Ik heb de kleine wasjes direct uit de wasmachine glad gestreken met m'n handen en uit gehangen aan het wasrekje! Dan drogen ze gewoon zo goed als kreukloos opquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:19 schreef Suikertante het volgende:
Belle jemigHeb jij niet gestreken?! Post eens een foto van de kleertjes in die lade, die zijn súperstrak!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:22 schreef Suikertante het volgende:
Dat zijn onderbroeken waar onze partners niet enthousiast van worden
(meestal omdat ze formaat circustent hebben)
Tuurlijk heb je dat nodig!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:00 schreef Suikertante het volgende:
Er staat een bestelling to go open bij 4FF, maar ik moet van mezelf eerst kijken of ik het wel nodig heb...
Had gerbera daar niet ook ontzettend last van bij de oudste?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:19 schreef danic het volgende:
Oeh AH het is dus begonnen. Spannendhou je ons op de hoogte (als dat lukt)?
Herkend iemand een jeukende huid? Ik wordt er helemaal gek van en smeren helpt geen hol. Het is ook niet droog verder. Iemand tips? Ik kan wel met cetomacrogolgel of lanettecreme smeren, maar dat kost me en tube per dag vrees ik.
Je doet onder alles een romper aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:22 schreef Suikertante het volgende:
Heb toch even ervaringsverhalen nodig over die kleertjes. Hoe doen jullie dat qua maten? Ik vind sommige maten dubieus, dan staat er 62 in maar denk ik dat het 56 is.
-Welke maat (maten) leggen jullie meteen in de kast?
-Die eerste rompertjes, zijn die allemaal maat 50?
-Doe je onder een jumpsuit een rompertje aan?
-Als je baby 50 cm is dan zit een maat 54 toch niet meteen idioot, of wel?
-Als ik voor de eerste maand (of twee) kleertjes klaar wil leggen, tot welke maat leg ik dan klaar?
Ik ga dat zo dan maar eens doen en kijken wat ik echt leuk vind (aangezien de helft gekregen of geleend is) en hoeveel ik nou echt heb..
Mentholpoeder helpt volgens mijn kalender tegen de jeuk Danic! Ik heb er alleen last van op de plekken die echt trekken. Dan helpt het smeren wel (bio-oil in mijn geval). Als het echt niet vol te houden is kan het trouwens ook nog op iets onprettigs wijzen dacht ik, dus ik zou het wel noemen bij de verloskundige.
Hè gats KDke, ik hoop dat het meevalt. Succesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik moet zometeen naar het ziekenhuis (niet heel ernstig) maar bij enige inspanning verlies ik golfjes bloed, VK zegt dat het wellicht komt omdat mijn placenta laag ligt, althans een andere reden kan ze niet bedenken omdat ik verder geen pijn en krampjes heb. Straks dus een echo om te kijken waar de placenta ligt en of het bloeden daar vandaan komt.
Daarom bij voorkeur ook niet voorbij 62 kopen tot je kind er een paar weken is en je een lijntje kan volgen over de groei want anders zit je inderdaad in de verkeerde seizoenenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:33 schreef Suikertante het volgende:
KD ook al is het waarschijnlijk niets, toch stom, succes straks!
En wat snel veel handige reacties, bedankt!Wist ik dus helemaal niet he, van de rompertjes
Ik zit niet echt te stressen hoor, maar weet ik veel, haha! Kwam er laatst in een tabel achter dat ik mooie winterpakjes heb gekocht voor in september![]()
Nu kan ik in elk geval inschatten wat ik dan heb voor in het begin
Een romper er onder is ook erg fijn voor doorlek incidenten die dan niet meteen op je zorgvuldig uitgezochte pakjes vlekken maakt bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef Suikertante het volgende:
Mijn app zegt: nog 50 dagen![]()
laziness ik heb tot 68 gekocht, net iets te enthousiast dusWel alleen tweedehands of pyjama's enzo. Met uitzondering van die twee winterpakjes
Maar ik ben in staat om ze te bewaren voor het geval dat een volgende... ze zijn zo mooi!
Ik raakte van die rompers in de war vanwege de rompers met korte mouwen en pijpjes, die kunnen toch sowieso prima op een hete dag dacht ik.. en die noem ik dan ook kruippakjes en dan is het helemaal verwarrend. Want zo'n romper onder een kruippakje is eigenlijk twee keer bijna hetzelfde![]()
Maar het wijst zichzelf vanzelf wel tegen die tijd inderdaad
Een beetje poepincident lekt natuurlijk gewoon door tot voorbij de romperquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:42 schreef laziness het volgende:
[..]
Een romper er onder is ook erg fijn voor doorlek incidenten die dan niet meteen op je zorgvuldig uitgezochte pakjes vlekken maakt bijvoorbeeld
Ja ssssh ik was haar voorzichtig aan in het inleiden in de poep en plas wereldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Een beetje poepincident lekt natuurlijk gewoon door tot voorbij de romper![]()
Jongetjes poepen ook in boogjesKun je daarna de muur boenen enzo.
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:49 schreef bellelena het volgende:
Zet hem op voor je vriendin Asfalt!
Hier geen sneeuw ook en ik hou er ook van!
Die afschrikkers, ik was ze alweer bijna vergeten! Maar die moet ik ook nog even halen.
Strijken, ik doe het nooit en met de babywasjes kwam ik erachter dat ik het ook echt helemaal niet leuk vind! Ik heb de kleertjes ook niet gestreken, alleen de hydrofielen enzo. En nu ligt er echt al een week of 2 een stapel lakentjes en dingen op de strijkplank te wachten, maar ik kan mezelf er niet zo goed toe zetten... Misschien in stukjes proberen?!
Zachte heelmeesters jeweetwelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:48 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja ssssh ik was haar voorzichtig aan in het inleiden in de poep en plas wereld![]()
Spuitluiers
Goed dat je dat van de placenta aangeeft, ga ik straks ook even naar vragen. Wij hebben trouwens echo bij de vk zelf, nouja dat zal ook wel goed zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik moet zometeen naar het ziekenhuis (niet heel ernstig) maar bij enige inspanning verlies ik golfjes bloed, VK zegt dat het wellicht komt omdat mijn placenta laag ligt, althans een andere reden kan ze niet bedenken omdat ik verder geen pijn en krampjes heb. Straks dus een echo om te kijken waar de placenta ligt en of het bloeden daar vandaan komt.
Stektequote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Hoeveel dagen moet je nog werken?quote:
Knap dat je meeleest! Ik heb het topic na mijn mk een tijdje op unfollow gehouden, ik vond het te confronterend.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:03 schreef Musique het volgende:
Een beetje laat, maar Gulara, van harte gefeliciteerd met Pi![]()
Mag ik een PM ontvangen met Pi's echte naam? Ik ben heel benieuwd! Je bevalling klinkt hels, maar fijn dat je zo positief bent!
KD, dat klinkt niet fijn. Sterkte/succes straks in het ziekenhuis!
Asfalt, het is nu echt begonnen! Zet 'm op!
F_R uit de kast! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
En eenvoor iedereen die ik vergeten ben. Ik heb sinds mijn mk niet zoveel meer gepost in Z&G maar ben wel van plan dat weer wat meer te gaan doen
klopt dat hebben ze mij destijds ook verteldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:58 schreef danic het volgende:
Dat werd mij uitgelegd de vorige keer. Dus geen zorgen over maken hoor.
Dat was het belangrijkste wat ik je wilde zeggen. Beetje geruststelling.
Wat is conditie?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:22 schreef danic het volgende:
Lief dat jullie het vragen. Het gaat goed, maar mijn conditie is echt beneden peil en dat is jammer maar niks ergs.
Nu alweer 35 weken dus druk bezig met de laatste puntjes op de i.
Ik ben pas een week ziek geweest en moet nu rustig aan doen. Vind ik heel moeilijk, want wil ook graag dingen ondernemen. Maar vriend helpt me heel goed en remt me af als ik teveel wil. Gistermiddag niet geslapen om uit te proberen en toen stortte ik om 20.00 compleet inkneus.
Om dan anderhalf uur later een opkeving te krijfen en vervolgens niet meer kunnen slapen tot 01.30... .tja......
Maar gelukkig geen klachten meer zolang ik maar op slakkentempo doorga. En dat gaat eigenlijk wel goed zo.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is conditie?Ik vind het zo genant als ik op straat wordt ingehaald door mensen met rollators
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is conditie?Ik vind het zo genant als ik op straat wordt ingehaald door mensen met rollators
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |