Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties! De laatste met ons kindje nog in de buik! Het was heel leuk om zo trots te kunnen zijn op mijn buik op m'n verjaardagquote:Op zondag 10 maart 2013 12:24 schreef L-E het volgende:
Oh, belle, gefeliciteerd met je verjaardag! Je laatste verjaardag met jullie kindje ín je buik.
Technisch gezien niet natuurlijkquote:Op maandag 11 maart 2013 10:31 schreef L-E het volgende:
Oh happy, wat rot, dat bloedverliesHopen dat het mee valt!
Ik rammel een eind weg hier. Een miljoen redenen (waarvan de meeste samenhangen met mijn fysieke gesteldheid) om níet aan een derde te beginnen, maar wat vind ik het fijn en bijzonder om een kindje bij me te dragen, en groot te brengen.Vind ons gezinsleven zó fijn, zo warm, echt heerlijk.
Eerst maar nummer twee afleveren, en daarna zien hoe we er dan in staan. Er is ook nog een Vriendje in beeld die daar iets over te zeggen heeft natuurlijk.
Ja, ik vind zulke verhalen ook lastig. Kan het me ook moeilijk voorstellen dat je zoiets GROOTS níet bespreekt.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Technisch gezien niet natuurlijk
Huuu, die verhalen over vrouwen die dit soort dingen niet met hun partner bespreken... Een vriendin van me doet stiekem ovulatietesten zonder het haar partner te vertellen. Ze willen wel zwanger worden, maar zij wil het net iets liever dan hem. Dat vind ik al een lastige situatie
quote:SDM succes vanmiddag enne.. laat je vriendin ook even aan het woord he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:09 schreef Gulara het volgende:
Hallo dames,
Even wat improvisatie-internet geregeld. De bevalling was heftig. Als iemand me dit vooraf al verteld had dan was ik zo bang geweest. Bijna 24 uur geduurd, ruim twee uur geperst, vacuüm, knip, 20 hechtingen!![]()
Voor de nieuwsgierige vk's hier. Ik heb de steriele waterinjecties genomen. Kreeg nog de vraag of ik mee wilde doen aan een onderzoek waarbij ik blind dus óf steriele óf saline injecties zou krijgen. Besloten om niet aan mee omdat ik jullie anders niet kon vertellen hoe het was. (Waar je aan denkt als je ligt te bevallen)
Ik ben m'n hele bevalling behoorlijk kalm en rustig geweest, maar tijdens de injecties heb ik gekrijst al een geil speenvarken!Het zou even pijn doen als een wespensteek. Nou ben ik wel eens door een wesp gestoken, maar dit was echt x3794236! En uiteindelijk vond ik het maar matig helpen.
Na een half uur was de pijn in m'n rug weer in alle hevigheid terug.
De baby gaat het internet op als Pi. En voor de echte naam mogen jullie natuurlijk een PM/DM sturen. We zijn allebei nog in het ziekenhuis ivm wat opstartproblemen.
Maar het is echt zo'n leukerd! En mooi! En lief! Ben superblij.
Ja ik zat later te denken dat Australische wespen misschien anders zijn (hier zijn alle dieren wat naarder -dodelijker-) maar Nederlandse wespensteken zijn bij lange na niet te vergelijken met dit.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:03 schreef Limone het volgende:
[..]Zoet!
Fijn dat je voor ons onderzoek hebt gedaan! Wespensteek klinkt niet iets voor mij iig
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:11 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ik zat later te denken dat Australische wespen misschien anders zijn (hier zijn alle dieren wat naarder -dodelijker-) maar Nederlandse wespensteken zijn bij lange na niet te vergelijken met dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |