abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123949003
KD ook al is het waarschijnlijk niets, toch stom, succes straks! :*

En wat snel veel handige reacties, bedankt! :D Wist ik dus helemaal niet he, van de rompertjes :@
Ik zit niet echt te stressen hoor, maar weet ik veel, haha! Kwam er laatst in een tabel achter dat ik mooie winterpakjes heb gekocht voor in september :')
Nu kan ik in elk geval inschatten wat ik dan heb voor in het begin :)
pi_123949056
Dat is wel van de bok, KD. Hoe laat heb je een afspraak? Hoop dat het snel stopt en een onschuldige verklaring heeft. :*
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:36:18 #128
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123949100
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:33 schreef Suikertante het volgende:
KD ook al is het waarschijnlijk niets, toch stom, succes straks! :*

En wat snel veel handige reacties, bedankt! :D Wist ik dus helemaal niet he, van de rompertjes :@
Ik zit niet echt te stressen hoor, maar weet ik veel, haha! Kwam er laatst in een tabel achter dat ik mooie winterpakjes heb gekocht voor in september :')
Nu kan ik in elk geval inschatten wat ik dan heb voor in het begin :)
Daarom bij voorkeur ook niet voorbij 62 kopen tot je kind er een paar weken is en je een lijntje kan volgen over de groei want anders zit je inderdaad in de verkeerde seizoenen :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123949130
Romper is zeg maar het laatste wat je weglaat uit een outfit. Toen de mussen dood van het dak vielen deze zomer had ik M in een mouwloos rompertje bijvoorbeeld.

Bah KD, succes!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_123949169
Mijn app zegt: nog 50 dagen *O*

laziness ik heb tot 68 gekocht, net iets te enthousiast dus :) Wel alleen tweedehands of pyjama's enzo. Met uitzondering van die twee winterpakjes O+ Maar ik ben in staat om ze te bewaren voor het geval dat een volgende... ze zijn zo mooi!

Ik raakte van die rompers in de war vanwege de rompers met korte mouwen en pijpjes, die kunnen toch sowieso prima op een hete dag dacht ik.. en die noem ik dan ook kruippakjes en dan is het helemaal verwarrend. Want zo'n romper onder een kruippakje is eigenlijk twee keer bijna hetzelfde :?
Maar het wijst zichzelf vanzelf wel tegen die tijd inderdaad :Y
pi_123949249
Zo'n kruippakje vind ik ook een romper met korte (of geen) mouwen en pijpjes en die deed ik zonder iets aan op hele warme dagen. Maar een jumpsuitje heeft wmb in ieder geval lange pijpen (en vaak lange mouwen) en dat vind ik dan een vervanging van broekje/shirtje dus dat krijgt wel een rompertje. Logisch ja :D
pi_123949253
Oeh getver KD. Ik duim mee dat het idd de ligging van je placenta is. Hoe sta je er zelf in? Je klinkt heel rustig.

Mentolpoeder heb ik in huis, maar dan zou ik daar dus een bad in moeten nemen. Alles jeukt, behalve mijn gezicht. Gek wordt ik ervan. En smeren helpt dus niet -O- vorige keer had ik ook zoiets alleen dan heftiger en alleen op mijn enkels/onderbenen. Daar hielp die cetomacrogolgel wel tegen. Maar toen was mijn huid ook droog. Nu niet.
Morgen maar eens aankaarten bij de vk.

Suiker, het hangt natuurlijk ook van je kastruimte af. Ik heb kleertjes t/m 62 ophangen. Rompers liggen in de la van de commode. Als ze uit 50/56 is gegroeid en 62 gaat dragen, hang ik 68 erachter. Omdat het verschillend valt inderdaad.
pi_123949270
Het is begonnen asfalt succes voor je vriendin.
Kleurdoos sterkte straks in het z-huis hopen op een goede echo
Danic ik smeerde met babyolie maar ik had geen jeuk meer op jouw termijn.
Ik strijk ook bijna alles zelfs het dekbedovertrek oké laat vriend het vouwen en zet er dan de strijkbout op. Ik moet nu ook nog strijken maar elke vorm van inspanning is reden om naar de wc te rennen.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:42:47 #134
244125 laziness
pi_123949330
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef Suikertante het volgende:
Mijn app zegt: nog 50 dagen *O*

laziness ik heb tot 68 gekocht, net iets te enthousiast dus :) Wel alleen tweedehands of pyjama's enzo. Met uitzondering van die twee winterpakjes O+ Maar ik ben in staat om ze te bewaren voor het geval dat een volgende... ze zijn zo mooi!

Ik raakte van die rompers in de war vanwege de rompers met korte mouwen en pijpjes, die kunnen toch sowieso prima op een hete dag dacht ik.. en die noem ik dan ook kruippakjes en dan is het helemaal verwarrend. Want zo'n romper onder een kruippakje is eigenlijk twee keer bijna hetzelfde :?
Maar het wijst zichzelf vanzelf wel tegen die tijd inderdaad :Y
Een romper er onder is ook erg fijn voor doorlek incidenten die dan niet meteen op je zorgvuldig uitgezochte pakjes vlekken maakt bijvoorbeeld :P
pi_123949381
Oja, die negeer ik nog even hoor. Tot er poep en plas in het rond vliegt doet mijn baby dat gewoon niet straks. O-)

ferrari, ik zou maar even niet strijken vandaag :)
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:46:12 #136
244125 laziness
pi_123949451
Jongetjes plassen in boogjes *O*
pi_123949460
Babyolie kan ik eens proberen. Er staan hier nog 4 flessen als kraamcadeau voor Eva, maardat hebben we nooit gebruikt, mede omdat wordt afgeraden het in het badje te gebruiken. Daarom toen balneum gekocht.

En het smeert ver uit. Want moet dus armen, benen, buik, borsten en rug insmeren.....
pi_123949494
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:42 schreef laziness het volgende:

[..]

Een romper er onder is ook erg fijn voor doorlek incidenten die dan niet meteen op je zorgvuldig uitgezochte pakjes vlekken maakt bijvoorbeeld :P
Een beetje poepincident lekt natuurlijk gewoon door tot voorbij de romper :{w

Jongetjes poepen ook in boogjes :') Kun je daarna de muur boenen enzo.
pi_123949498
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:46 schreef laziness het volgende:
Jongetjes plassen in boogjes *O*
Meisjes soms ook :D
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:48:14 #140
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123949525
Waarom wordt babyolie afgeraden in het badje danic?

Heb net bij de Hema een fles badolie gekocht, of is dat dan wel weer ok?
pi_123949528
Ik neem even leespauze jongens ^O^ Tot over een uurtje! (kop in t zand steekt)
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:48:33 #142
244125 laziness
pi_123949546
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Een beetje poepincident lekt natuurlijk gewoon door tot voorbij de romper :{w

Jongetjes poepen ook in boogjes :') Kun je daarna de muur boenen enzo.
Ja ssssh ik was haar voorzichtig aan in het inleiden in de poep en plas wereld :D

Spuitluiers :Y)
pi_123949566
Zoë had een heel droog huidje en daarbij werd het weer gezegd olie te gebruiken :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_123949584
En dan hebben we het nog niet eens gehad over mijn persoonlijke favoriet: projectielbraken! *O*
pi_123949592
KD, wat stom -O-
pi_123949601
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 08:49 schreef bellelena het volgende:
:% Zet hem op voor je vriendin Asfalt!

Hier geen sneeuw ook en ik hou er ook van!
Die afschrikkers, ik was ze alweer bijna vergeten! Maar die moet ik ook nog even halen.
Strijken, ik doe het nooit en met de babywasjes kwam ik erachter dat ik het ook echt helemaal niet leuk vind! Ik heb de kleertjes ook niet gestreken, alleen de hydrofielen enzo. En nu ligt er echt al een week of 2 een stapel lakentjes en dingen op de strijkplank te wachten, maar ik kan mezelf er niet zo goed toe zetten... Misschien in stukjes proberen?!
Zo herkenbaar :D

Ik heb uiteindelijk mijn moeder lief aangekeken O-)
Die heeft al Luc zijn kleren en beddengoed e.d. gestreken O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_123949626
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:48 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja ssssh ik was haar voorzichtig aan in het inleiden in de poep en plas wereld :D

Spuitluiers :Y)
Zachte heelmeesters jeweetwel :D

Die keer dat ik M verschoonde en hij moest spugen, en ik hem optilde zodat hij zich niet verslikte, natuurlijk net nadat ik de luier los had gemaakt, en ik opeens iets warms op mijn buik voelde, was ook zo fijn. Hij spuugde natuurlijk synchroon mijn nek vol.
pi_123949628
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik moet zometeen naar het ziekenhuis (niet heel ernstig) maar bij enige inspanning verlies ik golfjes bloed, VK zegt dat het wellicht komt omdat mijn placenta laag ligt, althans een andere reden kan ze niet bedenken omdat ik verder geen pijn en krampjes heb. Straks dus een echo om te kijken waar de placenta ligt en of het bloeden daar vandaan komt.
Goed dat je dat van de placenta aangeeft, ga ik straks ook even naar vragen. Wij hebben trouwens echo bij de vk zelf, nouja dat zal ook wel goed zijn.

Hoeveel verlies je? Of is dat teveel in detail hier op forum? Maar komt erg overeen met vriendin hier. Na beweging/ inspanning bloed en anders maar klein beetje tijdens slapen bv.

Jullie ook sterkte!
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:51:14 #149
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_123949644
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik moet zometeen naar het ziekenhuis (niet heel ernstig) maar bij enige inspanning verlies ik golfjes bloed, VK zegt dat het wellicht komt omdat mijn placenta laag ligt, althans een andere reden kan ze niet bedenken omdat ik verder geen pijn en krampjes heb. Straks dus een echo om te kijken waar de placenta ligt en of het bloeden daar vandaan komt.
Stekte :* hopelijk valt het mee :*
pi_123949659
Je mag wel olie gebruiken hoor, zeker om in te smeren bij een droog huidje.
Maar olie blijft op het water drijven als je je kindje in bad doet. Dat laagje olie kan dan bv in de oortjes, neus en mond komen.
Balneum is ook badolie, maar lost op in het water ipv op het water een laagje te blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')