Oh, jij bent Surinaams toch? Jij bent dus ook niet trots op je land? Want aangezien jij in Nederland woont? Zo bekijk jij hetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo trots dat jullie er niet willen wonen inderdaad.
Je bent dan ook een vrouw.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ben geen turk, maar ik volg de eredivisie ook niet.
KOM DAN HE, TS, KOM DAN!!
dat is waar ja, dus ik heb eigenlijk meteen al een achterstandquote:
Nee, ik bedoelde dat je voetbal geen zak aan vindt, zoals de meeste vrouwen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat is waar ja, dus ik heb eigenlijk meteen al een achterstand
Ik ben Surinaams ja en ik vind het een prachtig land, maar ik ga niet hier lopen roepen tegen Nederlanders dat "hun land" kut is en "mijn land" helemaal geweldig is, terwijl ik ondertussen wel gewoon hier blijf wonen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:37 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Oh, jij bent Surinaams toch? Jij bent dus ook niet trots op je land? Want aangezien jij in Nederland woont? Zo bekijk jij het
ook dat klopt, hoewel bij ek's enzo de meeste vrouwen ook wel om gaan, heb ik het idee althans.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:39 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat je voetbal geen zak aan vindt, zoals de meeste vrouwen.
zo hoort het, dat heb ik ook altijd geleerdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben Surinaams ja en ik vind het een prachtig land, maar ik ga niet hier lopen roepen tegen Nederlanders dat "hun land" kut is en "mijn land" helemaal geweldig is, terwijl ik ondertussen wel gewoon hier blijf wonen.
Tot welke bevolkingsgroep hoor jij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben Surinaams ja en ik vind het een prachtig land, maar ik ga niet hier lopen roepen tegen Nederlanders dat "hun land" kut is en "mijn land" helemaal geweldig is, terwijl ik ondertussen wel gewoon hier blijf wonen.
Creolen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:42 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Tot welke bevolkingsgroep hoor jij?
Jullie mogen trots zijn op jullie land... maar mensen die in NL geboren zijn, en dus Nederlanders zijn, en ze zijn geïnteresseerd in voetbal, dan wordt er verondersteld eredivisie te kijkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:23 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Haha, Wij zijn tenminste TROTS op ons land. iets wat ik niet over Nederlanders kan zeggen![]()
Als er een vechtpartij is bijvoorbeeld in Turkije dan gaat bijna iedereen zich ermee bemoeien ( meestal de mannen ) en in Nederland rennen ze weg omdat ze bang zijn dat er iets bij hun gebeurd ofzo haha
Dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:41 schreef Piye het volgende:
[..]
wat heeft dat met voetbal te maken dan? Je kan en land toch respecteren en mooi vinden zonder de sporten daarvan aan te hangenquote:
Een Turk die geen eredivisie volgt, en ook het voetbal niet volgt in Turkije, heb ik geen problemen meequote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heeft dat met voetbal te maken dan? Je kan en land toch respecteren en mooi vinden zonder de sporten daarvan aan te hangen
de efteling belde net ze vroegen of ze de kronkels in je kop mochten gebruiken al sbouwteking voor een nieuwe achtbaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:50 schreef miera het volgende:
[..]
Een Turk die geen eredivisie volgt, en ook het voetbal niet volgt in Turkije, heb ik geen problemen mee
De klacht gaat over Turken, hier geboren in NL, die obsessief bezig zijn met Turks voetbal maar ondertussen niets geven om eredivisie
Vind ik ook. Sowieso er zijn ook autochtonen die liever andere competities kijken omdat ze de Eredivisie niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heeft dat met voetbal te maken dan? Je kan en land toch respecteren en mooi vinden zonder de sporten daarvan aan te hangen
Heb jij mij ooit zien zeggen dat dit land kut is etc?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, de meeste van die gasten zijn niet in Turkije geboren. Daarnaast supporten ze vrijwel allemaal Galatasaray of Fenerbahce, terwijl hun familie uit 1 of ander boerendorpje in Turkije komt. Ik wil niet zeggen dat het verkeerd is, maar het is wel opmerkelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:00 schreef amenth het volgende:
als jij naar buiteland verhusi ga je ook nog steds ajax feyenoord of psv supporte en nederlands praten op de strate tegen nederlanders maar als turken t doen is t gelijk bestempelt als chauvinisme
Je komt in dit topic en begint gelijk te roepen dat "jullie" tenminste trots zijn op Turkije in tegenstelling tot Nederlanders. Dat vind ik een merkwaardige instelling voor iemand die wel gewoon het merendeel van z'n leven in dit land heeft doorgebracht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:03 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Heb jij mij ooit zien zeggen dat dit land kut is etc?
Want?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:45 schreef miera het volgende:
[..]
Jullie mogen trots zijn op jullie land... maar mensen die in NL geboren zijn, en dus Nederlanders zijn, en ze zijn geïnteresseerd in voetbal, dan wordt er verondersteld eredivisie te kijken
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:05 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik nog leef als Suriname eindelijk een keer aan een WK meedoet.
Ja man, omdat ik hier heel mijn leven heb zitten wonen moet ik me ineens een Nederlander voelen? Terwijl ik nog afgelopen week door een klasgenoot voor 'kanker turk ga terug naar je eigen land ' werd uitgescholden. En na school durfde hij niet naar buiten toe te komen. Schei toch uit man. Ik mag me meer turk voelen dan een nederlander dat gaat hier niemand wat aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, de meeste van die gasten zijn niet in Turkije geboren. Daarnaast supporten ze vrijwel allemaal Galatasaray of Fenerbahce, terwijl hun familie uit 1 of ander boerendorpje in Turkije komt. Ik wil niet zeggen dat het verkeerd is, maar het is wel opmerkelijk.
[..]
Je komt in dit topic en begint gelijk te roepen dat "jullie" tenminste trots zijn op Turkije in tegenstelling tot Nederlanders. Dat vind ik een merkwaardige instelling voor iemand die wel gewoon het merendeel van z'n leven in dit land heeft doorgebracht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |