quote:Op zondag 10 maart 2013 21:12 schreef Turquaz52 het volgende:
hmm, nou ja. Dan weet ik het goed gemaakt: Doe jij alleen een topje aan en dan doe ik wel een trui en een jas aan en hou je warm. Dat zijn er al 4 lagen in totaal..
Geeft niks oma, het was een teken van respect jegens oudere vrouwenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:20 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Edit. Geboortedatum 1990
Nee dank je guppie
Maar lief aangeboden
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Geeft niks oma, het was een teken van respect jegens oudere vrouwen![]()
Oh en gefixtquote:Op zondag 10 maart 2013 21:27 schreef Turquaz52 het volgende:
Geeft niks oma, het was een teken van geilheid![]()
Geen probleem truus, geef een gil wanneer je hulp nodig hebt met het oversteken v.d. straatquote:
GILF-hunter alles jeweettogquote:
Hey kappen nou he, oversteken kan ik nog wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Geen probleem truus, geef een gil wanneer je hulp nodig hebt met het oversteken v.d. straat
Nee, maar een billenkoek zou niet verkeerd zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 21:36 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Hey kappen nou he, oversteken kan ik nog wel.
Maar misschien dat ik de ondertiteling niet kan lezen, wil je die anders voorlezen voor me?
Hardop in de zaal
Oh en mevrouw Rebbedebje voor jou he.
Of wil je een oorveeg!
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee, maar een billenkoek zou niet verkeerd zijn
Dont worry, ben niet incontinent zoals de heren van de jaren 80quote:
Wat superleuk voor jequote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ik mag ik mag ik mag. Ik ben zo blij
. Mijn moeder was er eerst niet zo blij mee, maar toen was ze chagrijnig. Nu heb ik het nog eens gevraagd en vond ze het super tof
.
ICH BIN DABEI.
Na de eerste keer vragen had ik mijn kaartje bijna ingeleverd, ben blij dat ik het niet gedaan hebquote:
Voor de wet ben ik volwassen hoor.quote:
Hangt ervan af he. Kom jij?quote:
Vertrouwt ze geen FOK!kers?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
. Mijn moeder was er eerst niet zo blij mee, maar toen was ze chagrijnig. Nu heb ik het nog eens gevraagd en vond ze het super tof
.
ICH BIN DABEI.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
.
ICH BIN DABEI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |