlander die een eigen telefoon heeft uitgevonden ( gemaakt ) ? Ieder mag weten wat hij of zij leuk vindt dat gaat jou geen ene moer aan ja! wat boeit mij dat nederlands voetbal man. als ik naar turkije of england wil kijken dat bepaal ik toch? schei toch uit man sukkel.
Niemand zegt dat jij je roots moet verloochenenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:07 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
[..]
Ja man, omdat ik hier heel mijn leven heb zitten wonen moet ik me ineens een Nederlander voelen? Terwijl ik nog afgelopen week door een klasgenoot voor 'kanker turk ga terug naar je eigen land ' werd uitgescholden. En na school durfde hij niet naar buiten toe te komen. Schei toch uit man. Ik mag me meer turk voelen dan een nederlander dat gaat hier niemand wat aan.
Gaat 'm niet worden. Suriname is veel te klein (qua inwoneraantal) om ooit iets te kunnen betekenen in het internationale voetbal. Zeker aangezien de goede spelers eerder voor het Nederlands elftal zullen uitkomen. Zonde eigenlijk want zeker zo'n 10-15 jaar terug hadden ze in ieder geval wel kunnen kwalificeren, als alle Surinaamse spelers die voor Nederland zijn gaan spelen, voor Suriname zouden spelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:05 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik nog leef als Suriname eindelijk een keer aan een WK meedoet.
Van mij mag dat allemaal. Ik juich het zelfs toe dat je je ook verbonden voelt met je land van herkomst. Maar ik vind vooral die mentaliteit van "wij in Turkije doen het tenminste zo in tegenstelling tot jullie Nederlanders" raar. Want ondertussen zit jij hier gewoon en problemen in het Nederlandse straatbeeld, ben jij dus net zo verantwoordelijk voor als een autochtone Nederlander (naar mijn mening dan).quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:07 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
[..]
Ik moest een keer mee naar zo'n toernament van m'n ouders.quote:
Ziet er een beetje gay uit maar het zal wel aan mij liggen.quote:
Je verloor?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik moest een keer mee naar zo'n toernament van m'n ouders.
Het was verschrikkelijk
Is het niet juist bedoeld om je mannelijkheid te testen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ziet er een beetje gay uit maar het zal wel aan mij liggen.
bokzooiquote:
Nou dat half ontbloot en ingesmeerd in olie een beetje elkaar beetpakken en over elkaar rollen is aan mij niet besteed iig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:29 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Is het niet juist bedoeld om je mannelijkheid te testen?
Dat is natuurlijk allemaal voor het vrouwelijk publiekquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou dat half ontbloot en ingesmeerd in olie een beetje elkaar beetpakken en over elkaar rollen is aan mij niet besteed iig.
"Ik vind dat mensen in Nederland de eredivisie moeten volgen"quote:Op maandag 11 maart 2013 16:12 schreef miera het volgende:
Ik heb een klacht over Turken in Nederland
Vaak zijn ze zodanig nationalistisch ingesteld, dat ze geen moer geven om de eredivisie! En dit KAN NIET!!!!
Ze doen wel alsof ze die hards zijn van hun Turkse ploegen, alsof ze iedere match bijwonen, maar ondertussen zitten ze hier wel in Nederland
Ik vind dat mensen in Nederland de eredivisie moeten volgen
Doen vrouwen dat ook? Dan wordt het een ander verhaal namelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:47 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk allemaal voor het vrouwelijk publiek
Nude Fight Clubquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doen vrouwen dat ook? Dan wordt het een ander verhaal namelijk.
Ik heb geen hoge pet op van Turks voetbal, maar ik moest keihard lachen om wat jij zei. Ajax kan niet eens Russische teams kloppenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Nederlandse clubs presteren Europees doorgaans beter dan Turkse clubs hoor. Daarnaast verslaat Ajax zowel Galatasaray als Fenerbahce all day every day. Moge dat duidelijk zijn.
Worstelen is per definitie wel ietwat homo-erotisch.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou dat half ontbloot en ingesmeerd in olie een beetje elkaar beetpakken en over elkaar rollen is aan mij niet besteed iig.
Dat kunnen ze zeer zeker wel, overigens zou ik teams als Zenit, CSKA en Spartak ook hoger indelen dan Galatasaray en Fenerbahce.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:52 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik heb geen hoge pet op van Turks voetbal, maar ik moest keihard lachen om wat jij zei. Ajax kan niet eens Russische teams kloppen
Vind Rusland maar matig, en Ajax is al niks meer, steeds als er een goede voetballer opbloeit, is die na een seizoen weg. Erg jammer, ik kan me 1995 nog herinneren, we hadden zelfs een feestje gehouden op de basisschoolquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat kunnen ze zeer zeker wel, overigens zou ik teams als Zenit, CSKA en Spartak ook hoger indelen dan Galatasaray en Fenerbahce.
Mwah de prestaties zijn wat minder de laatste tijd, maar zo droevig is het allemaal ook weer niet vind ik. Ajax heeft nog steeds een redelijk goed team en ze draaien dan niet mee met de Europese top, meer dan eens weten ze wel te verrassen tegen de Europese top. En daarnaast blijf ik stiekem gewoon hopen dat ergens binnen 10 jaar, de champions league beker gewoon weer naar Amsterdam gaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:02 schreef Draganta het volgende:
[..]
Vind Rusland maar matig, en Ajax is al niks meer, steeds als er een goede voetballer opbloeit, is die na een seizoen weg. Erg jammer, ik kan me 1995 nog herinneren, we hadden zelfs een feestje gehouden op de basisschoolAjax is al lang niks meer, presteert ook 0,0.
0,0? Aah ja kampioen worden in nederlands is ooks niks jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:02 schreef Draganta het volgende:
[..]
Vind Rusland maar matig, en Ajax is al niks meer, steeds als er een goede voetballer opbloeit, is die na een seizoen weg. Erg jammer, ik kan me 1995 nog herinneren, we hadden zelfs een feestje gehouden op de basisschoolAjax is al lang niks meer, presteert ook 0,0.
Zeker wel, maar dat voegt niks toe aan de discussie, want de Turkse teams waar ik het over had worden ook kampioen in eigen competitiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
0,0? Aah ja kampioen worden in nederlands is ooks niks ja
Dat zou inderdaad gaaf zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah de prestaties zijn wat minder de laatste tijd, maar zo droevig is het allemaal ook weer niet vind ik. Ajax heeft nog steeds een redelijk goed team en ze draaien dan niet mee met de Europese top, meer dan eens weten ze wel te verrassen tegen de Europese top. En daarnaast blijf ik stiekem gewoon hopen dat ergens binnen 10 jaar, de champions league beker gewoon weer naar Amsterdam gaat.
Ik d8 toen ik de eerste paar woorden las: weer een topic over nationalistische turken waar hollanders hekel aan hebben. Maar deze topic gaat over niks..quote:Op maandag 11 maart 2013 16:12 schreef miera het volgende:
Ik heb een klacht over Turken in Nederland
Vaak zijn ze zodanig nationalistisch ingesteld, dat ze geen moer geven om de eredivisie! En dit KAN NIET!!!!
Ze doen wel alsof ze die hards zijn van hun Turkse ploegen, alsof ze iedere match bijwonen, maar ondertussen zitten ze hier wel in Nederland
Ik vind dat mensen in Nederland de eredivisie moeten volgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |