1912. Het was precies 100 jaar oud. En inderdaad; de originaliteit is eraf. Als je daar echter doorheen kijkt is het een hele leuke film, alleen niet zo bijzonder meer.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Dat was sowieso een beetje een raar project, een scifi uit 1932 (ofzo) verfilmen anno nu. Ook al was het dus eerder dan Star Wars (dat geleend heeft ervan) het kwam gewoon over als een soort cheap ripoff.
En zo is het.quote:Maar goed, ik heb me toch wel vermaakt toen, ik ga morgen ook gewoon deels voor de gezelligheid.
Inderdaad, de hele happening d'r om heen, de gezelligheid en dat het door FOK! en Disney geregeld wordt is gewoon heel erg leukquote:Op maandag 11 maart 2013 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Dat was sowieso een beetje een raar project, een scifi uit 1932 (ofzo) verfilmen anno nu. Ook al was het dus eerder dan Star Wars (dat geleend heeft ervan) het kwam gewoon over als een soort cheap ripoff.
Maar goed, ik heb me toch wel vermaakt toen, ik ga morgen ook gewoon deels voor de gezelligheid.
Neequote:Op maandag 11 maart 2013 14:06 schreef Fendy het volgende:
Ja ik ook wel. Wordt volgens mij gezellig. Waren er de vorige keer mensen met naambordjes met hun nickname erop ofzo?Ik denk niet dat veel mensen me zullen herkennen. Behalve mijn FOK! Facebookvriendjes dan
Nee, dat is niet helemaal juist volgens mij hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef HeatWave het volgende:
De belangrijkste mensen ken ik sowieso al.
Daar gaat het al mis, volgens jou....quote:Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nee, dat is niet helemaal juist volgens mij hoor
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef HeatWave het volgende:
De belangrijkste mensen ken ik sowieso al.
Ik ken jullie beiden alquote:Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nee, dat is niet helemaal juist volgens mij hoor
Kom je ook?! Ik ben die kleine bolle.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:06 schreef Fendy het volgende:
Ja ik ook wel. Wordt volgens mij gezellig. Waren er de vorige keer mensen met naambordjes met hun nickname erop ofzo?Ik denk niet dat veel mensen me zullen herkennen. Behalve mijn FOK! Facebookvriendjes dan
Zoek je mij wel op??quote:Op maandag 11 maart 2013 14:06 schreef Fendy het volgende:
Je komt toch wel in het rood he?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom je ook?! Ik ben die kleine bolle.
Ja, volgens mij herken ik jou wel. Mocht je het je afvragen, ik ben die lange.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom je ook?! Ik ben die kleine bolle.
Zal ik je eens wat zeggen? Kep niks roodsquote:
Klein, bol, permanentje, moet lukken.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:14 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, volgens mij herken ik jou wel. Mocht je het je afvragen, ik ben die lange.
En ja Greys, natuurlijk zoek ik je op. Jij hebt me tenslotte uitgenodigd
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:14 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, volgens mij herken ik jou wel. Mocht je het je afvragen, ik ben die lange.
En ja Greys, natuurlijk zoek ik je op. Jij hebt me tenslotte uitgenodigd
En FP-redactie dan,quote:Op maandag 11 maart 2013 14:45 schreef So_Surreal het volgende:
Admins in het rood, mods in het blauw en gewone users allemaal in een zwart wolvenshirt
Hebben we die per abuis ook uitgenodigd dan?quote:
Jazeker!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Hebben we die per abuis ook uitgenodigd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |