Hoeveel dagen moet je nog werken?quote:
Knap dat je meeleest! Ik heb het topic na mijn mk een tijdje op unfollow gehouden, ik vond het te confronterend.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:03 schreef Musique het volgende:
Een beetje laat, maar Gulara, van harte gefeliciteerd met Pi![]()
Mag ik een PM ontvangen met Pi's echte naam? Ik ben heel benieuwd! Je bevalling klinkt hels, maar fijn dat je zo positief bent!
KD, dat klinkt niet fijn. Sterkte/succes straks in het ziekenhuis!
Asfalt, het is nu echt begonnen! Zet 'm op!
F_R uit de kast! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
En eenvoor iedereen die ik vergeten ben. Ik heb sinds mijn mk niet zoveel meer gepost in Z&G maar ben wel van plan dat weer wat meer te gaan doen
klopt dat hebben ze mij destijds ook verteldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:58 schreef danic het volgende:
Dat werd mij uitgelegd de vorige keer. Dus geen zorgen over maken hoor.
Dat was het belangrijkste wat ik je wilde zeggen. Beetje geruststelling.
Wat is conditie?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:22 schreef danic het volgende:
Lief dat jullie het vragen. Het gaat goed, maar mijn conditie is echt beneden peil en dat is jammer maar niks ergs.
Nu alweer 35 weken dus druk bezig met de laatste puntjes op de i.
Ik ben pas een week ziek geweest en moet nu rustig aan doen. Vind ik heel moeilijk, want wil ook graag dingen ondernemen. Maar vriend helpt me heel goed en remt me af als ik teveel wil. Gistermiddag niet geslapen om uit te proberen en toen stortte ik om 20.00 compleet inkneus.
Om dan anderhalf uur later een opkeving te krijfen en vervolgens niet meer kunnen slapen tot 01.30... .tja......
Maar gelukkig geen klachten meer zolang ik maar op slakkentempo doorga. En dat gaat eigenlijk wel goed zo.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is conditie?Ik vind het zo genant als ik op straat wordt ingehaald door mensen met rollators
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is conditie?Ik vind het zo genant als ik op straat wordt ingehaald door mensen met rollators
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |