KD hoe laat moet je eigelijk, of ben je alweer terug? Edit: Ik zie al een update van Elmo, wat is een bijplacenta?!
Ferrari, ik ga wel weer werken ja! Als het goed gaat gewoon weer 20 uur per week. Mijn ouders passen dan een dagje op, dan blijft er nog 12 uur over en aangezien mijn vriend nog wel fulltime thuis werkt proberen we het de eerste maanden zo te doen. Ik werk dan bijna niet meer voor ons eigen bedrijf, afgezien van wat terugkerende opdrachten die ik al jaren doe. Maar het is toch geruststellend dat er iets vasts binnenkomt elke maand vanwege het werken in de winkel.
Musique inderdaad verrassend stoer hoor, dat je meeleest! Hoe gaat het met je eigenlijk of staat dat in het streepjes/alshetmisgaat topic?
Spark wel heel fijn dat de mini met het hoofd naar beneden is gaan liggen toch? Maar wel schrikken dat je niks voelde

Laatst dacht mijn vriend dat het leuk was om nog een aflevering One Born Every Minute te kijken nu we er wat meer inzitten. De andere afleveringen hadden we gekeken toen ik net zwanger was, toen moest ik al slikken telkens als die baby dan voor het eerst huilt. Duurde het net deze aflevering echt best wel lang, dus toen die baby los ging zat ik ook keihard te brullen! Terwijl ik expres tegelijk een spelletje deed op mijn telefoon, maar dit kon ik echt niet tegenhouden hoor