Het bewerken van OP kan maar een bepaalde tijd. Anders even lijntje uitgooien bij de mods.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:24 schreef Gulara het volgende:
Mezelf nog even uit de lijst gehaald.![]()
Regel ik eindelijk internet, zit in met een iPad met lege batterij.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus tot morgen!
Ik merk als ik rust neem dat mijn lichaam daar heel dankbaar op reageert, maar als ik dan weer eens aan de slag ga dan kost het ook meer moeite om weer op gang te komen. Kan lastig zijn om een middenweg te vinden.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:03 schreef vencodark het volgende:
Van het weekend de laatste spullen gehaald en vanavond partnerles bij de yoga. Nu 4 uur gewerkt en al lekker pijn in mijn rug. Vanmorgen heel regelmatig duizelig en draaierig op werk. Heel vervelend want schiet niet op. Gelukkig was ik vroeg klaar. Nog 3 weekjes volhouden! Gister weinig honger gehad maar toch 2 keer ineens moeten overgeven.
Wat tof is dat!quote:Op maandag 11 maart 2013 12:55 schreef Juud79 het volgende:
19 weken zwanger vandaag bedenk ik me opeens, nog een weekje en dan zit ik al op de helft.![]()
En we hebben eindelijk de naam voor ons jongetje gekozen gisteren, zo fijn!
Vriendin van mij heeft pas besloten toen ze naar de OK werd gereden voor de keizersnede, serieus. Ze konden het maar niet eens worden, en toen het een spoedks werd hebben ze maar snel iets gekozen, er was geen tijd meer.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Wij moeten nog stééds een beslissing nemen over de naam![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:05 schreef hilliebillie het volgende:
heeft er misschien iemand een pm/dm voor mij met de naam van pi? ik ben zo benieuwd
Me too!!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:05 schreef hilliebillie het volgende:
heeft er misschien iemand een beetje pm/dm met de naam van pi? ik ben zo benieuwd
Ik ook!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:05 schreef hilliebillie het volgende:
heeft er misschien iemand een beetje pm/dm met de naam van pi? ik ben zo benieuwd
34wk en daarvoor lag ik 1,5 wk in het z-huis met 1 dag thuis.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:24 schreef L0t.. het volgende:
Pfoe Gulara, dat klinkt heftig! Maar het was het allemaal waard dus. Een voorspoedig herstel gewenst en ik hoop dat jullie snel naar huis mogen!
F_r, met welke termijn ben je de vorige keer bevallen?
Wow, heftig! Had je zwangerschapsvergiftiging? Hopelijk verloopt deze zwangerschap beterquote:Op maandag 11 maart 2013 14:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
34wk en daarvoor lag ik 1,5 wk in het z-huis met 1 dag thuis.
En alles is in principe in huis we zijn alleen net verhuisd dus die kamer is een troep en er hangen nog geen rolgordijnen en gewone gordijnen. Maar dat komt wel. Ik hou alleen graag zelf de regie en heb goede en slechte dagen.
Edit kamertje het is echt een heel klein kamertje. Wie ooit de indeling van het huis gemaakt heeft inschiet helemaal eerlijk bezig geweest.
Ja maar goed ik hoop deze keer langer zwanger te zijn en minder te kotsen.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wow, heftig! Had je zwangerschapsvergiftiging? Hopelijk verloopt deze zwangerschap beter
En je hebt nog wel even voor het kamertje. In ieder geval al fijn dat er ruimte is voor een eigen kamer voor de baby
.
ik heb kraamzorg geregeld bij zuidzorg, is me vorige keer ook goed bevallen. ze bieden wel niet de garantie dat je maar 1 kraamhulp krijgt, maar twee kan ook. ik hheb dit vorige keer niet als bezwaarlijk ervaren. heb twee hele lieve hulpen gehad.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik begin nu al stress te krijgen voor het kamertje. De vorige keer was ik blij dat ik zo had zitten drammen en alles al af was.
Iemand trouwens een suggestie voor een goed kraamzorgbureau omg. 040 de vorige keer homecare gehad dat gaat hem nu niet worden. En nog een tip voor een cursus. De cursus van de Zuidzorg is hier afgeschaft.
Ik had gelukkig al wel alles gewassen en dat wil ik nu ook weer gedaan hebben.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:50 schreef Jipster het volgende:
Ik ga ook zorgen dat alles uiterlijk met 30 week af is neem ik me nu voorWant ik vond het vorige keer ook stress bevallen met 35 wk, ervoor 1,5 wk ziekenhuis en nog niks gewassen etc. Uiteindelijk komt alles ook wel goed dan, maar het voelde niet fijn. Je wilt zelf wasjes doen en eerste pakje uitzoeken en niet dat schoonmams a la minute dingen moet wassen omdat je baby anders niks aan kan.
Mooie stapeltjes in je kastquote:Op maandag 11 maart 2013 14:51 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb net alle hydrofieldoeken en -washandjes gestrekenVriendinnen verklaren me voor gek maar ik hou zo van die nette stapeltjes
. Zal er na de bevalling ook vast geen tijd meer voor hebben
.
Oja stapeltjesquote:Op maandag 11 maart 2013 14:51 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb net alle hydrofieldoeken en -washandjes gestrekenVriendinnen verklaren me voor gek maar ik hou zo van die nette stapeltjes
. Zal er na de bevalling ook vast geen tijd meer voor hebben
.
Ik heb 2 keer mijn kraamzorg via zorgmed gehad. Prima bevallen. De 1e kraamhulp die we hadden werkt volgens mij ook voor zuidzorg, van vrienden van ons hadden haar ook, en zij hadden kraamzorg van zuidzorg.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:43 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
ik heb kraamzorg geregeld bij zuidzorg, is me vorige keer ook goed bevallen. ze bieden wel niet de garantie dat je maar 1 kraamhulp krijgt, maar twee kan ook. ik hheb dit vorige keer niet als bezwaarlijk ervaren. heb twee hele lieve hulpen gehad.
waar ik ook goede ervaring overe gehoord heb is de acht zaligheden (maar weet uit mn hoofd niet of die helemaal naar 040 gaan of alleen teb westen daarvan. hier moet wel erg op tijd zijn met regelen (is een wat kleiner bureau) hier bieden ze wel de garantie van 1 kraamhulp de gehele kraamtijd.
cursus van zuidzorg heb ik idd ook niet kunnen vinden deze keer maar was sowieso aan het twijfelen of ik nog zon cursus wou doen. ben dus niet verder gaan zoeken dus daarin geen ervaring. misschien dat ik nog ergens zwangerschapszwemmen ga doen als dat ergens op mn vaste vrije avond gegeven wordt..
Wij hadden, ook in 040, kraamzorg van Homecare en zij was juist super fijn, alles goed geregeld. Dus t zal er net aan liggen wie je krijgt. Bij ieder bureau zullen wel goede en minder goede zitten.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik begin nu al stress te krijgen voor het kamertje. De vorige keer was ik blij dat ik zo had zitten drammen en alles al af was.
Iemand trouwens een suggestie voor een goed kraamzorgbureau omg. 040 de vorige keer homecare gehad dat gaat hem nu niet worden. En nog een tip voor een cursus. De cursus van de Zuidzorg is hier afgeschaft.
Me tooquote:Op maandag 11 maart 2013 15:58 schreef amaranta het volgende:
mag ik ook een pi-m (pm met de naam van pi)
Ik heb nog niks gewassen of gestreken, helpt dat?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oja stapeltjesNiemand mag ook in de commode zonder dat ik er bij ben, anders raken mn stapeltjes door de war
En als ik dit zo hoor loop ik hopeloos achter met alles![]()
Waarom niet kraamzorg van Zuidzorg?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ohhh gelukkig. Komt vast omdat wij nog onwetend en chill zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gewassen of gestreken, helpt dat?![]()
Ga wel nu naar de winkel, toch maar een flesje Neutral oid halen... en dan morgen wasjes draaien
+1quote:Op maandag 11 maart 2013 14:05 schreef hilliebillie het volgende:
De cursus is er nog maar niet meer in mijn woonplaats. en 's avonds autorijden i.c.m. medicatie is niet zo slim.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:53 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wij hadden, ook in 040, kraamzorg van Homecare en zij was juist super fijn, alles goed geregeld. Dus t zal er net aan liggen wie je krijgt. Bij ieder bureau zullen wel goede en minder goede zitten.
Cursus van Zuidzorg is er nog, toch? Via http://www.zuidzorg.nl/Fit-Zwanger. Tenminste ik zie zo niet dat hij is afgeschaft. Of zoek je meer in de richting van yoga?
Ik ook! Gulara, van harte met jullie mannetje en ik hoop dat jullie snel herstellen en naar huis mogen! Ondanks dat het pittig was, klink je wel heel gelukkig.quote:
een strijkplank heb je niet nodig. Daar heb je straks toch geen tijd meer voorquote:Op maandag 11 maart 2013 20:08 schreef Suikertante het volgende:
Asfalt, hopelijk komt t nu gauw op gang!
SDM, fijn dat er in elk geval op het eerste gezicht niks aan de hand is, en nu maar proberen het los te laten en van de zwangerschap te genieten!
Verder heb ik in het begin echt een spurt gehad en al heel veel gekocht enzo, maar dat staat nu nog steeds allemaal opgestapeld (inclusief zakken opgepropte kleertjes) tegen een muur. Die muur is wel al geschilderdNu moeten we nog:
-laatste spullen kopen (waaronder een strijkplank)
-klusjes doen (bedje schilderen, luik maken bovenaan de trap, dat soort dingen)
-alles wassen (en strijken, of misschien wel niet, ik kan ook niet zo netjes vouwen dus twijfel of ik álles moet strijken)
-babyhoek inrichten
-tas pakken
Maar hallo zeg, ik ben pas 32+4!![]()
Vanavond ga ik wel een lijstje maken van wat ik nog zou willen kopen en hoeveel armer ik dan word
Me neither. Sowieso heeft het verschijnsel nesteldrang zich nog niet aan mij geopenbaardquote:Op maandag 11 maart 2013 21:34 schreef Cwen het volgende:
Ik strijk ook nooit! Kan me ook nog geen aanval van nesteldrang voorstellen die mij doet strijken
bij mij ook nooit...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Me neither. Sowieso heeft het verschijnsel nesteldrang zich nog niet aan mij geopenbaard.
Ik ben net met de slee de kinderen naar school gaan brengen ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:27 schreef Suikertante het volgende:
Sneeuw?hier helemaal niks
Spannend hoor Asfalt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |