Idd! Ik had gelezen dat bij 27 weken zo een 800 gram normaal is, dus ik vond dit nogal wat. Maar ze krijgen echt vetjes nu he, in het laatste trimesterquote:Op zondag 10 maart 2013 12:21 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben steeds weer onder de indruk van hoeveel zo'n uk aankomt in die weken! Bij 31 weken is 2 kilo dus al normaal!
Ik heb even mijn dagboek nagekeken, en wat het dichtst in de buurt komt is 31 weken: 2000gram.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:19 schreef L-E het volgende:
Oh, weten jullie nog het gewicht van jullie baby rondom de 27 weken ongeveer?
Hier gisteren ongeveer 1180 gram, loopt dus iets voor. Wat een contrast met Kleuter, daar moesten er groeiecho's aan te pas komen omdat hij wel twee weken achter liep. Voelt wel erg fijn dat deze het zo goed heeft bij mij.
Ik kan het mis hebben, maar dan heb je al een lekkere spekkie te pakken, dacht ik. Ik heb in ieder geval genoteerd dat bij 31 weken 1500 gram het gemiddelde is. Met 2 kilo zat Saartje toen dus op p95quote:Op zondag 10 maart 2013 12:21 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben steeds weer onder de indruk van hoeveel zo'n uk aankomt in die weken! Bij 31 weken is 2 kilo dus al normaal!
Babyspekkiesquote:Op zondag 10 maart 2013 12:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Idd! Ik had gelezen dat bij 27 weken zo een 800 gram normaal is, dus ik vond dit nogal wat. Maar ze krijgen echt vetjes nu he, in het laatste trimester
Over het algemeen dienen die lijstjes een groter doel jaquote:Op zondag 10 maart 2013 12:36 schreef L-E het volgende:
Ik hoor iedereen hier steeds over kamertjes en al. Misschien moeten wij ook eens iets gaan doen. Verder dan lijstjes maken zijn we nog niet gekomen.
Een boertje en het kan in de wasquote:Op zondag 10 maart 2013 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja dat rompertje gaat hier ook vast een keer aan als opa in kwestie langskomt, maar daarna snel weer in de kast inderdaad.
LLMquote:
Geboortegewicht p50 voor 27 weken is 900-1000 gram ongeveer (afhankelijk van jongen/meisje en 27+0 of 27+6)quote:Op zondag 10 maart 2013 12:19 schreef L-E het volgende:
Oh, weten jullie nog het gewicht van jullie baby rondom de 27 weken ongeveer?
Hier gisteren ongeveer 1180 gram, loopt dus iets voor. Wat een contrast met Kleuter, daar moesten er groeiecho's aan te pas komen omdat hij wel twee weken achter liep. Voelt wel erg fijn dat deze het zo goed heeft bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |