quote:Op zondag 10 maart 2013 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]het is een hele moeilijke beslissing. Er zijn genoeg gezinnen met weinig geld met meerder kinderen. Maar ik snap je heel goed.
Ik weet het misschien nog beter dan jij, ik las altijd vol meeleven je posts en was echt verbaasd soms, ik wist niet dat je je door een zwangerschap zo slecht kon voelen. Ik vond/vind je een held! Ik hoop echt heel erg voor je dat het deze keer meevalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je nu al in de ziektewet eigenlijk? Hoe reageerde je werkgever eigenlijk toen je aankondigde dat je weer zwanger was? Of begrijp ik je post verkeerd en had je geen werk meer?
Ik doe ook niet mee ( rammel ook niet )quote:Op zondag 10 maart 2013 21:40 schreef laziness het volgende:
Deze 2011 lichting doet ook niet mee hoor
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:38 schreef NotTheSame het volgende:
Valreep 2011 lichting lurkt natuurlijk wel mee, vind het zo bijzonder om te lezen dat voor mij bekende namen voor een groter gezinnetje gaan!
Ik rammel wel maar ik zie het hier voorlopig niet meer gebeuren :'-(.
xxxx Jij stiekemerd!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:01 schreef frezan het volgende:
eskh gefeliciteerd met je zoon. Dat hij nu buiten je buik maar goed door mag groeien
Spark beterschap voor je nijn
gulara????? waar ben je?????????????
Thanks!quote:Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ze leeft nogen t gaat goed met haar as far as I know.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |