quote:OZ THE GREAT AND POWERFUL
met o.a. James Franco, Mila Kunis, Rachel Weisz, Michelle Williams, Zach Braff
Walt Disney Pictures presenteert ‘Oz The Great and Powerful’, het magische en kleurrijke avontuur geregisseerd door Sam Raimi en vertelt het verhaal van het bekende karakter uit the Wizard of Oz.
Reis mee in een meeslepend avontuur en ontdek hoe Oscar Diggs (James Franco), een goochelaar met nogal dubieuze bedoelingen uit het stoffige Kansas, verzeild raakt in de magische en wondere wereld van Oz. Roem en rijkdom staan hem ogenschijnlijk tegemoet, totdat hij drie heksen ontmoet: Theodora (Mila Kunis), Evanora (Rachel Weisz) en Glinda (Michelle Williams). Zij zijn er niet van overtuigd dat hij de grote tovenaar is waar iedereen op heeft zitten wachten.
Oscar komt voor grote uitdagingen te staan en wordt meegesleurd in de problemen van het land en haar bijzonder kleurrijke bewoners. In een race tegen de klok moet Oscar er achter zien te komen wie goed en wie slecht is voordat het te laat is. Door middel van illusie en een vleugje creativiteit transformeert hij in een machtige tovenaar en wordt hij tegelijkertijd een beter mens.
Disney’s ‘Oz The Great and Powerful’ zit boordevol avontuur, spanning, magie en prachtige wonderlijke landschappen zoals je nooit eerder hebt gezien.
centraler en beter bereikbaar kan haast nietquote:
GC / [premeet] FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:11 schreef Greys het volgende:
Kan iemand nog even het pre-meet linkje in dit nieuwe topic gooien?
Tuurlijk!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:11 schreef Greys het volgende:
Kan iemand nog even het pre-meet linkje in dit nieuwe topic gooien?
er is tegenwoordig een wachtlijst, gaat automagischquote:Op zondag 10 maart 2013 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen die nog kaartjes zoeken? Ik ga 2 inleveren.
Snel!
Meen je.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:01 schreef leeell het volgende:
[..]
er is tegenwoordig een wachtlijst, gaat automagisch
Rebabbel.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:13 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
GC / [premeet] FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!Maar dat bedoel je vast niet. Je bedoeld denk ik in de OP.
Anders had ik niet gedurfd.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Scheelt dat je genoeg aanwezigen kent.
Ongeveer gelijk denk ikquote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef Rebbedebje het volgende:
Hey even over die bn'ers
Komen die gelijk met ons binnen?
Gaan die eerder, later?
Een gelequote:Krijgen die een rode loper?
Die zitten op gereserveerde stoelen voor als de aanwezige pers nog even met ze wil praten, dat ze dan alsnog wel plek hebben in de zaal omdat ze graag de film ook willen zienquote:Zitten die gewoon door de zaal heen of op speciale rijen?
Een vestje over je lage decolletaaaaaaaaaaaaage is geen optie?quote:Oh en ik was van plan een sexy topje aan te trekken met laag decolleté, maar nu het zo koud is en blijft doe ik toch maar een coltrui aan.
Wie zijn de bn'ers?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ongeveer gelijk denk ik
[..]
Een gele
[..]
Die zitten op gereserveerde stoelen voor als de aanwezige pers nog even met ze wil praten, dat ze dan alsnog wel plek hebben in de zaal omdat ze graag de film ook willen zien
[..]
Een vestje over je lage decolletaaaaaaaaaaaaage is geen optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Eventueel.quote:Een vestje is geen optie?
hmm, nou ja. Dan weet ik het goed gemaakt: Doe jij alleen een topje aan en dan doe ik wel een trui en een jas aan en hou je warm. Dat zijn er al 4 lagen in totaal..quote:Op zondag 10 maart 2013 20:51 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Zoveel heb ik nou ook weer niet
[..]
Eventueel.
Maar met deze kou heb ik minstens 3 lagen kleding nodig.
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:12 schreef Turquaz52 het volgende:
hmm, nou ja. Dan weet ik het goed gemaakt: Doe jij alleen een topje aan en dan doe ik wel een trui en een jas aan en hou je warm. Dat zijn er al 4 lagen in totaal..
Geeft niks oma, het was een teken van respect jegens oudere vrouwenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:20 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Edit. Geboortedatum 1990
Nee dank je guppie
Maar lief aangeboden
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Geeft niks oma, het was een teken van respect jegens oudere vrouwen![]()
Oh en gefixtquote:Op zondag 10 maart 2013 21:27 schreef Turquaz52 het volgende:
Geeft niks oma, het was een teken van geilheid![]()
Geen probleem truus, geef een gil wanneer je hulp nodig hebt met het oversteken v.d. straatquote:
GILF-hunter alles jeweettogquote:
Hey kappen nou he, oversteken kan ik nog wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Geen probleem truus, geef een gil wanneer je hulp nodig hebt met het oversteken v.d. straat
Nee, maar een billenkoek zou niet verkeerd zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 21:36 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Hey kappen nou he, oversteken kan ik nog wel.
Maar misschien dat ik de ondertiteling niet kan lezen, wil je die anders voorlezen voor me?
Hardop in de zaal
Oh en mevrouw Rebbedebje voor jou he.
Of wil je een oorveeg!
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee, maar een billenkoek zou niet verkeerd zijn
Dont worry, ben niet incontinent zoals de heren van de jaren 80quote:
Wat superleuk voor jequote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ik mag ik mag ik mag. Ik ben zo blij
. Mijn moeder was er eerst niet zo blij mee, maar toen was ze chagrijnig. Nu heb ik het nog eens gevraagd en vond ze het super tof
.
ICH BIN DABEI.
Na de eerste keer vragen had ik mijn kaartje bijna ingeleverd, ben blij dat ik het niet gedaan hebquote:
Voor de wet ben ik volwassen hoor.quote:
Hangt ervan af he. Kom jij?quote:
Vertrouwt ze geen FOK!kers?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
. Mijn moeder was er eerst niet zo blij mee, maar toen was ze chagrijnig. Nu heb ik het nog eens gevraagd en vond ze het super tof
.
ICH BIN DABEI.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
.
ICH BIN DABEI.
Er zijn nog wel verstandige ouders blijkbaarquote:
twitter:joerogan twitterde op maandag 11-03-2013 om 09:01:47Just got back from Oz The Great And Powerful, and it was surprisingly good. A worthy accompaniment to The Wizard Of Oz. reageer retweet
Hm nice. De New York Times vond het maar een flutfilm.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:47 schreef Paxlie het volgende:
twitter:joerogan twitterde op maandag 11-03-2013 om 09:01:47Just got back from Oz The Great And Powerful, and it was surprisingly good. A worthy accompaniment to The Wizard Of Oz. reageer retweet
Reviews, totaal nutteloosquote:Op maandag 11 maart 2013 09:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hm nice. De New York Times vond het maar een flutfilm.
Hij had ook een mening over alle reviewers daardoorquote:Op maandag 11 maart 2013 09:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hm nice. De New York Times vond het maar een flutfilm.
twitter:joerogan twitterde op maandag 11-03-2013 om 09:08:18The negative snarky reviews I've read about Oz just confirm my thoughts that a large percentage of critics are just sad cunts. reageer retweet
Zat er een verhaal in die film dan? Ik dacht dat het over lekkere wijven en actie ging?quote:Op maandag 11 maart 2013 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Reviews, totaal nutteloos. Wat heb je nou met de mening van 1 verzuurde filmcriticus te maken. Ik heb ooit 1 gast Transformers zien afzeiken, omdat ie het verhaal niet erg diepgaand vond....
.
Precies, en dat deed ie gewoon goed, wie gaat er nou naar een film gebaseerd op kinderspeelgoed en verwacht een diepgaand verhaal.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zat er een verhaal in die film dan? Ik dacht dat het over lekkere wijven en actie ging?
Dat is een prima reden om het af te zeiken. Maar critici houden er dan ook (en bewust) geen rekening mee dat veel filmkijkers soms bewust lagere eisen stellen aan een film. Bij Transformers is een beetje toffe actie bijvoorbeeld vaak al prima, terwijl de afwezigheid van een goed plot zo'n film toch echt wel bijzonder slecht maakt. Maar dat vindt het publiek niet erg, en het is dan de recensent die dat signaleert die de zeurpiet is.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Reviews, totaal nutteloos. Wat heb je nou met de mening van 1 verzuurde filmcriticus te maken. Ik heb ooit 1 gast Transformers zien afzeiken, omdat ie het verhaal niet erg diepgaand vond....
.
nee, dat is totaal geen goeie reden om het af te zeiken, als je een goed verhaal wil zien moet je ook niet naar K3 the movie gaan.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:53 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is een prima reden om het af te zeiken. Maar critici houden er dan ook (en bewust) geen rekening mee dat veel filmkijkers soms bewust lagere eisen stellen aan een film. Bij Transformers is een beetje toffe actie bijvoorbeeld vaak al prima, terwijl de afwezigheid van een goed plot zo'n film toch echt wel bijzonder slecht maakt. Maar dat vindt het publiek niet erg, en het is dan de recensent die dat signaleert die de zeurpiet is.
Verwachten is iets anders, maar het is mogelijk, en het is zonde als die kans niet gegrepen wordt. Een film wordt namelijk zoveel beter dan alleen leuke plaatjes wanneer de plot ook nog sterk boeit.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, en dat deed ie gewoon goed, wie gaat er nou naar een film gebaseerd op kinderspeelgoed en verwacht een diepgaand verhaal.
Waarom niet? Waarom zou iemand die een K3-film maakt niet de moeite hoeven nemen een goed verhaal te schrijven of interessante personages te bedenken? Er is nooit een goede reden om de kantjes er vanaf te lopen.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat is totaal geen goeie reden om het af te zeiken, als je een goed verhaal wil zien moet je ook niet naar K3 the movie gaan.
Omdat dat niet voor de doelgroep is. De doelgroep van Transformers is niet dezelfde als die van Argo ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom zou iemand die een K3-film maakt niet de moeite hoeven nemen een goed verhaal te schrijven of interessante personages te bedenken? Er is nooit een goede reden om de kantjes er vanaf te lopen.
Als ik een film review hou ik daar rekening mee. Die Hard 5 had bijvoorbeeld een flutverhaal, maar ik heb 'm positief gereviewd omdat-ie aan een aantal eisen prima voldoet. Maar dan is het nog wel teleurstellend; als diezelfde film een verhaal had gehad als Die Hard 1 was het een absolute klassieker geweest. Nu is het dat niet; het is een weggooifilmpje geworden.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat dat niet voor de doelgroep is. De doelgroep van Transformers is niet dezelfde als die van Argo ofzo.
Dat is niet de kantjes eraf lopen, dat is je bezighouden met de verkeerde dingen.
En op zich had die film alles in zich om er een tof verhaal omheen te brouwen. Al zaten er ook wel dingen in die ik echt bizar kut vond.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als ik een film review hou ik daar rekening mee. Die Hard 5 had bijvoorbeeld een flutverhaal, maar ik heb 'm positief gereviewd omdat-ie aan een aantal eisen prima voldoet. Maar dan is het nog wel teleurstellend; als diezelfde film een verhaal had gehad als Die Hard 1 was het een absolute klassieker geweest. Nu is het dat niet; het is een weggooifilmpje geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op maandag 11 maart 2013 06:47 schreef Toekito het volgende:
FUCKKKKKKKKKKKKKKKK vergeten dat ik dinsdag nog gesprek voor school heb waarvan ik niet weet hoelaat ik klaar benDus sorry ik kan niet komen
Kaartje dus ingeleverd.
sorry lieverd, date komt andere x goedquote:
Precies wat er mis was bij JCquote:Op maandag 11 maart 2013 10:15 schreef Breuls het volgende:
Nou, weer ontopic: ik vind het tof als deze film een verhaal heeft dat boeit en personages die zich origineel gedragen. Ik vind het ook tof als alles er mooi uitziet en stijlvol geschoten is, maar als het me niet boeit wat de personages doen kan een mooi plaatje daar weinig aan veranderen.
Samequote:Op maandag 11 maart 2013 12:05 schreef So_Surreal het volgende:
Ja van John Carter is me ook echt niks bijgebleven behalve dat rare Woolah hont
Kan me echt totaal niet meer herinneren waar dat verhaal ook alweer over ging.
1912. Het was precies 100 jaar oud. En inderdaad; de originaliteit is eraf. Als je daar echter doorheen kijkt is het een hele leuke film, alleen niet zo bijzonder meer.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Dat was sowieso een beetje een raar project, een scifi uit 1932 (ofzo) verfilmen anno nu. Ook al was het dus eerder dan Star Wars (dat geleend heeft ervan) het kwam gewoon over als een soort cheap ripoff.
En zo is het.quote:Maar goed, ik heb me toch wel vermaakt toen, ik ga morgen ook gewoon deels voor de gezelligheid.
Inderdaad, de hele happening d'r om heen, de gezelligheid en dat het door FOK! en Disney geregeld wordt is gewoon heel erg leukquote:Op maandag 11 maart 2013 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Dat was sowieso een beetje een raar project, een scifi uit 1932 (ofzo) verfilmen anno nu. Ook al was het dus eerder dan Star Wars (dat geleend heeft ervan) het kwam gewoon over als een soort cheap ripoff.
Maar goed, ik heb me toch wel vermaakt toen, ik ga morgen ook gewoon deels voor de gezelligheid.
Neequote:Op maandag 11 maart 2013 14:06 schreef Fendy het volgende:
Ja ik ook wel. Wordt volgens mij gezellig. Waren er de vorige keer mensen met naambordjes met hun nickname erop ofzo?Ik denk niet dat veel mensen me zullen herkennen. Behalve mijn FOK! Facebookvriendjes dan
Nee, dat is niet helemaal juist volgens mij hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef HeatWave het volgende:
De belangrijkste mensen ken ik sowieso al.
Daar gaat het al mis, volgens jou....quote:Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nee, dat is niet helemaal juist volgens mij hoor
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef HeatWave het volgende:
De belangrijkste mensen ken ik sowieso al.
Ik ken jullie beiden alquote:Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nee, dat is niet helemaal juist volgens mij hoor
Kom je ook?! Ik ben die kleine bolle.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:06 schreef Fendy het volgende:
Ja ik ook wel. Wordt volgens mij gezellig. Waren er de vorige keer mensen met naambordjes met hun nickname erop ofzo?Ik denk niet dat veel mensen me zullen herkennen. Behalve mijn FOK! Facebookvriendjes dan
Zoek je mij wel op??quote:Op maandag 11 maart 2013 14:06 schreef Fendy het volgende:
Je komt toch wel in het rood he?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom je ook?! Ik ben die kleine bolle.
Ja, volgens mij herken ik jou wel. Mocht je het je afvragen, ik ben die lange.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom je ook?! Ik ben die kleine bolle.
Zal ik je eens wat zeggen? Kep niks roodsquote:
Klein, bol, permanentje, moet lukken.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:14 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, volgens mij herken ik jou wel. Mocht je het je afvragen, ik ben die lange.
En ja Greys, natuurlijk zoek ik je op. Jij hebt me tenslotte uitgenodigd
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:14 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, volgens mij herken ik jou wel. Mocht je het je afvragen, ik ben die lange.
En ja Greys, natuurlijk zoek ik je op. Jij hebt me tenslotte uitgenodigd
En FP-redactie dan,quote:Op maandag 11 maart 2013 14:45 schreef So_Surreal het volgende:
Admins in het rood, mods in het blauw en gewone users allemaal in een zwart wolvenshirt
Hebben we die per abuis ook uitgenodigd dan?quote:
Jazeker!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Hebben we die per abuis ook uitgenodigd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |