Nou omdat je het over je hele lijf hebt en het niet droog lijkt te zijn, dat is normaal bijna altijd de oorzaak van jeuk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:44 schreef danic het volgende:
Puppp is het niet hoor. Daar hoirt rode uitslag enzo bij.
Ik heb me net ingesmeerd met natusan babyolie. Alkeen mijn benen niet, want toen werd eva thuisgebracht doir opa en oma en ik wilde naar dr toe.
Mijn benen jeuken dus nog, verder lijkt het te helpen. Maar ik kaart het alsnog aan.
Waarom denk je dat dit geen gewone jeuk is?
heel gekke gedachte hoor, maar kan de kou ook geen "boos"doener zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef danic het volgende:
Nee heb ik ook al aan gedacht. Maar dat is het dus ook niet.
Ben benieuwd wat ze morgen zegt. ...
Das niet gek gedacht hoor. Zowel mijn vriend als Eva hebben er last van. Eva heeft zelfs atopisch eczeem. Dat wordt nu behandeld met hormonen zalf omdat gewone vette crème niet helpt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:47 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
heel gekke gedachte hoor, maar kan de kou ook geen "boos"doener zijn?
Ik heb als het zo koud is, over mijn hele lichaam jeuk.
ik had t bij al mijn zwangerschappen op borsten en rug, kan ook gewoon door groei komenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:44 schreef danic het volgende:
Puppp is het niet hoor. Daar hoirt rode uitslag enzo bij.
Ik heb me net ingesmeerd met natusan babyolie. Alkeen mijn benen niet, want toen werd eva thuisgebracht doir opa en oma en ik wilde naar dr toe.
Mijn benen jeuken dus nog, verder lijkt het te helpen. Maar ik kaart het alsnog aan.
Waarom denk je dat dit geen gewone jeuk is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |