quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik beval rond 30 mei. Waar zou het dan zo hoogzomerig ongeveer in moeten passen?Ik heb echt géén idee
. Enigs kind en nooit opgepast...
Zolang je je tot maat 50,56 en 62 beperkt is wat er nu in de winkels ligt prima. Korte mouwen etc.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik beval rond 30 mei. Waar zou het dan zo hoogzomerig ongeveer in moeten passen?Ik heb echt géén idee
. Enigs kind en nooit opgepast...
Een paar pakjes maat 50 zitten de eerste weken wel het beste denk ik, tenzij ze een hele grote dikke baby inschattenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh das wel handig! Dank je! Dan moeten we nog wel wat in maat 50 hebben denk ik.
heeft hij nog gepoept? Heb je ciseral druppeltjes in huis?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:54 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn konijn lijkt dood te gaanhij is bijna 7 en al zo vaak ziek geweest. En heel tam, hij woont binnen. En nu doet hij niets meer, alleen languit liggen. Als ik hem aai vallen z'n oogjes dicht en dat is alles wat er beweegt. Eten ook niet meer.. Zo de dierenarts maar bellen, verdorie
Volgens mij wel, niet helemaal duidelijk omdat ik 2 konijnen heb. Vanochtend vloog hij nog op zn voer af om te eten. En Ciseral was op maar wel meegekregen van de dierenarts. En ook dwangvoeding. Ze heeft niets gevonden, behalve een gasbuik, dat voelde ik zelf al.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft hij nog gepoept? Heb je ciseral druppeltjes in huis?
Yep, hier weigerde ze ook 2 keer pertinent haar voeten voor haar gezicht weg te halen en begon uiteraard druk te bewegen zodra ik weer in de auto terug zatquote:Op zondag 10 maart 2013 01:13 schreef L-E het volgende:
Eresh, hoe doet Flint het nu?
Gulara ligt te genieten, hoop ik
asfalt, is ze nog gestript?
Hier kregen we vandaag een 3d-echo kado van schoonouders. Supertof, alleen jammer dat de baby sliep met de handen voor het gezicht, en niet wakker te krijgen was, wat ik ook deed. En nu lig ik al uren wakker omdat mijn baarmoeder verbouwd wordt, ken je dat? We mogen over drie weken terug komen in ieder geval. Lag verder wel met het hoofdje naar beneden, en heelll erg diep al. Qua groei nog steeds een week voor, ook prima
Happy!quote:Op zondag 10 maart 2013 06:31 schreef happyme28 het volgende:
Uhhhh... ik kom hier stiekem om het hoekje kijken. Vanmorgen 2 mooie strepen gepiest. Zal later wel even uploaden maar lukt niet op mijn mobiel. Ik ben in shock, geloofde er eigenlijk niet meer zo in. We zijn al weer bijna 2 jaar bezig.
Nu hopen dat het een plakkertje is. Ik geloof het waarschijnlijk pas bij 20 weken. Ik ben er zeker nog niet gerust op maar ik wil er zo veel mogelijk van genieten.
Dus.... hallo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje brakke foto maar vandaag dus 11 dpo en dag 28 van de cyclus
Ben er nog beduusd van (al had ik al wel een paar dagen het gevoel dat het wel eens raak kon zijn, maar dat heb ik de afgelopen 2 jaar wel vaker gehad).
Van harte gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 maart 2013 06:31 schreef happyme28 het volgende:
Uhhhh... ik kom hier stiekem om het hoekje kijken. Vanmorgen 2 mooie strepen gepiest. Zal later wel even uploaden maar lukt niet op mijn mobiel. Ik ben in shock, geloofde er eigenlijk niet meer zo in. We zijn al weer bijna 2 jaar bezig.
Nu hopen dat het een plakkertje is. Ik geloof het waarschijnlijk pas bij 20 weken. Ik ben er zeker nog niet gerust op maar ik wil er zo veel mogelijk van genieten.
Dus.... hallo!
quote:Op zondag 10 maart 2013 06:31 schreef happyme28 het volgende:
Dus.... hallo!
Ahh oké, nou dan ga ik voor je duimen dat jullie over 3 weken een mooi plaatje te zien krijgenquote:Op zondag 10 maart 2013 07:14 schreef L-E het volgende:
L0t, omdat we het in Limburg laten doen (daar wonen mijn schoonouders) en we niet eerder die kant op kunnen
Oh! Wat leuk en fijn en gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 maart 2013 06:31 schreef happyme28 het volgende:
Dus.... hallo!
Nee klopt, het is een spontane zwangerschap. Bij mijn zoon duurde het overigens ook ongeveer zo lang. (overigens toen eerst een miskraam en daarna na 4 maanden weer zwanger waar Daan uit geboren is). We zijn toen wel naar de gyn geweest voor een check maar er waren geen afwijkingen dus verder zelf blijven proberen.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh! Wat leuk en fijn en gefeliciteerd!Jullie zaten nog niet in de MMM, toch? Ook een opsteker voor anderen die al langer bezig zijn
Duidelijk!quote:Op zondag 10 maart 2013 09:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee klopt, het is een spontane zwangerschap. Bij mijn zoon duurde het overigens ook ongeveer zo lang. (overigens toen eerst een miskraam en daarna na 4 maanden weer zwanger waar Daan uit geboren is). We zijn toen wel naar de gyn geweest voor een check maar er waren geen afwijkingen dus verder zelf blijven proberen.
Bellelena, gefeliciteerd ! En succes met de laatste loodjes! Ben je al met verlof?
"Toen bij papa bij mama inbrak, moest ik maanden zitten" ? of "Made in 60 seconds" ? of "mmmm...boobies"?quote:Op zondag 10 maart 2013 10:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feli bellelena!
En wat tof Spark.
Limone. Mijn schoonvader kwam met zo'n rompertje met quasi leuke tekst... Superlief bedoeld natuurlijk, maar niet echt iets wat ik zou uitkiezen. Zal nog wel vaker gebeuren.
Nee, niet zó erg gelukkigquote:Op zondag 10 maart 2013 10:22 schreef Limone het volgende:
[..]
"Toen bij papa bij mama inbrak, moest ik maanden zitten" ? of "Made in 60 seconds" ? of "mmmm...boobies"?
50% mamaquote:Op zondag 10 maart 2013 10:33 schreef loveli het volgende:
Gezien op slabbetjes:
"Ik lijk op m'n moeder en dat is maar goed ook"
"Ik lijk op m'n vader, maar dat trekt nog wel bij, zegt de dokter"
Awww, dat vind ik super schattig juist! Heeft mijn oma gekocht voor Saartje, ook al is ze dan niet de oma maar de overgrootmoeder.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, niet zó erg gelukkig. Deze is met "opa's lieveling" oid.
Zoiets heeft mijn schoonmoeder uitgezocht. Ik zou het zelf nooit kiezen maar ze keek er zo trots bij en ze heeft toch gewoon daar in die winkel gestaan om alle kleertjes met zorg uit te kiezen. Alleen daarom vind ik ze al leuk!quote:Op zondag 10 maart 2013 10:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
50% mama
50% papa
100% ikke
Of zoiets
Ik heb geloof ik sowieso niet zoveel met teksten op kleding. Ik waardeer z'n gebaar ook zeker, maar ik zou zelf zoiets nooit kopen. Heb hetzelfde met van die meubels met teksten erop. Zo'n sleutelrek met 'keys' erop of een boekenplank met 'books'. Ja, dat had ik zonder de tekst ook wel doorquote:Op zondag 10 maart 2013 10:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Awww, dat vind ik super schattig juist! Heeft mijn oma gekocht voor Saartje, ook al is ze dan niet de oma maar de overgrootmoeder.
Zou zelf geen mama/papa variant kopen, maar van oma/opa vind ik zo cute! Vooral om te krijgen dan he? Vooral nu ik zie hoe ongelooflijk gek de opa's en oma's gek zijn met haar
Dat is dus idd precies wat ik met die "oma & opa's lieveling" variant hebquote:Op zondag 10 maart 2013 10:42 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Zoiets heeft mijn schoonmoeder uitgezocht. Ik zou het zelf nooit kiezen maar ze keek er zo trots bij en ze heeft toch gewoon daar in die winkel gestaan om alle kleertjes met zorg uit te kiezen. Alleen daarom vind ik ze al leuk!
Hetzelfde hierquote:Op zondag 10 maart 2013 10:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik sowieso niet zoveel met teksten op kleding. Ik waardeer z'n gebaar ook zeker, maar ik zou zelf zoiets nooit kopen. Heb hetzelfde met van die meubels met teksten erop. Zo'n sleutelrek met 'keys' erop of een boekenplank met 'books'. Ja, dat had ik zonder de tekst ook wel door.
Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk. Bijvoorbeeld van de schoonouders van mijn schoonzus (haha ingewikkeld) heb ik een rompertje gekregen. Hoe attent! Dat hij allemaal pastelkleurtjes heeft waaronder roze maakt dan heus niet uit als hij er een stoer jongensvestje bij aan heeft!quote:Op zondag 10 maart 2013 10:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hetzelfde hier
Maar dat trotse is gewoon zo leuk, dat zelfs zo'n rompertjes/slabbers/etc daardoor wél heel tof worden als je ze krijgt
oei!quote:Op zondag 10 maart 2013 10:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Happy, wat een duidelijke streepjes
Belle, happy bday!
Die teksten!Die eerste vind ik zelfs een beetje viezig, haha. Wij hebben van een tante een romper gekregen met "Made by M." In strass steentjes
oja dat hebben wij gehadquote:Op zondag 10 maart 2013 10:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
50% mama
50% papa
100% ikke
Of zoiets
ja maar ik had zat rompers van mijn schoonzus gekregen, dus die ene ging gewoon niet aan (had ook lange mouwen, niet zo handig)quote:Op zondag 10 maart 2013 12:01 schreef Aventura het volgende:
Dat jullie zo moeilijk doen over rompers. Er gaat toch een truitje overheen? Ik vind het een beetje verwend![]()
Het enige gekregen kledingstuk dat Ventje hier nooit heeft aangehad, is een gifgroene tuinbroek van oma, met pofpijpjes. Er zijn grenzen! Maar ik heb het kledingstuk liefdevol weggegeven aan iemand die het wel mooi vond.
quote:Op zondag 10 maart 2013 08:14 schreef happyme28 het volgende:
Nou, daar zijn ze dan:Whaaaa, fantastisch!!!! Daan wordt grote broer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje brakke foto maar vandaag dus 11 dpo en dag 28 van de cyclus
Ben er nog beduusd van (al had ik al wel een paar dagen het gevoel dat het wel eens raak kon zijn, maar dat heb ik de afgelopen 2 jaar wel vaker gehad).Van harte meid!
Thanks lieverd! Ik hoop echt dat we nog samen gaanquote:Op zondag 10 maart 2013 12:13 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Whaaaa, fantastisch!!!! Daan wordt grote broer!Van harte meid!
quote:Op zondag 10 maart 2013 12:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Thanks lieverd! Ik hoop echt dat we nog samen gaan
Skoap, ook dank!!
Idd! Ik had gelezen dat bij 27 weken zo een 800 gram normaal is, dus ik vond dit nogal wat. Maar ze krijgen echt vetjes nu he, in het laatste trimesterquote:Op zondag 10 maart 2013 12:21 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben steeds weer onder de indruk van hoeveel zo'n uk aankomt in die weken! Bij 31 weken is 2 kilo dus al normaal!
Ik heb even mijn dagboek nagekeken, en wat het dichtst in de buurt komt is 31 weken: 2000gram.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:19 schreef L-E het volgende:
Oh, weten jullie nog het gewicht van jullie baby rondom de 27 weken ongeveer?
Hier gisteren ongeveer 1180 gram, loopt dus iets voor. Wat een contrast met Kleuter, daar moesten er groeiecho's aan te pas komen omdat hij wel twee weken achter liep. Voelt wel erg fijn dat deze het zo goed heeft bij mij.
Ik kan het mis hebben, maar dan heb je al een lekkere spekkie te pakken, dacht ik. Ik heb in ieder geval genoteerd dat bij 31 weken 1500 gram het gemiddelde is. Met 2 kilo zat Saartje toen dus op p95quote:Op zondag 10 maart 2013 12:21 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben steeds weer onder de indruk van hoeveel zo'n uk aankomt in die weken! Bij 31 weken is 2 kilo dus al normaal!
Babyspekkiesquote:Op zondag 10 maart 2013 12:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Idd! Ik had gelezen dat bij 27 weken zo een 800 gram normaal is, dus ik vond dit nogal wat. Maar ze krijgen echt vetjes nu he, in het laatste trimester
Over het algemeen dienen die lijstjes een groter doel jaquote:Op zondag 10 maart 2013 12:36 schreef L-E het volgende:
Ik hoor iedereen hier steeds over kamertjes en al. Misschien moeten wij ook eens iets gaan doen. Verder dan lijstjes maken zijn we nog niet gekomen.
Een boertje en het kan in de wasquote:Op zondag 10 maart 2013 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja dat rompertje gaat hier ook vast een keer aan als opa in kwestie langskomt, maar daarna snel weer in de kast inderdaad.
LLMquote:
Geboortegewicht p50 voor 27 weken is 900-1000 gram ongeveer (afhankelijk van jongen/meisje en 27+0 of 27+6)quote:Op zondag 10 maart 2013 12:19 schreef L-E het volgende:
Oh, weten jullie nog het gewicht van jullie baby rondom de 27 weken ongeveer?
Hier gisteren ongeveer 1180 gram, loopt dus iets voor. Wat een contrast met Kleuter, daar moesten er groeiecho's aan te pas komen omdat hij wel twee weken achter liep. Voelt wel erg fijn dat deze het zo goed heeft bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik post zo onder mijn eigennaam verder. Even in- en uitloggen weer.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:13 schreef danic het volgende:
Aaaah wat wordt ze groot![]()
Maar ik mag zeker niks zeggen
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:03 schreef frezan het volgende:
Fototoestel gevondenAaaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:03 schreef frezan het volgende:
Fototoestel gevondenfr uit de kastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik heb het idee iets minder. Ik kan het ook beter handelen want had er rekening mee gehouden. Het is nog pril het kan nog alle kanten op. Maar ik hoop de goede kant op.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef laiveneertiekje het volgende:
f_r, gefeliciteerd! Ik zat net te puzzelen, en dacht al haast dat jij het zou zijn, maar durfde niet te gokken.
Wel balen dat je weer ziek bent. Net zo erg als de vorige keer?
+ 1!quote:Op zondag 10 maart 2013 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom uit de kloonkast ferrari! Ik weet niks van je vorige zwangerschap, maar begrijp dat die pittig was. Hoop op een beter verloop dan nu!
Ze leeft nogquote:Op zondag 10 maart 2013 17:07 schreef Suikertante het volgende:
Weet echt nog niemand iets over Gulara? Ook niet of het überhaupt goed met haar gaat?
Dank uquote:Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ze leeft nogen t gaat goed met haar as far as I know.
Dank je.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom uit de kloonkast ferrari! Ik weet niks van je vorige zwangerschap, maar begrijp dat die pittig was. Hoop op een beter verloop dan nu!
Haaaaapppppyyyyyyy!!!!!!!! Yes! Wat leuk!!!!quote:Op zondag 10 maart 2013 06:31 schreef happyme28 het volgende:
Dus.... hallo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:45 schreef Aventura het volgende:
Wat leuk Ferrari! Ik hoop dat je dit keer niet zo ziek wordt.
De zoveelste van 'lichting 2011' die weer zwanger is!Dat is wel zuur. Vanwege jouw gezondheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zoveelste van 'lichting 2011' die weer zwanger is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En F-R gefeliciteerd met de zwangerschap.
Hij ademt zelf enigste wat hij heeft is een sonde want drinken wil hij nog niet (wel goed zuigreflex)quote:Op zondag 10 maart 2013 14:35 schreef Keshet het volgende:
Wat een geweldig nieuws vandaag!
Happy en FR: Van harte gefeliciteerd dames! Ik duim voor plakkertjes, 40 weken durende zwangerschappen en zo min mogelijk kotssessies!
Eresh, van harte gefeliciteerd met je zoon! Hoe gaat het nu met hem? Ademt hij zelf? Krijgt hij sondevoeding of kan hij al een beetje zelf drinken? En hoe gaat het met jou en je man?
De zoveelste van 'lichting 2011' die weer zwanger is!Same here.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is wel zuur. Vanwege jouw gezondheid?Mede, en dat terwijl ik een perfecte zwangerschap heb gehad. Geen seconde ziek geweest. Baby ook helemaal gezond. Ik zou het zo weer doen. Man heeft wel veel stress gehad de afgelopen twee jaar. Hij denkt dat het hebben van twee kinderen gewoon te zwaar is. Zelf denk ik dat ook weleens. Om financiele redenen moet ik ook echt fulltime werken, ik vind het nu al moeilijk te combineren met de zorg voor mijn kleine, laat staan met 2. Dan wil ik echt minder werken, maar de situatie staat dat niet toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar fr, ik vind je heel moedig en je weet nu écht waar je het voor doet!
Wat klink je gelukkig en wat hebben jullie een sterk mannetje.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:14 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Hij ademt zelf enigste wat hij heeft is een sonde want drinken wil hij nog niet (wel goed zuigreflex)
Hij doet het buitengewoon goed en iedereen is onder de indruk van de kleine man hoe sterk hij nu al wel niet is!
Met Ons gaat het verder prima ik voel me super goed en weinig pijn en ook papa is erg trots op zijn klein mannetje meer info staat in oud onder "en toen zat ik opeens alleen thuis"door mijn vriend donderdagnacht geopend
Lieve dames ik zal afscheid van jullie gaan nemen...al vind ik het nog raar want ik had hier toch nog even willen posten...Maar wij hebben ons kereltje al...
Ik wens jullie allemaal een hele hele hele onbezorgde zwangerschap toe...met een heel heel heel fijn verlof ...ik had net 1 dag verlof toen Flint kwam... Geniet nog even van je dikke buik...voor je het weet ben je het kwijt....spreek nu uit ervaring !!
Ik hoop jullie als het de tijd is te zien in het baby topic !!!
Haha, jij ging echt als een speer! Wat een rijkdomquote:Op zondag 10 maart 2013 19:10 schreef Kyara het volgende:
Aventura
Ik kwam net kijken in de 2011 lichting maar ben inmiddels 3 kinderen verder. Ook wel bizar.....
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mede, en dat terwijl ik een perfecte zwangerschap heb gehad. Geen seconde ziek geweest. Baby ook helemaal gezond. Ik zou het zo weer doen. Man heeft wel veel stress gehad de afgelopen twee jaar. Hij denkt dat het hebben van twee kinderen gewoon te zwaar is. Zelf denk ik dat ook weleens. Om financiele redenen moet ik ook echt fulltime werken, ik vind het nu al moeilijk te combineren met de zorg voor mijn kleine, laat staan met 2. Dan wil ik echt minder werken, maar de situatie staat dat niet toe.
Maar fr, ik vind je heel moedig en je weet nu écht waar je het voor doet!
Bij freecell. Bij de tweede geloof ik. Had ze ook noh een foto van gepost.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat klink je gelukkig en wat hebben jullie een sterk mannetje.
Was er niet ook eens een user waarbij ze er na de geboorte achter kwamen dat er een knoop in de navelstreng zat?
mei 2011quote:Op zondag 10 maart 2013 20:05 schreef Jipster het volgende:
Leuk, gefeliciteerd FR!
Ik ben ook van de 2011 lichting, zoontje van oktober. Van wanneer is ean ook alweer? We delen vooralsnog de due date trouwens :-)
Gefeliciteerd met je zoontje Esk!
De zoveelste van 'lichting 2011' die weer zwanger is!Jeetje, wat enorm naar lijkt me dat, als je daar niet hetzelfde over denkt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook van de 2011 lichting. en de 2008/2009.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:05 schreef Jipster het volgende:
Leuk, gefeliciteerd FR!
Ik ben ook van de 2011 lichting, zoontje van oktober. Van wanneer is ean ook alweer? We delen vooralsnog de due date trouwens :-)
Gefeliciteerd met je zoontje Esk!
Mijn ex wou geen kinderen, terwijl mijn eierstokken al jaren rammelden. Uiteindelijk was dat een van de vele redenen dat mijn ex, nu officieel mijn ex is. en ik nu hertrouwd ben met de bestequote:Op zondag 10 maart 2013 21:20 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jeetje, wat enorm naar lijkt me dat, als je daar niet hetzelfde over denkt....
En met een klein leeftijdsverschil. Ook altijd leuk voor de kids vind ik.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Voor mij is het ook echt de laatste hoor, dan heb ik een 2009,2011,2013. prima dacht ik zo
Dat lijkt me ook heel heftig inderdaad..quote:Op zondag 10 maart 2013 21:20 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jeetje, wat enorm naar lijkt me dat, als je daar niet hetzelfde over denkt....
Dat doen maar weinig vrouwen je naquote:Op zondag 10 maart 2013 21:35 schreef Kyara het volgende:
Ik kreeg mijn 1e kind op mijn 32e en mijn 3e op mijn 33e.
Hier een leeftijdverschil van 5 jaar. En leuk voor de kinderen of niet, ik zelf vind het heerlijk hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 21:32 schreef -mandy- het volgende:
[..]
En met een klein leeftijdsverschil. Ook altijd leuk voor de kids vind ik.
Dat heb je snel gedaan Kyara, 3 op 2 jaar tijd!quote:Op zondag 10 maart 2013 21:35 schreef Kyara het volgende:
Ik kreeg mijn 1e kind op mijn 32e en mijn 3e op mijn 33e.
Haha, echt wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ja haha dat is ook een mooie ja, mijn vorige relatie eindigde en ik heb me altijd getroost met de gedachte dat hij toch geen kinderen wilde.
kwam ik bij hem op bezoek met mijn dochter, vertelde hij me achteraf dat hij, sinds hij mij met mijn dochter zag..graag kinderen wilde
suck it assface
Manlief heeft 2 kinderen uit een vorig huwelijk, de oudste (meisje) is 7, de jongste (jongen) 4. Maar diegene die het meeste naar het halfzusje of -broertje verlangt is de oudste.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier een leeftijdverschil van 5 jaar. En leuk voor de kinderen of niet, ik zelf vind het heerlijk hoor
Moet wel zeggen dat mijn oudste ook echt het niet kon hebben als ik alleen al keek naar andere kinderen.. Maar haar broertje is haar alles en echt geweldig die 2 samenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:53 schreef bitterend het volgende:
Kyara knap dat M niet jaloers is! Ik was bij een vriendin 2 weken ofzo geleden, baby (al 3 maanden) kijken..toen ik hem pakte vond R het echt niks aan! ze trok aan mijn arm en week niet van mij zijde...
Gelukkig rammel ik nietmaar voor haar zou het denk ik echt niet leuk geweest als ik nu al zwanger zou zijn
Owwww <3quote:Op zondag 10 maart 2013 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Dit herinnert me aan de eerste nacht met de jongste hier in huis. Hij begon te huilen 's nachts waarop de oudste (bijna 3 toen) uit bed sprong en naar hem heen liep terwijl hij heel bezorgd riep ' Hij huilt!'
Inmiddels wil ie wel een zusje, zijn broertje is em nl al ruim 2 jaar de baasquote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef Kyara het volgende:
Dat is ook wel een heel ergmoment, je kind als grote broer.... Zo schattig. En als hij zijn zusjes kusjes geeft dan smelt je helemaal
Dat idd!,quote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef Kyara het volgende:
Dat is ook wel een heel ergmoment, je kind als grote broer.... Zo schattig. En als hij zijn zusjes kusjes geeft dan smelt je helemaal
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]het is een hele moeilijke beslissing. Er zijn genoeg gezinnen met weinig geld met meerder kinderen. Maar ik snap je heel goed.
Ik weet het misschien nog beter dan jij, ik las altijd vol meeleven je posts en was echt verbaasd soms, ik wist niet dat je je door een zwangerschap zo slecht kon voelen. Ik vond/vind je een held! Ik hoop echt heel erg voor je dat het deze keer meevalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je nu al in de ziektewet eigenlijk? Hoe reageerde je werkgever eigenlijk toen je aankondigde dat je weer zwanger was? Of begrijp ik je post verkeerd en had je geen werk meer?
Ik doe ook niet mee ( rammel ook niet )quote:Op zondag 10 maart 2013 21:40 schreef laziness het volgende:
Deze 2011 lichting doet ook niet mee hoor
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:38 schreef NotTheSame het volgende:
Valreep 2011 lichting lurkt natuurlijk wel mee, vind het zo bijzonder om te lezen dat voor mij bekende namen voor een groter gezinnetje gaan!
Ik rammel wel maar ik zie het hier voorlopig niet meer gebeuren :'-(.
xxxx Jij stiekemerd!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:01 schreef frezan het volgende:
eskh gefeliciteerd met je zoon. Dat hij nu buiten je buik maar goed door mag groeien
Spark beterschap voor je nijn
gulara????? waar ben je?????????????
Thanks!quote:Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ze leeft nogen t gaat goed met haar as far as I know.
Ach, ik vind obstipatie ergerquote:Op maandag 11 maart 2013 08:30 schreef happyme28 het volgende:
Wel een stuk minder. Ik hoop dat het overgaat in oud bloed en/of snel stopt.
Gelukkig ben ik niet de enige, maar ik herken het niet. Niet fijn als je de wc juist wilt vermijden.
Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties! De laatste met ons kindje nog in de buik! Het was heel leuk om zo trots te kunnen zijn op mijn buik op m'n verjaardagquote:Op zondag 10 maart 2013 12:24 schreef L-E het volgende:
Oh, belle, gefeliciteerd met je verjaardag! Je laatste verjaardag met jullie kindje ín je buik.
Technisch gezien niet natuurlijkquote:Op maandag 11 maart 2013 10:31 schreef L-E het volgende:
Oh happy, wat rot, dat bloedverliesHopen dat het mee valt!
Ik rammel een eind weg hier. Een miljoen redenen (waarvan de meeste samenhangen met mijn fysieke gesteldheid) om níet aan een derde te beginnen, maar wat vind ik het fijn en bijzonder om een kindje bij me te dragen, en groot te brengen.Vind ons gezinsleven zó fijn, zo warm, echt heerlijk.
Eerst maar nummer twee afleveren, en daarna zien hoe we er dan in staan. Er is ook nog een Vriendje in beeld die daar iets over te zeggen heeft natuurlijk.
Ja, ik vind zulke verhalen ook lastig. Kan het me ook moeilijk voorstellen dat je zoiets GROOTS níet bespreekt.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Technisch gezien niet natuurlijk
Huuu, die verhalen over vrouwen die dit soort dingen niet met hun partner bespreken... Een vriendin van me doet stiekem ovulatietesten zonder het haar partner te vertellen. Ze willen wel zwanger worden, maar zij wil het net iets liever dan hem. Dat vind ik al een lastige situatie
quote:SDM succes vanmiddag enne.. laat je vriendin ook even aan het woord he![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:09 schreef Gulara het volgende:
Hallo dames,
Even wat improvisatie-internet geregeld. De bevalling was heftig. Als iemand me dit vooraf al verteld had dan was ik zo bang geweest. Bijna 24 uur geduurd, ruim twee uur geperst, vacuüm, knip, 20 hechtingen!![]()
Voor de nieuwsgierige vk's hier. Ik heb de steriele waterinjecties genomen. Kreeg nog de vraag of ik mee wilde doen aan een onderzoek waarbij ik blind dus óf steriele óf saline injecties zou krijgen. Besloten om niet aan mee omdat ik jullie anders niet kon vertellen hoe het was. (Waar je aan denkt als je ligt te bevallen)
Ik ben m'n hele bevalling behoorlijk kalm en rustig geweest, maar tijdens de injecties heb ik gekrijst al een geil speenvarken!Het zou even pijn doen als een wespensteek. Nou ben ik wel eens door een wesp gestoken, maar dit was echt x3794236! En uiteindelijk vond ik het maar matig helpen.
Na een half uur was de pijn in m'n rug weer in alle hevigheid terug.
De baby gaat het internet op als Pi. En voor de echte naam mogen jullie natuurlijk een PM/DM sturen. We zijn allebei nog in het ziekenhuis ivm wat opstartproblemen.
Maar het is echt zo'n leukerd! En mooi! En lief! Ben superblij.
Ja ik zat later te denken dat Australische wespen misschien anders zijn (hier zijn alle dieren wat naarder -dodelijker-) maar Nederlandse wespensteken zijn bij lange na niet te vergelijken met dit.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:03 schreef Limone het volgende:
[..]Zoet!
Fijn dat je voor ons onderzoek hebt gedaan! Wespensteek klinkt niet iets voor mij iig
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:11 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ik zat later te denken dat Australische wespen misschien anders zijn (hier zijn alle dieren wat naarder -dodelijker-) maar Nederlandse wespensteken zijn bij lange na niet te vergelijken met dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |