Ahh oké, nou dan ga ik voor je duimen dat jullie over 3 weken een mooi plaatje te zien krijgenquote:Op zondag 10 maart 2013 07:14 schreef L-E het volgende:
L0t, omdat we het in Limburg laten doen (daar wonen mijn schoonouders) en we niet eerder die kant op kunnen
Oh! Wat leuk en fijn en gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 maart 2013 06:31 schreef happyme28 het volgende:
Uhhhh... ik kom hier stiekem om het hoekje kijken. Vanmorgen 2 mooie strepen gepiest. Zal later wel even uploaden maar lukt niet op mijn mobiel. Ik ben in shock, geloofde er eigenlijk niet meer zo in. We zijn al weer bijna 2 jaar bezig.
Nu hopen dat het een plakkertje is. Ik geloof het waarschijnlijk pas bij 20 weken. Ik ben er zeker nog niet gerust op maar ik wil er zo veel mogelijk van genieten.
Dus.... hallo!
Nee klopt, het is een spontane zwangerschap. Bij mijn zoon duurde het overigens ook ongeveer zo lang. (overigens toen eerst een miskraam en daarna na 4 maanden weer zwanger waar Daan uit geboren is). We zijn toen wel naar de gyn geweest voor een check maar er waren geen afwijkingen dus verder zelf blijven proberen.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh! Wat leuk en fijn en gefeliciteerd!Jullie zaten nog niet in de MMM, toch? Ook een opsteker voor anderen die al langer bezig zijn
Duidelijk!quote:Op zondag 10 maart 2013 09:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee klopt, het is een spontane zwangerschap. Bij mijn zoon duurde het overigens ook ongeveer zo lang. (overigens toen eerst een miskraam en daarna na 4 maanden weer zwanger waar Daan uit geboren is). We zijn toen wel naar de gyn geweest voor een check maar er waren geen afwijkingen dus verder zelf blijven proberen.
Bellelena, gefeliciteerd ! En succes met de laatste loodjes! Ben je al met verlof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |