Daarom bij voorkeur ook niet voorbij 62 kopen tot je kind er een paar weken is en je een lijntje kan volgen over de groei want anders zit je inderdaad in de verkeerde seizoenenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:33 schreef Suikertante het volgende:
KD ook al is het waarschijnlijk niets, toch stom, succes straks!
En wat snel veel handige reacties, bedankt!Wist ik dus helemaal niet he, van de rompertjes
Ik zit niet echt te stressen hoor, maar weet ik veel, haha! Kwam er laatst in een tabel achter dat ik mooie winterpakjes heb gekocht voor in september![]()
Nu kan ik in elk geval inschatten wat ik dan heb voor in het begin
Een romper er onder is ook erg fijn voor doorlek incidenten die dan niet meteen op je zorgvuldig uitgezochte pakjes vlekken maakt bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef Suikertante het volgende:
Mijn app zegt: nog 50 dagen![]()
laziness ik heb tot 68 gekocht, net iets te enthousiast dusWel alleen tweedehands of pyjama's enzo. Met uitzondering van die twee winterpakjes
Maar ik ben in staat om ze te bewaren voor het geval dat een volgende... ze zijn zo mooi!
Ik raakte van die rompers in de war vanwege de rompers met korte mouwen en pijpjes, die kunnen toch sowieso prima op een hete dag dacht ik.. en die noem ik dan ook kruippakjes en dan is het helemaal verwarrend. Want zo'n romper onder een kruippakje is eigenlijk twee keer bijna hetzelfde![]()
Maar het wijst zichzelf vanzelf wel tegen die tijd inderdaad
Een beetje poepincident lekt natuurlijk gewoon door tot voorbij de romperquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:42 schreef laziness het volgende:
[..]
Een romper er onder is ook erg fijn voor doorlek incidenten die dan niet meteen op je zorgvuldig uitgezochte pakjes vlekken maakt bijvoorbeeld
Ja ssssh ik was haar voorzichtig aan in het inleiden in de poep en plas wereldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Een beetje poepincident lekt natuurlijk gewoon door tot voorbij de romper![]()
Jongetjes poepen ook in boogjesKun je daarna de muur boenen enzo.
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:49 schreef bellelena het volgende:
Zet hem op voor je vriendin Asfalt!
Hier geen sneeuw ook en ik hou er ook van!
Die afschrikkers, ik was ze alweer bijna vergeten! Maar die moet ik ook nog even halen.
Strijken, ik doe het nooit en met de babywasjes kwam ik erachter dat ik het ook echt helemaal niet leuk vind! Ik heb de kleertjes ook niet gestreken, alleen de hydrofielen enzo. En nu ligt er echt al een week of 2 een stapel lakentjes en dingen op de strijkplank te wachten, maar ik kan mezelf er niet zo goed toe zetten... Misschien in stukjes proberen?!
Zachte heelmeesters jeweetwelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:48 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja ssssh ik was haar voorzichtig aan in het inleiden in de poep en plas wereld![]()
Spuitluiers
Goed dat je dat van de placenta aangeeft, ga ik straks ook even naar vragen. Wij hebben trouwens echo bij de vk zelf, nouja dat zal ook wel goed zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik moet zometeen naar het ziekenhuis (niet heel ernstig) maar bij enige inspanning verlies ik golfjes bloed, VK zegt dat het wellicht komt omdat mijn placenta laag ligt, althans een andere reden kan ze niet bedenken omdat ik verder geen pijn en krampjes heb. Straks dus een echo om te kijken waar de placenta ligt en of het bloeden daar vandaan komt.
Stektequote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik moet zometeen naar het ziekenhuis (niet heel ernstig) maar bij enige inspanning verlies ik golfjes bloed, VK zegt dat het wellicht komt omdat mijn placenta laag ligt, althans een andere reden kan ze niet bedenken omdat ik verder geen pijn en krampjes heb. Straks dus een echo om te kijken waar de placenta ligt en of het bloeden daar vandaan komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |