Geen probleem truus, geef een gil wanneer je hulp nodig hebt met het oversteken v.d. straatquote:
GILF-hunter alles jeweettogquote:
Hey kappen nou he, oversteken kan ik nog wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Geen probleem truus, geef een gil wanneer je hulp nodig hebt met het oversteken v.d. straat
Nee, maar een billenkoek zou niet verkeerd zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 21:36 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Hey kappen nou he, oversteken kan ik nog wel.
Maar misschien dat ik de ondertiteling niet kan lezen, wil je die anders voorlezen voor me?
Hardop in de zaal
Oh en mevrouw Rebbedebje voor jou he.
Of wil je een oorveeg!
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee, maar een billenkoek zou niet verkeerd zijn
Dont worry, ben niet incontinent zoals de heren van de jaren 80quote:
Wat superleuk voor jequote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ik mag ik mag ik mag. Ik ben zo blij
. Mijn moeder was er eerst niet zo blij mee, maar toen was ze chagrijnig. Nu heb ik het nog eens gevraagd en vond ze het super tof
.
ICH BIN DABEI.
Na de eerste keer vragen had ik mijn kaartje bijna ingeleverd, ben blij dat ik het niet gedaan hebquote:
Voor de wet ben ik volwassen hoor.quote:
Hangt ervan af he. Kom jij?quote:
Vertrouwt ze geen FOK!kers?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
. Mijn moeder was er eerst niet zo blij mee, maar toen was ze chagrijnig. Nu heb ik het nog eens gevraagd en vond ze het super tof
.
ICH BIN DABEI.
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
.
ICH BIN DABEI.
Er zijn nog wel verstandige ouders blijkbaarquote:
twitter:joerogan twitterde op maandag 11-03-2013 om 09:01:47Just got back from Oz The Great And Powerful, and it was surprisingly good. A worthy accompaniment to The Wizard Of Oz. reageer retweet
Hm nice. De New York Times vond het maar een flutfilm.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:47 schreef Paxlie het volgende:
twitter:joerogan twitterde op maandag 11-03-2013 om 09:01:47Just got back from Oz The Great And Powerful, and it was surprisingly good. A worthy accompaniment to The Wizard Of Oz. reageer retweet
Reviews, totaal nutteloosquote:Op maandag 11 maart 2013 09:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hm nice. De New York Times vond het maar een flutfilm.
Hij had ook een mening over alle reviewers daardoorquote:Op maandag 11 maart 2013 09:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hm nice. De New York Times vond het maar een flutfilm.
twitter:joerogan twitterde op maandag 11-03-2013 om 09:08:18The negative snarky reviews I've read about Oz just confirm my thoughts that a large percentage of critics are just sad cunts. reageer retweet
Zat er een verhaal in die film dan? Ik dacht dat het over lekkere wijven en actie ging?quote:Op maandag 11 maart 2013 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Reviews, totaal nutteloos. Wat heb je nou met de mening van 1 verzuurde filmcriticus te maken. Ik heb ooit 1 gast Transformers zien afzeiken, omdat ie het verhaal niet erg diepgaand vond....
.
Precies, en dat deed ie gewoon goed, wie gaat er nou naar een film gebaseerd op kinderspeelgoed en verwacht een diepgaand verhaal.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zat er een verhaal in die film dan? Ik dacht dat het over lekkere wijven en actie ging?
Dat is een prima reden om het af te zeiken. Maar critici houden er dan ook (en bewust) geen rekening mee dat veel filmkijkers soms bewust lagere eisen stellen aan een film. Bij Transformers is een beetje toffe actie bijvoorbeeld vaak al prima, terwijl de afwezigheid van een goed plot zo'n film toch echt wel bijzonder slecht maakt. Maar dat vindt het publiek niet erg, en het is dan de recensent die dat signaleert die de zeurpiet is.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Reviews, totaal nutteloos. Wat heb je nou met de mening van 1 verzuurde filmcriticus te maken. Ik heb ooit 1 gast Transformers zien afzeiken, omdat ie het verhaal niet erg diepgaand vond....
.
nee, dat is totaal geen goeie reden om het af te zeiken, als je een goed verhaal wil zien moet je ook niet naar K3 the movie gaan.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:53 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is een prima reden om het af te zeiken. Maar critici houden er dan ook (en bewust) geen rekening mee dat veel filmkijkers soms bewust lagere eisen stellen aan een film. Bij Transformers is een beetje toffe actie bijvoorbeeld vaak al prima, terwijl de afwezigheid van een goed plot zo'n film toch echt wel bijzonder slecht maakt. Maar dat vindt het publiek niet erg, en het is dan de recensent die dat signaleert die de zeurpiet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |