Waarom niet kraamzorg van Zuidzorg?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik begin nu al stress te krijgen voor het kamertje. De vorige keer was ik blij dat ik zo had zitten drammen en alles al af was.
Iemand trouwens een suggestie voor een goed kraamzorgbureau omg. 040 de vorige keer homecare gehad dat gaat hem nu niet worden. En nog een tip voor een cursus. De cursus van de Zuidzorg is hier afgeschaft.
Ohhh gelukkig. Komt vast omdat wij nog onwetend en chill zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gewassen of gestreken, helpt dat?![]()
Ga wel nu naar de winkel, toch maar een flesje Neutral oid halen... en dan morgen wasjes draaien
+1quote:Op maandag 11 maart 2013 14:05 schreef hilliebillie het volgende:
heeft er misschien iemand een beetje pm/dm met de naam van pi? ik ben zo benieuwd
De cursus is er nog maar niet meer in mijn woonplaats. en 's avonds autorijden i.c.m. medicatie is niet zo slim.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:53 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wij hadden, ook in 040, kraamzorg van Homecare en zij was juist super fijn, alles goed geregeld. Dus t zal er net aan liggen wie je krijgt. Bij ieder bureau zullen wel goede en minder goede zitten.
Cursus van Zuidzorg is er nog, toch? Via http://www.zuidzorg.nl/Fit-Zwanger. Tenminste ik zie zo niet dat hij is afgeschaft. Of zoek je meer in de richting van yoga?
Ik ook! Gulara, van harte met jullie mannetje en ik hoop dat jullie snel herstellen en naar huis mogen! Ondanks dat het pittig was, klink je wel heel gelukkig.quote:
een strijkplank heb je niet nodig. Daar heb je straks toch geen tijd meer voorquote:Op maandag 11 maart 2013 20:08 schreef Suikertante het volgende:
Asfalt, hopelijk komt t nu gauw op gang!
SDM, fijn dat er in elk geval op het eerste gezicht niks aan de hand is, en nu maar proberen het los te laten en van de zwangerschap te genieten!
Verder heb ik in het begin echt een spurt gehad en al heel veel gekocht enzo, maar dat staat nu nog steeds allemaal opgestapeld (inclusief zakken opgepropte kleertjes) tegen een muur. Die muur is wel al geschilderdNu moeten we nog:
-laatste spullen kopen (waaronder een strijkplank)
-klusjes doen (bedje schilderen, luik maken bovenaan de trap, dat soort dingen)
-alles wassen (en strijken, of misschien wel niet, ik kan ook niet zo netjes vouwen dus twijfel of ik álles moet strijken)
-babyhoek inrichten
-tas pakken
Maar hallo zeg, ik ben pas 32+4!![]()
Vanavond ga ik wel een lijstje maken van wat ik nog zou willen kopen en hoeveel armer ik dan word
Me neither. Sowieso heeft het verschijnsel nesteldrang zich nog niet aan mij geopenbaardquote:Op maandag 11 maart 2013 21:34 schreef Cwen het volgende:
Ik strijk ook nooit! Kan me ook nog geen aanval van nesteldrang voorstellen die mij doet strijken
bij mij ook nooit...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Me neither. Sowieso heeft het verschijnsel nesteldrang zich nog niet aan mij geopenbaard.
Ik ben net met de slee de kinderen naar school gaan brengen ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:27 schreef Suikertante het volgende:
Sneeuw?hier helemaal niks
Spannend hoor Asfalt!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |