abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123869803
Jaaaaa daar ben je! Sorry dat ik pas een uur later reageer, maar middagdutje hier.

Ik had het al gezegd, maar ik hoop zó dat het deze keer beter gaat dan vorige keer :*
  zondag 10 maart 2013 @ 15:53:26 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123869951
Welkom uit de kloonkast ferrari! Ik weet niks van je vorige zwangerschap, maar begrijp dat die pittig was. Hoop op een beter verloop dan nu! :)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123871585
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom uit de kloonkast ferrari! Ik weet niks van je vorige zwangerschap, maar begrijp dat die pittig was. Hoop op een beter verloop dan nu! :)
+ 1!
pi_123871908
Ferrari! :o Jij hier!! Wat een leuk nieuws, nogmaals gefeliciteerd! :D
  zondag 10 maart 2013 @ 16:58:41 #155
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123873018
FR eindelijk uit de kast *O*

Ik hoop dat het zowel op misselijkheidsvlak als de bevalling 1000x beter gaat deze keer :*
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 10 maart 2013 @ 17:05:11 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_123873279
ferrari, wat leuk! *O*
Hopelijk gaat alles nu wat beter/vlotter voor je :*
pi_123873371
Weet echt nog niemand iets over Gulara? Ook niet of het überhaupt goed met haar gaat?
pi_123873438
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:07 schreef Suikertante het volgende:
Weet echt nog niemand iets over Gulara? Ook niet of het überhaupt goed met haar gaat?
Ze leeft nog ;) en t gaat goed met haar as far as I know.
:)
  zondag 10 maart 2013 @ 17:14:41 #159
386633 Adnap
I love Life !
pi_123873674
FR wat gaaf !!! Van harte !!

Happy me ook jij van harte !
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  zondag 10 maart 2013 @ 17:21:59 #160
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123873973
FR wat leuk, ean grote zus! Gefeliciteerd! *O*

Happy ook streepjes? Ga snel even teruglezen, maar gefeliciteerd natuurlijk!!! *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123873984
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ze leeft nog ;) en t gaat goed met haar as far as I know.
Dank u :*
Toch fijn :)
  zondag 10 maart 2013 @ 17:28:47 #162
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123874191
Ferrarri wat leuk!

Hopen dat we snel leuk babynieuws krijgen van Gulara.:D

Heb vanochtend op het werk bij mijn leidinggevende inderdaad maar aangegeven dat zwaar tillen er niet meer bij is, en daardoor niet meer alles kan doen. Leidinggevende ging er bij de taakverdeling zoveel mogelijk rekening mee houden. Alleen heb ik 3 stuks leiding die de taakverdeling om de beurten verdelen, dus mag het nog 2x gaan aangeven en hopen dat ze het onthouden.
Ik zal blij zijn als ik met 4 weken kan stoppen met werken, ondanks de leuke collega's.

Belle happy birthday!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:36:58 #163
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_123874505
Zo ben weer een beetje bijgelezen geloof ik.
XM Flink aan het shoppen geweest. Als ik die lijst zie geloof ik dat ik mijn spaarrekening nog serieus moet gaan plunderen. Wel leuk om al die spulletjes te kopen!

Gelukkig doet je konijn het weer Spark, zal wel even schrikken geweest zijn. Ik heb vroeger ook konijntjes gehad en vind ze GEWELDIG!

En nieuwe streepjes! YAY voor Happyme! Gefeliciteerd.

En bellelena gefeliciteerd met je verjaardag!! De laatste met zonder beebie!

Ferrari uit de kast! Ook leuk :) Ik post hier nog maar heel kort dus ken niemand als ze uit de kast komen :D

En de vermissing van Gulara. Ben zo benieuwd! O+

Druk weekeind geweest. Oma nog in ziekenhuis in afwachting van plaats op operatie tafel. Dotteren gaat niet meer lukken maar bypass zou moeten lukken.
Ze voelt zich beter bloeddruk is naar beneden door medicijnen maar ze is geen spoed. Dus afwachten.

Gisteren 3e keer mijn kunsten mogen vertonen als prostituhoer tijdens de toneel uitvoering. Onze regiseurs zaten in de zaal en mensen achter hun vroegen of die dikke hoer haar buik niet in kon houden want het was geen gezicht :') Die hebben dus de zelf bij verzonnen verwijzing naar een zogenaamd bedrijfsongeval niet helemaal begrepen.

En zojuist een fotoshoot gedaan van een heel klein babietje. Ouders wilde alleen niet zelf op de foto. En met zo'n heel klein frummeltje zijn de foto posities toch wel heel beperkt. Dus ik hoop dat het wat geworden is.

Nu mag ik van mezelf languit op de bank met de TV aan O+

Ohja... Ook van mijn vriendinnetje een hele berg echte jommetjes kleren gekregen. Zat zulk leuk spul tussen!! O+
pi_123874961
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank je.
Vorige zwangerschap was niet zo leuk. Maar ik ben nu al eenstuk gelukkiger dan toen en ik kan het tot nu toe wat beter handelen.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:59:18 #165
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123875357
F_R wat leuk! Ik had al wat meegekregen van je vorige zwangerschap, hoop dat het dit keer een stuk beter voor je verloopt :*
pi_123877047
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2013 06:31 schreef happyme28 het volgende:
Uhhhh... ik kom hier stiekem om het hoekje kijken. Vanmorgen 2 mooie strepen gepiest. Zal later wel even uploaden maar lukt niet op mijn mobiel. Ik ben in shock, geloofde er eigenlijk niet meer zo in. We zijn al weer bijna 2 jaar bezig.

Nu hopen dat het een plakkertje is. Ik geloof het waarschijnlijk pas bij 20 weken. Ik ben er zeker nog niet gerust op maar ik wil er zo veel mogelijk van genieten.

Dus.... hallo! :W
Haaaaapppppyyyyyyy!!!!!!!! Yes! Wat leuk!!!! O+

Gefeliciteerd Fr, hoop dat deze zwangerschap een stuk beter verloopt!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 10 maart 2013 @ 18:45:07 #167
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_123877373
Wat leuk Ferrari! Ik hoop dat je dit keer niet zo ziek wordt.

De zoveelste van 'lichting 2011' die weer zwanger is!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123877722
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:45 schreef Aventura het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel zuur. Vanwege jouw gezondheid?
SPOILER
pi_123877974
quote:

SPOILER
:*

En F-R gefeliciteerd met de zwangerschap.
  zondag 10 maart 2013 @ 19:10:56 #170
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123878410
Aventura :*

Ik kwam net kijken in de 2011 lichting maar ben inmiddels 3 kinderen verder. Ook wel bizar..... :D
pi_123878563
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:35 schreef Keshet het volgende:
Wat een geweldig nieuws vandaag!

Happy en FR: Van harte gefeliciteerd dames! Ik duim voor plakkertjes, 40 weken durende zwangerschappen en zo min mogelijk kotssessies! *O*

Eresh, van harte gefeliciteerd met je zoon! Hoe gaat het nu met hem? Ademt hij zelf? Krijgt hij sondevoeding of kan hij al een beetje zelf drinken? En hoe gaat het met jou en je man?
Hij ademt zelf enigste wat hij heeft is een sonde want drinken wil hij nog niet (wel goed zuigreflex)
Hij doet het buitengewoon goed en iedereen is onder de indruk van de kleine man hoe sterk hij nu al wel niet is!
Met Ons gaat het verder prima ik voel me super goed en weinig pijn en ook papa is erg trots op zijn klein mannetje meer info staat in oud onder "en toen zat ik opeens alleen thuis"door mijn vriend donderdagnacht geopend ;)

Lieve dames ik zal afscheid van jullie gaan nemen...al vind ik het nog raar want ik had hier toch nog even willen posten...Maar wij hebben ons kereltje al...
Ik wens jullie allemaal een hele hele hele onbezorgde zwangerschap toe...met een heel heel heel fijn verlof ...ik had net 1 dag verlof toen Flint kwam... Geniet nog even van je dikke buik...voor je het weet ben je het kwijt....spreek nu uit ervaring !!
Ik hoop jullie als het de tijd is te zien in het baby topic !!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_123878782
quote:

SPOILER
Same here.
  zondag 10 maart 2013 @ 19:29:14 #173
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_123879090
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:54 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dat is wel zuur. Vanwege jouw gezondheid?
SPOILER
Mede, en dat terwijl ik een perfecte zwangerschap heb gehad. Geen seconde ziek geweest. Baby ook helemaal gezond. Ik zou het zo weer doen. Man heeft wel veel stress gehad de afgelopen twee jaar. Hij denkt dat het hebben van twee kinderen gewoon te zwaar is. Zelf denk ik dat ook weleens. Om financiele redenen moet ik ook echt fulltime werken, ik vind het nu al moeilijk te combineren met de zorg voor mijn kleine, laat staan met 2. Dan wil ik echt minder werken, maar de situatie staat dat niet toe.

Maar fr, ik vind je heel moedig en je weet nu écht waar je het voor doet!
pi_123879123
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 19:14 schreef Ereshkigal het volgende:

[..]

Hij ademt zelf enigste wat hij heeft is een sonde want drinken wil hij nog niet (wel goed zuigreflex)
Hij doet het buitengewoon goed en iedereen is onder de indruk van de kleine man hoe sterk hij nu al wel niet is!
Met Ons gaat het verder prima ik voel me super goed en weinig pijn en ook papa is erg trots op zijn klein mannetje meer info staat in oud onder "en toen zat ik opeens alleen thuis"door mijn vriend donderdagnacht geopend ;)

Lieve dames ik zal afscheid van jullie gaan nemen...al vind ik het nog raar want ik had hier toch nog even willen posten...Maar wij hebben ons kereltje al...
Ik wens jullie allemaal een hele hele hele onbezorgde zwangerschap toe...met een heel heel heel fijn verlof ...ik had net 1 dag verlof toen Flint kwam... Geniet nog even van je dikke buik...voor je het weet ben je het kwijt....spreek nu uit ervaring !!
Ik hoop jullie als het de tijd is te zien in het baby topic !!!
Wat klink je gelukkig en wat hebben jullie een sterk mannetje.
Was er niet ook eens een user waarbij ze er na de geboorte achter kwamen dat er een knoop in de navelstreng zat?
  zondag 10 maart 2013 @ 19:30:24 #175
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_123879156
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2013 19:10 schreef Kyara het volgende:
Aventura :*

Ik kwam net kijken in de 2011 lichting maar ben inmiddels 3 kinderen verder. Ook wel bizar..... :D
Haha, jij ging echt als een speer! Wat een rijkdom :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')