quote:OZ THE GREAT AND POWERFUL
met o.a. James Franco, Mila Kunis, Rachel Weisz, Michelle Williams, Zach Braff
Walt Disney Pictures presenteert ‘Oz The Great and Powerful’, het magische en kleurrijke avontuur geregisseerd door Sam Raimi en vertelt het verhaal van het bekende karakter uit the Wizard of Oz.
Reis mee in een meeslepend avontuur en ontdek hoe Oscar Diggs (James Franco), een goochelaar met nogal dubieuze bedoelingen uit het stoffige Kansas, verzeild raakt in de magische en wondere wereld van Oz. Roem en rijkdom staan hem ogenschijnlijk tegemoet, totdat hij drie heksen ontmoet: Theodora (Mila Kunis), Evanora (Rachel Weisz) en Glinda (Michelle Williams). Zij zijn er niet van overtuigd dat hij de grote tovenaar is waar iedereen op heeft zitten wachten.
Oscar komt voor grote uitdagingen te staan en wordt meegesleurd in de problemen van het land en haar bijzonder kleurrijke bewoners. In een race tegen de klok moet Oscar er achter zien te komen wie goed en wie slecht is voordat het te laat is. Door middel van illusie en een vleugje creativiteit transformeert hij in een machtige tovenaar en wordt hij tegelijkertijd een beter mens.
Disney’s ‘Oz The Great and Powerful’ zit boordevol avontuur, spanning, magie en prachtige wonderlijke landschappen zoals je nooit eerder hebt gezien.
centraler en beter bereikbaar kan haast nietquote:
GC / [premeet] FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:11 schreef Greys het volgende:
Kan iemand nog even het pre-meet linkje in dit nieuwe topic gooien?
Tuurlijk!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:11 schreef Greys het volgende:
Kan iemand nog even het pre-meet linkje in dit nieuwe topic gooien?
er is tegenwoordig een wachtlijst, gaat automagischquote:Op zondag 10 maart 2013 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen die nog kaartjes zoeken? Ik ga 2 inleveren.
Snel!
Meen je.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:01 schreef leeell het volgende:
[..]
er is tegenwoordig een wachtlijst, gaat automagisch
Rebabbel.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:13 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
GC / [premeet] FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!Maar dat bedoel je vast niet. Je bedoeld denk ik in de OP.
Anders had ik niet gedurfd.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Scheelt dat je genoeg aanwezigen kent.
Ongeveer gelijk denk ikquote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef Rebbedebje het volgende:
Hey even over die bn'ers
Komen die gelijk met ons binnen?
Gaan die eerder, later?
Een gelequote:Krijgen die een rode loper?
Die zitten op gereserveerde stoelen voor als de aanwezige pers nog even met ze wil praten, dat ze dan alsnog wel plek hebben in de zaal omdat ze graag de film ook willen zienquote:Zitten die gewoon door de zaal heen of op speciale rijen?
Een vestje over je lage decolletaaaaaaaaaaaaage is geen optie?quote:Oh en ik was van plan een sexy topje aan te trekken met laag decolleté, maar nu het zo koud is en blijft doe ik toch maar een coltrui aan.
Wie zijn de bn'ers?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ongeveer gelijk denk ik
[..]
Een gele
[..]
Die zitten op gereserveerde stoelen voor als de aanwezige pers nog even met ze wil praten, dat ze dan alsnog wel plek hebben in de zaal omdat ze graag de film ook willen zien
[..]
Een vestje over je lage decolletaaaaaaaaaaaaage is geen optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Eventueel.quote:Een vestje is geen optie?
hmm, nou ja. Dan weet ik het goed gemaakt: Doe jij alleen een topje aan en dan doe ik wel een trui en een jas aan en hou je warm. Dat zijn er al 4 lagen in totaal..quote:Op zondag 10 maart 2013 20:51 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Zoveel heb ik nou ook weer niet
[..]
Eventueel.
Maar met deze kou heb ik minstens 3 lagen kleding nodig.
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:12 schreef Turquaz52 het volgende:
hmm, nou ja. Dan weet ik het goed gemaakt: Doe jij alleen een topje aan en dan doe ik wel een trui en een jas aan en hou je warm. Dat zijn er al 4 lagen in totaal..
Geeft niks oma, het was een teken van respect jegens oudere vrouwenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:20 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Edit. Geboortedatum 1990
Nee dank je guppie
Maar lief aangeboden
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Geeft niks oma, het was een teken van respect jegens oudere vrouwen![]()
Oh en gefixtquote:Op zondag 10 maart 2013 21:27 schreef Turquaz52 het volgende:
Geeft niks oma, het was een teken van geilheid![]()
Geen probleem truus, geef een gil wanneer je hulp nodig hebt met het oversteken v.d. straatquote:
GILF-hunter alles jeweettogquote:
Hey kappen nou he, oversteken kan ik nog wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Geen probleem truus, geef een gil wanneer je hulp nodig hebt met het oversteken v.d. straat
Nee, maar een billenkoek zou niet verkeerd zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 21:36 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Hey kappen nou he, oversteken kan ik nog wel.
Maar misschien dat ik de ondertiteling niet kan lezen, wil je die anders voorlezen voor me?
Hardop in de zaal
Oh en mevrouw Rebbedebje voor jou he.
Of wil je een oorveeg!
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee, maar een billenkoek zou niet verkeerd zijn
Dont worry, ben niet incontinent zoals de heren van de jaren 80quote:
Wat superleuk voor jequote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ik mag ik mag ik mag. Ik ben zo blij
. Mijn moeder was er eerst niet zo blij mee, maar toen was ze chagrijnig. Nu heb ik het nog eens gevraagd en vond ze het super tof
.
ICH BIN DABEI.
Na de eerste keer vragen had ik mijn kaartje bijna ingeleverd, ben blij dat ik het niet gedaan hebquote:
Voor de wet ben ik volwassen hoor.quote:
Hangt ervan af he. Kom jij?quote:
Vertrouwt ze geen FOK!kers?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
. Mijn moeder was er eerst niet zo blij mee, maar toen was ze chagrijnig. Nu heb ik het nog eens gevraagd en vond ze het super tof
.
ICH BIN DABEI.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
.
ICH BIN DABEI.
Er zijn nog wel verstandige ouders blijkbaarquote:
twitter:joerogan twitterde op maandag 11-03-2013 om 09:01:47Just got back from Oz The Great And Powerful, and it was surprisingly good. A worthy accompaniment to The Wizard Of Oz. reageer retweet
Hm nice. De New York Times vond het maar een flutfilm.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:47 schreef Paxlie het volgende:
twitter:joerogan twitterde op maandag 11-03-2013 om 09:01:47Just got back from Oz The Great And Powerful, and it was surprisingly good. A worthy accompaniment to The Wizard Of Oz. reageer retweet
Reviews, totaal nutteloosquote:Op maandag 11 maart 2013 09:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hm nice. De New York Times vond het maar een flutfilm.
Hij had ook een mening over alle reviewers daardoorquote:Op maandag 11 maart 2013 09:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hm nice. De New York Times vond het maar een flutfilm.
twitter:joerogan twitterde op maandag 11-03-2013 om 09:08:18The negative snarky reviews I've read about Oz just confirm my thoughts that a large percentage of critics are just sad cunts. reageer retweet
Zat er een verhaal in die film dan? Ik dacht dat het over lekkere wijven en actie ging?quote:Op maandag 11 maart 2013 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Reviews, totaal nutteloos. Wat heb je nou met de mening van 1 verzuurde filmcriticus te maken. Ik heb ooit 1 gast Transformers zien afzeiken, omdat ie het verhaal niet erg diepgaand vond....
.
Precies, en dat deed ie gewoon goed, wie gaat er nou naar een film gebaseerd op kinderspeelgoed en verwacht een diepgaand verhaal.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zat er een verhaal in die film dan? Ik dacht dat het over lekkere wijven en actie ging?
Dat is een prima reden om het af te zeiken. Maar critici houden er dan ook (en bewust) geen rekening mee dat veel filmkijkers soms bewust lagere eisen stellen aan een film. Bij Transformers is een beetje toffe actie bijvoorbeeld vaak al prima, terwijl de afwezigheid van een goed plot zo'n film toch echt wel bijzonder slecht maakt. Maar dat vindt het publiek niet erg, en het is dan de recensent die dat signaleert die de zeurpiet is.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Reviews, totaal nutteloos. Wat heb je nou met de mening van 1 verzuurde filmcriticus te maken. Ik heb ooit 1 gast Transformers zien afzeiken, omdat ie het verhaal niet erg diepgaand vond....
.
nee, dat is totaal geen goeie reden om het af te zeiken, als je een goed verhaal wil zien moet je ook niet naar K3 the movie gaan.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:53 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is een prima reden om het af te zeiken. Maar critici houden er dan ook (en bewust) geen rekening mee dat veel filmkijkers soms bewust lagere eisen stellen aan een film. Bij Transformers is een beetje toffe actie bijvoorbeeld vaak al prima, terwijl de afwezigheid van een goed plot zo'n film toch echt wel bijzonder slecht maakt. Maar dat vindt het publiek niet erg, en het is dan de recensent die dat signaleert die de zeurpiet is.
Verwachten is iets anders, maar het is mogelijk, en het is zonde als die kans niet gegrepen wordt. Een film wordt namelijk zoveel beter dan alleen leuke plaatjes wanneer de plot ook nog sterk boeit.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, en dat deed ie gewoon goed, wie gaat er nou naar een film gebaseerd op kinderspeelgoed en verwacht een diepgaand verhaal.
Waarom niet? Waarom zou iemand die een K3-film maakt niet de moeite hoeven nemen een goed verhaal te schrijven of interessante personages te bedenken? Er is nooit een goede reden om de kantjes er vanaf te lopen.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat is totaal geen goeie reden om het af te zeiken, als je een goed verhaal wil zien moet je ook niet naar K3 the movie gaan.
Omdat dat niet voor de doelgroep is. De doelgroep van Transformers is niet dezelfde als die van Argo ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom zou iemand die een K3-film maakt niet de moeite hoeven nemen een goed verhaal te schrijven of interessante personages te bedenken? Er is nooit een goede reden om de kantjes er vanaf te lopen.
Als ik een film review hou ik daar rekening mee. Die Hard 5 had bijvoorbeeld een flutverhaal, maar ik heb 'm positief gereviewd omdat-ie aan een aantal eisen prima voldoet. Maar dan is het nog wel teleurstellend; als diezelfde film een verhaal had gehad als Die Hard 1 was het een absolute klassieker geweest. Nu is het dat niet; het is een weggooifilmpje geworden.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat dat niet voor de doelgroep is. De doelgroep van Transformers is niet dezelfde als die van Argo ofzo.
Dat is niet de kantjes eraf lopen, dat is je bezighouden met de verkeerde dingen.
En op zich had die film alles in zich om er een tof verhaal omheen te brouwen. Al zaten er ook wel dingen in die ik echt bizar kut vond.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als ik een film review hou ik daar rekening mee. Die Hard 5 had bijvoorbeeld een flutverhaal, maar ik heb 'm positief gereviewd omdat-ie aan een aantal eisen prima voldoet. Maar dan is het nog wel teleurstellend; als diezelfde film een verhaal had gehad als Die Hard 1 was het een absolute klassieker geweest. Nu is het dat niet; het is een weggooifilmpje geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op maandag 11 maart 2013 06:47 schreef Toekito het volgende:
FUCKKKKKKKKKKKKKKKK vergeten dat ik dinsdag nog gesprek voor school heb waarvan ik niet weet hoelaat ik klaar benDus sorry ik kan niet komen
Kaartje dus ingeleverd.
sorry lieverd, date komt andere x goedquote:
Precies wat er mis was bij JCquote:Op maandag 11 maart 2013 10:15 schreef Breuls het volgende:
Nou, weer ontopic: ik vind het tof als deze film een verhaal heeft dat boeit en personages die zich origineel gedragen. Ik vind het ook tof als alles er mooi uitziet en stijlvol geschoten is, maar als het me niet boeit wat de personages doen kan een mooi plaatje daar weinig aan veranderen.
Samequote:Op maandag 11 maart 2013 12:05 schreef So_Surreal het volgende:
Ja van John Carter is me ook echt niks bijgebleven behalve dat rare Woolah hont
Kan me echt totaal niet meer herinneren waar dat verhaal ook alweer over ging.
1912. Het was precies 100 jaar oud. En inderdaad; de originaliteit is eraf. Als je daar echter doorheen kijkt is het een hele leuke film, alleen niet zo bijzonder meer.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Dat was sowieso een beetje een raar project, een scifi uit 1932 (ofzo) verfilmen anno nu. Ook al was het dus eerder dan Star Wars (dat geleend heeft ervan) het kwam gewoon over als een soort cheap ripoff.
En zo is het.quote:Maar goed, ik heb me toch wel vermaakt toen, ik ga morgen ook gewoon deels voor de gezelligheid.
Inderdaad, de hele happening d'r om heen, de gezelligheid en dat het door FOK! en Disney geregeld wordt is gewoon heel erg leukquote:Op maandag 11 maart 2013 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Dat was sowieso een beetje een raar project, een scifi uit 1932 (ofzo) verfilmen anno nu. Ook al was het dus eerder dan Star Wars (dat geleend heeft ervan) het kwam gewoon over als een soort cheap ripoff.
Maar goed, ik heb me toch wel vermaakt toen, ik ga morgen ook gewoon deels voor de gezelligheid.
Neequote:Op maandag 11 maart 2013 14:06 schreef Fendy het volgende:
Ja ik ook wel. Wordt volgens mij gezellig. Waren er de vorige keer mensen met naambordjes met hun nickname erop ofzo?Ik denk niet dat veel mensen me zullen herkennen. Behalve mijn FOK! Facebookvriendjes dan
Nee, dat is niet helemaal juist volgens mij hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef HeatWave het volgende:
De belangrijkste mensen ken ik sowieso al.
Daar gaat het al mis, volgens jou....quote:Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nee, dat is niet helemaal juist volgens mij hoor
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef HeatWave het volgende:
De belangrijkste mensen ken ik sowieso al.
Ik ken jullie beiden alquote:Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nee, dat is niet helemaal juist volgens mij hoor
Kom je ook?! Ik ben die kleine bolle.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:06 schreef Fendy het volgende:
Ja ik ook wel. Wordt volgens mij gezellig. Waren er de vorige keer mensen met naambordjes met hun nickname erop ofzo?Ik denk niet dat veel mensen me zullen herkennen. Behalve mijn FOK! Facebookvriendjes dan
Zoek je mij wel op??quote:Op maandag 11 maart 2013 14:06 schreef Fendy het volgende:
Je komt toch wel in het rood he?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom je ook?! Ik ben die kleine bolle.
Ja, volgens mij herken ik jou wel. Mocht je het je afvragen, ik ben die lange.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom je ook?! Ik ben die kleine bolle.
Zal ik je eens wat zeggen? Kep niks roodsquote:
Klein, bol, permanentje, moet lukken.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:14 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, volgens mij herken ik jou wel. Mocht je het je afvragen, ik ben die lange.
En ja Greys, natuurlijk zoek ik je op. Jij hebt me tenslotte uitgenodigd
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:14 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, volgens mij herken ik jou wel. Mocht je het je afvragen, ik ben die lange.
En ja Greys, natuurlijk zoek ik je op. Jij hebt me tenslotte uitgenodigd
En FP-redactie dan,quote:Op maandag 11 maart 2013 14:45 schreef So_Surreal het volgende:
Admins in het rood, mods in het blauw en gewone users allemaal in een zwart wolvenshirt
Hebben we die per abuis ook uitgenodigd dan?quote:
Jazeker!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Hebben we die per abuis ook uitgenodigd dan?
Oh! Vooruit dan maar.quote:
Haha! Nee,quote:
Ik ben heel leuk hoor. Vraag Greys maar. Zo erg is het niet als ik er bij ben,quote:
Wat moet jij nou met een knappe vrouw? Je bent al bezet.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:53 schreef kanovinnie het volgende:
Bart, ga je nou knappe vrouwen wegjagen?
Zie!quote:
Mij niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohja! Gelijk Fendy gespot in mijn fobo.
Ja tuurlijk. Ik wilde weten of je je naam eer aan doet.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohja! Gelijk Fendy gespot in mijn fobo.
Glimmend en inhoudsloos?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ik wilde weten of je je naam eer aan doet.
Is dat zoiets? ONZ / boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 25quote:Op maandag 11 maart 2013 14:55 schreef Fendy het volgende:
Was er een FOK! Soagram na de vorige film? Zo ja, gaat ie bijgewerkt moeten worden na morgen?
En?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ben ik geslaagd?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Vettig en ongezondquote:
Dat is een zakchips, zij is een chipszak.quote:
Ik ben alleen de zak! Niet de chipjes.quote:
Eenmaal geopend niets meer waard.quote:
quote:
Ja klopt, in UVT heette dat een paar jaar terug het UVT Soagram. Soort van flowchart met wie wat met wie gedaan had. Interessante kruisbestuivingen kwam je daar tegen.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is dat zoiets? ONZ / boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 25
Haha, je doet je naam geen eer aan.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En?
Ben ik geslaagd?
Edit; wtf is dit nou weer,. Ik wilde maar 1 quote.
Ook maar even checken dan.quote:
Wie?quote:
Die lekkerding.quote:
Hallo,quote:
Newbiequote:Op maandag 11 maart 2013 15:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hallo,.
Trouwens, die ene mislukte quote die een multi-quote werd is de eerste keer dat multi-quoten me lukte en ik weet niet eens hoe ik het gedaan heb,.
Ja, erg hequote:
Kom jij ook bij de postmeet?quote:
Nooit van gehoord.quote:
Ik loop tenminste niet met een LED-tshirtquote:
Nee,quote:
Dat was natuurlijk ook wel het bazenshirt van de avondquote:Op maandag 11 maart 2013 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik loop tenminste niet met een LED-tshirt.
Maar ik heb gewonnen, dus puh.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ook wel het bazenshirt van de avond.
Doen we datquote:Op maandag 11 maart 2013 15:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee,. Maar je mag best hoi zeggen in de bioscoop!
Hij schijnt te komen. Dus ik ga zeker weten ook dan.quote:
Ik zat al aan mijn knopjes, maar ik ben niet in UVT bedacht ik me op tijd.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hallo,.
Trouwens, die ene mislukte quote die een multi-quote werd is de eerste keer dat multi-quoten me lukte en ik weet niet eens hoe ik het gedaan heb,.
Ik las WET-tshirtquote:Op maandag 11 maart 2013 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik loop tenminste niet met een LED-tshirt.
JA HALLO. Er was ook een prijs voor beste mannelijke en die heb je ook al niet in de wacht gesleept,quote:
Is het een lekker wijf?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij schijnt te komen. Dus ik ga zeker weten ook dan.
Daarin hoef ik Heatwave ook niet te zien,quote:
heb jij die ook gewonnen dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
JA HALLO. Er was ook een prijs voor beste mannelijke en die heb je ook al niet in de wacht gesleept,.
Niet? Lekkere knul toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daarin hoef ik Heatwave ook niet te zien,.
Ga je me herkennen?quote:
Als je je linker ALT ingedrukt houdt terwijl je op de quoteknop drukt, plempt ie de quotes in je postvenster.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Dus, dit lijkt mij het moment om CZ. uit te leggen hoe ik die multi-quote moet doen,.
Of anders een link te dumpen naar een uitleg,.
Ik wil mezelf ook niet in een wet-tshirt zien hoorquote:
We halen alle spiegels weg.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil mezelf ook niet in een wet-tshirt zien hoor.
En blinddoeken voor iedereen?quote:
Dit vraagt om een testje straks.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:06 schreef Fendy het volgende:
[..]
Als je je linker ALT ingedrukt houdt terwijl je op de quoteknop drukt, plempt ie de quotes in je postvenster.
Ik zie mezelf meerdere keren per week in een wet shirt. En een heleboel anderen zien dat dan ookquote:Op maandag 11 maart 2013 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil mezelf ook niet in een wet-tshirt zien hoor.
quote:
TESTING.quote:
Goed. Dan neem ik wel even mijn 90 megapixel UltraHD4X 56000 zoom camera mee.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:10 schreef Bart het volgende:
Maar goed, de conclusie is dus dat ChipsZak. morgen in een nat t-shirt naar de film gaat?
Heb je geen gekleurde haren meer?quote:
Nee,quote:Op maandag 11 maart 2013 15:10 schreef Bart het volgende:
Maar goed, de conclusie is dus dat ChipsZak. morgen in een nat t-shirt naar de film gaat?
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:11 schreef Fendy het volgende:
[..]
Goed. Dan neem ik wel even mijn 90 megapixel UltraHD4X 56000 zoom camera mee.
Nee, al heel lang niet meerquote:Op maandag 11 maart 2013 15:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heb je geen gekleurde haren meer?
En anders herken je mij toch wel
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ook een zwart wolfenshirt ben ik bang, aan jullie kleur te zien
Dan moet het goed komenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, al heel lang niet meer. Ik herken jou vast wel, ja!
Kan alsnog geregeld worden natuurlijkquote:
Je vraagt wat je aan moet, krijgt antwoord, en dan is het vervolgens nee. Vrouwen...quote:
Ik vroeg wat de FP-redactie aan moest,quote:Op maandag 11 maart 2013 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Je vraagt wat je aan moet, krijgt antwoord, en dan is het vervolgens nee. Vrouwen...
Dude, geef je ook eerlijk antwoord op "ziet mijn kont er te dik uit in deze broek"?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Je vraagt wat je aan moet, krijgt antwoord, en dan is het vervolgens nee. Vrouwen...
Ik zeg dan altijd: trek die broek eens uit, dan kan ik het beter bepalen.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:23 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dude, geef je ook eerlijk antwoord op "ziet mijn kont er te dik uit in deze broek"?
gevolgd door :quote:Op maandag 11 maart 2013 15:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd: trek die broek eens uit, dan kan ik het beter bepalen.
Of "Is er een zonsverduistering aan de gang?"quote:Op maandag 11 maart 2013 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gevolgd door :
"auw dat doet pijn trut... waar ben je nou?!".
Jij gaat om met mensen die broeken dragen?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd: trek die broek eens uit, dan kan ik het beter bepalen.
Ik zeg altijd 'Ja, dat dacht ik alquote:Op maandag 11 maart 2013 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gevolgd door :
"auw dat doet pijn trut... waar ben je nou?!".
Ho, het was mijn voorbeeld hequote:Op maandag 11 maart 2013 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij gaat om met mensen die broeken dragen?
Euh ja, jij niet?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij gaat om met mensen die broeken dragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Euh ja, jij niet?BroekloosheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
je zit in de binnenbioscoop, niet buitenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:22 schreef Rebbedebje het volgende:
Wow crewmembers overname van het topic
Weersvoorspelling voor morgen: 1 graad Celcius op z'n warmst
quote:
Die werden de vorige keer door de bioscoop verstrekt dus dat komt vast goedquote:Op maandag 11 maart 2013 16:37 schreef Pinguinlover het volgende:
Domme vraag misschien, maar moeten we de eigen 3D bril meenemen?
Dankje, was er de vorige keer niet bij en dacht er net aan.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Die werden de vorige keer door de bioscoop verstrekt dus dat komt vast goed
Mja. De NS is al in paniek ookquote:Op maandag 11 maart 2013 16:22 schreef Rebbedebje het volgende:
Wow crewmembers overname van het topic
Weersvoorspelling voor morgen: 1 graad Celcius op z'n warmst
Nope. Een standaard (RealD) 3D-bril werkt niet met IMAX, dus je krijgt er eentje die je daarna weer moet inleveren.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:37 schreef Pinguinlover het volgende:
Domme vraag misschien, maar moeten we de eigen 3D bril meenemen?
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Euh ja, jij niet?Legging =/= broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik wou dat iedereen die het als dusdanig draagt het ook eens doorkrijgt
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Pfftquote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. De NS is al in paniek ook.
Let dus op als je met de trein komt morgen!
Dinsdag minder treinen
Niks mis met een legging.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Legging =/= broek.
En ik wou dat iedereen die het als dusdanig draagt het ook eens doorkrijgt
Niet onder een rokje ofzo nee. Maar je gaat dat toch niet met goed fatsoen zonder broek dragenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfft
[..]
Niks mis met een legging.
Ik zal geen opmerking over jouw kont maken.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet onder een rokje ofzo nee. Maar je gaat dat toch niet met goed fatsoen zonder broek dragen
En al helemaal niet als je niet zo'n kont heb als in bovenstaande afbeeldingen. Wat helaas meestal het geval is
Er is een speciaal carpool topic geloof ik.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:33 schreef Fendy het volgende:
Na afloop kan ik maximaal 3 flinke of 4 niet zo flinke mensen mee terug nemen en ergens afzetten in Noord Holland ofzo?
Hoe groot is de wachtlijst eigenlijk ?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:55 schreef Greys het volgende:
En nogmaals een vriendelijke oproep aan de mensen die kaarten hebben maar alsnog niet kunnen morgen, geef je kaarten dan alsjeblieft terug aan het systeem via de link in de OP waar je ze ook besteld hebt, zodat je daarmee anderen de kans geeft die wel kunnen en nog graag willen.
Nu nog 116... was/is echt heel veel belangstelling voor!quote:Op maandag 11 maart 2013 18:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoe groot is de wachtlijst eigenlijk ?
op GSM is primaquote:Op maandag 11 maart 2013 18:40 schreef Essiejj het volgende:
Dus morgen krijgen we de mail? Ik heb alleen geen printer (al komt die morgen net misschien binnen, heb er 1 gekocht van een mede-fokker) moet ik dan gewoon het mailtje op mijn tel laten zien? Of sta ik met mijn naam op de lijst?
Als jouw telefoon de QR code kan laten zien is dat prima.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:40 schreef Essiejj het volgende:
Dus morgen krijgen we de mail? Ik heb alleen geen printer (al komt die morgen net misschien binnen, heb er 1 gekocht van een mede-fokker) moet ik dan gewoon het mailtje op mijn tel laten zien? Of sta ik met mijn naam op de lijst?
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als jouw telefoon de QR code kan laten zien is dat prima.
Ik kom niet met de treinquote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef MPG het volgende:
Dinsdag minder treinen
Yup.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:53 schreef xminator het volgende:
De qr code komt in een pdf bestandje toch?
Die hebben we vorige week nog gedaan. We blijven je mailbox niet volspammen.quote:Misschien nog handig om een herrineringsmailtje te sturen aan iedereen..
Ohhhhja zo'n dingetje, kan dat gescand worden vanaf een mobiel dan?quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:02 schreef Essiejj het volgende:
[..]
Ohhhhja zo'n dingetje, kan dat gescand worden vanaf een mobiel dan?
Even inloggen op Patje's of mijn telefoon andersquote:Op maandag 11 maart 2013 19:28 schreef SiIk het volgende:
Hoelaat komt die mail eigenlijk?
Ik vertrek rond 2 uur naar Amsterdam, en mail op telefoon laten zien wordt moeilijk i.v.m. geen internet.
Is het anders beter als ik het emailadres nu nog aanpas naar iemand anders die wel een telefoon met internet heeft?
Je mag ook wel even op mijn telefoon inloggen en anders wil ik wel tegen de ingangcontrole zeggen dat jij toch echt Silk bent.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:28 schreef SiIk het volgende:
Ik vertrek rond 2 uur naar Amsterdam, en mail op telefoon laten zien wordt moeilijk i.v.m. geen internet.
Is het anders beter als ik het emailadres nu nog aanpas naar iemand anders die wel een telefoon met internet heeft?
overal heb je wifi daar.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:28 schreef SiIk het volgende:
"op mijn telefoon inloggen"quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Even inloggen op Patje's of mijn telefoon anders
Ok, wil je ook Patje identificeren dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je mag ook wel even op mijn telefoon inloggen en anders wil ik wel tegen de ingangcontrole zeggen dat jij toch echt Silk bent.
Kost 'm 5 euro en dan lullen we nergens overquote:Op maandag 11 maart 2013 19:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok, wil je ook Patje identificeren dan?
Ik hoor het al, komt wel goed dit
Ja, jij! Ben jij er ook?quote:
Alsof iemand jou gelooft.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef kanovinnie het volgende:
anders wil ik wel tegen de ingangcontrole zeggen dat jij toch echt Silk bent.
jajaquote:
Dan kan ik eindelijk door je haar kroelenquote:
Yvonne en Grays geloven mij wel. En anders verblind ik de toegangscontrole met mijn flitser en schuif ik Silk en Patjen er snel doorheen.quote:
het is nu echt heel lang, dus pas op dat je je hand niet kwijtraakt erinquote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan kan ik eindelijk door je haar kroelen
En in je wangetjes knijpen!
Ik houd Silk dan alsnog tegen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Yvonne en Grays geloven mij wel. En anders verblind ik de toegangscontrole met mijn flitser en schuif ik Silk en Patjen er snel doorheen.
Ik bedoel jou niet hoor. Maar jij gelooft mij toch ook wel?quote:
Dat is toch die zoon die je had met Gray ?quote:
*hand op steekt*quote:
Neem je je bowlingbal mee?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik bedoel jou niet hoor. Maar jij gelooft mij toch ook wel?
Als je even aan mijn bal wilt voelen kan dat.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Neem je je bowlingbal mee?
Want dan weet ik dat jij het bent!
Starfuckerquote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef SiIk het volgende:
Yvonne en Greys heb ik beiden ook eerder gemeet. Greys weet waar ik woon zelfs
Ik ken teveel mensen met een kleurtje eigenlijk
Inleveren als in dat je niet meer gaat?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er komt een schoolfotograaf?
Tot wanneer kan je uiterlijk je kaartjes inleveren?
Hoezo?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat een kutberoep zeg
Ja doei straks krijg ik een note voor offtopic geneuzelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doei straks krijg ik een note voor offtopic geneuzelOh ben geen schoolfotograaf maar FOK!fotograaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff terugzoekenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:37 schreef SiIk het volgende:
Ik kwam laatst nog een leuke foto van Kanovinnie en mij tegen van vorig jaar
Sowieso veel leuke foto's van toen
Wordt er trouwens ook weer gefilmd dit jaar?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ja maar dat is leukquote:Op maandag 11 maart 2013 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh ben geen schoolfotograaf maar FOK!fotograaf.
[..]
ff terugzoeken
Zeker weten? Ik kan je wel eerder een ticket geven.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok, wil je ook Patje identificeren dan?
Oh wacht is niet nodig, ik heb gewoon 2 kaartjes, maakt niet uit wie ik meeneem
Ik hoor het al, komt wel goed dit
Komt goedquote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik kan je wel eerder een ticket geven.
In het zuiden.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef yvonne het volgende:
Zeg, iedereen die met de trein moet, morgen minder treinen ivm 3 sneeuwvlokjes.
Okido.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Komt goedToch bedankt. Maar ik ken zoveel mensen dat iets regelen erg makkelijk moet zijn. Ik zat moeilijk te denken dat ik het emailadres moest gaan omzetten ofzo, maar kan natuurlijk gewoon met mijn email inloggen op iemand anders telefoon.
Blijkbaar ook als je via Dordt komt, dus k(*&(*^^*&^*"e:
Mehquote:Op maandag 11 maart 2013 19:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijkbaar ook als je via Dordt komt, dus k(*&(*^^*&^*&
Dat zei ikquote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef yvonne het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dinsdag minder treinen
Heb je ook zo'n raar accentquote:Op maandag 11 maart 2013 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meh.
Nja, ik woon in het zuiden, wooptiedoo.
Moet ik verdomme nog met de auto ook.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef yvonne het volgende:
Nee, maar ik praat wel behoorlijk Brabantsquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:56 schreef De_Nater het volgende:
Ik kom ook, kennelijk. Heb me opgegeven voor moviezone en kan zo gratis naar films en stuff, krijg ik bericht dat ik naar premiere kan met iemand anders en krijg ik een FOK! kaartje in de bus
De echte kaarten zijn nog helemaal niet uitgegeven, da's pas morgen, dus hoe kan je die in de bus hebben dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:56 schreef De_Nater het volgende:
Ik kom ook, kennelijk. Heb me opgegeven voor moviezone en kan zo gratis naar films en stuff, krijg ik bericht dat ik naar premiere kan met iemand anders en krijg ik een FOK! kaartje in de bus
Dan heb ik de uitnodiging oid, maar in ieder geval: er staat FOK! bij.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
De echte kaarten zijn nog helemaal niet uitgegeven, da's pas morgen, dus hoe kan je die in de bus hebben dan?Maar tof dat je ook komt
Ok top! Maar dan wel even in de gaten houden dus dat je morgen alsnog de 'echte' kaart krijgtquote:Op maandag 11 maart 2013 22:00 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dan heb ik de uitnodiging oid, maar in ieder geval: er staat FOK! bij.
14u.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:15 schreef stefanhaan het volgende:
hoe laat krijgen we het ticket morgen eigenlijk?
Waarom zouden we niet kunnen slapenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:17 schreef Rebbedebje het volgende:
Spannond![]()
Kunnen jullie waarschijnlijk ook niet slapen vannacht?
is het officeel?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef yvonne het volgende:
Ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:21 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
is het officeel?
Dacht het al wel maar nog niks over gehoord of naar gekeken
owja, ik kom vanuit gouda, dus dan wss geen last.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
De dienstregeling van en naar t zuiden is in stukken geknipt:
Dinsdag minder treinen
Dan zal het wel meevallen indd.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
owja, ik kom vanuit gouda, dus dan wss geen last.
Tot morgen![]()
+1quote:Op maandag 11 maart 2013 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meh.
Nja, ik woon in het zuiden, wooptiedoo.
We komen er welquote:
Ach, je moet mij niet zo serieus nemenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zouden we niet kunnen slapen? Zo spannend is het toch niet
?
Ik dacht alquote:Op maandag 11 maart 2013 23:28 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ach, je moet mij niet zo serieus nemen![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik ben vaak zenuwachtig, behalve voor dingen die met FOK! te maken hebben
.
Terug komt goed, en anders fixt de NS maar een taxiquote:Op maandag 11 maart 2013 23:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We komen er wel![]()
.
Heen gaat bij mij sowieso wel goedkomen, zou zowat 5 uur hebben... En terug moet ook wel goedkomen
.
Er zit wel een verhaal achterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:05 schreef Myraela het volgende:
Een hotel boeken voor een gratis filmpje met FOK!kers. Dat is wel fanatiek.
"Hoi pap, gestrand op Den Bosch CS, HALP!"quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Terug komt goed, en anders fixt de NS maar een taxi.
Hotelboekingen staan op naam en zijn niet overdraagbaar. Anders zou ik de boeking voor de helft van de prijs overnemen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:47 schreef Oognip het volgende:
Met pijn in mijn hart heb ik zojuist mijn twee kaarten ingeleverdVriend kreeg het niet voor elkaar om vrij te krijgen van zijn werk.
We hebben ook een hotelkamer in Amsterdam gereserveerd (omdat we van ver moesten komen) en al betaald. Mocht er iemand zijn die dit over wil nemen, dan heel graag.
Veel plezier allemaal morgen
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:47 schreef Oognip het volgende:
Met pijn in mijn hart heb ik zojuist mijn twee kaarten ingeleverdVriend kreeg het niet voor elkaar om vrij te krijgen van zijn werk.
We hebben ook een hotelkamer in Amsterdam gereserveerd (omdat we van ver moesten komen) en al betaald. Mocht er iemand zijn die dit over wil nemen, dan heel graag.
Wanneer wel?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:27 schreef Zelva het volgende:
Begrijp ik nou goed dat je pas om 14.00 uur de definitieve kaart krijgt?
Rond die tijd heb ik al geen toegang tot internet meer
Ik heb speciaal voor jou een roltrap tussen de ingang en zaal 14 laten bouwen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:30 schreef kanovinnie het volgende:
Breuls, je kan zoveel fixen, kan je voor mij een draagstoel fixen zodat ik in stijl binnen wordt getild?
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:47 schreef Oognip het volgende:
D'r is vast wel een FOK!ker die met je wil slapen in dat hotelquote:Op maandag 11 maart 2013 23:47 schreef Oognip het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |