Niet zo gek toch? Ik ben dat nikskunnen ook wel zat...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:28 schreef danic het volgende:
Graag Spirit. Gek hè, maar ik heb er gewoon zin in![]()
Het kan wat mij betreft niet snel genoeg april zijn (zul je zien, wordt het eind april...haalt iedereen me in)
+1, ik kan ook echt niet wachten! Ik zie ook helemaal niet op tegen de bevalling. Natuurlijk weet ik ook wel dat bevallen vooral Heel Veel Pijn zal gaan doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:28 schreef danic het volgende:
Graag Spirit. Gek hè, maar ik heb er gewoon zin in![]()
Het kan wat mij betreft niet snel genoeg april zijn (zul je zien, wordt het eind april...haalt iedereen me in)
Dat heb ik ook! Eerst durfde ik er niet aan te denken maar nu begin ik echt nieuwsgierig te worden. Hoe is de pijn, hoe gaat het, hoe reageert mijn man bij de eerste blik op onze dochterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
+1, ik kan ook echt niet wachten! Ik zie ook helemaal niet op tegen de bevalling. Natuurlijk weet ik ook wel dat bevallen vooral Heel Veel Pijn zal gaan doen :x maar het lijkt me ook zo bijzonder. Die oerkracht die je dan krijgt om echt de prestatie van je leven le leveren en dan eindelijk je kindje te ontmoeten, ohhh![]()
![]()
Je ziet een mini stukje hoofdje, een handje en wazig een voetje of beentje ofzo iets. De placenta ligt dus aan de voorzijde van mijn buik en ze heeft nog niet genoeg kracht om daar doorheen te schoppen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:35 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan er niet zoveel van maken Spark maar ik ben heel slecht in echo's lezenIk zie wel dat je placenta dik is ja! In ieder geval vergeleken met wat ik van mezelf heb gezien.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:35 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan er niet zoveel van maken Spark maar ik ben heel slecht in echo's lezenIk zie wel dat je placenta dik is ja! In ieder geval vergeleken met wat ik van mezelf heb gezien.
Die jeuk moet je echt even aankaarten bij de VK hoor! Kan duiden op een serieus probleem, iets met leverwaardes ofzo (kom even niet op de naam). Digidin van me had weken zo niet maanden last van jeuk in haar zwangerschap, telkens gemeld bij VK, die het elke keer wegwuifde. Is dus net aan goed gegaan. Achteraf heeft VK haar fout toegegeven.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:40 schreef danic het volgende:
Oeh getver KD. Ik duim mee dat het idd de ligging van je placenta is. Hoe sta je er zelf in? Je klinkt heel rustig.
Mentolpoeder heb ik in huis, maar dan zou ik daar dus een bad in moeten nemen. Alles jeukt, behalve mijn gezicht. Gek wordt ik ervan. En smeren helpt dus nietvorige keer had ik ook zoiets alleen dan heftiger en alleen op mijn enkels/onderbenen. Daar hielp die cetomacrogolgel wel tegen. Maar toen was mijn huid ook droog. Nu niet.
Morgen maar eens aankaarten bij de vk.
Suiker, het hangt natuurlijk ook van je kastruimte af. Ik heb kleertjes t/m 62 ophangen. Rompers liggen in de la van de commode. Als ze uit 50/56 is gegroeid en 62 gaat dragen, hang ik 68 erachter. Omdat het verschillend valt inderdaad.
Haha nee die is wel duidelijk! Die beentjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze is niet moeilijk te lezen toch?
Met zijn lange spaghettipootjes
Geen idee of het normaal is maar dat heeft die van mij ook wel eens. Geloof niet dat het kwaad kanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het "normaal" is als je kleintje 2 of 3 keer per dag de hik heeft? Kan het kwaad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |