abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123901235
Gulara, daar ben je. Van harte gefeliciteerd!! *O*

Happy, stom bloedverlies! Ik duim dat het niets betekent en ook niet terug komt! :*

Kyara, je UD! :D ;)

Wat schattig al die grote broers en zussen verhalen te lezen. Ik was tijd heel stellig dat ik er 2 wou maar ik vind de zwangerschap zo niet leuk dat ik het niet weet. Nog tijd genoeg!
Ikzelf ben een nakomertje trouwens. Mijn oudste zus is 9 jaar ouder en de andere zus 5 jaar. Mijn oudste zus vond me stom toen ik geboren werd. Weer een meisje, konden ze die niet verkopen? :')
E.
pi_123901359
*O* Gulara, gefeliciteerd met je lieve jongetje! Ik ben ook nieuwsgierig naar de details!

Spriti! :X 5de komt al heel dichtbij! Gisteren ook vrienden hier die ik waarschijnlijk pas weer zie zodra de baby er is! Heel gek idee!

:* Happy, wat rot dat bloedverlies, ik duim mee dat het snel stopt!

Hilzillah, succes en sterkte voor je oma :* En je buik valt niet meer te verbergen op het podium dus! :D

Ereshkigal, wat fijn dat het zo goed gaat met je kleine ventje O+ Ik vind het nog steeds zo gek, dat we tegelijk waren uitgerekend!

quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 12:24 schreef L-E het volgende:
Oh, belle, gefeliciteerd met je verjaardag! Je laatste verjaardag met jullie kindje ín je buik. O+
Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties! De laatste met ons kindje nog in de buik! Het was heel leuk om zo trots te kunnen zijn op mijn buik op m'n verjaardag O+
Vorig jaar was mijn verjaardag dè dag dat we echt voor een kindje gingen. Ik was toen meteen zwanger, maar kreeg een miskraam. Toch bijzonder om precies een jaar later met deze dikke buik te showen :)

Ladyblack, wat vonden de vriendinnen van je moeder van je buik?! Wat leuk om zo nog even te kunnen pronken O+

*O* Welkom Ferrari_Rood! Net als de anderen hoop ik op een voorspoedige zwangerschap voor jou :*

Spark, ik had voor deze zwangerschap juist het idee dat ik eerst eens met 1 wilde beginnen en dan wel verder zou zien, maar ik vind het zwanger zijn zo bijzonder dat ik al heel snel voelde dat ik dit nog wel eens (of vaker?) mee wil gaan maken! Ik rammel gewoon nu al een beetje weer dus :D
  maandag 11 maart 2013 @ 10:13:50 #278
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123901456
Gulara van harte gefeliciteerd met je zoon!!! *O* *O* *O*

Kyara je UD vandaag!

Ik duim voor je dat het bloedverlies zich niet doorzet Happy.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_123901918
Oh happy, wat rot, dat bloedverlies ;( Hopen dat het mee valt!

Ik rammel een eind weg hier. Een miljoen redenen (waarvan de meeste samenhangen met mijn fysieke gesteldheid) om níet aan een derde te beginnen, maar wat vind ik het fijn en bijzonder om een kindje bij me te dragen, en groot te brengen. O+ Vind ons gezinsleven zó fijn, zo warm, echt heerlijk. O+ Eerst maar nummer twee afleveren, en daarna zien hoe we er dan in staan. Er is ook nog een Vriendje in beeld die daar iets over te zeggen heeft natuurlijk. :+
pi_123902451
Dag 5 en nog steeds elke dag nog wat bloed hoewel niet meer zoveel als op de eerste dag (donderdag)

Vanmiddag kwart voor 4 naar de vk en dan ga ik ook mee. Heb nogal wat vragen :)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_123902855
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:31 schreef L-E het volgende:
Oh happy, wat rot, dat bloedverlies ;( Hopen dat het mee valt!

Ik rammel een eind weg hier. Een miljoen redenen (waarvan de meeste samenhangen met mijn fysieke gesteldheid) om níet aan een derde te beginnen, maar wat vind ik het fijn en bijzonder om een kindje bij me te dragen, en groot te brengen. O+ Vind ons gezinsleven zó fijn, zo warm, echt heerlijk. O+ Eerst maar nummer twee afleveren, en daarna zien hoe we er dan in staan. Er is ook nog een Vriendje in beeld die daar iets over te zeggen heeft natuurlijk. :+
Technisch gezien niet natuurlijk :7

Huuu, die verhalen over vrouwen die dit soort dingen niet met hun partner bespreken... Een vriendin van me doet stiekem ovulatietesten zonder het haar partner te vertellen. Ze willen wel zwanger worden, maar zij wil het net iets liever dan hem. Dat vind ik al een lastige situatie -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_123902967
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:03 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Technisch gezien niet natuurlijk :7

Huuu, die verhalen over vrouwen die dit soort dingen niet met hun partner bespreken... Een vriendin van me doet stiekem ovulatietesten zonder het haar partner te vertellen. Ze willen wel zwanger worden, maar zij wil het net iets liever dan hem. Dat vind ik al een lastige situatie -O-
Ja, ik vind zulke verhalen ook lastig. Kan het me ook moeilijk voorstellen dat je zoiets GROOTS níet bespreekt.

SDM, succes vanmiddag!
pi_123902999
Ik zou zoiets ook echt niet kunnen -O-
Toen ik ging stoppen met de pil moest ik eerst stoppen met antidepressiva, en toen dat bijna klaar was wilde ik vast stoppen met de pil en toen wilde mijn vriend dat nog niet. Ik vond het echt niet tof, maar ik wilde ab-so-luut niet zwanger worden en heel blij zijn en dat mijn vriend zich dan opgejaagd voelde! Ik wilde dat we allebei op een roze wolk zouden zitten O+
Dat is ook gebeurd.
Hij wilde dat trouwens nog niet omdat hij gewoon wilde dat ik echt helemaal goed in mijn vel zat voordat ik zwanger kon raken. Eigenlijk best wel terecht :@

SDM succes vanmiddag enne.. laat je vriendin ook even aan het woord he ;)
  maandag 11 maart 2013 @ 11:09:10 #284
381212 Gulara
From the future
pi_123903026
Hallo dames,

Even wat improvisatie-internet geregeld. De bevalling was heftig. Als iemand me dit vooraf al verteld had dan was ik zo bang geweest. Bijna 24 uur geduurd, ruim twee uur geperst, vacuüm, knip, 20 hechtingen! :Y)

Voor de nieuwsgierige vk's hier. Ik heb de steriele waterinjecties genomen. Kreeg nog de vraag of ik mee wilde doen aan een onderzoek waarbij ik blind dus óf steriele óf saline injecties zou krijgen. Besloten om niet aan mee omdat ik jullie anders niet kon vertellen hoe het was. (Waar je aan denkt als je ligt te bevallen :') )
Ik ben m'n hele bevalling behoorlijk kalm en rustig geweest, maar tijdens de injecties heb ik gekrijst al een geil speenvarken! :+ Het zou even pijn doen als een wespensteek. Nou ben ik wel eens door een wesp gestoken, maar dit was echt x3794236! En uiteindelijk vond ik het maar matig helpen. -O- Na een half uur was de pijn in m'n rug weer in alle hevigheid terug.

De baby gaat het internet op als Pi. En voor de echte naam mogen jullie natuurlijk een PM/DM sturen. We zijn allebei nog in het ziekenhuis ivm wat opstartproblemen.

Maar het is echt zo'n leukerd! En mooi! En lief! Ben superblij. O+
pi_123903089
20?! :o Nou durf ik niet meer ;(

Klinkt als een horrorbevalling Gulara, maar blijkbaar is zelfs dat het waard als ik je zo hoor over je kleine man O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 11 maart 2013 @ 11:12:10 #286
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123903131
Wat een heftige bevalling Gulara...

Geniet van je kleine mannetje en hopelijk mogen jullie beiden snel naar huis toe!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_123903140
Opbeurend verhaal voor de dames die nog moeten Gulara :D En als je niet wil, hoef je dit nooit meer door te maken, tof he!

Maar je klinkt verliefd hoor, en ik ga een PM sturen want ik ben benieuwd hoe Pi echt heet. O+
  maandag 11 maart 2013 @ 11:13:19 #288
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123903176
Wat klink je blij Gulara, ondanks de enorm heftige bevalling :* Hoop dat jullie fijn snel naar huis mogen samen!
pi_123903306
quote:
SDM succes vanmiddag enne.. laat je vriendin ook even aan het woord he ;)
:D :@ je hebt wel gelijk. Ik ben een mega controll freak, maar ga mee om haar te steunen en dan ook echt van de VK te horen wat ze verteld. Er zit altijd wel een verschil tussen als je er zelf echt bij bent geweest.

Donderdag is ze vanwege het bloeden meteen vanuit haar werk naar de VK gegaan en daar was ik toen niet bij.

Overigens moeten we het positief bekijken, we zijn nu al 14 weken en drie dagen. Dus ik wil ook de OP wel in met als datum 6 september(mag dat wel als man? O-) )
Wanneer het fout gaat ben ik er zo weer uit

--------------------------

Gulara gefeliciteerd *O*

--------------------------
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_123903371
Jemig de pemig Gulara. De top 10 nadert en dan krijg je zo'n verhaal :{
Mijn matra wordt "Gulara heeft het ook gedaan. Gulara heeft het ook gedaan". :D

Maar Pi is er! O+ Heb uiteraard een PM gestuurd en ik hoop dat je enorm geniet :*

SDM Het is voor haar ook fijn dat je meegaat hoor :) Ik vergeet zelf altijd de helft weer en dan weet mijn vriend die helft nog, altijd handig. Maar ik ben de kletskous van ons tweeën, dus vriend zegt niet zoveel tijdens de VK bezoekjes :+
Overigens kwam ik pas de laatste keer (31 weken) met een vragenlijstje), dus je bent er vroeg bij ;)
  maandag 11 maart 2013 @ 11:18:52 #291
381212 Gulara
From the future
pi_123903377
Ik zei twee minuten na de bevalling dat ik dit nog één keer doe. :P
En serieus. Ik ben een kleinzerig type en echt geen held of bikkel, heb ook gewoon na 16 uur een ruggenprik genomen. En ik kijk er helemaal niet met een rotgevoel op terug, vandaar ook goed dat ik dit niet van tevoren wist. Want juist die statisieken klinken heel eng en naar, maar hoeven dat dus helemaal niet te zijn.
Dus helemaal niet bedoelt als hororverhaal. Als ik dit kan kunnen jullie het ook. :* *O*
pi_123903572
Succes vanmiddag Sharpdresserman!

Gulara, dat was een heus avontuur! Maar het geeft hoop dat je het nog een keer wilt doen ;) Ik heb je ook een berichtje gestuurd, ben heeeel nieuwsgierig naar de naam van je mannetje!
  maandag 11 maart 2013 @ 11:26:56 #293
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123903655
Gulara, wat een verhaal joh en wat pittig allemaal. Van harte gefeliciteerd!
Ik hoop dat jullie snel zullen opknappen en naar huis mogen, lekker daar verder genieten van de kraamtijd. ;)
pi_123903960
Klinkt pittig Gulara..ik denk dat ik dit soort verhalen maar ga proberen te negeren anders hoeft t straks niet meer wat mij betreft :D

Happy wat vervelend zeg..hopen dat het snel over is

En SDM succes vanmiddag, hopelijke worden al je vragen beantwoord :)
pi_123904009
Gulara daar is hij dan eindelijk. Gefeliciteerd met je zoon het klinkt heftig maar je komt heel rustig over iemand pm/dm met naam?

Happy hopelijk stopt het bloeden snel en zie je gauw een knippertje

@aventura
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 11 maart 2013 @ 11:39:49 #296
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123904099
Gulara, wat heftig! Nu bij komen en herstellen. Maar vooral: genieten!
pi_123904992
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:09 schreef Gulara het volgende:
Hallo dames,

Even wat improvisatie-internet geregeld. De bevalling was heftig. Als iemand me dit vooraf al verteld had dan was ik zo bang geweest. Bijna 24 uur geduurd, ruim twee uur geperst, vacuüm, knip, 20 hechtingen! :Y)

Voor de nieuwsgierige vk's hier. Ik heb de steriele waterinjecties genomen. Kreeg nog de vraag of ik mee wilde doen aan een onderzoek waarbij ik blind dus óf steriele óf saline injecties zou krijgen. Besloten om niet aan mee omdat ik jullie anders niet kon vertellen hoe het was. (Waar je aan denkt als je ligt te bevallen :') )
Ik ben m'n hele bevalling behoorlijk kalm en rustig geweest, maar tijdens de injecties heb ik gekrijst al een geil speenvarken! :+ Het zou even pijn doen als een wespensteek. Nou ben ik wel eens door een wesp gestoken, maar dit was echt x3794236! En uiteindelijk vond ik het maar matig helpen. -O- Na een half uur was de pijn in m'n rug weer in alle hevigheid terug.

De baby gaat het internet op als Pi. En voor de echte naam mogen jullie natuurlijk een PM/DM sturen. We zijn allebei nog in het ziekenhuis ivm wat opstartproblemen.

Maar het is echt zo'n leukerd! En mooi! En lief! Ben superblij. O+
O+ Zoet!

Fijn dat je voor ons onderzoek hebt gedaan! Wespensteek klinkt niet iets voor mij iig ;)
pi_123905226
Happy en fr beiden gefeliciteerd
Gulara ook gefeliciteerd met je zoon
Hier nog niks ze kwam zaterdag wel iets verder met 2e poging strippen .
Straks de allerlaatste poging.
Komt het nu niet word het woensdag ingeleid
  maandag 11 maart 2013 @ 12:11:22 #299
381212 Gulara
From the future
pi_123905331
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:03 schreef Limone het volgende:

[..]

O+ Zoet!

Fijn dat je voor ons onderzoek hebt gedaan! Wespensteek klinkt niet iets voor mij iig ;)
Ja ik zat later te denken dat Australische wespen misschien anders zijn (hier zijn alle dieren wat naarder -dodelijker-) maar Nederlandse wespensteken zijn bij lange na niet te vergelijken met dit. :X
pi_123905619
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:11 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ja ik zat later te denken dat Australische wespen misschien anders zijn (hier zijn alle dieren wat naarder -dodelijker-) maar Nederlandse wespensteken zijn bij lange na niet te vergelijken met dit. :X
:{ Mijn hele lichaam trekt een beetje samen nu. En als het resultaat nou geweldig zou zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')