Het bewerken van OP kan maar een bepaalde tijd. Anders even lijntje uitgooien bij de mods.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:24 schreef Gulara het volgende:
Mezelf nog even uit de lijst gehaald.![]()
Regel ik eindelijk internet, zit in met een iPad met lege batterij.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus tot morgen!
Ik merk als ik rust neem dat mijn lichaam daar heel dankbaar op reageert, maar als ik dan weer eens aan de slag ga dan kost het ook meer moeite om weer op gang te komen. Kan lastig zijn om een middenweg te vinden.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:03 schreef vencodark het volgende:
Van het weekend de laatste spullen gehaald en vanavond partnerles bij de yoga. Nu 4 uur gewerkt en al lekker pijn in mijn rug. Vanmorgen heel regelmatig duizelig en draaierig op werk. Heel vervelend want schiet niet op. Gelukkig was ik vroeg klaar. Nog 3 weekjes volhouden! Gister weinig honger gehad maar toch 2 keer ineens moeten overgeven.
Wat tof is dat!quote:Op maandag 11 maart 2013 12:55 schreef Juud79 het volgende:
19 weken zwanger vandaag bedenk ik me opeens, nog een weekje en dan zit ik al op de helft.![]()
En we hebben eindelijk de naam voor ons jongetje gekozen gisteren, zo fijn!
Vriendin van mij heeft pas besloten toen ze naar de OK werd gereden voor de keizersnede, serieus. Ze konden het maar niet eens worden, en toen het een spoedks werd hebben ze maar snel iets gekozen, er was geen tijd meer.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Wij moeten nog stééds een beslissing nemen over de naam![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:05 schreef hilliebillie het volgende:
heeft er misschien iemand een pm/dm voor mij met de naam van pi? ik ben zo benieuwd
Me too!!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:05 schreef hilliebillie het volgende:
heeft er misschien iemand een beetje pm/dm met de naam van pi? ik ben zo benieuwd
Ik ook!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:05 schreef hilliebillie het volgende:
heeft er misschien iemand een beetje pm/dm met de naam van pi? ik ben zo benieuwd
34wk en daarvoor lag ik 1,5 wk in het z-huis met 1 dag thuis.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:24 schreef L0t.. het volgende:
Pfoe Gulara, dat klinkt heftig! Maar het was het allemaal waard dus. Een voorspoedig herstel gewenst en ik hoop dat jullie snel naar huis mogen!
F_r, met welke termijn ben je de vorige keer bevallen?
Wow, heftig! Had je zwangerschapsvergiftiging? Hopelijk verloopt deze zwangerschap beterquote:Op maandag 11 maart 2013 14:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
34wk en daarvoor lag ik 1,5 wk in het z-huis met 1 dag thuis.
En alles is in principe in huis we zijn alleen net verhuisd dus die kamer is een troep en er hangen nog geen rolgordijnen en gewone gordijnen. Maar dat komt wel. Ik hou alleen graag zelf de regie en heb goede en slechte dagen.
Edit kamertje het is echt een heel klein kamertje. Wie ooit de indeling van het huis gemaakt heeft inschiet helemaal eerlijk bezig geweest.
Ja maar goed ik hoop deze keer langer zwanger te zijn en minder te kotsen.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wow, heftig! Had je zwangerschapsvergiftiging? Hopelijk verloopt deze zwangerschap beter
En je hebt nog wel even voor het kamertje. In ieder geval al fijn dat er ruimte is voor een eigen kamer voor de baby
.
ik heb kraamzorg geregeld bij zuidzorg, is me vorige keer ook goed bevallen. ze bieden wel niet de garantie dat je maar 1 kraamhulp krijgt, maar twee kan ook. ik hheb dit vorige keer niet als bezwaarlijk ervaren. heb twee hele lieve hulpen gehad.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik begin nu al stress te krijgen voor het kamertje. De vorige keer was ik blij dat ik zo had zitten drammen en alles al af was.
Iemand trouwens een suggestie voor een goed kraamzorgbureau omg. 040 de vorige keer homecare gehad dat gaat hem nu niet worden. En nog een tip voor een cursus. De cursus van de Zuidzorg is hier afgeschaft.
Ik had gelukkig al wel alles gewassen en dat wil ik nu ook weer gedaan hebben.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:50 schreef Jipster het volgende:
Ik ga ook zorgen dat alles uiterlijk met 30 week af is neem ik me nu voorWant ik vond het vorige keer ook stress bevallen met 35 wk, ervoor 1,5 wk ziekenhuis en nog niks gewassen etc. Uiteindelijk komt alles ook wel goed dan, maar het voelde niet fijn. Je wilt zelf wasjes doen en eerste pakje uitzoeken en niet dat schoonmams a la minute dingen moet wassen omdat je baby anders niks aan kan.
Mooie stapeltjes in je kastquote:Op maandag 11 maart 2013 14:51 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb net alle hydrofieldoeken en -washandjes gestrekenVriendinnen verklaren me voor gek maar ik hou zo van die nette stapeltjes
. Zal er na de bevalling ook vast geen tijd meer voor hebben
.
Oja stapeltjesquote:Op maandag 11 maart 2013 14:51 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb net alle hydrofieldoeken en -washandjes gestrekenVriendinnen verklaren me voor gek maar ik hou zo van die nette stapeltjes
. Zal er na de bevalling ook vast geen tijd meer voor hebben
.
Ik heb 2 keer mijn kraamzorg via zorgmed gehad. Prima bevallen. De 1e kraamhulp die we hadden werkt volgens mij ook voor zuidzorg, van vrienden van ons hadden haar ook, en zij hadden kraamzorg van zuidzorg.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:43 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
ik heb kraamzorg geregeld bij zuidzorg, is me vorige keer ook goed bevallen. ze bieden wel niet de garantie dat je maar 1 kraamhulp krijgt, maar twee kan ook. ik hheb dit vorige keer niet als bezwaarlijk ervaren. heb twee hele lieve hulpen gehad.
waar ik ook goede ervaring overe gehoord heb is de acht zaligheden (maar weet uit mn hoofd niet of die helemaal naar 040 gaan of alleen teb westen daarvan. hier moet wel erg op tijd zijn met regelen (is een wat kleiner bureau) hier bieden ze wel de garantie van 1 kraamhulp de gehele kraamtijd.
cursus van zuidzorg heb ik idd ook niet kunnen vinden deze keer maar was sowieso aan het twijfelen of ik nog zon cursus wou doen. ben dus niet verder gaan zoeken dus daarin geen ervaring. misschien dat ik nog ergens zwangerschapszwemmen ga doen als dat ergens op mn vaste vrije avond gegeven wordt..
Wij hadden, ook in 040, kraamzorg van Homecare en zij was juist super fijn, alles goed geregeld. Dus t zal er net aan liggen wie je krijgt. Bij ieder bureau zullen wel goede en minder goede zitten.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik begin nu al stress te krijgen voor het kamertje. De vorige keer was ik blij dat ik zo had zitten drammen en alles al af was.
Iemand trouwens een suggestie voor een goed kraamzorgbureau omg. 040 de vorige keer homecare gehad dat gaat hem nu niet worden. En nog een tip voor een cursus. De cursus van de Zuidzorg is hier afgeschaft.
Me tooquote:Op maandag 11 maart 2013 15:58 schreef amaranta het volgende:
mag ik ook een pi-m (pm met de naam van pi)
Ik heb nog niks gewassen of gestreken, helpt dat?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oja stapeltjesNiemand mag ook in de commode zonder dat ik er bij ben, anders raken mn stapeltjes door de war
En als ik dit zo hoor loop ik hopeloos achter met alles![]()
Waarom niet kraamzorg van Zuidzorg?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ohhh gelukkig. Komt vast omdat wij nog onwetend en chill zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gewassen of gestreken, helpt dat?![]()
Ga wel nu naar de winkel, toch maar een flesje Neutral oid halen... en dan morgen wasjes draaien
+1quote:Op maandag 11 maart 2013 14:05 schreef hilliebillie het volgende:
De cursus is er nog maar niet meer in mijn woonplaats. en 's avonds autorijden i.c.m. medicatie is niet zo slim.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:53 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wij hadden, ook in 040, kraamzorg van Homecare en zij was juist super fijn, alles goed geregeld. Dus t zal er net aan liggen wie je krijgt. Bij ieder bureau zullen wel goede en minder goede zitten.
Cursus van Zuidzorg is er nog, toch? Via http://www.zuidzorg.nl/Fit-Zwanger. Tenminste ik zie zo niet dat hij is afgeschaft. Of zoek je meer in de richting van yoga?
Ik ook! Gulara, van harte met jullie mannetje en ik hoop dat jullie snel herstellen en naar huis mogen! Ondanks dat het pittig was, klink je wel heel gelukkig.quote:
een strijkplank heb je niet nodig. Daar heb je straks toch geen tijd meer voorquote:Op maandag 11 maart 2013 20:08 schreef Suikertante het volgende:
Asfalt, hopelijk komt t nu gauw op gang!
SDM, fijn dat er in elk geval op het eerste gezicht niks aan de hand is, en nu maar proberen het los te laten en van de zwangerschap te genieten!
Verder heb ik in het begin echt een spurt gehad en al heel veel gekocht enzo, maar dat staat nu nog steeds allemaal opgestapeld (inclusief zakken opgepropte kleertjes) tegen een muur. Die muur is wel al geschilderdNu moeten we nog:
-laatste spullen kopen (waaronder een strijkplank)
-klusjes doen (bedje schilderen, luik maken bovenaan de trap, dat soort dingen)
-alles wassen (en strijken, of misschien wel niet, ik kan ook niet zo netjes vouwen dus twijfel of ik álles moet strijken)
-babyhoek inrichten
-tas pakken
Maar hallo zeg, ik ben pas 32+4!![]()
Vanavond ga ik wel een lijstje maken van wat ik nog zou willen kopen en hoeveel armer ik dan word
Me neither. Sowieso heeft het verschijnsel nesteldrang zich nog niet aan mij geopenbaardquote:Op maandag 11 maart 2013 21:34 schreef Cwen het volgende:
Ik strijk ook nooit! Kan me ook nog geen aanval van nesteldrang voorstellen die mij doet strijken
bij mij ook nooit...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Me neither. Sowieso heeft het verschijnsel nesteldrang zich nog niet aan mij geopenbaard.
Ik ben net met de slee de kinderen naar school gaan brengen ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:27 schreef Suikertante het volgende:
Sneeuw?hier helemaal niks
Spannend hoor Asfalt!![]()
Ik heb de kleine wasjes direct uit de wasmachine glad gestreken met m'n handen en uit gehangen aan het wasrekje! Dan drogen ze gewoon zo goed als kreukloos opquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:19 schreef Suikertante het volgende:
Belle jemigHeb jij niet gestreken?! Post eens een foto van de kleertjes in die lade, die zijn súperstrak!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:22 schreef Suikertante het volgende:
Dat zijn onderbroeken waar onze partners niet enthousiast van worden
(meestal omdat ze formaat circustent hebben)
Tuurlijk heb je dat nodig!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:00 schreef Suikertante het volgende:
Er staat een bestelling to go open bij 4FF, maar ik moet van mezelf eerst kijken of ik het wel nodig heb...
Had gerbera daar niet ook ontzettend last van bij de oudste?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:19 schreef danic het volgende:
Oeh AH het is dus begonnen. Spannendhou je ons op de hoogte (als dat lukt)?
Herkend iemand een jeukende huid? Ik wordt er helemaal gek van en smeren helpt geen hol. Het is ook niet droog verder. Iemand tips? Ik kan wel met cetomacrogolgel of lanettecreme smeren, maar dat kost me en tube per dag vrees ik.
Je doet onder alles een romper aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:22 schreef Suikertante het volgende:
Heb toch even ervaringsverhalen nodig over die kleertjes. Hoe doen jullie dat qua maten? Ik vind sommige maten dubieus, dan staat er 62 in maar denk ik dat het 56 is.
-Welke maat (maten) leggen jullie meteen in de kast?
-Die eerste rompertjes, zijn die allemaal maat 50?
-Doe je onder een jumpsuit een rompertje aan?
-Als je baby 50 cm is dan zit een maat 54 toch niet meteen idioot, of wel?
-Als ik voor de eerste maand (of twee) kleertjes klaar wil leggen, tot welke maat leg ik dan klaar?
Ik ga dat zo dan maar eens doen en kijken wat ik echt leuk vind (aangezien de helft gekregen of geleend is) en hoeveel ik nou echt heb..
Mentholpoeder helpt volgens mijn kalender tegen de jeuk Danic! Ik heb er alleen last van op de plekken die echt trekken. Dan helpt het smeren wel (bio-oil in mijn geval). Als het echt niet vol te houden is kan het trouwens ook nog op iets onprettigs wijzen dacht ik, dus ik zou het wel noemen bij de verloskundige.
Hè gats KDke, ik hoop dat het meevalt. Succesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik moet zometeen naar het ziekenhuis (niet heel ernstig) maar bij enige inspanning verlies ik golfjes bloed, VK zegt dat het wellicht komt omdat mijn placenta laag ligt, althans een andere reden kan ze niet bedenken omdat ik verder geen pijn en krampjes heb. Straks dus een echo om te kijken waar de placenta ligt en of het bloeden daar vandaan komt.
Daarom bij voorkeur ook niet voorbij 62 kopen tot je kind er een paar weken is en je een lijntje kan volgen over de groei want anders zit je inderdaad in de verkeerde seizoenenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:33 schreef Suikertante het volgende:
KD ook al is het waarschijnlijk niets, toch stom, succes straks!
En wat snel veel handige reacties, bedankt!Wist ik dus helemaal niet he, van de rompertjes
Ik zit niet echt te stressen hoor, maar weet ik veel, haha! Kwam er laatst in een tabel achter dat ik mooie winterpakjes heb gekocht voor in september![]()
Nu kan ik in elk geval inschatten wat ik dan heb voor in het begin
Een romper er onder is ook erg fijn voor doorlek incidenten die dan niet meteen op je zorgvuldig uitgezochte pakjes vlekken maakt bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef Suikertante het volgende:
Mijn app zegt: nog 50 dagen![]()
laziness ik heb tot 68 gekocht, net iets te enthousiast dusWel alleen tweedehands of pyjama's enzo. Met uitzondering van die twee winterpakjes
Maar ik ben in staat om ze te bewaren voor het geval dat een volgende... ze zijn zo mooi!
Ik raakte van die rompers in de war vanwege de rompers met korte mouwen en pijpjes, die kunnen toch sowieso prima op een hete dag dacht ik.. en die noem ik dan ook kruippakjes en dan is het helemaal verwarrend. Want zo'n romper onder een kruippakje is eigenlijk twee keer bijna hetzelfde![]()
Maar het wijst zichzelf vanzelf wel tegen die tijd inderdaad
Een beetje poepincident lekt natuurlijk gewoon door tot voorbij de romperquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:42 schreef laziness het volgende:
[..]
Een romper er onder is ook erg fijn voor doorlek incidenten die dan niet meteen op je zorgvuldig uitgezochte pakjes vlekken maakt bijvoorbeeld
Ja ssssh ik was haar voorzichtig aan in het inleiden in de poep en plas wereldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Een beetje poepincident lekt natuurlijk gewoon door tot voorbij de romper![]()
Jongetjes poepen ook in boogjesKun je daarna de muur boenen enzo.
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:49 schreef bellelena het volgende:
Zet hem op voor je vriendin Asfalt!
Hier geen sneeuw ook en ik hou er ook van!
Die afschrikkers, ik was ze alweer bijna vergeten! Maar die moet ik ook nog even halen.
Strijken, ik doe het nooit en met de babywasjes kwam ik erachter dat ik het ook echt helemaal niet leuk vind! Ik heb de kleertjes ook niet gestreken, alleen de hydrofielen enzo. En nu ligt er echt al een week of 2 een stapel lakentjes en dingen op de strijkplank te wachten, maar ik kan mezelf er niet zo goed toe zetten... Misschien in stukjes proberen?!
Zachte heelmeesters jeweetwelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:48 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja ssssh ik was haar voorzichtig aan in het inleiden in de poep en plas wereld![]()
Spuitluiers
Goed dat je dat van de placenta aangeeft, ga ik straks ook even naar vragen. Wij hebben trouwens echo bij de vk zelf, nouja dat zal ook wel goed zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik moet zometeen naar het ziekenhuis (niet heel ernstig) maar bij enige inspanning verlies ik golfjes bloed, VK zegt dat het wellicht komt omdat mijn placenta laag ligt, althans een andere reden kan ze niet bedenken omdat ik verder geen pijn en krampjes heb. Straks dus een echo om te kijken waar de placenta ligt en of het bloeden daar vandaan komt.
Stektequote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Hoeveel dagen moet je nog werken?quote:
Knap dat je meeleest! Ik heb het topic na mijn mk een tijdje op unfollow gehouden, ik vond het te confronterend.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:03 schreef Musique het volgende:
Een beetje laat, maar Gulara, van harte gefeliciteerd met Pi![]()
Mag ik een PM ontvangen met Pi's echte naam? Ik ben heel benieuwd! Je bevalling klinkt hels, maar fijn dat je zo positief bent!
KD, dat klinkt niet fijn. Sterkte/succes straks in het ziekenhuis!
Asfalt, het is nu echt begonnen! Zet 'm op!
F_R uit de kast! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
En eenvoor iedereen die ik vergeten ben. Ik heb sinds mijn mk niet zoveel meer gepost in Z&G maar ben wel van plan dat weer wat meer te gaan doen
klopt dat hebben ze mij destijds ook verteldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:58 schreef danic het volgende:
Dat werd mij uitgelegd de vorige keer. Dus geen zorgen over maken hoor.
Dat was het belangrijkste wat ik je wilde zeggen. Beetje geruststelling.
Wat is conditie?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:22 schreef danic het volgende:
Lief dat jullie het vragen. Het gaat goed, maar mijn conditie is echt beneden peil en dat is jammer maar niks ergs.
Nu alweer 35 weken dus druk bezig met de laatste puntjes op de i.
Ik ben pas een week ziek geweest en moet nu rustig aan doen. Vind ik heel moeilijk, want wil ook graag dingen ondernemen. Maar vriend helpt me heel goed en remt me af als ik teveel wil. Gistermiddag niet geslapen om uit te proberen en toen stortte ik om 20.00 compleet inkneus.
Om dan anderhalf uur later een opkeving te krijfen en vervolgens niet meer kunnen slapen tot 01.30... .tja......
Maar gelukkig geen klachten meer zolang ik maar op slakkentempo doorga. En dat gaat eigenlijk wel goed zo.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is conditie?Ik vind het zo genant als ik op straat wordt ingehaald door mensen met rollators
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is conditie?Ik vind het zo genant als ik op straat wordt ingehaald door mensen met rollators
Niet zo gek toch? Ik ben dat nikskunnen ook wel zat...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:28 schreef danic het volgende:
Graag Spirit. Gek hè, maar ik heb er gewoon zin in![]()
Het kan wat mij betreft niet snel genoeg april zijn (zul je zien, wordt het eind april...haalt iedereen me in)
+1, ik kan ook echt niet wachten! Ik zie ook helemaal niet op tegen de bevalling. Natuurlijk weet ik ook wel dat bevallen vooral Heel Veel Pijn zal gaan doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:28 schreef danic het volgende:
Graag Spirit. Gek hè, maar ik heb er gewoon zin in![]()
Het kan wat mij betreft niet snel genoeg april zijn (zul je zien, wordt het eind april...haalt iedereen me in)
Dat heb ik ook! Eerst durfde ik er niet aan te denken maar nu begin ik echt nieuwsgierig te worden. Hoe is de pijn, hoe gaat het, hoe reageert mijn man bij de eerste blik op onze dochterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
+1, ik kan ook echt niet wachten! Ik zie ook helemaal niet op tegen de bevalling. Natuurlijk weet ik ook wel dat bevallen vooral Heel Veel Pijn zal gaan doen :x maar het lijkt me ook zo bijzonder. Die oerkracht die je dan krijgt om echt de prestatie van je leven le leveren en dan eindelijk je kindje te ontmoeten, ohhh![]()
![]()
Je ziet een mini stukje hoofdje, een handje en wazig een voetje of beentje ofzo iets. De placenta ligt dus aan de voorzijde van mijn buik en ze heeft nog niet genoeg kracht om daar doorheen te schoppen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:35 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan er niet zoveel van maken Spark maar ik ben heel slecht in echo's lezenIk zie wel dat je placenta dik is ja! In ieder geval vergeleken met wat ik van mezelf heb gezien.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:35 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan er niet zoveel van maken Spark maar ik ben heel slecht in echo's lezenIk zie wel dat je placenta dik is ja! In ieder geval vergeleken met wat ik van mezelf heb gezien.
Die jeuk moet je echt even aankaarten bij de VK hoor! Kan duiden op een serieus probleem, iets met leverwaardes ofzo (kom even niet op de naam). Digidin van me had weken zo niet maanden last van jeuk in haar zwangerschap, telkens gemeld bij VK, die het elke keer wegwuifde. Is dus net aan goed gegaan. Achteraf heeft VK haar fout toegegeven.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:40 schreef danic het volgende:
Oeh getver KD. Ik duim mee dat het idd de ligging van je placenta is. Hoe sta je er zelf in? Je klinkt heel rustig.
Mentolpoeder heb ik in huis, maar dan zou ik daar dus een bad in moeten nemen. Alles jeukt, behalve mijn gezicht. Gek wordt ik ervan. En smeren helpt dus nietvorige keer had ik ook zoiets alleen dan heftiger en alleen op mijn enkels/onderbenen. Daar hielp die cetomacrogolgel wel tegen. Maar toen was mijn huid ook droog. Nu niet.
Morgen maar eens aankaarten bij de vk.
Suiker, het hangt natuurlijk ook van je kastruimte af. Ik heb kleertjes t/m 62 ophangen. Rompers liggen in de la van de commode. Als ze uit 50/56 is gegroeid en 62 gaat dragen, hang ik 68 erachter. Omdat het verschillend valt inderdaad.
Haha nee die is wel duidelijk! Die beentjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze is niet moeilijk te lezen toch?
Met zijn lange spaghettipootjes
Geen idee of het normaal is maar dat heeft die van mij ook wel eens. Geloof niet dat het kwaad kanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het "normaal" is als je kleintje 2 of 3 keer per dag de hik heeft? Kan het kwaad?
Hier wel 10x per dag en uren, gek werd ik er van maar het kan geen kwaad.quote:
Precies datquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Hier wel 10x per dag en uren, gek werd ik er van maar het kan geen kwaad.
+1quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:55 schreef .Sparkling. het volgende:
Lijkt mij wel Mandy. Ik heb nog nooit gedacht dat de baby de hik heeft. Ik ben al blij met gewoon wat schoppen
Nou omdat je het over je hele lijf hebt en het niet droog lijkt te zijn, dat is normaal bijna altijd de oorzaak van jeuk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:44 schreef danic het volgende:
Puppp is het niet hoor. Daar hoirt rode uitslag enzo bij.
Ik heb me net ingesmeerd met natusan babyolie. Alkeen mijn benen niet, want toen werd eva thuisgebracht doir opa en oma en ik wilde naar dr toe.
Mijn benen jeuken dus nog, verder lijkt het te helpen. Maar ik kaart het alsnog aan.
Waarom denk je dat dit geen gewone jeuk is?
heel gekke gedachte hoor, maar kan de kou ook geen "boos"doener zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef danic het volgende:
Nee heb ik ook al aan gedacht. Maar dat is het dus ook niet.
Ben benieuwd wat ze morgen zegt. ...
Das niet gek gedacht hoor. Zowel mijn vriend als Eva hebben er last van. Eva heeft zelfs atopisch eczeem. Dat wordt nu behandeld met hormonen zalf omdat gewone vette crème niet helpt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:47 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
heel gekke gedachte hoor, maar kan de kou ook geen "boos"doener zijn?
Ik heb als het zo koud is, over mijn hele lichaam jeuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |